Eko templomja visszatér?

A forgatás ugyan még nem kezdődött el, de úgy tűnik, már kezdik előkészíteni a helyszíneket, hiszen Mr. Eko templomja, ami tavaly ilyenkor ott sem volt, újra fel lett építve. Hogy ez mit jelenthet, azt nem tudom, igazából nem mond nekünk sokat, de azért mégis valami. Talán Mr. Eko visszatérésre is utalhat. Majd kiderül. A forgatás egyébként augusztus 24-én kezdődik, tehát onnantól kezdve lehet számítani forgatási hírekre és képekre.

~ Szerző: joshjb - 2009/08/18.

13 hozzászólás to “Eko templomja visszatér?”

  1. ennek örülök
    kicsit félbehagyott volt ez a templom sztori

  2. És én annak nagyon is örülök hogy félbehagyták, annak meg végkép hogy Eko halálával a vallásos vonala a Lostnak szinte teljesen eltűnt.

  3. Szerintem nem volt baj a vallásos vonallal úgyse volt olyan nagy mértékben fellelhető de Eko karakterét le kéne zárni remélem vissza tér.

  4. Én nagyon szerettem a vallásos vonalát is a Lostnak, és remélem újra feltűnik a hatodik évadban, Ekoval együtt, de remélem nem fog “élni” mivel a halála akkor fölösleges lett volna.
    Annak hogy a templom visszatér pedig, szintén örülök, mindig jó korábbi helyszíneket újra látni.

  5. Ha a templom már igy megvan, akkor már télleg nem értem..:D

  6. a vallásos vonalat én is örülök h elfelejtették, sokkal közelebb állt a szívemhez a Locke-féle “oka van mindennek” hitvilág.
    viszont ha önmagában nézzük, az egész Eko história félbe lett hagyva, a templom pedig annak idején Eko és Charlie vezeklését jelentette a saját szempontjukból, de mivel nem mondták ki, h csak ennyi szerepe lenne ezért mögé képzeltem vmi többet, és zavarni kezdett, h abbahagyták

  7. Én valahogy úgy értelmeztem ezt az egész templomos históriát, hogy Eko meg akarta találni a módját annak, hogy kifejezze hitét (akár a Szigettel szemben – elvégre számára is egyértelmű volt, hogy a Sziget különleges), és ezért nekikezdett a templomnak. Mint az előző hsz is emliti, egyfajta vezeklési forma lehet. Azonban ott volt a bunker, és a 108 percenként megnyomandó gomb, ez már vezeklésnek, és a hit iránti buzgóség kiteljesedésének épphogy elég. Lehet, hogy fura, hogy épp egy pap gondolná, hogy a templomot más is helyettesitheti ugyanabban a célban, de lásd, Eko volt az, aki magára vállalta a gomb nyomogatását, megértve azt, hogy az fontos tevékenység, és ő volt az, ki ellenezte, hogy Locke berobbantsa az egészet.
    Talán ezért szakadt meg a templom sztorija, mert egyszerűen ott volt a bunker, és Eko megtalálta a feladatát, a megfelelő helyet a vezeklésre. Nem volt már szükség a templomra. De lehet, hogy majd utólag lesz.
    Lehetséges, hogy túlbonyolitásnak látszik elsőre… 😛 De nekem kezdetektől fogva egyértelműnek tűnt. 😀

  8. nekem is egyértelmű volt…
    vhol olvastam h lehet h nem lesz hattyú.. akkor a templomon tovváb dolgozhatnának.. de ki tudja majd kiderül fú de várom már…

  9. Eko nem azért építette a templomot, mert ‘tartozott Yemi-nek egy templommal’?

    Engem azért érdekel a templom dolog, mert akkor most elvileg ismét 2005-ben lesznek az emberek… vagy csak Sun és Ben idejében tűnik fel?

  10. Hát én csak úgy tudom elképzelni, hogy így végig mennek a dolgokon, újra (egy-két ilyen “a másik 48 nap”os rész, ilyen öszefoglaló cucc), csak kijavítják a hibáikat, megakadájozzák, hogy meghaljanak az emberek, meg ilyenek…

    én csak erre tudok gondolni… bár az is lehet, hogy Jacob “jönnek”-es cucca a halottakra vonatkozik… Najó, nemtudom.

  11. Izgi, mégis lesz akkor “zombi évad” 😀

  12. Milyen lett volna Charlie, Shanon, Boone, Locke, Eko… mint DHARMA-s? Vagy O6-os?

  13. nah Helo:) a vallásosságról annyit, hogy ha végig követitek az egész történeteket, relyekkel együtt, rájöhettek, h a lost eleve a vallás egyik fontos tényét vitatja, a jó és a gonosz jelenlétét a világban. Ezt jelképezi Jacob és aza Nemesis is. Hogy van egy felsőbbrendő “istenség, sors, végzet” vagy bárminek is említik a sorozatban, ami valami oknál fogva befojásolja az emberek életét. A jó oldal, (mint az egy Isten) az embereknek akar jót, és népének, és szeretné a szabadságukat(pl van választásuk, és szabadon rátalálhattak a különleges csodás szigetre a hajóval, annak ellenére h tudja Jacob, milyen veszélyes a “bűnös ember”) A Nemesis pedig a gonoszt jelképezi, aki hosszú csábítások folyamatával vette rá rokot, h haljon meg, és a testébe költözve újjá születhessen. Ugyanilyen ellentét harc, a Lock és Jack féle “hit – tudomány” kérdés, de később Jack is rájön, hogy sokszor a hit felülmúlja a tudományt. Egyszóval a lostot én azért is szeretem mert akár van benne templom akár nem…. elvan benne rejtve az Egy és Igaz Isten, melyben valamiféle képen minden ember remél és bízik. (a filmben több féle vallásban megmutatkozik a hit, ám a lényeg ugyanaz) Ha valaki ezek után megkérdezné vallásos vagyok-e, azt felelem igen! És lehet sokak szerint azért látom így az eseményeket a Lostban, mert elfogult vagyok, de gondoljatok csak bele;) Honnan gondoltuk volna az első évadban, hogy az 5ödik időutazásokban és füst szörnyekben lesz gazdag:D? nyilván valóan a készítők belecsempészték a vallásosságot, amit az emberek próbálnak mindenáron a tudománnyal kimagyarázni:);)

Vélemény, hozzászólás?

 
