6×01 – LA X (Part 1)

Ma hajnalban adták le Hawaii-on a Sunset On The Beach rendezvényen (ahol majdnem az egész szereplőgárda, a készítők és az írók is ott voltak) a 6. évad premierjének első óráját. Azok, akik ott voltak, összefoglalták az eseményeket és elküldték őket DarkUFO-nak, aki ki is rakta már az oldalára. (asszem mondanom sem kell, hogy nagyon spoileres a leírás, még én sem olvastam el)

Ja, és ha ez esetleg nem lenne elég, egy video is kikerült az egész epizódról. A képminőség nagyon jó, a hang viszont már nem annyira. De azért annak, aki nem bírja már ki szerdáig, simán nézhető. 😉 A video a tovább mögött található. (Nem biztos, hogy olyan sokáig fent marad, úgyhogy ha meg akarjátok nézni, akkor minél hamarabb tegyétek.)

FIGYELEM: A PREMIER RÉSZLETES LEÍRÁSÁRÓL ILLETVE A VIDEORÓL CSAK ENNEK A BEJEGYZÉS KOMMENTJEIBEN SZABAD BESZÉLNI! MÁSHOL MEG SE EMLÍTSÉTEK EZEKET A SPOILEREKET!

Hát kb fél órája próbálom ide berakni az ustream videot, de valahogy nem sikerül, úgyhogy a következő linkre kattintsatok, ha meg akarjátok nézni:

http://www.ustream.tv/recorded/4342548

~ Szerző: joshjb - 2010/01/31.

74 hozzászólás to “6×01 – LA X (Part 1)”

  1. én nem bíratm ki megnézten 😀
    hát elég komoly volt, néhány WTF kíváncsi vagyok a 2. része mit hoz 😀

  2. én sem bírtam ki. áhhhh, ez nagyon durva 😀

  3. Szintén megnéztem, de a felét nem értettem a rossz hangminőség miatt. Viszont nagyon tetszett. Ilyenre számitottam. Dehát amikor Jack kinéz az ablakon és bumm mi mivan a víz alatt. Meghát ugye John/Richard/hurley/hurley kedves beszélgetőpartnere. 🙂 BRAM is naon jó volt XD!

  4. Az hogy Desmond ott volt a gépen szerintem k*rva nagy WTF !!! 😀

  5. Én megnéztem, és hát…nagyon jó volt. Sokat gondolkoztam, hogy rákattintsak-e a play gombra, de végül rászántam magam. Valljuk be őszintén, ilyen talán csak egyszer adódik meg az életben, hogy egy ilyen sorozat premierjét, a világpremier előtt 2 nappal megnézhetjük.Mondjuk ha esetleg a Lost utolsó része kikerül a netre azt biztos nem nézem meg!! Cserébe viszont most megígértem magamnak hogy nem olvasok spoilereket. Nehéz lesz.. de vhogy kibírom.

  6. Viszont egy valamit nem értek, azt amikor Jack-nek vérzik a nyaka. Az mit akart jelenteni?

  7. Azt nem tudtam kivenni, hogy amikor Bram körbeszórta magát hamuval, végül, hogy tudta mégis megölni a füst? Mintha valamilyen széllökéssel seperte volna el, vagy valamit nagyon félrenéztem?

  8. Desmondnak, és Jacknek nem kellett volna felismerniük egymást, a stadionos futás óta?

  9. Én úgy láttam Jacknek ismerős volt Desmond csak nem tudta hova tenni.

  10. Vagy lehet, hogy mivel ez egy alternatív valóság, a stadionos futás meg sem történt. 😉 De amúgy nem tudom, Jack úgy látszott, hogy felismerte Desmond-ot.

    Én kb negyed órát néztem meg belőle aztán bezártam az ablakot. Majd szerdán. 🙂

  11. Gondoljatok bele!Ha nincs Dharma nincsen ben linus ha nincsen ben linus widmoret nem száműzik ha nem száműzik widmoret nincsen penny ha nincsen penny desmond nem fut arra akkor

  12. dharma azért nincs mert hidrogénbombát robbantottak.

  13. Haha jogos 🙂

    És akkor ugye Hurley sem nyert a lottón, mert nincsenek számok (mintha erről lett volna szó a gépen, de azt a részt nem hallottam ki tisztán)

    • De, Hurley nyert a lottón. Csak ott már nem szerencsétlenségek érik, hanem pont, hogy nagyon szerencsés. “I’m the luckiest man alive.” (ha jól emlékszem, ezt mondja)

  14. hol lehet megnézni

  15. egyvalamit nem értek: a darkufo összefoglalója szerint Jack-ék még mindig 1977-ben vannak
    – ha ez igaz, akkor hol vannak a dharmások (Chang, Minkowsky, halottak)
    – ha viszont visszaugrottak 2009-be, akkor mi miatt? a hidrogénbomba valószínűleg nem robbant fel, mert akkor Julietből nem sok minden maradt volna

  16. szerintem felrobbant a bomba és ezáltal visszakerültek az igazi jelenbe, és hiába robbant fel nem változott semmi, ez volt az incidens, Kate megtalálta a Dharmás ajtót. De akkor meg nem értem hogy miért volt felrobbantva a bunker. Vagy csak lehet hohy egy pár dolgot sikerült megváltoztatni. Nem tom majd kiderül. De Jacknek miért vérzett a nyaka a gépen??

  17. Nem olvastam el DarkUFO-n az összefoglalót, de szerintem is visszakerültek 2007-be vagy hova. De majd kiderül.

  18. Hát én nem néztem meg. Szerintem annyira rossz a hang, hogy inkább kivárom, érdemesebb 😐

  19. Nesze nektek Elvonási Tünetek 😀
    Itt van az előleg!
    De úgy adagoljátok, hogy a készlet már fogytán!!!!!!

  20. A bomba eléggé belenyúlt a dolgokba mindenképpen :d
    Szerintem a felrobbanásától kezdve minden dolog máshogy történik. 😀

    A másik idősíkon meg szerintem nem robban fel a bomba, hanem kiszabadul az elektromágneses erő és egy időutazás lesz.

  21. szerintem nem változott semmi, éppen ezért hozták létre ezt az alternatív valóság dolgot
    lehet, hogy tényleg felrobbant a bomba, de az elektromágnesesség miatt nem volt pusztító hatása, csak visszaküldte őket az idejükbe és ezért volt felrobbanva a bunker, mert Desmond felrobbantotta a kulccsal

  22. Srácok, holnap az első 6. évados előzetes!! Nem feledni! 😉

  23. Bram vs. Flocke 🙂 Best! Ben feje XD

  24. leszedték aki meg akarta nézni az megtette 😛

  25. http://www.twitvid.com/66DE9 új jelenetes promó, olyan jelenetekkel amikor a part 1-ben nem voltak 🙂

  26. http://spoilerslost.blogspot.com/#axzz0eDy4tKK2 még egy új jelenetes promó, nagyon nagy spoilerrel 😀 (kiderül mi van a gitártokban :O)

  27. LEVETTÉK!!!!! :O

  28. Na nem kitaláltuk, hogy egy ankh lesz benne? 😀 XD

  29. És miért az van a gitártokban ami benne van??? Kemény bakker :s

  30. Gondolom (vagy is nem én gondoltam hanem itt írták, hogy valaki gondolja és azóta gondolom én is :D), hogy az védi meg. Mert a tokba kapaszkodott mikor lezuhant a repülő és ők eltűnzek. Amiatt nem fulladt vízbe valószínüleg 😀

  31. ÉN MONDTAM!!!!!!!!!!!
    ÉN MONDTAM!!!!!!!!!!!
    ÉN MONDTAM!!!!!!!!!!!

  32. vagy az is lehet, hogy amiatt látja Jacobot, mert ugye bár ő halott, de nem egészen emberi, vagyis nagyon nem tűnik annak

  33. És a sziget mit keresett a víz alatt?:D
    Tehát ha felrobban a bomba ez mind csak azért történt, hogy ne történjen meg. És nincs DHARMA, meg nincs sziget se, és Jackob se látogatta meg őket a múltban. :d

  34. Jackék ha a múltban ha a ,,jelenben” azaz Ál Lockék idejében vannak van Dharma. De ha a múltban maradtak akkor még élt Jackob szóval simán meglátogathatta, szóval valószínű hogy a múltban maradtak csak az a kérdés hogy mikor? Mert a bunker már ott van.

  35. Jacob halott volt, mondta is Hurleynek, meg amikor Jin jött, akkor azonnal eltűnt, nem elfutott, tehát így szinte 100% h 2009-ben vannak, mert csak így lehet halott Jacob
    egyébként nagyon tetszett ez a megoldás, hogy Jacobot így visszahozták, mert nagyon jó a karaktere (meg Mark Pellegrino is remek színész) ilyen módon akár évad végéig is maradhat 😀 bár nem tudom, hogy ér rá cikázni mert közben meg Suparnaturelben Luciferként visszatérő, és annak a forgatásai nem tudom, hogy állnak
    viszont Clairet még hiányoltam a part 1-ből, mikor megjelent Jacob, előtte azt hittem Claire lesz, az rohadt nagy WTF pillanat volt

  36. És a bunker mit keres 2009ben? Akkor valami csak változott…
    Ja és darkufon azt írja hogy 77-ben vannak. 😀

  37. Nem szedte le valaki a vidit??:D Pont amikro meg akartam lesni akkor vették le… Ilyen az én szerencsém… 😦

  38. DARKUFO-n levan írva hogy miről szólt. 😀 Hát körülbellül annyi. 😀

  39. felis van rakva darkufora úgy h előtte mutatják a színészeket meg az írókat ilyesmi…

  40. Vicces lessz 😀 De valaki belinkelné?:D Azt se tom mi a darkufo cime XD

  41. én nem birom ezt a várakozást basszus!!!
    Inkább megölöm magam!

  42. Ez lenne az:
    http://spoilerslost.blogspot.com/2010/01/lost-season-6-new-promo-with-new.html

  43. Kössz

  44. http://www.facebook.com/video/video.php?v=292748156432&ref=nf
    CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!!!

  45. MEGLEPETÉS: http://www.dvdextra.hu/news.asp

  46. uramatyám ez a legújabb promó :O még v 6X ma biztos megnézem :d

  47. Reméljük, John betartja az ígéretét, és valóban mindent elmond… El sem hiszem, hogy már csak két nap és valószínűleg már felirattal láthatom a 6X01-et… HIHETETLEN! Valaki érti, hogy Jack mit kérdez??? “why is my name…” valami ilyesmi. Nem értem, pedig már egy párszor megnéztem. 😀

  48. gondolom azt, hogy miért van felírva a neve a listára
    amúgy ha valaki lenne oly szíves leírhatná a teljes promót magyarul, sajnos én sem értek mindent főleg ami onnan kezdődik hogy: This is your chance to…és innen ködös
    na szóval megköszönném 😀

  49. sztem vmi olyasmit h why is my name written… valószínűleg arra a táblára céloz, ahova a számok mellé a nevek vannak írva

    aki egyébként leesik a szikláról (ahol a kötélhágcsó van) az ki, mert én Sawyernek nézem, de neki az előző jelentben másmilyen volt az inge

  50. sajnos én is úgy látom, hjogy Sawyer az… És Sayidot viszik ki valahonnan? mármint valószínűleg holtan?

  51. szerintem Sayid még nem hal, meg van egy olyan sanda gyanúm viszont, hogy a 6. részben igen, ezért tértek el ott az 1. évados mintától a centrikusságnál, mert azzal végleg lezárják a Sayid szálat (ugye eddig a 3., 4., 5., 8. rész megegyzik az 1. évados mintával)

  52. FLocke – Ahogy mondtam, válaszolni tudok neked, a világ legfontosabb kérdésére.
    Sawyer – És mi lenne az a kérdés?
    Locke – Az, hogy miért vagytok ezen a szigeten.
    Szöveg: Február 2-án…az év televíziós eseménye…elkezdődik
    Dogen(?) – Itt a lehetőség, hogy megváltsd magad!
    Ben – Mi vagy te?
    Sayid – Miért csinálja ezt?
    Szöveg: Ki fog életben maradni?
    Flocke -Olyan közel jársz, innen már szégyen lenne visszafordulni!
    Szöveg: Ki fog meghalni?
    Lennon(?) – Lőjétek le őket!
    Sawyer – Ne gyere utánam!
    Szöveg: Ki éli túl őket?
    Kate – Azt hiszed gondoskodnak rólad, vagy bármelyikünkről?
    Jin – Ki gondoskodik rólunk?
    Szöveg: A Sziget?
    Narrátor – A kérdéseknek…
    Jack – Miért van oda írva a nevem?
    Hurley – Állj!
    Narrator – …vége
    Flocke – Megígérem, mindent el fogok mondani!

  53. Locke: Mi lenne, ha azt mondanám, hogy megtudom válaszolni a legfontosabb kérdést a világon?
    Sawyer: …és mi az a kérdés?
    Locke: Miért … vagytok … ezen a szigeten.
    AZ ÉV TELEVÍZIÓS ESEMÉNYE ELKEZDŐDIK
    nemtomki: Ez a te esélyed, hogy helyrehozd (redeem)magad!
    Ben: Mi vagy te?
    Sayid: Miért csináljátok ezt?
    KI FOG ÉLNI?
    Locke: Túl közel vagy, szégyen lenne most visszafordulni.
    KI FOG MEGHALNI?
    idegen: Lőjétek le őket!
    Sawyer: Ne gyere/gyertek utánam!
    HOGY FOGJÁK TÚLÉLNI…
    Kate: Törődik veled vagy bárki mással közülünk? szerintem Locke-ra gondol, nem)
    Jin: Te kivel törődsz?
    …A SZIGETET?
    narrátor: A válaszok idejének…
    Jack: Miért van a nevem arra a listára írva?
    narrátor: … vége van.
    Locke: Ígérem, elmondok neked MINDENT!

  54. Jah, a kérdések idejének van vége, nem a válaszokénak. Rossz is lenne! 😀

  55. hát igen XD a válaszok alapbol el se kezdődtek eddig 😀

  56. köszi a fordítást (mindkettőt) 😀

  57. Huu hát én sajnos nem tudtam megnézni, de felirat nélkül ugy sem sokat értenék belőle, ha ennyit kibírtam akkor szerdáig csak meg leszek valahogy:) Ez nagyon durva lesz!

  58. Láttátok a promóban (ebben: http://www.youtube.com/watch?v=elscvYI3wZI) amikor Flocke és Sawyer bemennek valami barlangszerűségbe, ahol ottvan Jacob nekidőlve valami oszlopnak, erre Lock levesz egy mérlegről egy fehér követ, aminek a másik oldalán egy fekete kő van, és annak a javára dől a mérleg? beszarok!!! :DDD

  59. hát ha az eddigi promók összes jelenete benne lesz az LAX-ben (az 1. felében kb ezeknek 5%-a volt) akkor még évadzárókat is überelő rész elé nézünk 😀

  60. OFF: (vagyis nem teljesen, gondolom más is újranézi sorozatot a 6/1-2 előtt, dacára annak, hogy megnézte-e a 6/1-et)

    Miért megy utána Desmond Kelvinnek a 2/24-ben (ennek eredményeként öli meg Desmond Kelvint, és lezuhan az Oceanic gép)?

    Mármint a képek azt sugallják, hogy az indítja el, hogy látja, ki van szakadva Kelvinen a nadrág. De nem értem, ez miért eredményezi azt, hogy követi a szabadba Kelvint. Eddig miért nem tette? Vagy miért nem ment magától? Vagy majd a 6. évadban kiderül, miért kell követnie Desmondnak a szakadt nadrágos embereket? 🙂

  61. Azért ment utána mert kevin évekig ezt adta be neki hogy vírus van a szigeten.Látta hogy szakadt a nadrágja azaz a fertőzés elérte őt.Gondolta hogy azért hogy évente egyszer kimegy a társa a vírusos szigetre,átnézhetné a kabátját.Ebből gondolta hogy hazudik.Renélem nem fogalmaztam túl zavarosan. 🙂

  62. Szerintem korábban Des egy az egyben elhitte hogy veszélyes kint tartózkodni, de mikor meglátta, hogy Kelvin igen szaporán túrázik, ráadásul egy szakadt szkafanderben, hát persze, hogy utána sunyizott. Tehát szerintem a magyarázat pontosan az amit akkor és ott látunk. De ez lehet másképp is, de szerintem így van. 😀

  63. Te mit csináltál volna Desmond helyében? Hagytad volna menni Kelvin-t? Ülték volna a seggeden, nyomogattad volna a gombot? Kelvin hazudott Desmondnak, aki látja, hogy leveszi a védőruhát. Ezek után szerintem teljesen logikus, hogy követni fogja.

  64. Szerintem Sayid lesz a 23-as szobában,akit meg holtam hoznak ki a vízből szerintem az egy nő.

  65. akárhányszor megnézem az új promot mindig kiráz a hideg!!! áhhhh, már nem bírom ki ezt a 2 napot!!! amikor Jack kérdezi hogy mért van ráírva a nevem a listára, és Hurley kiáltja hogy neee!!! az nagyon durva :O mert ugyebár Hurley védi a számokat minden egyes alkalommal, nem szeretné ha több baj lenne… az első évad végén amikor elejti a zseblápmáját és látja a számokat a bunkeren ott is mondja hogy nem szabad felrobbantani a dinamitot. 😐 áhhhh mát nagyon várom ;))))

  66. i loe lost very very much!!!

  67. láttam egy elméletet a neten, miszerint Sawyer a “saját apja” és ő öli meg kiskorában az anyját meg magát is, mert végig Cowboy-nak hívják meg felveszi azt a nevet is, és tudjuk hogy az apja is “cowboy” volt, de csak a lábát láttuk. nem nagyon voltam biztos ebben az elméletben, de most jött a 6×00-s rész és újra láttam azt a jelenetet a kiskorából, és hallani a hangját, ahogy kiabál a saját anyjának, hogy nyisd ki az ajtót, miközben ezt az ágy alól figyeli!!! ugyan az a hang, még emlékszem az ötödik évadban is veri az ajtót mikor időutaznak, és pont ugyan az a hang. és most jött el a pillanat, hogy az első résszel együtt semmit nem értek, hogy milyen síkokon futunk és hogy mi fog történni:D elképesztő:D

  68. Juicy – ezt megcáfolnám, tegnap néztem újra az 5. évad záróját és van benne egy rész mikor Sawyer Jacknek meséli ,hogy mi történt a szüleivel, azt is megemlíti, hogy ez az akkori időben (azaz Dharmaidő 1977) egy évvel azelőtt történt, de mégsem ment el a szigetről hogy megakadályozza, mert “aminek vége, annak vége” így hát nem is ő idézte elő. remélem érthetően írtam 😀

  69. Akinek kell még az első rész:
    http://hotfile.com/dl/26716080/bce6c4c/Lost_601.flv.html

  70. Ha nem láttam volna az epizód előtte lezajlott 1 óráját, akkor én is azt gondoltam, hogy a szakadt nadrág felelős. Csakhogy az már jóval korábban látható, hogy dacára a gondos kesztyű körül szigszalagozásnak, a maszk nem takarta el soha sem teljesen az arcot, a nyaknál is mindig nyitott volt ruha, azaz a fertőzés ezek szerint vagy csak orron, szájon, és lábon keresztül terjed, vagy Desmondnak nem tünt fel a megelőző 3 év alatt, hogy a ruha nem biztosít hermetikus védelmet.
    @oj05: Nekem feltünt volna azonnal, mint ahogy már akkor is feltünt, mikor először láttam 🙂

  71. Hm, az nem lehet, hogy a 6×01-ben a repülős jelenetek nem a bomba felrobbantásának következményei, hanem a szigeten történő események “következménye” (ami mostmár tényleg megváltoztatja a jövőt). És lehet, hogy ez a sziget elsüllyesztése.
    Tehát: elsüllyed a sziget (majd az évad vége felé -> lehet, hogy ez lesz a fináléban az a szomorú zárókép) és ők leszállnak Los Angelesben (csak ugye épp nem a bomba miatt, és ez lesz a finálé felemelő része, amit már most tudunk). M.Fox nyilatkozta Bp-en hogy a sorozat vége szomorú+felemelő lesz. Hm?

  72. jó ötlet! jómagam is erre gondoltam! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
