6×05: kanadai promo

~ Szerző: joshjb - 2010/02/23.

4 hozzászólás to “6×05: kanadai promo”

  1. Bocsi, az előzöhöz már megírtam de azt nemhiszem hogy olvasni fogják már.
    Bocss az Off-ért de volt egy álmom, amit muszály elmondanom.
    Jack, Kate, Sawyer, és Miles egy csónakban eveztek, és valamilyen idegenekről beszéltek, amikor megláttak maguk előtt egy másik hajót, és Kate felkiáltott, hogy ezek a többiek!! Ekkor Sawyer elkezdett rálőni a másik hajóra, mire egyszer hirtelen leállt a lövéssel és azt mondta, a fenébe, ezek mi vagyunk Miles.. Miles visszakérdezett, hogy mivan??? Ekkor Sawyer ránézett Kate-re amikor is egy golyó eltalálta. Jack visszaakart lőni, de a hajó eltűnt. Sawyer uccsó mondata csak annyi volt : Köszönöm Juliet.

    –na hát ennyi, ha valaki nem érteni akkor elmondom: először én sem értettem, de eszembe jutott az 5. évad 4. része amikor is megtalálták az időutazóink a hajót, amiben volt egy Ajira víz. Tehát ők akkor a jövőben voltak. Eveztek amikor is elkezdtek hátilról lőni, majd Juliet lepuffantotta az egyiket.-Tehát vágülis Juliet ölte meg ámomban Sawyert- amit ráadásul meg is köszönt neki. Elég fura, de akár be is jöhet.Azért remélem ha nem is ez lesz, megmagyarázzák kik voltak akkor a hajóban.

  2. ez már jobb féle promo 😉 olvastam 1 olyat hogy Claire-nek van 1 új “barátja”… szerintem Locke-ra értik, azaz Man in Black-re. promoban is ugyanolyan háttér van Locke és Claire mögött.. 🙂

  3. http://www.muszaj.hu

    hát nagy csattanó lenne ha így lenne! de szerintem Sawyer nem halna meg és csak a lövést köszönné meg Julietnek

  4. kijött a 15. rész címe: Across the Sea 😀 ja és Jacob + MIB centrikus
    azon is gondolkodtam, hogy ugye állítólag MIB-nek van egy igazi nemezise, aki nem Jacob, és mi van, ha az Jacob utódja lesz, a Candidate-ek közül?

Vélemény, hozzászólás?

 
