6×03: 2. Sneak Peek

~ Szerző: joshjb - 2010/02/04.

19 hozzászólás to “6×03: 2. Sneak Peek”

  1. ajjjj, ez jó lesz! legyen már jövő hét!!!! nemigaz :///

  2. Még jó hogy csak 1 hét!
    Milyen lenne, ha erre is ugyanannyit kéne várni, mint 6×01-02-re? 🙂

  3. Egyrészt.Másrészt meg milyen lenne ha minden nap adnának egy részt… kevesebb mint 1 hónapig élvezhetnénk a LOST-ot.. ebbe gondoljatok inkább bele 🙂

  4. jó igaz, hamar vég lenne… más sorozatoknál simán kivárom az egy hetet, de a Lost az egyetlen olyan sorozat aminél nem bírom kivárni, majd beleörülök…. 😦 😀

  5. http://popwatch.ew.com/2010/02/02/lost-premiere-damon-carlton/

    Interjú a készítőkkel az 6×01-02-ről.Valaki letudná fordítani?

  6. basszus, a videók valami fenomenálisak XDD mekkora arcok:D

  7. le tudnám fordítani az interjút, de csak ha kapok cserébe valamit :D:D

  8. mit egy mikulás csokit?

  9. Tegnap én is megnéztem az LA X-mindkét részét,az egyik haverom leszedte felirattal-áldja meg a jóisten-és a véleményem,hát…-BESZARÁS!Sawyer jól pofán rugta Jacket,és Locke is bedurrantott párat Richardnak-kiváncsi vagyok hova mennek.Azért hiányoltam a gépröl Libbyt,AnaLuciát,Ekot,meg Shannont.Paulo és Nikki?Mindegy.Desmond hogy került oda?És hova tünt utánna el?Sok kérdés és egyre kevesebb rész.Alig várom a következő részt.Most akkor mikor lesz?-kedden vagy szerdán?

  10. De elméletileg több füstnek kellene lenni.
    Mert ha Jackob nemezise nem is tud füstté válni, akkor is van egy füt aki neki segít, de szerintem tud füstté válni. De van egy füst aki bemehet a templomba, mert oda szokta lehúzni az embereket, de Jackopb nemezisét most kint akarják tartani a hamuval. Tehát két füst van, de mégse. Mert mikor meg Ben elment a templomhoz akkor meg Jackob nemezise volt ott. Akkor hogy is van ez? 😀

  11. sztem a templomhoz nem tud elmenni a füst csak az alagutakban tud maximum keringeni

  12. nj… akkora hülyeséget is rég olvastam… bocsi

  13. Szerintem is csak egy füst van,és az most Lockenak adja ki magát.Biztos a templom belsejébe akar menni most és a többiek azért vannak berezelve.Dead is dead részbe is csak a fal alá ment Bennel pedig Ben a templomba akart menni.

  14. http://www.youtube.com/watch?v=2JwEI4exdA4 amit kate tesz részek vannak benne sawyernek vmi gyűrűje van amit eldob

  15. Az első jelenet a szobornál mikor Richard azt mondja Ilanának hogy ‘én is csináltam már ezt…csak álljatok a test főlé’vagy fölött.Szerintetek mit jelenthetett?

Vélemény, hozzászólás?

 
