6×01: Sneak Peek 2.

~ Szerző: joshjb - 2010/02/02.

12 hozzászólás to “6×01: Sneak Peek 2.”

  1. Ben karaktere nem nagyon változott:D Amikor megkérdezik tőle, hogy Jacob jól van-e, erre persze, jól:D áááá, de a kedvencem még mindig az, hogy az anyukája tanította meg olvasni 😀

  2. az nagyon nagy amikor Richard odalöki Bent Locke-hoz. 😀

  3. amúgy már van Tonight Promo is, bár igaz ugyanaz mint az eddigiek, csak az elején kivan írva hogy Tonight. 😀

  4. Iszonyat darkos… remélem ez egész évad ilyen kőkemény lesz.. Már az eleje így kezdődik, mi lesz itt később? :)) LOST a legnagyobb!!!!

  5. ti mentek suliba?éN TUTI NEM ITTHON VÁROK MAJD A LOSTRA

  6. Én megyek, mert félévente 3 napot igazolhatok magamnak:) Orvosi igazolást meg nemtok szerezni:) De mondjuk felirat úgyis csak este lesz. Mondjuk angolos vagyok, meglrteném felirat nélkül a 80%-át de inkább megvárom a feliratot. viszont az már biztos hogy a finálé alkalmából nem megyek suliba, erre tartogatok egy napot:)

  7. Én nem megyek!:)

  8. mondjuk csak 13 vagyok szóval ki kell találnom hogy beteg vagyok!! XDDDDDDD

  9. 13 vagy, és ilyen brutál, erőszakos, néhol sexuális jeleneteket tartalmazó sorozatot nézzel? :OOO 😀

  10. hehe, nekem egész hét igazolt, most nézem újra a 2-3 évadot 😀

  11. jaj de jó valaknek

Vélemény, hozzászólás?

 
