A számok… (durva)

Folytatva az előző spoilereket, DarkUFO forrásaitól megtudtuk, hogy kikhez tartoznak a számok:

  • Locke: 4 (az ő neve át van húzva)
  • Hurley: 8
  • Sawyer: 15
  • Sayid: 16
  • Jack: 23
  • Jin vagy Sun: 42
  • Kate is rajta van a listán (és lehet, hogy mások is), de az ő neve mellett csak egy sima szám van.
~ Szerző: joshjb - 2010/01/11.

16 hozzászólás to “A számok… (durva)”

  1. Teljesen érthetetlen… Nem látok logikát az egészben…
    Jó lesz a 6.évad.

  2. Legalább tényleg kapunk válaszokat az utolsó évadban elég sokmindenre, pl ezekszerint a számokat is rendesen megmagyarázzák nem csak mint valenzetti-egyenlet.

  3. No üdv újra, rávettem magam, hogy írjak egy kommentet 🙂 Amúgy nem tűntem ám el, minden nap járok erre.

    A napokban a következőn agyaltam. Azt ugye tudjuk, hogy a Valenzetti-egyenletben a számok valami tényezőket jelölnek, amik alapján megjósolható, mikor pusztul el az emberiség. Mi van, ha a számmal jelölt emberek képesek lennének ezt az egész pusztulást elnapolni, esetleg teljesen elhárítani? MIB meg épp ezt a pusztulást akarja elérni (ennyire gonosz lenne?), és ezért szépen elteszi láb alól azokat, akik megakadályozhatják az emberiség megmentését? Ez megmagyarázná, miért van Locke neve kihúzva a listáról.
    Lehet, hogy kicsit meredek elgondolás, de nem hagy nyugodni, és valamin el kell kattognom ebben a maradék kb. 3 hétben, és mivel egyre nehezebb elviselni, egyre meredekebb elméletekkel vagyok képes előállni 🙂

  4. Szerintem nem rossz elmélet, sőőt.. ráadásul pont Sawyer-t “csábítja” most el úgyhogy lehet, hogy igazad van. 🙂 Amugy örülök, hogy nem tűntél el! 😀

  5. De ebbe mi a durva?

  6. Hello! Nem túl gyakran írtam eddig, de eszembe jutott ma valami, amit gondoltam megosztok, és kíváncsi vagyok hogy ti mit gondoltok róla. A harmadik évad harmadik részében láttuk Locke látomását, amikor is Boone “vezette végig” a reptéren. Itt voltak a főbb szereplők, volt aki ismerte a másikat, mint például Charlie és Claire akik a látomásban láthatóan egy családot alkottak, vagy Sawyer és Kate és Sun Jin akik ugyancsak ismerték egymást, míg voltak olyanok, például Hurley aki a légitársaság dolgozójaként tűnt fel vagy Sayid és Jack, akik egyedül jelentek meg a látomásban, látszólag nem ismerve a többieket. A legérdekesebb számomra mégis Desmond, aki ugyancsak a légitársaság dolgozója volt itt, látszólag pilóta. Abból a spoilerből indultam ki, hogy Desmond is a gépen fog utazni, és ha ő az egyik pilóta akkor ez meg is valósulhat. Ez alapján gondoltam arra, hogy ez a látomás nem csupán arre szolgált, hogy Locke megmentse Eko-t, hanem a 6. évad előrevetítése is lehet akár. Persze lehet, sőt valószínű, hogy nem így van, csak én is gyártom már az elméleteket és várom, hogy elkezdődjön végre az utolsó évad 😀

  7. 🙂 Lol 😛

  8. Én kezdem újra nézni az elejétől a sorozatot jelenleg 1Évad 23-as résznél vagyok.. Jack a 23-as széken ül a repülőn, épp beszélget Ana luciával aki a 42-es széken ült… hmm 🙂 Nem hülyeség elejétől nézni az tuti 😀

  9. Normandie, asszem Desmond Jack mellet fog majd ülni, de az is lehetséges, amit te írtál. A készitők is azt nyilatkozták, hogy egy kerek egéssz lezárást szeretnének, nagyon sok elöző évadbeli dolog fel fog bukkanni újra, és sok dolog új értelmet nyer (pl. Julietről sem árultak el egy fontos dolgot, ill. Faraday halála is sokkal tisztábbá válik elöttünk).

  10. Megtudná valaki mondani, honnan tudnám az első évadot letölteni??

  11. az internetről

  12. 😄

  13. Humoros gyerek vagy

  14. Gondolom mondták már?

  15. Miért nem mondhatod hogy átakartalak verni igazat mondtam.

Vélemény, hozzászólás?

 
