Már csak 1 hónap!!

~ Szerző: joshjb - 2010/01/02.

23 hozzászólás to “Már csak 1 hónap!!”

  1. Javítanék: Még mindig egy hónap!! 🙂

  2. Nektek, nekem/nekünk kik nem tudnak angolul még sok idő. Bár egy szót se tudok angolul, megnézem úgy is, mert ha egy mukkot se értek legalább láthatom . 😀

  3. De tesó… létezik magyar felirat. megjelenés után 1-2 napra már lesz is.

  4. sőt, általában aznap megjelenik a magyar felirat. 😉 lehet, hogy kirakom majd ide is, hogy egyszerűbb legyen nektek megtalálni.

  5. És tegyük hozzá, hogy eredetibe 100-szor nagyobb élmény ez a sorozat min szinkronnal

  6. Jó jó, de ha nem tudok angolul nem nézhetem eredetibe… de most fogom szinkronnal.:D

  7. Már miért ne nézhetnéd. Van felirat és talán ragadna is rád valami az angolból. 🙂

  8. Igen, ha az ember eredetibe nézi az az igazi. Ha a szinkron jó, akkor sem pótolhatja ha hallod az eredeti hangot. Talán azért, mert egy szinkron színész nem tudja úgy átadni magát a szerepnek, ahogy a színész, aki kit udja hogym meg mióta készüólt rá!
    Ja és nagyon jól fejlődik az ember nyelvkéssége, egyre jobban kihallod majd a szavakat, megjegyzed őket. Úgyhogy hajrá, csak ajánalani tudom, hogy az utolsó évadot angolul nézd!

  9. Ingorion-nak teljesen igaza van. A szinkronizálással szinte eltűnik a karakter egy része, hiszen magyar hanggal nem lehet például egy “redneck”, vagy orosz akcentust a nézők elé tárni, és így szerintem a szinkronizált karakter is jellemtelenebbé válik. És valóban rögzül majd 1-2 szó, ami nagyon fontos, hisz az angolt majdnem mindenhol megértik 😉

  10. Szinkronnal tényleg sok minden el tud tűnni, pl az akcentus, de sztem ha a szinkronra odafigyelnek, akkor az is vissza tudja adni a karakter jellemét. A Lostnál persze ez megszűnt, hiszen már eleve az érdeklődés is lejjebb hagyott, ezért a szinkronnal is visszavettek, de maga a szinkron sztem túlmutat azon, hogy más anyanyelvűek is értsék a párbeszédet.
    Jobb angolul nézni annak, aki hallani akarja Sawyer kétszer annyi szlengjét, mint amit magyarban át tudnak adni, vagy Sayid, vagy annak idején Mikhail akcentusát, vagy Desmond brotha-ját, vagy csak az eredeti szófordulatokat, vagy az angol nyelvet úgy egymagában, de maga a szinkron, igaz sokkal később születik, mint az epizód, ezért nehéz rá várni, de ha odafigyelnek rá, akkor nem rontja el az élményt, nem ronthatja el.

    Én is angolul nézem egy ideje, mert nem birom kivárni a szinkront és 1-2 karakternél tényleg nem is azt a szinkront kaptam utólag, amit vártam volna tőle.

  11. http://www.origo.hu/teve/20091230-nyeremenyjatek-exkluziv-betekintest-lehet-nyerni-a-lostfinaleba.html

    http://abc.go.com/shows/lost/final-season-sweepstakes#

    Halottátok már ezt?

  12. Én szerencsére már a 3. évadtól angolul, feliratosan nézem… Élvezetesebb, és ennek köszönhetően már nagyon sokat megértek az angolból.

  13. Nekem is csatlakoznom kell az előttem szólokhoz, angolul sokkal jobb, sőt, az, hogy a nyelv az ragad rád az abban is megmutatkozik hogy pl 2 éve még a nagy részét nem értettem angolul ezér magyar felirattal néztem, aztán átálltam angol feliratra, végül eljutott arra s zintre hogy nyugodtan meg tudtam nézni az egész sorozatot az elejétől angolul, felirat nélkül. Na jó, azér ahhoz kellett az a 11 év angoltanulás is de ha csak az iskolában foglalkozol angollal akkor nem fogsz soha az életbe megtanulni rendesen… Ja és nekem a LOST szinkron legrosszabb élménye az Boone volt, akit először a tvben szinkronosan hallottam, és nem tom mér annyira egy idegesítő, arrogéns beszédstílusú szinkronhangja van, hogy meg is utáltam a karaktert, aztán mikor hallottam az eredeti nyelvén beszélni, rájöttem hogy jó arc mer tök nem ilyen nagyképű hanghordozással beszél. Ja és igen a szebbnél szebb akcentusok mind-mind elvesznek:)

  14. Norbi. Csak annyi a gáz, hogy Magyaroszágról nem lehet regelni. Még jó h kintvannak a rokonok Amcsiban 😀

  15. DEhogynem lehet!
    Én már ki is toltottem a kérdéseket 🙂

  16. Regisztrációnál ki lehet választani Magyarországot.A játéknál is kilehet,tehát lehet magyarországról is játszani! 😀

  17. Regisztrálni lehet, de sajnos nincs sok értelme mert csak az amerikaiak pályázhatnak rá:
    “Open only to legal residents of the fifty (50) United Sates and the District of Columbia”

  18. kár 😦

  19. igenigen, énis csak ezért nem tettem ki :/ de mindegy, úgyis felkerül a netre az anyag. 😉

  20. hát igen,biztos,hogy valaki fel fogja tenni a netre,csak azt nemértem,ha a készítők ezt tudják,miért csinálják ezt,ha nagyon titkos az első rész.

  21. nj:Én a lost miatt tudok perfekül angolul!A nyár elején még nem tudtam angolul,de miután 10x megnéztem az ötödik évadot angolul azt vettem észre hirtelen hogy felirat nélkül is megy.

  22. HAHA tőled nem is vártunk mást!B-)

  23. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
