Teaser a 6. évadhoz

Megjelent az első hivatalos promo a 6. évadhoz. A készítők előre megmondták, hogy ne számítsunk a premier előtt új anyagra, tehát csak ehhez hasonló, régi jelenetekből összevágott, promókat fogunk látni…

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/10/30.

7 hozzászólás to “Teaser a 6. évadhoz”

  1. Meg fogok őrülni új anyag nélkül!! 😦

  2. na én erre rátettem egy lapáttal és újravágtam más jelenetekkel.. ennyire unatkoznék?

  3. ha már most megörülsz mihez kezdesz akkor ha vége a 6. évadnak?:D én kezdek leszokni rola inkább h ne hiányozzon anyira és már ott tartok h több év után már csak a 3. helyre szorult a lost 😀 jelenleg a supernatural a kedvenc luciferrel angyalokal és az egész nagyon jó 😀 de lehet ujra lost lesz az első ha elindul a 6. évad 😀

  4. el írtam 2. helyre 😀

  5. MINDENKINEK KELLEMES HALLOWEENT! kLIKK: http://eltuntek-website.extra.hu/news.php?readmore=122

  6. Emberek!
    Nézem a 3×08 ígykészültjét és az van benne hogy AKÁRMIT TESZEL AZ IDŐ KORRIGÁLJA MAGÁT!Ami azt jelenti hogy le fognak zuhanni bunkerrel vagy anélkül.De az is lehet hogy ez egy olyan erős változtatás volt hogy az idő úgy fogja kivédeni hogy egyszerre kettő sík lesz.Szerintem az lesz a vége a sorozatnak hogy a karaktereknek döntenie kell:A sziget vagy a külvilág.

Vélemény, hozzászólás?

 
