6×15: Casting

[RYAN] Kedves és szégyenlős 8 éves, szőke kisfiú. Valamilyen felmérést kell tennie, és le lesz szidva, mert nem teljesít olyan jól, mint a többi gyerek. MELLÉKSZEREPLŐ

[SEAN] Sötét hajú, 8 éves lázadó, kíváncsi kisfiú. Teljesen önálló akar lenni. MELLÉKSZEREPLŐ

[MATT] 12-14 év közötti sötét hajú, dacos és lázadó fiú. Bölcs és okos, de gyakran összeverekedik más fiúkkal. Egy nagy feladattal bízzák meg, amitől fontosnak érzi magát. MELLÉKSZEREPLŐ

~ Szerző: joshjb - 2010/02/08.

18 hozzászólás to “6×15: Casting”

  1. Holnap jön több spoiler, bocsi, csak most túl fáradt vagyok már.

    Amúgy természetesen ezek ismert szereplők lesznek, csak gyerekként. Szerintem Jacob, Man in Black és még valaki.

  2. Jaja nekem is az jött le, hogy Jacob és MIB, meg talán a 3., aki MIB rendes Nemezise… (- Man in Black has a true nemesis – and it’s not Jacob.)

  3. Ezekkel a Casting hírekkel én mindig úgy vagyok, h mikor elolvasom h kiket keresnek, akkor szinte semmit nem mond a jellemzés, utána pedig mindig elfelejtem, h melyik mikor szerepelt, ha szerepelt egyáltalán.
    Viszont érdekelne nagyon h akikről ilyeneket irtak, h “magabiztos a munkájában, de hamar elveszíti a fejét” meg hasonlók, szóval, hogy végül ezeknek lett-e szerepük, és láttuk-e őket. Mert szinte mindig az az érzésem, h hiába vannak Casting hírek, nem is látjuk ezeket az embereket.

    Nem lehetne egyetlen posztba vhogy összefoglalni a Casting híreket és h szerepeltek-e egyáltalán?

  4. Totti:
    5. évad fináléhoz volt valami Young Natalie, meg Young Donna vagy ki, akiknek a szülei elválnak, és befut a szobájába sírva. Azthiszem az egyik Juliet volt..A castingokat DarkUFO-n megtudod nézni:)

  5. Igen ezen én is sokat gondolkodtam már jó ötlet lenne!

  6. Jacob és Nemezis múlt az mekkora lenne már 😀 ha ez igaz akkor a 3. lehet tényleg MIB valódi nemezise lesz, na rá vagyok még nagyon kíváncsi 😀

  7. Wondorog-mikor lesz a következő rész?-kedden vagy szerdán?Már irtam a kibeszélőbe de senki nem válaszolt.Mellesleg kösz a fáradozást a tartalomért,már én is megtudtam nézni,és meg is van felirattal dvdn!

  8. Amerikában kedden este.Itt magyarországon valszeg szerdára lesz meg neked letöltve 🙂

  9. Azt a két napot már kibirom.És spoiler?

  10. Nem pont ehhez a poszthoz illik, de ez van felül, szal: vicces BudLight-os lostos reklám volt SuperBowl közben:
    http://comment.blog.hu/2010/02/08/az_idei_super_bowl_tiz_legjobb_reklamja#more1738737
    (listában a 2.)

  11. Dögunalom.Megnézem mégegyszer.Harmadszor.Inkább nézzem az NCIS-t.Nem!!!B-)

    • A dögunalom jelzőt arra értetted hogy nem birod a két rész közti várakozás,ugye? 🙂

  12. Egyébként a 12-14 éves fiú mintha én lennék.Lehet hogy megyek castingra.Majd látjuk egymást a LOST képernyőjén 😉

  13. HAHA-Igen,úgy értettem.Ha alkalmas leszel a szerepre akkor az évad végén te is robbassz fel egy hidrogénbombát,és lehet lesz hetedik évad!B-)És egy flashback-ből majd kiderül hogy miattad került a sziget víz alá!:-P

  14. Lehet hogy a a 17-18 záró epizódban megjelenik Damon Lindelof és JJ Abrams megérkeznek a szigetre helikopterral le ereszkednek kötélel gépfegyverrel és mindenkit kinyírnak.. 😀

  15. –” Képzelőerő az van…

  16. Nzex:
    Ja ezek mind fals nevek? Akkor azért nem emlékeztem én egyetlen casting szereplőre sem. Aszittem én vagyok ennyire sík. 😀
    A reklám amúgy nagyon fasza.

Vélemény, hozzászólás?

 
