Új képek

~ Szerző: joshjb - 2009/10/14.

9 hozzászólás to “Új képek”

  1. az árokról jut eszembe, nem az volt, hogy vmikor kiderül, miért ás Sayid árkokat folyton a 3. évadban?

    • Az is elképzelhető, hogy sír. De amúgy igen, úgyvolt, hogy kiderül.. de igazából engem nem érdekel, szerintem tuti nincs jelentősége.

  2. BOLDOG ÖLELÉS VILÁGNAPJÁT!!!!!!!!!

  3. Mondták hogy a 4.részben Locke tisztességes temetést kap,lehet hogy a szigeten!De én azért Sayid gödreire is kiváncsi lennék.

  4. josh,téged érdekel valami is a szereplőkről vagy csak a nagy relytéjre vagy kiváncsi?

  5. Hogyne, Claire érdekli. ;D

  6. OFF:
    Sziasztok!
    Kéne egy kis segítség!
    Az oldalammal már nem foglalkoztam egy ideje,és elfelejtettem,hogyan kell az Okhostra FTp-vel felcsatlakozni.
    Total Commanderben mit hova kell írni?

    On:Jó az oldal,csak az üzifal hiányzik.

  7. W. Flower: Így igaz. 😀 😀 Egyébként engem sokkal jobban érdekelnek a karakterek, mint maga a mitológia és a rejtélyek.

  8. Én is így vagyok vele!

Vélemény, hozzászólás?

 
