Amit megtudtunk…

  • Nagyon sok 1. évad óta nem látott karakter visszatér a 6. évadban.
  • Jeremy Davies-t (Faraday) fogjuk még látni.
  • A 6. évad más lesz, mint a többi. Nem lesznek flash forwardok, sem időutazás. Legjobban az első évadhoz lehetne hasonlítani, főleg hangulat szempontjából.
  • Richard múltját látni fogjuk a 6. évadban. Mivel Nestor Carbonell ott volt, ezért valószínűleg főszereplő lesz.
  • Elizabeth Mitchell (Juliet) is visszatér.
  • Választ kapunk arra, honnan jön a Dharma kajaszállítmánya.
  • Jacob eddig csak Jacobként tűnt fel, tehát senkinek az alakját nem vette fel eddig a sorozatban. Claire-ét sem.
  • Dominic Monaghan (Charlie) kezére az volt ráírva, hogy “Életben vagyok?”
  • Az In Memoriam videóból kiderült, hogy Libby teljes neve Elizabeth Smith volt, Karl-é pedig Karl Martin.
  • Az In Memoriam videóban Claire és Juliet NEM voltak benne.
  • Nem sokat fog szerepelni a Dharma a 6. évadban, mivel az 5. évadban már eléggé kivesézték a témát.
~ Szerző: joshjb - 2009/07/25.

10 hozzászólás to “Amit megtudtunk…”

  1. Mikor lesz már január? 😀

  2. Na ez már döfi.
    Király vagy josh!

  3. Ja amúgy kösz Josh már kellett ez mert alig bírtam:)

  4. “Nagyon sok 1. évad óta nem látott karakter visszatér a 6. évadban. ”

    Amúgy így belegondolva szerintem nincs is olyan karakter, akit nem láttunk az 1. évbad óta, és fontos lenne. 🙂 Lehet, hogy félrevezetés. 😀

  5. Szerintem ez úgy értelmezendő, hogy az első évados “túlélők”, nem pedig csak Boone 🙂

  6. Valószínű, de Darltonnál sosem lehet tudni. 🙂

  7. Fúú, Josh, ezt nagyon köszi, ez már kellett…csak most még jobban várom a januárt…jó lehetett a CC, vicces a liveblog, meg durvák az infók…
    Charlie kezén csak néztem, mert először félreértelmeztem, hát mondom Charlie kezére az volt írva h “Not Pennys boat”…xD
    Szóval ez most jól esett…meg asserossz h megutdtuk Libby+Karl nevét:)
    1.évados fíling? zsíír, akkor keretes lesz a Lost…1.évad óta nem látott szereplők? Kiii???
    így kb ennyi, ja meg sztem nagyon nem kellett reklámozni, amennyi komment volt az előző posztnál is, meg mondjuk az átirányítás miatt idetalálnak az emberek (ha kell ha nem):)
    na ahoj!

  8. Köszi a spoilerekért, most jól leszek vele 2 napig 🙂

  9. mikor van charlie kezére az irva h életben van????
    pls vki mondja meg nemértem h hol,mikor…én a not pennys boat-on kivül mást nem látokl rajta..:$

  10. rájöttem oké.. :D:$

Vélemény, hozzászólás?

 
