Az első kép a 6. évadból!

Tegnap este az ABC leadott egy olyan előzetest, amiben egyetlen egy új kép volt a 6. évadból. Először is itt a promó (amit szerintem rohadt jó lett), a tovább mögött pedig a kép.


Claire

~ Szerző: joshjb - 2010/01/22.

16 hozzászólás to “Az első kép a 6. évadból!”

  1. W T F ?!

  2. 😀 bad-ass claire 😛

  3. FAKE

  4. Ezzel a karabínerrel tök úgy néz ki, mint Juliet 😀

  5. That’s it,sweetheart!XD
    Megint befesthetnék a haját feketére meg visszavehetné a goth cuccait és úgy kéne a kezébe nyomni azt a puskát, na az kőkemény lenne:D

  6. Ez elég egy gagyi bevillanás, adhattak volna más jelenetett is.. Én csak hatodjára szúrtam ki Clairet-t, addig azt hittem, nincs is új kép benne.

  7. És azt valaki megtudja mondani, hogy ami Claire előtt és alatt (nem tudom, hogy előtte vagy utána olyan gyors) azok mit jelentenek? Nem a gépelt szövegre gondolok, hanem ami egy ?táblán? van.

  8. Hát nekem jó ez.. Claire a kedvencem. 😀

  9. Engem egy kicsit inkább Rousseau-ra emlékeztet!

  10. Igen én is azt akartam mondani hogy a Francia tyúk helyett lesz egy ausztrál 😀 DE várom már 😀

  11. nagyon nem áll jól clairenek ez a dzsungel királynője style 🙂

  12. észrevettétek hogy a 16. másodperben szerepel claire? 😉

  13. A 16.banon van a hangsúly.

  14. Claire a 15. mp percnél van, de akkor is 15.. 🙂

  15. claire fegyverrel ? :O
    ez egy oximoron :DDD

Vélemény, hozzászólás?

 
