6×01 – LA X

Úgy tűnik, hogy a Comic Con-on elindult egy új ARG-szerűség a DamonCarltonAndAPolarBear.com c. oldallal. Amit eddig tudunk róla az, hogy Paul Scheer, aki átadta a Comic Con-on a festményt a készítőknek, kapott egy levelet a Ronnie Midfew Arts-tól, akik azt mondták neki, hogy nincs joga ezeknek a festményeknek az árulásához, tehát hagyja abba. Ráadásul kapott az ABC egyik alkalmazottjától egy levelet egy fényképpel, és a képen Paul festménye a kukában van. Amikor ezt meglátta, úgy döntött, hogy elmegy az ABC stúdiókba, hogy beszéljen Damonnal és Carltonnal. A stúdió kukájában viszont rátalál egy érdekes lapra: a 6×01 forgatókönyvének az elejére. A videót egyébként itt tudjátok megnézni.

Ebből kiderül, hogy a 6. évad 2 órás premierének a címe “LA X“. Hogy ez mit jelent, azt nem tudjuk, de erről a címről rögtön ugye az LAX jut eszünkbe, azaz a Los Angeles-i repülőtér, csak ugye abban nincs szóköz. Szerintetek mire utalhat ez a cím?

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/08/10.

24 hozzászólás to “6×01 – LA X”

  1. Háááááát, ennek a csávónak van feje…
    A foga meg olyan mint Goofy-nak 😀

  2. Igazán lehetett volna az a címe is hogy LA history X. 🙂

    De nekem is az jutott eszembe mint az egyik DarkUfo-s emberkének, hogy az LA X azon felül hogy a repülőteret jelenti, úgy is értelmezhető mint pl. LA – X. dimenzió.

  3. hmmm.. érdekes…lehet az LA sem Los Angelest jelenti…

  4. A tavalyihoz hasonlóan rohadtul hidegen hagy ez az ARG is… :/

  5. Ez kurva nagy. Ez tényleg így volt? Ott turkálhat az abc-s kukába. Szerintem még visszatér oda. 🙂

    Utálom az ilyen embereket de ez most jó kis videó volt. 🙂

  6. Ja most vettem észre a háttrében. 😀

  7. Biztos égő kérdés, de mi az az ARG, nagyon köszönöm aki elmondja. Gondolom valami fan örül Lost tevékenységei, aki kapcsolatban áll a készítőkkel.

    De ha tudtak róla akkor dirket rakatták vele össze a papír, hogy ily modon szivárogjanak ki majd a Lost infók?

  8. Ha LA – Los Angeles, akkor esetleg X=10=2010? végül is 2010-ben kezdődik az évad, lehet most is bevetik ezt. Ugye az 1. évad szeptember 22-én kezdődött, akkor zuhant le a repülő. A 3. évad évadzárója 2007-ben volt, pont 3 év telt el a kijutás után, mint a való életben. Lehet egyszer csak egy másik repcsin lesznek a múltban ragadtak, ami 2010-ben épp Los Angeles felé tart? :O

  9. és ha az egész csak kacsa? 🙂 mert már én is nagyon-nagyon várom, hogy kezdődjön, minden nap megnézek 1-2 youtube-os videót, de lehet, hogy ezzel csak húzzák az agyunkat…ANNYIRA KIVÁNCSI VAGYOK, MI LESZ A VÉGE. szerintem valami olyan lesz, ami nagyon sok embert kiakaszt majd, hogy ” basszus, hogy lehet így befejezni!” de a lost nem olyan, amit normálisan, happy endesen le lehet zárni..

  10. AZ ARG egy alternatív valóság játék. Az évadok közötti szünetekben a készítők létrehoznak egy ilyen nyomozógatós játékot, ahol kódokat kell feltörni, e-maileket megfejteni stb. Ezekkel magyaráznak nagyon sok olyan dolgot amire a sorozatban képtelenség választ adni. Ez immáron a negyedik… légyegében: A Lost Experience, Find815, a Dharmás cucc (ami eléggé gáz volt, végül félbe is maradt) és most ez

  11. Milyen válaszokat lehetett az ARG-okból megtugni eddig ( Az összesből érdekelne )!

  12. Köszönöm a választ Gelmir. Engem is érdekelne a elöttem hozzászoló Sawyer kérdése.

  13. Amúgy az egyik promó alapján az jutott eszembe, hogy rendesen mennek az Oceanci 815-el, mert ugye nem épült meg a bunker, de amikor lezuhannának, akkor abban a pillanatban beugranak a sziget emlékei, hogy miket csináltak ott, mint Desmond-nak. Így minden halott valóban élő marad de aztán valahogy meg is halnak mert a végzet az végzet…

  14. http://www.sorozatjunkie.hu/2009/08/11/lost-aukcio/

    nagyon jó cuccokat lehetne beszerezni 😀

  15. Sawyer, Lemon ha nem gond, akkor most nem írnám be ide. A LOST.hu weboldalnak már csináltam/csináltuk egy-egy összefoglalót az első kettő ARG-ről! Linkelem!

    LOST Experience – http://www.lost.hu/lost_experience.php
    Find815 – http://www.lost.hu/find_815.php

  16. Bazz, olyan ismerős volt Paul Scheer neve,aztán már a feje is, aztán beugrott…szokta vki nézni az MTV-n a Human Giant nevű műsort? Na abból a három őrültből az egyik ő, amúgy faja a műsor is, de így most Paulnak még 1 pluszpont…

    Sztem a leghasznosabb ARG a Lost Experience volt, kár h abban még nem vettem részt, a Dharmásban bezzeg igen, azt meg félbehagyták.

  17. Off, de lehetne neki külön poszt: http://www.sorozatjunkie.hu/2009/08/11/lost-aukcio/

  18. Off, de lehetne neki külön poszt: *ttp://www.sorozatjunkie.hu/2009/08/11/lost-aukcio/

  19. Enzo! A te kedvedért tegnap megnéztem:D Nem tudom láttad-e, de én csak a végét láttam…(veselopás, hajlopás, jéglopás, golyólopás:D) és utána jött a végén egy vak gyerek aki már nem is tudom miről beszélt, de korházba volt, és valami papirt mutogatott. Én rá tippelek, mert hát… a foga:$ picit…eláll…

  20. ->UFO:
    Nem néztem, már jó régen láttam utoljára, de emléxem h vicces volt, a fickó fogberendezése meg sztem olyan egyedi h még 1 ilyen ember nincs. Szóval tuti ő volt.

  21. Utána néztem ő volt az:)

  22. Szerintem megy a terelés, hogy majd így meg úgy meg nem történik az egész, aztán jön a hopp mégsem ez történt…

  23. am van benne valami…

Vélemény, hozzászólás?

 
