Ma este…

~ Szerző: joshjb - 2010/02/02.

25 hozzászólás to “Ma este…”

  1. Vá egy újabb kép! 😀 Ezt a pár órát már kibírom mozgókép nélkül a hatodik évadból 😀 Áááá, alig hiszem el, hogy mindjárt nézhetem 😀

  2. Meg tudja mondani valaki hogy ez a 8\7c mit is jelent pontosan magyar idő szerint? Mennyi eltolódást kell számolni? És nem tudtok oldalt ahol online streamelve lesz az évadnyitó?

  3. Szerintem hajnali három órakkor foglyák leadni

  4. Ezen az oldalon holnap már megnézhetö lesz felirattal?

  5. Ja,bocs-hello,már rég figyelem az oldalt csak még nem tudtam hozzászolni mert telóról netezek.

  6. mostanába nézgettem az oldaltam ez asszem a volt extra.hu nem me látom itt van josh 😀 még mindig tökéletes az oldal 😀 Am vki megmondaná honan lehet majd részt meg feliratot letölten előre is köszönöm

  7. feliratot hosszupuskáról a részt meg bármely torrent oldalról hajnalba 🙂

  8. Szerintetek mikor keljek, hogy minél hamarabb szedhessem le az első 2részt? Szóval szerintetek mikorra lesz feltöltve, és letölthetőképes?:D

  9. Akkor már az első részben látni lehet majd a füstöt?És Julietnek a Part1-be konyec?

    • jaja 🙂
      És üdvözlünk az oldalon.Remélem olyan hosszú életed lesz itt mint kelvininmannak ,HarryProf vagy Jackinek. 😉

  10. hát remélem 6-kor fent lesz mert nekem 7-re suliban kell lennem és el akarom kezdeni tölteni 😀
    csak azért izgulok, hogy nehogy a tavalyi megismétlődjön, amikor csak egy részt raktak fel, ráadásul a 2.at :S

  11. Hát én letölteni nem tudom-sajnos-de a kommentekből biztos értesülök.Remélem.És a házigazdának üzenem hogy naon F…. az oldal csak igy tovább!Éljen a LOST!Meg Kate és Claire:-D

  12. De mondjuk Juliet se rossz.

  13. Claire a legjobb csaj a sorozatban. 😛

    • nem tom.Szerintem Juliet visz mindent főleg a 3×06-os ágyas jelenetével!!ŐRJÍTŐ VOLT!De a mostani hidrogénbombás cucca is jó azzal a szabással.

  14. Daniel Faraday vajon fog még szerepelni?Nagyon meglepődtem akkor amikor a Változóban lepuffantotta a muter.

  15. Nem tok aludni,már várom a holnapot,azóta már megnéztem az 5. évadot egészen a 7.részig-déltöl!

  16. Én pont ma fejeztem be az 5 évadot 😀 Végignéztem az összes évadot újra hogy minden apróságot értsek 😀 Attól tartok hogy sokat kell várni a feliratra, mivel 2 órás a premier.

  17. Épp hogy nem kell sokat várni mivel az első rész már tegnap óta elérhető volt, így gondolom már ellett kezdve a fordítás.. holnap szerintem csak a másodikhoz kell majd… Kegyeg az óra mindjárt kezdődik!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
