Új ABC promo

Kevesebb mint 2 hónap van a 6. évad premierjéig!! Nem rossz, nem rossz. 🙂

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2009/12/06.

44 hozzászólás to “Új ABC promo”

  1. Semmi új…

  2. nem is lesz…

  3. megmondták…

  4. Nemszeretem, amikor így felcsigázzák az embert..Szívesen megnéznék valami új trélert, vagy akármit..De már nem kell oylan sokat várni.

  5. Nagyon fog ütni a premier, ha nem adnak ki semmi újat. Addigra midnenki be fog zsongani. Már várom… 🙂 Jó a promó.

  6. csak ne nagyon eröltessék Jack “This is our destiny”-jét, mert kiráz tőle a hideg, annyira nem illik hozzá.
    Amúgy Josh, mondtad, emlékeztesselek, emlékeztetlek a kérdésekre, amiket küldtem.

  7. Szerintem a This our destyni egy nagy jelenete a lostnak.Itt lehetlátni hogy már jack teljesen úgy beszél mint locke.

  8. de neki nem áll jól 😀

  9. Josh:Beteszed azt a spoilert a dark uforól amikor képeket látunk egy nagyon régi ősi helyről ahol az a hindu isten van?

  10. Már megint unatkoztam:

  11. Szerintem se jó Jack This is our destiny-je. Olyan, mintha 200x mondatták volna el vele előtte. nemteccik.

  12. Jó vid, de a feb. 2. sincs teljesne megerősítve.

  13. http://www.youtube.com/watch?v=F_YR788PwTg ezt látta már valaki, iszonyat xdxd

  14. De már biztos, hogy február 2, hisz az abc már igy reklámozza a lostot, van fenn egy csomó a youtubeon, és hivatalos promo..

  15. Mikor lesznek spoilerek?

  16. Jah már régóta csend van…

  17. Igen, tényleg nagyon régóta csend van.. :S Sajnálom, de egyszerűen már nincs időm semmire. De még ezen a héten megpróbálom frissíteni az oldalt legalább 2-3 poszttal.. de ha még tudtok jövőhétig várni, akkor rengeteg új dolog lesz.

  18. Esetleg a flash forwardról nem tudtok valamit, h mikor kezdik el?

  19. Kérlek gyerekek egy db kérdésemre válaszoljatok. Lehet h már feltették de!: LOST S05 finale promókban richard azt kiáltja amikor kiüti azt a falat h “THIS IS IT!” Nincs is benne a fináléban! Nem értem 😦

  20. Sziasztok ezzel kivánnék mindenkinek Kellemes ünnepeket, én most visszavonulok, és a klippet nézzétek meg. 🙂

  21. “Kérlek gyerekek egy db kérdésemre válaszoljatok. Lehet h már feltették de!: LOST S05 finale promókban richard azt kiáltja amikor kiüti azt a falat h “THIS IS IT!” Nincs is benne a fináléban! Nem értem :(”

    de benne van.. csak azt radzsinszki mondja csak a promoban richardhoz vágták be azt a hangot

  22. Ohh így már érthető, ezer köszönet pontén. 🙂

  23. KDERÜLT HOGY HURLEY GITÁRJÁBAN EGY ANKH VAN!!!!
    http://www.sorozatjunkie.hu/2009/12/18/elvileg-2-spoiler-van-rajta/comment-page-1/#comment-710859
    Ha figyelmesen megnézed látod miért

  24. Mikor lesznek új spoilerek?

  25. Jah, kékének már spoilerek, már nagyon kattogás van 🙂

  26. Wááá! Nagyon csönd van. HahóóÓÓ!

  27. Nézzetek fel darkufora azt késsz

  28. És aki nem tud angolul?

  29. annak fordítok.

  30. Megtennéd?

  31. Oké, szivesen nézem a Darkufót, de akkor minek van magyar Lost spoiler oldal? :S

  32. Van oldal de nem nagyon működik!

  33. Hét jogos kérdések *-)

  34. Új spoilermentes promo:

  35. húú ez most kurva jó vagy kurva jó? 😀

  36. ez tényleg jó egy ilyesmit vártam én is 😀

  37. egyébként darkufon van egy nagyon durva spoileres szavazás

  38. Miről szól a szavazás?

  39. Én nem nagyon tudom hogy ki az oldal szerkesztője és nem is akarok senkit megsérteni,de ha beválallta ezt az oldalt nem igaz hogy nics 10-20 perce rá.

    UI:.nem akarok senkivel kötözködni

  40. Persze, hogy nem. Teljesen egyetértek Sayiddal. Sajnos ez van de tartsunk ki 🙂 Azért vannak itt akik raknak ki promókat. Rendesek 🙂

  41. Thx ha rám gondoltál, de én meg szeretnék Josh mellett kiállni, mert biztos neki is van sok egyéb dolga, gondja, ráadásul itt a karácsony is. 🙂
    Promókat majd adok, meg ilyesmiket de, spoilereket viszont én nem fogok írni ide, mert nyár óta nem olvastam semmilyen spoilert és egy hónapig még kibírom:)
    és mindenkinek Boldog karácsonyt!:)

  42. Sayid – igazad van, hogy bevállaltam, de az a helyzet, hogy akkor nem egyedül, hanem egy másik sráccal, tehát akkor sokkal könnyebb dolgom volt. Mostanába rengeteg dolog történik az életemben, rengeteg a tanulnivaló, itt van most a Karácsony, és egyszerűen nincs 10 szabad percem arra, hogy leüljek és spoilereket fordítsak. :S

    Jogos, amit írtál, de ezt az oldalt már 3 éve csinálom, és hidd el: nem olyan egyszerű.

    Annyit tudok mondani, hogy a napokban összeszedem magam.. Lehet, hogy ma, holnap biztos nem.. 26-27-én legkésőbb várhatók új spoilerek, de ez is több órába fog telni, hiszen elég régen frissítettem az oldalt. :S

  43. Teljesen korrekt! Köszi 🙂 Boldog karácsnyt!

Vélemény, hozzászólás?

 
