6×03 – What Kate Does 1. Promo

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/02/03.

12 hozzászólás to “6×03 – What Kate Does 1. Promo”

  1. Én inkább arra vagyok kiváncsi,hogy Claire mit tesz.:-P

  2. Én Richardra vagyok kiváncsi….

  3. szerintem nem Sayid ébredt fel, hanem Jacob 😮

  4. Az nagyon jó lenne! Nem rossz teória. Nekem nagyon tetszene 🙂

  5. bár belegondolva Sayid csak nem emlékszik, mert az előző évadban Richard azt mondta, ha elviszik Bent a templomba nem fog emlékezni arra hogy sérült meg..lehet hogy Sayid teljes memóriáját törölték 😮

  6. Nem hiszem hogy Jacob lenne az aki felkelt sayid “bőrében” 😀 Túl egyszerű lenne. Az évad kb. arról fog szólni hogy hogyan pusztitják el vagy akármit is csinálnak Ál-lockal. Mivel neki csak akkor lett nagy szája amikor Jacob meghalt, gondolom csak így tud szabad lenni vagy nemtom 😀 És így nem látom valószínűnek hogy más testében visszatérne. Jacob:( Ha ő lenne mégis sayid testében akkor megint csak meg lenne Ál-locke keze kötve. Amikor lezuhantak az ajirával akkor is nekiálhatott volna rendezkedni már, csak nem tudott. Halottnak kellett lennie Jacobnak ahhoz. Szerintem.

  7. amugy Samuelnek hivják elvileg..mint a Heroesban :D:D

  8. Vajon miért nem volt tiszta a “gyógyvíz”?

  9. És hol van Flocke otthona? amova haza akar jutni?

  10. Szerintem az otthona a templom, és a csávók azért szórták körbe hamuval, hogy ne tudjon bejutni, mert biztos a múltban tett valami rosszat. Amúgy ha visszagondoltok, amikor Jin ott volt Rousseau-ékal a múltban, a füst megfogta az egyiket és behúzta azon a lyukon, ahol lementek ebben a részben. Tehát régen a füstnek, vagyis Nemezisnek szabad bejárása volt oda, tehát biztos valami durva dolgot követett el a múltban, amiért kitagadták…

  11. Dead is dead részben is ott volt a templomnál Bennel,és FLocke tudta hova akar menni Ben,szoval nem hinném hogy ki lenne tagadva a templom területéről.

Vélemény, hozzászólás?

 
