Casting hír

john_hawkesA Deadwood c. sorozatból ismert John Hawkes csatlakozik a Lost 6. évadához, mint visszatérő szereplő. Karakteréről sok mindent nem tudunk, csak azt, amit kiküldtek a castingeseknek:
[LENNON] Ápolatlan, ingerlékeny, karizmatikus, és nem tud sokáig egy helyben maradni, de tiszteletteljes tud lenni, ha szükség van rá. Ő egy külföldi cég elnökének a szóvivője. Ravasz tárgyaló, és sokkal több hatalma van, mint az ember gondolná az alacsony rangja alapján. Visszatérő.

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/08/21.

23 hozzászólás to “Casting hír”

  1. na most, hogy elkezdtek szállingózni az első hírek, elhagyom az oldalt 😦 szeretném minél kevesebb spoilerrel végignézni az utolsó évadot. 🙂 jó volt veletek srácok, találkozunk a finálé után 🙂

  2. respect!
    én ezt ki nm bírnám 😀

  3. Hát én tavaly kb ősszel fejeztem be a spoilernézést, és csak epizódkibeszélőkre jöttem vissza, szerintem most is így lesz, mondjuk talán kicsit hamarabb, szeptember végefeléig fogok spoilerezni. 🙂

  4. LostForLife… nem tudom hogyan csinálod… én szerintem akkor megyek el innen, amikor már elkezdenek forgatni.

  5. @UFO: az holnaputan lesz.

  6. na az király. Köszi az infót:)

  7. neharagudjatok hogy ideírom, de nincs üzenőfal, így megpróbálom hátha tud valaki segíteni: a Lost via domus pc játékhoz kellene magyarosítás vagy magyar felirat. köszi előre is

  8. Magyarítást még nem adtak ki! De felirat alappból is van a játékon belül!

  9. Ez az, aminek látszik?:) Már biztos régi, a Family Guy 4. évadjában van benne, de váó. Peter azt mondja, hogy a szabadságszobor lába, de szerintem az csak a magyar fordításnak köszönhető:S Esetleg aki látta eredeti nyelven?

  10. Én is csak magyarul láttam sajna, de kiváncsi lennék hogy angolul mit mondanak rá…

  11. dedurva. kutakodtam kicsit, wiki szerint:

    In the “Family Guy” episode “I Take Thee, Quagmire” Mayor Adam West, after Peter arranges for the statue of Liberty’s foot to be transported to Quagmire’s wedding to satisfy his foot fetish “Oh my God…you blew it up! You really did it….Damn you all to hell!”

  12. amúgy a 7. évad 4. részében is van Lost-os… nézzétek meg

  13. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Outside_references_to_Lost#Family_Guy_.28TV.29
    itt nem írja, hogy az a bizonyos láb lenne abban az epizódban…:(

    Autopsy: csak jussak el odáig:D

  14. Az a baj hogy a 7. évad már feliratos, és a felirat nem a legjobb hozzá.. én csak ezért a jelenetért töltöttem le azt a z évadot…

  15. pedig ahogy belenéztem nagyon jó részek vannak, mint azt megszokhattuk a 6 évad alatt…


  16. az első kép a 6.évadból

    SPOILER!

    a képen kiszúrtam Ilanat, Franket, a háttérben pedig ott van Ben és ál-Locke
    és leghátul pedig ott van a szobor teljesen épen :O

  17. nem hiszem, hogy a háttérben a szobor állna. egy forgatási képre nem valószínű, hogy pakolnak CGI-t és szerintem épp ezért hiányzik a szobor alapzatáról a csonka szobor.

  18. “Oh my God…you blew it up! You really did it….Damn you all to hell!”

    ez a Majmok Bolygójából van…

  19. A képen a többiek valamit nagyon néznek… érdekesnek tűnik… de ááh:( Ideje nekem is lelépni az oldalról…:/ Na mind1 srácok. Majd találkozunk..1 év mulva sziasztok

  20. tuti, hogy a szobor talpazata az…
    hogy mit néznek? hát azt, hogy ‘jönnek’ 😀

  21. Wow :O

Vélemény, hozzászólás?

 
