Új promók – új jelenetekkel!

Már csak 2 nap!!!!!!

A többi a tovább mögött. 😉

http://www.twitvid.com/66DE9

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/02/01.

24 hozzászólás to “Új promók – új jelenetekkel!”

  1. wááá isteniek!
    csak attól félek, hogy ezekből az új jelenetekből csak kevés lesz az első két részben :/

  2. azzal hogy ilyen későn jöttek az új jelenetes trailerek azt jelenti hogy kábé az első tíz részből van összevágva.

    • Vagy csak megegyeztek az írók az ABC fejeseivel, hogy premier előtt nem adnak ki 6. évados jeleneteket. Mert volt ilyen egyezség. Mondjuk lehetséges, de én nem merném elhinni, hogy annyira előre (Ep10) mutatnának jelenetet, de az eddigi spoilerek alapján a Lighthouse nagyon aktuálisnak néz itt ki.

  3. Ezt úgy kábé az első 6 epizódból ollózhatták össze (csak tippelek). A lényeg, hogy a látottak alapján szerintem egy fenomenális évad elébe nézünk. A trailertől kirázott a hideg. Mi lesz itt real tima. 😛

  4. Még nem néztem semmi új jelenetet, ezt az alig egy napot kibírom :))

  5. Ha jól emlékszem, olvastam valami olyat, hogy az első 5 részből vannak benne jelenetek. Amúgy én is ezt tippeltem, abból indultam ki, hogy az előző évad trailereiben is az első 5 rész szerepelt.

  6. annyi Sawyer-es rész van benne, hogy esélyes még a Recon is, ami csak a 8. rész :S 😀 már most látom h a részek közötti egy-egy heteket is alig fogom bírni 😀

  7. ajjj ne is mondd 😀

  8. Gecííííí Basszus dekomoly évad lessz ez 😀

  9. BRRRRR….
    Nem birom én ezt

  10. ha az incidenst megakadályozták volna, és megváltoztatják a múltat, akkor az az énjük, amelyik a bombát felrobbantotta, nem a szigeten lett volna utána, hanem egyszerűen eltűnik, mert a repülő le sem zuhant volna. tehát vagy mégiscsak megtörtént az incidens és a bomba robbanása volt az, vagy nem, de akkoris a szigetre kerültek, csak máshogyan. a sakktábla tetszik. szerintem Desmondnak volt igaza, és ők csak sakkfigurák, akikkel szórakoznak.

  11. http://thshack.net itt fent van az összes rész online megnézhető, nincs limit és egész jó a minősége + rengeteg más film, sorozat és rajzfilm van itt.

  12. ma hánytól adják a premiert az abcn?

  13. Helyi idő szerint 9-kor de az itt nálunk úgy tudom szerda hajnali 3. Ha nem így van javítsatok!! Az utolsó Lost premierünk elé nézünk!!!

  14. A két csontváz az nem “Ádám és Éva”??

  15. csak legyen időbe felirat

  16. Szerintem estére tuti lessz felirat, addig sanos nemnagyon hiszem 😦 Bár adja isten hogy legyen, és áldja meg azt aki készitette 😀

  17. ha nem is estére, másnapra tuti lesz, mivel ez 1 nagyon népszerű sorozat, tehát a fordító is gondolja hogy nagyon sokan várnak rá… 😉 amúgy tavaly is még aznap este kijött az adott epizódhoz a felirat 🙂

  18. lost első sneak peek http://www.lostseason6.com/ 😀

  19. Válasz Hosszupuska fórumról a feliratra vonatkozóan:

    “Tavalyi évhez képest több mint egy órát fog késni, de lehet többet, további infók csak hetek múlva várhatóak.”

  20. hát én biztos nem várok feliratra, ha nem lenne holnap 0.om már reggel megnézném felirat nélkül 😦

  21. Holnap nem meek suleeba! 🙂

  22. Én sem megyek suliba! De csak azért, mert az egyetemen 8-án kezdünk. 😀 De ha lenne, akkor sem mennék! Éljen a LOST!

Vélemény, hozzászólás?

 
