Karikatúra

lostposter

~ Szerző: joshjb - 2009/09/05.

21 hozzászólás to “Karikatúra”

  1. Ez kurva jó! 😀

  2. ja elég kemény 🙂 csak kár, hogy egy csomó embert nem ismerek fel 😦

  3. tessék

  4. Wow ez nagyon jó:D Saccra úgy a 85% -át fel is ismertem(bár pár mellékszereplőt nem név szerint), de majd írok egy listát 😀

  5. wow mióta láttam egyszer a abc irodában a falon (egy videón) azóta vadászom – köszi Josh!

  6. Ez igen jó, bár egy csomó szereplő sztem fölösleges, vagy kéne egy olyan ahol nincsenek rajta ilyen kevésbé felismerhető emberek:)
    még a ki-kicsoda verziót megnézve is voltak olyanok hogy “ez ki?” pedig azért én megjegyzem a szereplőket…
    na mondjuk jó hogy tényleg mindenki rajta van, kell 1 ilyen is:) a ki-kicsoda verziót meg köszi, tényleg marha hasznos…
    Karlt eléggé érdekesen ábrázolják:) amúgy marha jó…

    én a 6×01 kezdetéig nézegetem majd az oldalt, utána nem szeretnék spoilereket…gondolkodtam azon is hogy már a forgatás után elhagyom az oldalt, de nem bírnám ki:)

    amúgy tök jó ez a sok új post, látszik megjött Josh:)

    hátígykb ennyi

  7. én például hiányolom Phil-t, Radzinsky-t, Jacobo-ot, Ézsaut

  8. Wondorog, ez már régebben, az 5. évad előtt készült.

  9. Újabb érdekesség: az 1×03-ban amikor Michael mondja Waltnak hogy megkeresi Vincentet ahogy eláll az eső, akkor Walt tüntetően félrenéz, és hupsz el is állt. :))

  10. az inkább elállt az eső huzzál már keresni a kutyát nézés nem pedig én állítottam el az esőt féle szerintem

  11. Én sem úgy gondoltam, hogy direkt ő állította le az esőt, de biztos van valami hozzá, és a különlegességéhez…

  12. Igen, része a különlegességének. Olyan, mint amikor olvasott arról az ausztrál madárról, és hirtelen ott volt. Ugyanígy amikor nézegette Hurley spanyol képregénykönyvét és a borítóján egy jegesmedve volt, nemsokára pedig feltűnt a jegesmedve. És az esős dolog sem véletlen volt.

  13. Ez szerintem az eredeti poszter

  14. Nagyon tetszik.:)

  15. Wondorog:basszus az nem Ézsau.Kijelentették a comic-conon!(bocs ha rosszul irtam.)

  16. jajj, a hideg borzongat, amikor a szereplők karikatúráját nézem. sok-sok emlék előjön. nagyon sokat kaptunk a lost-tól, és ez annyira elmondhatatlanul jó érzés…

  17. Egy ilyen kép remélem lesz fénykép formában is a hatodik évad végén, minden szereplővel a 6 évad folyamán 🙂

  18. sziasztok! már várom a következő epizódot, mikor is lesz pontosan? különben szerintem ezen karikatúrán egyik nő sincs jól megrajzolva, még Kate és Juliet is necces, nem hogy Alex vagy Ana-Lucia…..a férfiak viszont aránylag rendben vannak.

  19. szerintem: Ez egy karikatúra, szerintem jól eltalálták a figuráikat, a kiemelhető dolgaikat…
    Egyébként ha jól tudom januárban lesz az évadpremier, rögtön két résszel, melynek első részének címe “LA X” lesz.

  20. Nem két résszel nyitnak, hanem egy 2 órás résszel. 🙂 Tehát a 6×01 – “LA X” 90 perces lesz kb. 😉

  21. kihagyták azt a pasit aki katet beárulta az 1×3-ban

Vélemény, hozzászólás?

 
