6×13-14 epizódcímek

DarkUFO forrásai elárulták a 13. és 14. rész címét:

  • 6×13 – The Last Recruit
  • 6×14 – The Candidate
Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/02/12.

20 hozzászólás to “6×13-14 epizódcímek”

  1. Az utolsó újonc
    A jelölt
    ???
    jól fordítottam?

  2. valami ilyesmi… nem tudom én érdekesebb részcímeket vártam, de végül is nem a cím a lényeg 🙂

  3. Nekem tetszenek, bár voltak jobbak is. Lehet gondolkozni kit jelölnek a címek… 😀

  4. The Candidate… Ilana-ék mondtak ilyet Lapidusra, hogy ő egy lehetséges “jelölt”. Ha következtetésem nem túl meredek, akkor Lapidus centrikus epizódhoz lesz szerencsénk? 😀

  5. Az jó lenne 😀

  6. Nagyon félek, hogy nem lesz idén sem Claire-centrikus rész.. 😦

  7. joshjb: Talán majd jövőr… ja! 🙂
    Reméljük hogy lesz! Elvileg kéne, hiszen főszereplő, nemde?

  8. Pedig jó lenne. Mondjuk ettől független szerintem a továbbiakban kapunk Claire-ből eleget. ÉS ami azt illeti, a mostani epizódban sem hanyagolták, sőt részint az ő flash sideways-einek is betudhatjuk azt amit Kate kapcsán láttunk. De azért jó lenne egy saját epizód.

  9. Hello mindenkinek!-visszatértem,és egy újjabb kérdésem lenne-Az eddigi promokat hol tőlthetném le?

  10. Szerintem viszont kapunk egy Claire centrikus részt 😀 ha nem is ebből a 2-ből valamelyik akkor később, az utolsó részek egyike az övé lesz. Egyébként még 4 főszereplőnek nincs centrikus része : Miles, Claire, Ilana és Frank.

  11. a 13,14,15,16 rész maradt még centrikusságok terén, hiszen a dupla fináléban(17-18) mindeki szerepel, az vegyes. és mivel 4 epizód van és 4 főszereplő maradt, az már adja magát… 😉

    • Nem adja magát, mivel a finálé 3 részes lesz, így már csak a 13.,14. és 15. rész maradt sajnos. Hacsak nem csinálják úgy, hogy a finálé első része valakinek a centrkus része, amit nem nagyon szoktak csinálni.

      • igen, azt írják a 16-ra hogy finálé, de külön álló rész, szal nem ilyen tripla rész lesz. tehát szerintem kap szereplő centrikusságot.

  12. de viszont a spoilerek alapján úgy tűnik, hogy ha jól emlékszem a 15. az Jacob és MIB centrikus lesz

  13. Basszus én egy látnok vagyok..valahogy éreztem, hogy jönni fog egy The Candidate című rész:D Áá remélem Frank-centrikus lesz, az nagyon jó lenne:D

  14. Frank centric lesz. Biztos vagyok benne. Jogosan.

  15. Nekem inkább az ugrott be, hogy a “jelölt” valamilyen fontosabb pozícióra vonatkozik, pl. Jacob helyére… 😀

  16. Hát jólenne Claire.. Ilana meg Lapidus helyett egy Jacob aztán egy Füst centrikus rész… azért csak érdekesebb szerintem:)

  17. Gondolkoztam ezeken a centrikusság dolgokon, és egyre inkább érzem h lesz egy Claire centrikus epizód. Olvastam spoilereket miszerint Juliet az évad vége felé tér vissza. ezek alapján valakinek a centrikussága kapcsán. nah szal mivan ha Claire Julietnél szüli meg Aaront. /lehet rosszul emlékszem Juliet munkáját illetően, de úgy rémlik, h orvos, vagyis nőkkel foglakozik/

Vélemény, hozzászólás?

 
