[Kibeszélő] 6×03 – What Kate Does

Külön poszt lesz a következő rész promójának, úgyhogy a kommentekben TILOS a spoilerezés!! Ugyanis van, aki csak a kibeszélőkhöz ír, és nem szeretne megtudni dolgokat a következő részekről. Természetesen a mostani és előző rész tartalmát meg lehet beszélni a kommentekben, csak a következő részekről nem spoilerezni!


Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana
~ Szerző: joshjb - 2010/02/09.

65 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×03 – What Kate Does”

  1. úristen, de várom!!! mondjuk Kate nekem már kicsit uncsi 😀 jobb lenne ha előbb jönne a Richard vagy Sawyer vagy Ben centrikus részek :/ 🙂

  2. Kb. mikorra rakják fel?

  3. sztem meg legyünk túl az “uncsikon” bár sztem nagyon jó rész lesz ez is és utána jöjjenek a jók Richard Sawyer Ben lock…:D az évadzáró meg legyen a füsté =D

  4. 4-5 fele fent lesz

  5. AHHHH de izgolok!!!

  6. Tetszett a rész, bár ahogy sejtettem, mivel Kate centrikus volt eléggé lassúra sikerült. Volt benne 1-2 kisebb vagy 3 nagyobb, bár az utolsóra számítottam 🙂 Várom a jövőhetet 😀

  7. Írjátok meg légyszíves, hogy honnan lehet letölteni, mert sehol nem találom!

  8. http://www.hymoo.com/tv-episodes/19110-lost-s06e03.html
    ha nem torrentről akarod, akkor pl ezen az oldalon fent van. felirat délután, de pl. múlt héten nagyon korán volt meg ahhoz képest, hogy dupla epizód volt..

  9. Köszönöm szépen!

  10. Nagyonkemény rész volt 😀 Valaki link az uj promoról??

  11. Linket ne tegyetek be, külön ide is van írva.

    Tetszett a rész. Legjobban, amikor Jack ki akarta deríteni, hogy mi van a kapszulában. Basszus.. Rousseau csapata is így fertőződött meg… Rousseau 1. évados gügyögését a megfertőződésről most értjük meg csak igazán.. újClaire kíváncsivá tesz. de azért remélem a végén újra a régi lesz.

  12. Csak legyen már felirat

  13. Engem csak annyi érdekel claire-ről hogy hol volt…

    *Komment többi része törölve spoilerek miatt*

    • Szerintem CS volt ÁlLocke, vagyis ÁlCS!:D
      Azért fertőződött meg Claire is, gondolom.
      Na és Sayid még is csak “Füstös” lett, pedig nem akartátok elhinni.;)

  14. Csak legyen felirat

  15. Már van felirat körülbelül 14:00 óta.

    http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/3638398/lost-hu

  16. Igen!!!Majd jelentkezem!és akkor kommentben nem lesz hiány!B-)

  17. magyar felirat linkje:http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/3638398/lost-hu

  18. Hát nekem összességében tetszett a rész, de főleg azért, mert Claire viszonylag sokat szerepelt. 😛 Alig várom, hogy többet tudjunk meg róla. Remélem a következő részben is jelen lesz.

  19. Nekem is tetszett, sőt jobban is mint az évadnyitó második fele 😛 Claire ismét nagyon szép volt ebben a részben is :P, és én is kíváncsi vagyok hogy mi történt vele meg ilyenek… meg azért ez durva hogy Jack megfogja tudni h a féltestvére :O 😀 megint várhatunk 1 hetet… király (Y).

    • Jack már régóta tudja, Claire anyja elmondta neki 🙂

      • Ja tényleg… basszus, újra kéne néznem már a sorozatot, néhány dologra már nem emlékszem 😀

  20. Ez a rész telt el eddig a leggyorsabban 😦 Bár lehet, hogy csak az évadnyitó duplaepizód után tűnik így. Na mind1, most várhatok még egy hetet 😦

  21. még jó hogy oda van irva h ne spoilerezzetek..http://eztv.it és mindig a mirror #1ről kell szedni ha 20 perc alatt akarjátok..


  22. Elég rosszúl áll a szénája a szavazók szerint, de azért nem volt olyan rossz az epizód. Az őszintét megvallva reméltem, hogy látványosan lépünk egyről a kettőre egy ilyen premier után, de nem sűrűn. 😦 De legalább volt kinek örvendeni: CLAIRE ITT VAN VÉGRE, ÉS NEM SPÓROLTAK VELE!!!! 😀
    Kell néha az ilyen epizód is – jelzőt nehezen találok rá, talán fele arányban filler szagú – de azért remélem a továbbiakban szólni is fog a puskapor.

  23. Nekem nem tetszett annyira ez a rész, sőt, semmi extra nem volt benne, ami olyan nagyon húúúúúú de lett volna.

  24. itt nyugodtan lehet spilereznia részről azért van… -.-” a következő részről nem lehet csak beszélni…

  25. Hát én nem tom. Vagy én vagyok nagyon bamba, vagy nem tom. Mondja már meg valaki, miért kezdte el a bőgést Kate-ünk miután James otthagyta?
    ugye, nem azért? 😀

    jaja, én nem vagyok nagy Claire-fan, de azér tényleg jóvolt hogy jött, na. Had erősítse a női részleget. poor Jint meg tök sajnálom a lába miatt. Úgylátszik, még mindig nem szívott eleget.
    és azér azon is ledöbbentem, hogy megfüstölték Sayidot is.
    A szigetet tekintve tényleg elég lapos rész volt. Dehát na. ilyen is kell. a kövi biztos jobb lesz. 😀

  26. Nem volt rossz rész, főleg a vége ütött…
    -Őszintén szólva fogalmam se volt, hogy Aldot honnan kéne ismerni, úgyhogy jó hogy elmondta, de hát nem sokat szerepelt…viszont az a Justin nevű fickót életben hagyhatták volna (persze lehet h életben maradt, csak vállba lőtték), mert érdekes dolgokat kezdett mindig mondani..
    -Dr.Ethan igennagy volt, “nem akarok tűket döfködni magába”, ezt tuti direkt rakták bele:D:D
    -És a vége se volt semmi…Claire!!!!
    -Amúgy még mindig nem vágom ezeket a templomosokat…meg egyáltalán…Sayid mitől lett Füstös? Attól h lelőtték?? mer Claire-rel akármi történhetett…na mind1, reméljük, kiderül minden…

    *szerkesztve spoilerek miatt!!!!*

  27. Kate… Idegesit hogy a szigeten swayer, szigeten kivül Jack.. Mert gondolom amiatt sírt amikor otthagyta… De tökre nemértem 😦

  28. * amiatt hogy Swayer Basz*k rá.

  29. Ja hét Katet már az első évadban is nagyon idegesített 🙂 Elég unalmas egy karakter.

  30. énis sejtem, h azért sírt, de ez olyan gáz, nem? Döntse már el, a fenébe is. különben meg ha jobban belegondolok, nincs is mit neki eldönteni. Igaza volt Jacknak, mikor mondta neki hogy “sose szerettél”. Nem szeret az a csaj senkit csak saját magát. Na remélem ezzel le is zárult ez a mizéria és nem nyaggatja tovább Sawyert. 😀

  31. Megnéztem.Elmegy.Jó Clairet újra látni de kiváncsi vagyok hogy most ki oldalán áll.A kínzások Sayidnál-hát…nem tudom mit akar ez jelenteni.

  32. Mikor Kate talál egy orvost Clairnek akkor az Dr. Goodspeed-nek mondja magát. Nem Eathennek hívták véletlenűl vagy ez megint valami csavar?

  33. Dr. Ethan Goodspeed???
    De a szigeten meg Ethan Rom-nak nevezik…
    Ezt én sem értem 😀

  34. Emberek, értsétek már meg, hogy nem szabad a kibeszélőknél spoilerezni!! Lassan az lesz, hogy akkoris ha egy kommentnek csak egy kis része, mondjuk egy mondata vagy szava spoileres, akkoris az egész kommentet fogom törölni, mert nincs türelmem arra, hogy végigszerkesszek egy csomót.

    Úgyhogy legyetek szívesen odafigyelni az ilyen dolgokra!

  35. Azért mert Ethan apja Godspeed volt, Horace Godspeed aki a 70-es években is ott volt a dharmásoknál, megépítette a kunyhót, beszervezte Bent és az apját a Dharmaba.

    Egyébként nagyon tetszett nekem a rész a maga nyugodtabb tempójában is. Elvégre valahogy el kell jutni A pontból B-be, fel kell vezetni az eseményeket. Ráadásul történtek dolgok szép számmal, ha nem is olyan nagy kaliberű események.
    Illetve Sawyer kimondta, hogy az ő hibája volt Juliet halála, és habár még mindig őrlődik, de lassan kezdi feldolgozni a halálát, és újra azzá az alakká válik, akit az első évadban megismerhettünk, egy megtört, a világra dühös emberré. Bár lehet egy idő után “észhez tér”…

  36. Tényleg. Így már értem. 🙂

  37. Eddig ahogy láttuk , akkor lesz “Füstös” valaki , ha meghal .
    Claire is meghalt a 4. évadban , csak aztán “Füstös” lett .Mondta is akkor az a szellemekkel suttogó csávó ( nemjuteszembeaneve ) , hogy valami nincs rendben vele és Sayid-nál is érzett valamit az elöző részben .Ez megmagyarázná Christian ténykedését a szigeten .

  38. Másik meg az , hogy gondolom amikor a Többiek elhozták Ethant közéjük , akkor onnantól hívták Rom-nak , illetve a való világban is azért , hogy ne legyen semmi köze az apjához .

  39. De most Jack tényleg lenyelte a pirulát? Vagy csak én láttam rosszul, hogy Dogen jól alkalmazta a Heimlich-műfogást, és utána vmit felvett a padlóról?

  40. és Rousseau? ő nem volt fertőzött. ő tudott a fertőzésről.de honnan? és honnan tudta, hogy mindenkit ki kell nyírnia?
    valószínűleg a fertőzésnek köze van a füsthöz, de akkor hogy jutott Sayidba, át a hamun? túl sok megint a kérdés.
    Ethan szeritnem vicces volt. meg a visszatérő mondatok: Még nem vagyok kész, stb….
    összességében bejött a rész, még ha Kate-et rühellem is.

  41. Szerintem Sayid nem a Templomon belül fertőződöt meg .
    Ha a suttogásoknak köze van a fertőzéshez , ami elég valószínű , hiszen az első évadban volt róla szó, akkor Sayid már megízlelte ezt akkor amikor a francia nő után ment a dzsungelbe az első évadban .

  42. 1×09 óta ott lappangana a titok? Az poén lenne. 🙂 hiába. jó ez a Lost. 😀

  43. Sawyernek miért nem jut az eszébe, hogy fogja Julietet és megfürdeti a Springben? 😦 ????
    Nem tetszik ez, hogy Juliet épp meghalt, és Kate már nyomul is.. pfff.. legalább nagyot koppant 🙂

  44. Bakker, Jack nem nyelte le a pirulát, csak megpróbálta bevenni…
    36:08-nál ott van a földön, Dogen felveszi…

    *spoilerért bocs, nem tom már mi volt, de vmi lightos..*

  45. Ezer éve nem írtam ide 😀 de ez után a rész után szükségét éreztem 😀 Ez nagyon komoly volt, főleg a vége. Remélem ezt a fertőzéses dolgot hamar megmagyarázzák, mert nagyon kíváncsivá tett. De sztem Claire nem halt meg úgy mint Sayid, hanem ő akkor fertőződött meg amikor Christian elcipelte, mert már akkor is olyan volt mint aki be van szívva 😀 Jah és Dogen honann tud a Claire-Jack kapocsról?? ez a rész nálam 10/10 és remélem h jobbak lesznek…

  46. Ő mindent tud 😀
    Sawyer igazi nevét is tudta , Jack meg csak nézett amikor Ford-nak hívta 🙂

  47. ő Jacktől nem Dogen hanem a tolmácsa kérdezősködött. szóval ő tudta hogy hogyan hívják Sawyert. persze ez nem zárja ki azt hogy Dogen is tudta. 😉

  48. háát, olyan lett mint vártam.
    nekem is az az érzésem a részről, h jobb túllenni az uncsibb részeken, h aztán jöjjenek a jobbak.
    amikor a Kate-Claire sideback már nagyon kezdett összesimulni, éreztem a részvégi Claire-megjelenést, és tényleg ezzel a húzással zárták el a csapot.
    ha a történéseket nézem, ebben a részben szinte csak időhúzás volt. kérdezősködések válasz nélkül, majd a végén némi morzsa.
    furcsa volt megtudni Ethan vezetéknevét, vagyis azt h eddig nem tudtuk 😀
    Sawyer drámája átjött, csak most nemtom mi lesz. egy teljes évadon keresztül megy a sárdobálás? aztán majd meghal, mert h neki végülis úgy a jobb? nem látok most Sawyer számára értelmes sztorit.
    nem gondoltam volna h Sayidot tényleg meg akarják ölni. és mikor került a tempomba Claire? sőt! honnan tudja Dogen h Claire Jack tesója? neki még fasza kis internete sincs mint Mikhailnak volt 😀
    Aldot visszahozták meghalni, a feka szekrényt meg direkt nem ölték meg h elmondja, mit sugdolóztak, aztán Jin is megy deszantozni.
    én is inkább a tábor másik felére vagyok kiváncsi, Locke-ra, Ben-re (rá már nem), Richardra, talán Ilanára. Jackék csak szipogják fel az információ morzsákat, velük sztem más nem fog történni.
    habár… annak idején, mikor Locke elvitte a fél bagázst a barakkokhoz, akkor is hűde szétszakadt a mezőny, aztán 3 rész múlva szétbombázták a barakkokat. szal nem hiszem h ez a templomos nyugi sokáig fennálna.
    na mingyá nézek promot, mi lesz legközelebb

  49. na most olvasom, mit irtatok, tényleg, Rousseau csapata lement a templom alá, de vajon be is mentek? nem nagyon tudom elképzelni, h Dogen ott áll és mennek be a franciák, mint egy étterembe. vmi ott nem kerek. de tényleg, emiatt volt a fertőzés is, gondolom akkor meglátjuk, miért kellett lelőnie mindenkit.
    ja és ha még mindig igazam lesz, akkor fura, h Ben életben maradt, ha vele is ez történt.
    és sztem ez igy elég rossz szó h Füstös lett Sayid, sztem a Füsthöz nincs köze. ez egy betegség, ami rosszá tesz, de magához a konkrét Füsthöz sztem nincs köze.

  50. de a füst húzta le a franciákat a templomhoz, ezért gondol mindenki arra, hogy a fertőzésnek köze van a füsthöz

  51. igen, mert talán 16 éve még a Füst otthona volt a Templom, aztán Dogenék kiűzték, sztem

    • Pontosan. Tehát, mikor Rousseau csapata bement a templomba, ott volt a Füst, tehát a legegyértelműbb magyarázat, hogy a Füsttel kapcsolatos a fertőzés. Őszintén szerintem elég egyértelmű a dolog, dehát majd kiderül.

  52. Nem azért , de a Füst a föld alatti járatban lakik , hiszen mutatták is , amikor Ben és ÁlLocke lementek .

    • igen, ez is igaz, szóval még nem lehet tudni hogy van ez… és az a jelen volt amikor Ben ott volt “Alex-el”…

    • Miért, ahogyan a templomba bejutottak, az nem földalatti járat volt? 😀 Nem értem, ennek most mi köze van a dolgokhoz.

  53. Jaj. Az ultrahangos monitoron a 10-22-2004 dátum szerepel. És Claire a 36. hétben van. Egy hónappal később szállt fel az alternatív idősíkban a 815-ös járat. Legalább is jórészt minden szereplő egy hónappal később utazott, mint az eredeti idősíkban.
    Kíváncsi leszek, ennek mi a szerepe…

  54. Mondjuk ez megmagyarázza, hogy Desmond miért ül a gépen. Sikeresen befejezte a vitorlás versenyt 2001-ben az elsüllyedt sziget miatt, majd 2004-ben Ausztráliában kötött ki, és felszállt a Los Angelesbe tartó gépre.

  55. Jó lenne, ha azért menne Ausztráliába, hogy visszaadja Libby-nek a vitorlást 😀

  56. de ügyes vagy 😀 kajak nem vettem észre, ez csomó dologra magyarázatot ad 🙂

  57. Elég sok dologra kapunk majd magyarázatot ebben az évadban sztem. :)))

Vélemény, hozzászólás?

 
