Vége a nyárnak…

Augusztus 31-e van, azaz 2009 nyarának az utolsó napja. Legalábbis nekem, hisz holnap kezdődik is az iskola.

Ez sokat nem jelent az oldalnak, és nem is erről szól ez a bejegyzés, hanem inkább egy bocsánatkérés amiért egy ideje nem lett frissítve az oldal… Az a helyzet, hogy tegnap értem haza egy egy-hetes horvátországi nyaralásról, így nem volt időm frissíteni az oldalt. Meg a nyaralásomat nem szívesen töltöttem volna a laptop előtt. Remélem meg tudtok érteni.

A lényeg, hogy itthon vagyok és, hogy hamarosan jönnek új posztok, hisz augusztus 24-én kezdődött a 6. évad forgatása, és azóta van azért néhány forgatási hír, és kép is!

Ja, és még egy valami: A lostspoilers.org domain előfizetése lejárt… teljesen megfeledkeztem róla, amikor nyaralni mentem, mert pont azalatt járt le, amíg nem voltam itthon. Most pedig azon gondolkodom, hogy van-e értelme újítani… ti mit gondoltok? Legyen még lostspoilers.org, vagy maradjon ez a lostspoilers.blogja.net illetve lostspoilers.wordpress.hun? Véleményekre kíváncsi lennék.

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/08/31.

23 hozzászólás to “Vége a nyárnak…”

  1. szerintem a .org jó volt… de hát ez csak egy vélemény

  2. szerintem nem kéne ennyit kavarni a címekkel, legyen egy, ne változzon félévente.

  3. Fölösleges szerintem is költeni a .org-ra, így a 6. évad tájékán. 🙂 Aki idejár az idejár most is, nem hinném, hogy sokakat veszítesz azzal, hogy .org-on nincs.
    (Én amúgy sem tudtam szinte soha elérni .org-on. 🙂 )

  4. Szerintem tök jó volt az .org-os oldal.gyorsan az eszembe jutott és könnyű volt beírni.

    Na,de most írok egy hosszú kommentet,inkább nem is komment,mondjuk ‘felszólalás’-nak:).na szóval,nagyon régóta nézem a lostspoilers-t és teljesen meg vagyok az oldallal elégedve.a szökés című sorozat mai részének a promottáló videójában benne van jacob.mint láthatjuk,don self,a bad guy adja neki a szküllát,tehát itt 1értelmű,hogy Jacob gonosz.
    Mind1,nem kavarok,mondom tovább.Ez az öt év,lassan hat,mióta a Lost a Tv-n van,nagyon rejtélyes korszaknak mondható,többnyire!a részek eleljén a lost logó fehér volt,fekete alapon,ez alapján következtetek arra,hogy a túlélők előtt úgymond’sötét’ volt a sziget,tele rejtelmekkel,de a ‘fehér’ mindig ott volt(gondolok a jóra).de kezdődik a 6. évad,a dolgoknak a visszájára kellene fordulniuk,fehér alapon fekete embléma,tehát elvileg mindent tudni fognak,minden világos lesz előttük,de a gonosz? lesz jelen(Füst=Genesis=John Locke).(Richardék összefognak Ilanaékkal,és le kell győzniük a Genesist????).még valami,azt vettem észre a sorozat elejétől kezdve,hogy a füst,genesis,a szigeten belül huncutkodik,önállóan cselekszik,csak ő veszi fel az egyes emberek alakját,míg jacob nem mutat aktivitást a szigeten belül,csak kívül!! nah,hát ez az én ‘véleményem’,sorry,ha van benne helyesírási hiba,remélem más is érti:D

  5. Scofield: Gondolom Nemesis-t akartál írni, nem Genesist, mert nem ugyanaz 😀
    Szerintem a .org -os cím jó lenne még erre az utolsó évre, meg szerintem lesz a sorozat utáni hónapokban is néhány dolog, amiről lehet majd írni.
    És remélem jól telt a nyaralásod, most pedig mindenkinek jó sulit:D Már amennyire lehet:)

  6. Szerintem megfelel ez, egyszerű, és semmi gond vele! Maradjon!

  7. ORG

  8. Egyébként most vettem észre a Mysteries of the Universe “sorozat” dátumaiban ott vannak a számok:
    Part 1 – July 23, 2009
    Part 2 – August 4, 2009
    Part 3 – September 8, 2009
    Part 4 – October 15, 2009
    Part 5 – November 16, 2009

    http://beta.abc.go.com/shows/lost/lost-mysteries/

  9. Azért ne feledjétek hogy egy domain név se éppen ingyenes. És szerintem tök mindegy hogy mi az oldal címe, nem hinném hogy bárki is kézzel pötyögné be a címet minden egyes alkalommal. Max annyiból volt rossz a címváltozás hogy páran biztosan elvesztették az oldalt, akik mondjuk lusták google-t használni. De ha sokba kerül szerintem felesleg visszaállítani.

  10. Szerintem ez a worldpress elég rossz jobban szerettem a régit.

  11. nekem ez az oldal is megfelel a lényeg úgyis a hírek nem egy domain

  12. Nekem mindegy az oldal cím, de nincs valami magyar oldal ami az új ARG-vel foglalkozik?

  13. Szia Josh, mennyiért veszed a domaint? És mekkora tárhely kell hozzá, és azt mennyiért kapod? Azt hiszem tudok segíteni… ha gondolod írd meg privátban. Látod az e-mail címemet? (Domain regisztrációs és hosting szolgáltatós cégem van.)

  14. hát sztem a lostspoilers.org jó lenne mert még mindig vannak páran akik azt hiszik h megszünt az oldal mert hogy ott nem találták

  15. azok a lusta emberek megérdemlik hogy nincsenek itt…

  16. Régi látogató vagyok már, csak sosem írok hsz-t, de most muszáj voltam:
    nem kell az ORG, mivel nem ingyenes, ráadásul ez is megfelel!

    Tökéletes így, ne variáljunk szerintem!

  17. nekem a lostspoilers mindig is lostpoilers.org volt, néha igy is emlegettem 🙂
    végülis 3000 Ft évente az org, és ez mindenképp rajtad áll, akarod-e fizetni, én mellette voksolok, de utolsó évadnál tényleg mindegy

    Jacobot én is észrevettem a Szökésben, bár sajnos ott a megjelenése sem tudta felhúzni a színvonalat, a Lostban meg hiába nem volt rá szükség, mégis sikerült. remélem, nem halt azért meg, de már várom a spoilereket.
    mondjuk én is csinnyán bántam a spoilerekkel, ha volt részleirás, casting, akkor csak a rész után néztem meg. Ez hogy is jön ide? Ja szal várom a spoilereket.

    Ja, nekem ebben a blogban csak az nem jó, hogy túl kontrasztos a fekete alapon fehér betű, folyton káprázik a szemem. 🙂

  18. Szerintem jobb volt az org spoilerek mikor lesznek??? 🙂

  19. nekem hiányzik az üzenőfal, ha itt nem megoldható jobb lenne az előző, ha megoldható ez tökéletes 😀

  20. tényleg az üzifalat el is felejtettem, de sztem az nem domain-függő, az template-függő, nem?

  21. én a blogja.net-ről lettem ide átirányítva. szerintem ne fizess az org-ra, amúgy sem volt tökéletes a működése, azért is lett bevezetve a blogja.net-es cím. ez a design pedig sokkal barátságosabb, letisztultabb.

  22. De a spoilerek jöhetnének már… :))))

Vélemény, hozzászólás?

 
