Lost évadfinálé az AXN-en

axn_hu

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/07/27.

7 hozzászólás to “Lost évadfinálé az AXN-en”

  1. Én már múlthét szerdán láttam az axn-en Isten áldja a román digit! 🙂

  2. Én is :))

  3. Kár hogy nekem nincs AXN de mind1 megnézem a feliratost, azt ugyis jobban csipázom 🙂

  4. Én tegnap láttam az évadzárót és fantasztikus volt!!! el nem tudom képzelni hogy mi lesz a folytatás! na jó vannak tippek, de igazából csak attól félek, h nehogy eltöröljék az első 5.évadot. de végülis azt mondták a készítők, h bízzunk bennük, úgyhogy bízok! 🙂 olyan messze van még az a január…

  5. Örülök, hogy tetszett! 🙂 Igen, sajnos tényleg messze van a január, de augusztus 24én kezdődik a forgatás. Már csak néhány hét és lesznek új spoilerek. Végre. 🙂

  6. Egyébként én kifogok tűzni egy dátumot, addig olvasok spoilereket, de utánna nem, pont azért, hogy ne legyen végig spoileres az évad. Az ötödik évadnál is kibírtam, most is sikerülni fog szerintem :))

  7. Jó ötlet Harry! Asszem én is kipróbálom!

Vélemény, hozzászólás?

 
