6×05: 2. Promo

~ Szerző: joshjb - 2010/02/19.

73 hozzászólás to “6×05: 2. Promo”

  1. Ettől a promotól kiráz a hideg, főleg amikor Claire kérdezi hogy hol van a fia + Jack amikor üvölt. áhhh de jó lesz. 🙂

  2. Jack üvolt, Jacob néz, Locke mosolyog. Nagyon tetszik 🙂

  3. ez baromi jó 😀 Claire aprítani kezd (a balta már ott figyel a kezében, vagyis gondolom, hogy az övében) 😀 és tényleg tiszta Rousseau lett.
    Most jut eszmembe, ha valaki megszállta volna Claire testét akkor nem kéne elfelejtenie a dolgokat. a fiát, meg az ilyeneket, és annak a “szellemnek” az életére emlékezni. Mert sztem így logikus. nah legyen jövőhét 😀

  4. Clarie lekaszabolja a jólelkű négert?

  5. Justin, shut up!

  6. sztem Jin megakadályozza, hogy bántsa.

  7. Jólelkű néger:) LOL

  8. Amúgy lol hogy Claire is pont mint Rousseau a gyerekét szeretné “csak”. 😀 Brutál lesz:D

  9. Jack mindig üvölt. Végigüvöltötte az egész Lostot. 🙂

  10. Spoilerveszély
    Deleted Scene Season 4:

    elég durva jelenet sztem, Hulrey miért nem látja Christiant? Claire most lett füstös? …..?

  11. “Sima” spoilerek nem is lesznek már?

    • Hát, ha lesz mit kirakni, akkor természetesen lesznek. 😀

      A forgatási hírekkel maradtam le nagyon. Majd valamikor ki kéne raknom azokat is. :$

  12. régi lost részeket hol lehet letölteni?

  13. Nálam LOST szinten tarolt az előző rész,de amint látom ez se lesz piskóta!!!!

  14. Hajrá Josh!

  15. Lehet hogy hülyeség, de mi van ha Hurley nem a halottakat látja, hanem az alternatív idősíkban lévőket?. Juliet is meghalt, de azt mondta sikerült, tehát él a másik idősíkban. Vagy Charlie amikor meglátogatta az elmegyógyintézetbe Hugót, nagyon bizonygata hogy él. Lehet hogy a végén mindenkinek megkell halnia, hogy boldogan élhessen tovább az Alt-időben. Lehet hogy nagy baromság, de így az egyhetes várakozásokba kell valami agyalni:)

  16. Hmm. nemtudom. De remélet jó magyarázatot adnak rá a készitők 🙂
    1kérdés. Szerintetek ki lesz Jacob utódja?

  17. én azt mondanám, hogy hurley (akiket biztos kizárnék a kwonok)

  18. Szerintem is Hurley lesz, és kizárt hogy: Kwonék, Locke, Sawyer, Sayid=mivel ő fertőzött vagy mi :))

  19. Vagy talán nem is jin és nem is Sun az a bizonyos Kwon. Jacob az esküvőn mindkettőjüket megérintette, így lehet hogy a gyermekükre gondolt. Lehet hogy a Kwon az Ji Yeon Kwon. És talán a Lost vége az hogy Ji Yeon és Aaron ülnek a paton, és az egyik megszólal:- Bármi történik előtte, csak formaiság. Csak egyszer lehet vége….. és a Lost felirat:):) Na jó azért remélem nem ez lesz a vége, de bármi lehet.

  20. én emlékszem olyan spoilerre tavalyról, hogy Aaron szerepére kerestek 25-30 év körüli színészt…:D

  21. valaki nem tudja 2 évadot hol lahet letölteni? 😦

  22. Amúgy egyvalamit nem értek Jacob azt akarta h Claire a szigeten maradjon Aaron pedig elmenjen. Szal lehet hogy Claire lett volna az a bizonyos kiválasztott, csak a Füst elintézte. és lehet hogy Füst egyesével öli meg, vagy intézi el a lehetséges jelölteket. mert 2 jelölt elvileg kiesett Locke, Sayid akiknek nem rendes számuk volt.

  23. Jorge says that we will see how the statue crumbles.

    Darkufon:)

  24. Azaz? :)))

  25. Megtudjuk hogy dőlt össze a szobor:)

  26. 😀 Yessss! I’ve been waiting quite a long time for this.

  27. Én úgy tudom elképzelni a jelenete, hogy a Füst akkora, mint a 4×09-ben, és rácsavarodik a szoborra, és ledönti az egész hóbelevancot (:

  28. “Szerintetek ki lesz Jacob utódja?”
    Új TV műsor indul az RTL-en 🙂
    Amúgy most néztem végig az első három évadot, ütős volt újra látni az elfeledett részeket. Csak legyen már szerda. Addig megnézem a negyedik évadot 😀

  29. Szerintem a mindenkori Jacob a rosszfiú.

  30. Hego 🙂 “Jacob utódot keres” 😀

    Várjuk azok jelentkezését, akinek szerencseszámai a 4, 8, 15, 16, 23, 42 valamelyike, szeret repülőkön utazni, és szigeteken nyaralni. Előnyös ha találkoztak már egy furcsa figurával, aki szereti taperolni az embereket 😛

  31. Ez jó 😀

  32. És a végén bejön Stohl András: adás végéig már csak 108 percük van szavazni 😀

  33. szóval benkő feleséget keres után már jacob utódot keres lesz? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  34. “Lehet hogy hülyeség, de mi van ha Hurley nem a halottakat látja, hanem az alternatív idősíkban lévőket?. Juliet is meghalt, de azt mondta sikerült, tehát él a másik idősíkban. Vagy Charlie amikor meglátogatta az elmegyógyintézetbe Hugót, nagyon bizonygata hogy él. Lehet hogy a végén mindenkinek megkell halnia, hogy boldogan élhessen tovább az Alt-időben. Lehet hogy nagy baromság, de így az egyhetes várakozásokba kell valami agyalni:)” —— ez igy mind szép és jó elmélet, de a készítők már elmondták, hogy nem alternatív idősíkot mutatnak, hanem ‘flash-sideways’-t Charlie nem bizonygatta, hogy él: ‘I am dead, but I’m also here.’ nézd újra 🙂

  35. egyébként arról senki sem beszél, hogy Jacob azt mondja valakinek, hogy ‘Someone’s coming to the island..’ vagyis valaki jön a szigetre 🙂

  36. Nekem az furja
    az oldalamat hogy a premierben mit keresett a Dharma kisbusz Hurleyék mellett-ha jól tudom csak a túlélők ugrottak máskor az időben és tárgyak meg dolgok a saját idejükben maradtak.Baki?Irjatok.

  37. Engem az érdekel, vajon Jack tudja, hogy Claire a huga? Mert ugye azt mondták neki a második rész végén, hogy a hugát is megszállta a sötétség.
    Másik poén hogy Locke tanár bácsi lett, és ott van vele Ben :))

  38. Jack már az 5évad elején tudta hogy Claire a huga.Claire anyja mondta el neki Christian temetésén ahol ott volt mindenki az Oceanic6-ból.És még mondta Claire anyja Kate-nek hogy szép gyereke van-szóval dicsérte az unokáját!:-)

  39. Matheus: az 5. évadban mikor Sawyer azt a kötelet markolássza amivel Locke mászott le a kútba akkor amikor ugranak akkor a kötél is megy velük, és valamikor nagyon régre ugranak vissza, szóval lehet azzal, hogy a kötelet is vitték adtak valami jelzést az elődöknek hol kell kutat ásni. 🙂 Szóval én így képzelem el, hogy mivel nem meztelenül érkeznek az időugrás után, így azok a tárgyak amivel érintkezésben vannak is ugranak.

  40. Ez tök poén, ha mondjuk visszautaznának időben a régmúltba és “viszik” magukkal a kisbuszt

  41. Valoszinü.Én is a köteles dolgon gondolkodtam.És az iránytű is Lockenál maradt anno

  42. Ja amúgy szerintem nem mondta el Claire anyja, csak azt hogy a repülőn volt Claire. És még kérdezte is hogy nem ismerte?

    • Igazából szószerint elmondta Jacknek hogy Claire a testvére célozgatás nélkül.(Már csak azért tudom mert annak idején vagy ezerszer néztem meg)

  43. wesdavid-vagy a helikoptert!:-D

  44. wesdavid-Ha Christian Shepard temetésére ment el csak tudta hogy prütykölt az apjával és igy csak leesett neki hogy Claire a mostohatestvére

  45. Ha látjuk a szobor megsemmisülését, akkor sztem az Ab Aeternoban lesz, mert eddig az az egyetlen, ami a múltat mutathatja és nem ezt az uncsi sidewayst.
    Azon gondolkoztam, h vajon annak h a termékenység istenét ábrázolja, vagy a szülő nőkét vagy mit, akkor nem lehet h a megsemmisülése óta nem tudnak szülni az asszonyok? Ez mondjuk azért is bakis, mert az 1977-es ugrásnál már nem volt meg a szobor, Amy mégis sikeresen szült. Mindegy, várom már, mikor és hogyan semmisül meg. Az is érdekes, h nincs a környékén törmelék, pedig elég nagy darab volt.

  46. Szerintem a szobor belülről üreges volt mert a plafonon egy lyuk van és besüt a nap-lehet hogy a szobor belülről semmisült meg.

  47. Honnan tudod hogy nem volt meg a zsobor?Amúgy szerintem Jack miatt nem tudnak a terhes nők szülni.Lehet hogy mivel robbantott egy hidrogénbombát valami sugárzéás van miatta.És szerintem Rose és Bernard is meghalt a robbanásban.És ők lesznek Ádám és Éva.Amúgy szerintem ebben a részben lesz visszaemlékezés,itt egy spoiler:Jack és Hurley talál egy tükröt ami megmutatja kettőjük múltját.

  48. Tudja valaki hogy mikor lesz fenn a wikipédián a 6x04nek a tartalma?gyűjtöm-olvasni sem árt néha.:-D

  49. HAHA-vége a sulinak?:-P

    • Dehogy van.Beteg vagyok és most itthon leszek egész héten,ja és nyertem a lottón!!!!(Ötöst a hatoson)Elküldtem anyámat lottózni hogy a hatosba írja be a lost számait,erre ő a saját fejéből beír valamit,kombinálva a lost számokkal.És most nyertem háromszázezter forintot.

      • Nem kellene elmondanod az embereknek, hogy nyertél a lottón… hasznot akarnak majd húzni belőled.
        🙂 🙂

  50. HAHA-nem hiszek neked-bizonyitsd be!:-)

  51. A kibeszélőben nincs ennyi komment.Úristen-sztem meg lesz a 100.

  52. Locke neve előtt a 4-es szám van. Az én szerencseszámom a 4-es. A Locke-ot játszó színész születésnapja Júli 15-én van. Az enyém is. És utoljára Locke a kedvenc karakterem. Mennyi egybeesés. 

  53. Akkor Jacob tégedet is kihúzhat a jelőltek közül.:-P

  54. HAHA-Én is beteg vagyok-és irigy!Komolyan te szerkeszted?

  55. Érdekes hogy eddig még sose voltrak az epizódcímek kiirva ennyire előrehaladottan 🙂

  56. Bocsi, lehet hogy már lerágott csont, de a flash sideways akkor most nem azt jelenti, hogy mi történt volna ha nem zuhant volna le a gép ??- azaz egy alternatív valóság. Vagy ez igazából megtrörténik párhuzamosan a szigeten történt eseményekkel??

  57. és azt sem vettétek észre, hogy a ‘The Substitute’ a 108. rész volt :(((((((((

  58. The Substitute’ a 107.rész volt. A következő rész lesz a 108.
    az 5. évad 14. része volt a 100. azóta 7 részt láthattunk.

  59. 🙂 LOL

  60. ya tényleg! most néztem a tvshack átvert! van egy fake rész is ott :@

  61. HAHA, a szobor valószinűleg nem volt meg 1977-ben, mert ha emlékszel, mind odanéztek, mikor még állt, majd jött a villanás, ami 77-be vitte őket. Ha ott lett volna, miközben odanéznek, csak elmentek volna oda.

  62. Mikor lesz Tonight’s promo?

  63. Hy, bocs az Off-ért de volt egy álmom, amit muszály elmondanom.
    Jack, Kate, Sawyer, és Miles egy csónakban eveztek, és valamilyen idegenekről beszéltek, amikor megláttak maguk előtt egy másik hajót, és Kate felkiáltott, hogy ezek a többiek!! Ekkor Sawyer elkezdett rálőni a másik hajóra, mire egyszer hirtelen leállt a lövéssel és azt mondta, a fenébe, ezek mi vagyunk Miles.. Miles visszakérdezett, hogy mivan??? Ekkor Sawyer ránézett Kate-re amikor is egy golyó eltalálta. Jack visszaakart lőni, de a hajó eltűnt. Sawyer uccsó mondata csak annyi volt : Köszönöm Juliet.

    –na hát ennyi, ha valaki nem érteni akkor elmondom: először én sem értettem, de eszembe jutott az 5. évad 4. része amikor is megtalálták az időutazóink a hajót, amiben volt egy Ajira víz. Tehát ők akkor a jövőben voltak. Eveztek amikor is elkezdtek hátilról lőni, majd Juliet lepuffantotta az egyiket.-Tehát vágülis Juliet ölte meg ámomban Sawyert- amit ráadásul meg is köszönt neki. Elég fura, de akár be is jöhet.Azért remélem ha nem is ez lesz, megmagyarázzák kik voltak akkor a hajóban.

    • erre én is gondoltam. ez sosem hagyott nyugodni, mert minél később válaszolnak erre a rejtélyre, annál nagyobb jelentősége van. és simán elképzelhető minden. Ajirás palack volt a kenuban, tehát valószínűleg hamarosan megtudjuk, ki lőtt rájuk.

      A logika azt diktálná, hogy senki olyan nem lőtt vissza rájuk, aki az üldözött kenuban is ülhetett, viszont az Ajirával utazott. Jack, Kate, Hurley, Frank, Sun, Ben, Ilana esélyes.

      De akár az álmod is beigazolódhat. Csak Sawyer nem az az “öngyilkos” típus, aki megy a halálba.

  64. Ez tetszik 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
