A legújabb spoilerek

  • Carlton Cuse megerősítette, hogy Katey Sagal (Helen) visszatér a 6. évadra. Elképzelhető, hogy Julie Bowen (Sarah Shephard) is. Az egyetlen szereplő, akinek a visszatérését nem tudta megerősíteni, az Harold Perrineau-é (Michael). Mr. Cuse annyit mondott, hogy még semmit nem tud vele kapcsolatban mondani.
  • Ian Somerhalder (Boone) több részben is fog szerepelni. Tegnap Hawaii-on volt egy egy-napos forgatás erejéig.
  • A 6×03 Kate-centrikus epizód lesz.
  • Újabb forgatási hír: Az Oceanic 815-ös járatán forgattak. A gépen ült Jack (Matthew Fox), Kate (Evangeline Lilly) bilincsben Edward Mars (Fredric Lehne) mellett, Sayid (Naveen Andrews), Cindy (Kimberly Joseph) és Charlie. (Dominic Monaghan) Mindenki ugyanabban a ruhában volt, mint anno a pilotban. További részletek nagyon nincsenek, csak annyit tudunk, hogy Charlie-nak valami baja esik a WC-ben. Lehet, hogy túladagolás.
  • Állítólag a Dharma-kikötőnél forgattak/forgatnak valamikor a héten. Ez az a kikötő, ahol a tengeralattjáró szokott lenni.
  • Újra felállították a Jughead-et, tehát valószínűleg mostanában forgatnak a helyszínen. Két hete még nem volt ott.
Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/09/17.

11 hozzászólás to “A legújabb spoilerek”

  1. Újra felállították a Jughead-et, tehát valószínűleg mostanában forgatnak a helyszínen. Két hete még nem volt ott.

    ezt meg hogy? 😀
    1950-es évek…miiii? :O

  2. Nee…:D Én Charlie “tuladagolásán” kiabáltam hogy: Neeeeeeeeee….:D

    Mekkora ötlet már?

    Am tudom, hogy azt mondtam, hogy nem..fogok jönni többet de nembírom ki:O

  3. nem lehet, hogy az alagutakban levő Jughead-re céloztak?

  4. lehet, de akkor meg ott maradnak Dharma időben? ááá legyen már január xD

  5. OFF: LOL, hétfőn a szökésben a Nemezis, ma meg a helyszinelőkben Libby meg Jacob 😀

  6. Nem az a durva, hanem a Szökésben egyik részben Jacob, a Scylla következő vevője meg a Nemezis…azon behaltam…már a stáblistánál láttam h Titus Welliver, meg itt is olvastam vmit a finálé előtt h volt a Szökésben, de aszittem h csak egyikük, erre mindegyik…
    poén sztem:)

    (áá nem kéne ennyi spoilert elolvasnom…de vhogy mégis mindig megnézem…)

  7. Miért ragadnának Dharma időkben? Szerintem a bomba szétszedve, ahogyan Sayidék otthagyták simán ott van még a 2007es időkben is… De az érdekes, hogy vajon mire kellhet… Egyáltalán nem számítottam, hogy a Jughead újra feltűnik valamikor… Talán az alternatív síkon tudom elképzelni… De hogy hogy:D

  8. jacob supernatural-ba lucifer-t alakítja 😀 már két ilyen király szerepet megkapni…:D

  9. most néztem meg supernatural S05E02-öt erre nemezis benne az apokalipszis 4 lovasa közül az egyik a háború 😀 jacob meg lucifer rohat jó 😀

  10. Uhh a Lost 2×02 dvd magyar feliratában ciki elgépelést találtam:D
    napfelkelte helyett népfelkelte 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
