6×04: 2. Sneak Peek

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/02/11.

25 hozzászólás to “6×04: 2. Sneak Peek”

  1. Nah ezt leforditaná valaki??? Ez komoly lehet 😀 Alig várom.

  2. Állocke: Mi lenne ha azt mondanám neked, hogy én vagyok az aki képes megválaszolni a legfontosabb kérdést?

    Sawyer: És mi lenne az?

    Állocke: Hogy miért vagy itt a szigeten.

    Sawyer: Mert lezuhant a gépem, felrobbant a tutajom, és mert a helikopteren amin utaztam, túl nagy súly voltam.

    Állocke: Nem ezek miatt vagy itt. És ha velem jössz, bizonyíthatom.

  3. 😀 várom már a jövőhetet 😛 Sawyer szegény ÁllLockebácsinak h beleröhög képébe xD *.*

  4. az k*rva nagy ahogy kiröhögi 😀

  5. jaja 😀 nekem az első évad óta Sawyer a kedvenc karakterem 🙂 aki olvasott spoilert, az tudja hogy hova fogja vinni Locke Sawyert 😉

  6. 😀 annyit röhögtem ezen a jeleneten. ahogy ál lock fapofával mondja a magáét,miközben sawxer kiröhögi 😛 Imádom. Alig várom már a kövi részt:D

  7. lol James :D:D:D:D:D ez már jobbnak ígérkezik, mint a WhatKateDoes.

  8. érdekes a legelső promókba annyira komolynak és misztikusnak állították be ezt a jelenetet, erre Sawyer elkezd röhögni rajta, ez kurva nagy 🙂

  9. imádom Jamest!

  10. Én is nagyon várom ezt a részt, mert eddig számomra komoly csalódás ez az évad. A dupla kezdő epizód mérsékelt izgalmait és érdekességét még betudtam felvezetőnek, de a 3. rész az eddigi leggyengébb Lost epizód volt nálam a 6 évadból mindösszesen (pedig csípem Kate-et).

    Sajnálnám, ha 5 év után pont a záróévadban kéne kaszálni, annál is inkább, mert párhuzamosan nézem a 3. évadot, ami viszont nagyon jó.

  11. Ha te képes lenél 5 év után az utolsó évadba a LOST-ot elkaszálni akkor te vagy a világ legnagyobb barma és a hideg sírba akkor csak egy vesztes címet vihetsz… nem tudom szebben fogalmazni…

  12. Hát aki eddig nézte, és most hagyná abba… az elhamarkodottan dönt – minimum. Még ha bűnrossz lenne is az a heti 41 perc nem a világ vége. De a pont az eddig kurva nagy a 6-os évad, főleg a premier start erős volt. Mondjuk a LOST-nál mindig van egy ilyen “küszöbön álló” ciklus. A második évad eleje a nagy bunkerrobbantás utan részeken keresztűl nem sokat haladt előre, aztán látványosan beindúlt (Új szereplők, nameg Michael árulása). A harmadik évad örületes cold open-je után 6 részen át nézhettük a Hydra ketreceit egy rakat ködösítéssel, és aztán berobbant a sorozat igazán misztikus arculata. A negyedik évad eleje a nagy hazajutás reményének bombája után a töprengés volt, hogy kik azok akik a szigetre jöttek, és aztán nagy meglepetésünkre adrenalinos akciódömpinget kaptunk. Az ötödik évad eleje a nagy “villanás és hazajutás” után időutazással és futkorászással telt, hogy aztán látványosan kiismerjük a sziget multjának egy érdekes szakaszát (DHARMA). Szóval mindegyik évad eleje egy alapfelállás bevezetéséről szól, és később jön mindig az ereszd el a hajam. 😀 Szerintem most sincs másképp. Szerintem most szépen az írók összefonják a szálakat, és végül elindítanak egy olyan konfliktust amitől több mint elégedettek leszünk. Lelkes optimizmus ez, de a többi évadból kiindúlva ezt merem remélni. A sorozat nem csak lelkesedést követel meg magának, hanem türelmet is. Eddig a türelmet a LOST mindig rendesen megfizette.
    Szóval, szerintem a kitartás ésszerűbb mindennél, és ez most az UTOLSÓ évadra igazabb mint eddig valaha. Hajrá LOST FINAL SEASON.

  13. @123sawyer456:
    😀 😀 😀 😀 😀
    Azért remélem, hogy a hideg sírba vivendő “világ legnagyobb barma” címért (már a képzavarért is megérte) még néhány dolog kerül a latba, amíg elszáll felettem az idő vasfoga (íme egy másik képzavar cserébe).

    @Stef:
    Ami azt illeti, nekem a második évad (beleértve az elejét, sőt!) egyáltalán nem volt lapos, sőt, kifejezetten tetszett, éppígy a harmadik is. A hatodik évad előtt a leggyengébbnek az ötödiket tartottam, tehát lehet, hogy mindig az aktuálisan utolsó évadot tartom a leggyengébbnek. 🙂 Mindazonáltal a türelemmel eddig nem volt problémám, mivel érdekes, izgalmas és agyalós volt a történet, és nem törte szét a heti bontás sem.
    Most viszont már az évadnyitó duplától is jóval többet vártam, ehhez képest az előző 5 évad összes epizódját összevetve eléggé a középmezőnybe került. A 6/3 pedig a legaljára. Én se WTF-t, se új kérdést, se új választ, se karakterfejlődés, se átélhető/katartikus érzelmet nem találtam benne.
    Mint írtam, sajnálnám elkaszálni most, de továbbra is az a meglátásom, hogy ha a 4. epizód nem üti meg számomra a Lost-os mércét, akkor pauzálom a sorozatot, mert nem ad annyit 1-1 epizód, hogy hetekre feldaraboljam. Ebben az esetben valamikor a befejezés után “egyben” megnézem, hogy az első 5 évad ne maradjon lógva.
    Szóval most én is drukkolok. 🙂

    • Nem mondtam hogy lapos lett volna a második évad eleje, csak hatodik újranézés után már megmosolyogtat, hogy háromszór mondja Jack Desmondnak, hogy: You? Hogy mit vársz el a sorozattol az a Te felelősséged, és ha nem tetszett pl az évadkezdés: akkor szerényen kérdem: mi tetszett volna? Gitározás a tengerparton? Jin Sun konyhai veszekedés? Nem bántásként mondom, mert bizony, azok akkor és ott jók voltak, de a mai LOST tűkrében minimalista klasszikus pillanatok voltak. Lehet, hogy neked az tetszik a legjobban, és nem ízlik a sokkal sebesebb 5-ös évad pl. Pedig abban voltak a legnagyobb WTF-ek, és a legdrasztikusabb karakterváltozások, és ami a legfontosabb, ráhajlás a sziget mitológiájának irányába, aminek kidolgozására hivatott a 6-os évad. Az evidens, hogy látszólag az évad nem siet a dolog mélyére csapni, de én még mindig elhamarkodottnak tartom megítélni 3 vagy akár 4 rész alatt. Ezt én is megéltem egyszer a 3-as évadnál. Tetszett, szerettem, de bosszantott a sok ködösítés a Többiekről, és hogy a ketrecekből ki nem szabadulva hezitálunk a műtét, és nem műtét között. Ha kaszáltam volna, az lett volna életem egyik leggázabb döntése a filmek terén.

      • Hát az, hogy valami pörög-e vagy sem, az nálam nem különösöbben mértékadó. Az egyik kedvencem a Carnivale c. sorozat, ami mellett pedig nehéz megőszülni snittektől. 🙂 Ugyanakkor én az 5. évadot egyáltalán nem sebesnek éreztem, éppen ellenkezőleg, sokkal vontatottabbnak, mint az első hármat. Ugyanakkor ott nem merült fel bennem, hogy pauzálni kéne a sorozatot, mivel szerintem nem volt rossz évad, csak az 5-ből a leggyengébb. Pont azokon a pontokon éreztem gyengébbnek, amiket felsoroltál: karakterfejlődés, mitológia.

        Hogy mi minden nem tetszett az évadkezdésben? 🙂 Szerintem ezeket már mások is felsorolták, akár itt is. Persze az évadkezdéssel sem volt baj, ha azt veszem, hogy a 3. epizódot készítette elő. A 3. epizód viszont nekem egyszerűen filler, azaz az évadkezdés egy húzós, kreatív és eredeti történetből vezetett minket a…
        3. epizódba.
        Azaz hova is? 🙂
        Mondjuk úgy, hogy a 6. évad egyszerűen nem hihető számomra. És itt nem arról van szó, hogy igazából ám nincs füst, meg nem lehet emberekbe költözni, meg elforgatni egy szigetet, stb. mert a Lost világában ezek mind hihetően, hitelesen kerültek terítékre számomra. De ebből a szövedékből kiesett g számomra a 6. évad (legalábbis eddig), mintha mások csinálták volna, mint az első 5-öt – de persze ők is látták, akárcsak mi. 🙂

  14. Hát ez érdekes rálátás. Innen csak kívánni tudom, hogy ne csalódj. Nekem ez eddig – leszámítva hogy a 3-dik epizód nem volt a legjobb – tökéletesen fekszik a 6-os évad. Az egyetlen ami furcsa, hogy sötétebb tónusra kalibrálták az egészet, de kezdek megbarátkozni vele, hogy nem a megszokott séma szerint megy a sorozat. Pont erre vártam. A sorozat megújul mindig, és ezzel profi szabotőrként folyamatosan megosztja a közönséget. Egy részét még nagyobb rajongásra készteti, másokat, meg lepattint. Talán Te leszel a következő áldozat? 😀 Remélem ezért nem. 😀
    Mondjuk azt szívesen elolvasnám, hogy pl a karakterfejlődések miben lettek rosszak számodra? Főleg a mitológia? Eddig 4 évadon át haladtunk egy köpetet ezen a téren, az ötödik évad meg kilométereket írt le, főleg az évad vége fele. Aktívabbá tett egy egész kultuszt, kutatásra, teóriázásra késztetve emberek ezreit, millióit? Az 5-ös évadban nekem speciel az időutazás ténye volt inkább egy középszerű elem, amit már a klasszikus sci-fik csontig lerágtak. A szereplők azonban megújultak, levedlették sablonjaikat, motivációik ellenkező polusra váltottak, a sziget múltjának egy részéről lehullott a lepel, és kiderült, hogy az egész füstszörny mizéria egy nagy Con volt egész sorozat alatt… a legnagyobb csavar, amit eddig a kreatív írók elkövettek az egész sorozatban. Miért rossz ez?

  15. egy kicsit túlreagáljátok a dolgot. Mit akartok, hogy minden részben lövöldözés, meg házrobbanások legyenek, meg a füst 100 embert öljön meg??:) Ha ez lenne nem maradna semmi jó sztori a végére. És amugy is a készítők célozgadtak, hogy az első 6 rész egy felvezető a 6.évadra. Itt készít elő a történetet ami majd kibontakozik, és biztos vagyok benne, hogy ez lesz a legjobb évad!!! 3 rész alapján ne ítáljünk!! Lost forever!!!!

  16. skate nem lessz többé:(

  17. mielőtt elkezdtem a 6. évadot végignéztem előtte mind az 5 évadot, és most jutott csak eszembe, hogy a 3. évadban amikor Jack-ék Hidra börtönben vannak, és Jack barátkozik Juliet-tel, Juliet mutatja neki a hátán lévő égési nyomot, aminek olyan alakja van mint valami lándzsa… és a legújabb részben Dogen ugyanolyan alakú fémmel égette meg Sayidot… tehát Julietet is “tesztelték” valószínű, mielőtt jobban megismerte volna a többieket. én nem emlékszem olyanra h meg lett volna magyarázva az az égési seb, szal valószínűleg ilyesmi a magyarázat rá. 😉

  18. Mi a véleményetek?

    A 4.évadban a kunyhóban ,ahol Jacob lakott ott volt bent Jack apja Christian és Claire, mikor Locke ment tanácsért! Akkor már Claire lehetett “füstös” és akkor Christian is az lenne!? Vagy akkor még nem volt az! De akkor Christian az Jacob embere, és ha igen akkor mi a szerepe?
    De azerintem lehetett füstös ő is ,mert meghalt és a szigeten feltámadt pont mint Locke ! Bár az megint a “füstösség ” ellen van szerintem ,h mikor Locke ki akart jutni a szigetről ,hogy visszahozza az Oceanic 6-ot akkor azt mondta ,hogy üdvözlöm a fiam!Ez akkor volt mikor a kereket megtekerte Locke!
    Engem ez a Christian relytély nagyon érdekel!
    Várom a véleményeket ide! Írjatok sokat!

  19. Dav3883
    azt az égési sebet Juliet büntiből kapta amiért megölte Picket-et.

  20. Volt itt vita a karakterfejlődésről, szerintem igen is volt:

    – Jin első évadban idegbeteg férj volt, szinte megalázta Sun-t
    – Jack nem hitt semmiben, aztán meg ő akar hidrogénbombát robbantani
    – Sawyer volt a helyi rohadék gengszter, most pedig sír egy lány miatt
    Szinte mindenkinek változott a motivációja, egy valakit kivéve, és az Kate. Én bírom Kate-t de nekem nagyon furcsa, hogy ő 1. évad óta csak egy dolgot csinál: mindenhonnan menekül, neki semmi se jó. Kíváncsi vagyok ez mennyire marad így a zárásig.

  21. Azért nem teljesen, mert nagyon segítőkész is, és régen mielőtt a szigetre került volna nem volt ennyire barátságos, segítőkész meg ilyenek…

Vélemény, hozzászólás?

 
