Forgatási riportok

Egy a külvilágról és egy a szigetről: (vigyázat, erősen spoileresek, de nagyon érdekesek)

  • Claire (Emilie de Ravin) nagy pocakkal kiszáll egy taxival egy kórház előtt Kate-tel (Evangeline Lilly) együtt. Egy nővér kirohan egy tolószékkel, amivel besegíti a mindjárt szülő Claire-t az épületbe. Kate kiveszi Claire táskáját az autóból és utánuk megy. Bent Claire szülését forgatják, a helyszínen ott van még Ethan (William Mapother) és egy Rasmussen nevű nyomozó, aki feltételezhetően Kate miatt van ott. Egy idő után Kate kijön a kórházból és ráül a kocsi elejére.
  • Úgy tűnik végre a jelenbe tértünk vissza a szigeten. Sawyer (Josh Holloway), Claire, Miles (Ken Leung), Jack (Matthew Fox), Kate, Hurley (Jorge Garcia) és Sayid (Naveen Andrews) vettek részt a forgatáson. A dzsungel közepén, a templomnál forgattak. Sayid még mindig csupa vér, a többiek pedig mind piszkosak, ápolatlanok, de a Dharmás ruha mindegyikükről eltűnt. A kedvenceinket megtámadja egy új, különböző etnikumú, fegyverekkel felszerelt emberekből (főleg ázsiai) álló csoport, akik nem igazán hasonlítanak a Többiekre, mert sokkal sötétebb színekbe illetve vörösbe vannak öltözve. Néhányuknak fejkendőjük is van, ami miatt kalózokhoz lehetne hasonlítani őket. Sawyer elveszi az egyikük fegyverét, valakit meglő(nek?), majd bemegy a templomba. Jack megnézi Sayid sebét, majd Sayid-ot beviszi két ember a templomba. Jack és Kate megölelik vagy megcsókolják egymást. Később egy másik jelenetet forgattak, amiben egy hosszú, fekete hajú ázsiai férfi és egy másik fehér, szakállas, hippi-kinézetű férfi jön ki az épületből. Valószínűleg elég fontos szerepük lesz mindkettőjüknek.
~ Szerző: joshjb - 2009/10/01.

17 hozzászólás to “Forgatási riportok”

  1. na ez az amit nem szabadott volna elolvasni, csak nem bírom ki xD 😀

  2. Ez alapján a leírás alapján szerintem ez nem a jelen.
    Ez a múlt.
    A Fekete Szikla ideje.

  3. Hát nekem se nagyon… pedig megfogadtam hogy az utolsó évadnál spoilermentes leszek… de eddig nem nagyon tudtam tartóztatni magam… :S

  4. A Többiek Jacob bandája, a feketeruhások pedig a Nemezis-é.
    Egyébként lehet, hogy őket (lábukat) látták a 2. évadban Jin és Ekó, amikor Michael után mentek!
    De akkor hogy kerül hozzájuk a 2 gyerek (Zack meg a húga)?

  5. már megint olyan helyre kattintottam, ahova nem kellett volna, miért? miért olvastam el…..ááááá

  6. Sawyer:Ha azt mondom Jerry Chopper,akkor te tudod mi az?

    • Haha, a JC-s Sawyer én vagyok ^^ és én is Lost fanatikus vagyok 😀

  7. Nem

  8. Akkor összetéveztettelek valakivel.

  9. INDULJON MÁR BE AZ ÉLET!!(NEM TE JOSH)
    EZ ÍGY ###VA UNALMAS!!

  10. LEGYEN VALAMI TÉMA!!

  11. LEGYEN CHAT!!!

  12. Jerry Chopperről először a rózsaszín pitbul jut eszembe… mmint a google bácsi szerint:D:D

  13. A Jerry Chopper egy Harry Potter paródia.De anagyon nagy.

  14. A Gyűrűk Urás szerintem még jobb. 🙂

  15. jaok értem hát akkor nem tom..de h jött ide?

  16. 🙂
    Jó kis fórum ez:)
    Érdekesek a hozzászólások(már ahol van)
    Üdv: a Munkaruhadiszkont

Vélemény, hozzászólás?

 
