6. évad: Hivatalos sajtóközlemény

A 6. évad hivatalos sajtóközleményéből kiderült, hogy a két órás (6×01-6×02 – LA X) premiernek vetítési dátuma 2009. február 2-a. Ezen a napon kezdődik a Lost utolsó évada. Az, hogy ilyen későn kezdődik, valószínűleg azt is jelenti, hogy nem lesz szünet februárban, a téli olimpia miatt sem. A sajtóközleményből hivatalosan az állandó szereplőket is meg tudtuk, bár számunkra nincs benne túl sok újdonság:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana
Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/11/20.

13 hozzászólás to “6. évad: Hivatalos sajtóközlemény”

  1. Azért Desmond hiánya durva…tudom, hogy voltak ilyen hírek, de tavaly a kevés szerepével is állandó maradt, azt hittem, most is így lesz, ezek szerint akkor most tényleg nagyon keveset fog szerepelni. Azért abban biztos vagyok, hogy szépen lezárják a szálát…abban már kevésbé, hogy lesz-e valami a “The Island isn’t done with you yet”-tel.

  2. Jol van má’!
    Most mindenki azért nyavajog hogy Des térjen vissza.De ha Des visszatér benne van a pakiban hogy meghal.És akkor meg az fog menni hogy minek hozták vissza.Éljen Csak boldogan Pennel

  3. Ja és itt a néma trailer linkje:

  4. ez a videó nagyon jó:)

  5. Hajrá Ben 😀

  6. Köszi,srácok!
    Tulajdonképpen összefoglalja az eddigi Spoilereket,egy pár kivételével:Sayidot meggyógyitja a fehér füst,richardot szétveri (ál)Locke és a vágyakozó vietnámi gyerekeket.
    Na mentem aludni!Ma még úgyse aludtam.Kevesebb mint egy óra és úgy is kelek! XDD

  7. És azóta is fönmaradtam.Aludjak egyáltalán?? 16 perc és húzok a suliba XDD És még német(PFÚÚJ) és kémia(MÉG NAGYOBB FÚÚÚÚJ) dogát is írok :((((A legjobb pedig az hogy semmit se tanultam. :-/
    Na megyek!

  8. és ez kit érdekel? ha elaludtál suliba legalább rájössz hogy nem gép előtt kéne pusztulni még hajnalba is.. na csöcs

  9. nem a gép elött pusztultam csak nem tudtam aludni és azért vettem elő!

  10. Nem azt mondja, hogy a fiam vagy, hanem azt, hogy a lányom! (Jackob) ;D

  11. nj azt nem néztem meg ki Jacob gyereke.

  12. Sajnos én is nehezen alvó típus vagyok….ez nem gép elött pusztulás kérdése

  13. Még egy hülye gép buzi!

Vélemény, hozzászólás?

 
