[Kibeszélő] 6×05 – Lighthouse

Továbbra is a kommentekben TILOS a spoilerezés!! Azaz csak az adott részről szabad beszélni!

Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Veronica Hamel -mint- Margo Shephard
  • Mark Pellegrino -mint- Jacob
  • Hiroyuki Sanada -mint- Dogen
  • Dayo Ade -mint- Justin
  • Dylan Minnette -mint- David
  • Sean Kinerney -mint- Japanese boy
~ Szerző: joshjb - 2010/02/23.

78 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×05 – Lighthouse”

  1. Ááá! Várom már. Ez a 108. rész. Tuti jó lessz. 🙂

  2. komoly rész volt, főleg a tükrös jelenet és végre újra láthattuk Jacobot, és a végén Claire új barátja 😀

  3. Hát, én többet vártam ettől a résztől. Jacob érdekes volt, meg a résdz vége tetszett. 🙂 Ennyi

  4. szerintem nem volt valami izgi… nem tudtam meg semmi újat, csak hogy “Jack fontos”. alig van már pár rész, ideje lenne fényt deríteni pár dologra…

  5. ááá, ez viszont durva volt: ma éjjel azt álmodtam hogy egy játékban én vagyok a füst, és teheneket kell legyilkolnom 😀
    aztán nézem a lostot, látom hogy Jack pizzát hozott… mondom hú, de ennék én is egy kis pizzát… 10 perc múlva bejön apám: tettem ki pénzt, majd rendelhetnél pizzát :OO :DDD
    a Lost befurakszik a mindennapjaimba xD

  6. majd valaki légysz tegyen linket 🙂

  7. nekem innen 5 perc alatt jött le, nem tudom, hogy csinálta: http://www.megaupload.com/?d=F2AGBXHE
    🙂

  8. Hoppá! “51 Austen” Kate is ott van, és nincs kihúzva 🙂

  9. http://feliratok.org/index.php?option=com_felirat&id=14992&Itemid=116

    felirat

  10. “The time for questions is over…” Aha… egy frászt! De így jobb 🙂

  11. Srácok akkor mi van, ha Locke-ot már az első epizódban megtámadta a “sötétség” amikről beszélnek?! Akkor amikor “szembenézett a szigettel és amit látott gyönyörű volt?”

    • Igen lehet.De szerintem csak azokban az emberekben lehet sötétség akik meghaltak és visszajöttek a halálból:Christian.
      Amúgy szerintem Ben is fertőzött a sötétséggel.Betették a vízbe,meghalt,aztán visszajött.És lehet hogy ezért ekkora szemétláda.Például Caesár megölésének semmi értelme nem volt.Csak gonoszság volt.Fogadjunk hogy lesz ezzel valami csavar?

      • Már ricsárd elmondta dzsekkéknek amikor odavitték kisbent, hogy mentsék meg: “Ha megtesszük soha többé nem lesz ugyanaz az ember”

  12. Lehet John-t is “megölte” a baleset, és emiatt tudott járni!!!! 🙂

  13. Claire miért nem emlékszik, hogy éjszaka lelépett a dzsungelbe, és hogy magára hagyta Aaront?

  14. Hát nem tudom, nekem nagyon tetszett ez a rész, főleg a Claire-es jelenetek. 😀 Meg a Flash-Sideways is jó volt, szerintem.

  15. Ben nemhiszem, hogy fertrőzött lenne, gondolom akkor még tiszta volt a medence.

  16. ennek a posztnak a képe a következő epizódból van a Sundown-ból… csak gondoltam szólok. 😉

    • A “Lighthouse”-ból van, mikor Jack és Hurley a barlangokhoz érnek, Jack pedig elmondja Hurley-nek hogy találta meg anno azt a helyet. 😉

      • hát pedig Darkufon a Sundown-nál van a többi képpel, szóval érdekes…

  17. Juicy – arról volt szó, hogy itt semmi spoilerről nem lesz szó.. miért nem lehet ezt felfogni még 5 rész után sem? Töröltem a kommentedet.

  18. Norbikess, a tiedet is töröltem. Eleve elég egyszer leírni valamit, még a másodiknál is hezitáltam, de harmadszorra semmi értelme. Aki reagálni szeretett volna rá, az már megtette, aki nem, az pedig elolvasta, és nem írt semmit. Bocsi, de ez a bejegyzés nem erre való.

  19. Oksa, jogos 😀

    Amugy a két csontváz az Adam and Eve volt?? Csak mert már nem emlékszem, hogy azok a csontvázak ugyanott voltak e ahol jack megtalálta az apja koprsóját??

  20. Igen, ők voltak azok. 😉

  21. Az eddigi részekhez képest szerintem lapos volt..
    Pár uj érdekes dolog hogy:
    Elhozta jack-et és Hugo-t hogy a templom nem biztonságos. Akkor a többieket miértnem figyelmezteti? Van egy olyna tippem hogy 2 3 rész mulva szed össze nnyi embert Flocke hogy elfoglalja a templomot. Már most ottvan swayer, Claire, elvben sayid is.
    A világitotornyos rész sztem fölös. Az csak egy indok hogy kicsalja őket a templomból. De jobb mintha azt mondta ki hogy ” Hugo vidd ki Jacke-et van nektek a dzsungelben egy doboz apollo csoki ” 😀
    Kint Jacke és hurley hogy lesznek ” biztonságban?? A füst repked amerre akar kiszurja és páff.. Nemértem..
    Összefoglalva F*sza rész volt, de az előzőek jobbk voltak 😉

    u.i.: Ha valai tud küldjön egy iwiw- meghivot a cintiacska91@freemail.hu – ra pls. Köcce. 🙂

  22. [off] küldtem meghívót [/off]

    Jacob Flocke-ra és Claire-re utal, amikor azt mondja, hogy megy valaki a templomhoz?

  23. Háát a Jack-beállás a tó partján leginkább a Jack-es promoképekre emlékeztetett.A rész jó volt,sztem a barlangban Bernard és Rose van,és a Claire-es jelenetek jók voltak.Vajon mit csinált Locke Claire-el 3év alatt?Remélem nem házasodtak össze!:-PHurley-nek is ismét jó dumái voltak.Várom a következőt

  24. Nekem nem volt bajom ezzel a résszel sem, de tény, h laposabb volt. A Slideways sztem rendben volt, érdekes volt Jacket apaként létni, valamint Dogen is fura volt a David előadásán. Meg Jack műtéti hege, amit Juliet hajtott végre 😀 (vagyis mégsem Juliet)
    A Claires részek rendben voltak, bár nagyon labilis lett az idegrendszere, és Flocke csak kihasználja, az tuti. Jin meg szépen elvezeti őket a templomhoz 😀 azt viszont nemtom h Christian akkor kicsoda vagy micsoda? A Füst nem lehet, mert Ilana mondta, h örökre ebbe a testbe van zárva.
    Az viszont nagyon morbid volt amikor Jin megnézte a bölcsőt 😀

  25. ” Srácok akkor mi van, ha Locke-ot már az első epizódban megtámadta a “sötétség” amikről beszélnek?! Akkor amikor “szembenézett a szigettel és amit látott gyönyörű volt?” ”

    Gondolom ezt azért mondta Locke mert talpra tudott állni, és ő ezért egyből rájött h ez nem egy közönséges hely.

  26. Vajon kik fognak jönni a szigetre Jacob szerint?Jaj, még mindig csak sok kérdés és egyre kevesebb epizod.De az irtad Josh hogy a hatodik epizód után beindulnak a dolgok,vagyis csak az első hat gyenge.Ez igaz?

  27. bocsi, nem tudtok egy linket ahonnan viszonylag gyorsan lejön?

  28. Köszike a meghívót 4 et is kaptam 🙂 Akitől nem fogadtam el nehari de nagyon szépen köszike 🙂 Puszika 🙂 (K)

  29. Ugye Kate-et nem öli meg Claire??..Rem nem!!..Mondjátok, h nem..:D..Én akk nagyon sírnék..:'(..Már most is majdnem elbőgtem magam..pedig csak fenyegette, h megöli..Ha igaz lenne..de hát igaz..wáá..nagyon félek..Nee..Kate (L) :'(..Nem tom ki..vki irta, h Kate az 51-es..és ez mit jelent??.okés, h nincs kihúzva..de hát az nincs benne a számokban..ugy értem abban a 4,8..stb-ben..

  30. már nem is kell, köszi 😀

  31. durva rész volt, bár az előző jobb volt szerintem 🙂 legyen még sok ilyen Jacob “megjelenés”. 🙂

  32. Biztos lesz még Jacob-ez 100%!Nem értem-most akkor Jacob a világítótoronyban figyelte öket?

    • Jacob most a menyországban van,csak néha lejön bridzselni egyet Hurleyvel.

  33. JAJ!A JÓLELKŰ NÉGER MEGHALT!!

  34. HAHA-csak a pocakjába vágta a baltát,lehet csak elájult.:-D

    • hát nemhiszem, mert kapott 1 golyót a vállába is, ezáltal bármelyik pillanatban elvérezhetett, főleg h Claire nem is foglalkozott vele. amúgy gondolom h poénból mondtad. 🙂

  35. Peeersze, h nem tudtuk meg, végül ki lett a boldog-boldogtalan ismét-elvált feleség, akitől David lett. Örülök az ilyen fel-felbukkanó mondásokra, bár ez a “You don’t have what it takes” most igazibb és odaillőbb volt, mint Locke előző részbeli “Don’t tell me what I can’t do”-ja.
    Volt egy olyan érzésem h Jacob eleve azt akarta h Jack tönkretegye a tükröket, és azok a valakik ne tudjanak a szigetre jönni. De igazából fogalmam sincs h az utolsó szavaival kinyögött “Jönnek” az egy vészjósló vagy egy reményteli kijelentés volt. Most úgy tűnik, jók jönnek, de Widmore szerint háború lesz, akkor most mi van?

    Claire és Locke nagyon nem tetszik, h két emberből, az egyik egy reményteli hit-ember, aki hiszi h oka van ott lennie és kiteljesedik az élete, a másik meg egy szende-szűz, most két áldozati bárányt csinálnak, akik rosszat hoznak, és azt kell remélnünk h kicsinálják őket. Remélem, nem akarják ilyen olcsón megúszni, mert az nagyon gáz lenne.

    Most nézem, h a Substitute promóját csak úgy vágták össze, mintha Richard Jin-hez és Sun-hoz beszélne, pedig már épp akartam irni, h az még hol van, dehát így még inkább sose találkozik Jin Sun-nal.

    Ez az évad egy kicsit a 3.ra hasonlít annyiban, h abban volt sok szál, Jackék elrablása, Hurley kisbusza, Desmond-Charlie, Locke deszantozása, annyi egymásba fonódó párhuzamos szál, ami a 4. 5. évadban nem volt. Most megint Sawyer, Kate, Templom, Jack-Hurley, Claire, sok a szál, viszont amikor vki elkerül a többitől, olyan unalmas események történnek vele, h ez viszont visszább veti a szememben. Ja és túl kevesen vannak. Nem tud 3-4 ember összeverődni, mint a Catch 22-ben, vagy Jack kiszabadításánál, mert nincsenek is annyian. Így egy ember elég magányos történetet visz magával.

    Remélem, tényleg felpörögnek a dolgok, mert ez az eddigi 5 rész olyan volt, h nem történt benne annyi érdekes dolog, h mondjuk egy 2 hónapos vetítési szünet esetén még egyszer megnézném.

    Mindenesetre jobb volt a What Kate Does-nál, de egyszinten van a Substitute-tal.

    Apropó: Hol ücsörög most Sawyer?

    • Torri:Te szerintem nem érted a lostot.Itt nem a relytéj a mozgatója mindennek.Az első évadnál senki sem panaszkodott ennyire.Pedig azok lassabb részek voltak.Meg tudod azt érteni hogy a lost nem egy akció sorozat?És mi az hogy nem történt semmi.Szerintem egy nagy listát lehetne csinálni abból hogy mi történt és milyen válaszokat kaptunk.Ha valami olyat akarsz nézni ahol a dolgok fel vannak pörgetve,nézd meg a Walker a texasi kopót ,de ne lostot.Köszönöm.Viszont aminek örülök hogy nem vagy birka.

      • Tényleg, mégis, milyen válaszokat kaptunk? Igazán érdekelne

  36. Amikor Jacob azt mondta hogy jönnek, azt szerintem Jackékre értette, akik éppen időutaztak a jelenbe, mint azt az első részben megtudtuk.

  37. De tényleg, hogy nem látták eddig a világítótornyot? Lehet hogy eddig nem is volt ott. Most ,,odarakta” Jackob, hogy valahogy elvigye őket a többiektől.

  38. a másik meg az, hogy ugye Hurley mondta h szóljon neki Jack amikor a 108. fokhoz ér a mutató… én leállítottam folyamatosan amikor mutatták a számok mellett a neveket, és láttam én is Kate-et mint 51. és a 108.-hoz valami Wallaze nevű csávó volt írva, szal ő jön a szigetre… én nem emlékszem h lett volna eddig szó erről az emberről, de lehet h pár rész múlva ki is derül… 🙂

  39. Noe:
    1.Mi a következménye a bomba robbanásának?
    2.Megtudtuk Juliet meghalt e vagy sem?
    3.MI a füst?(Na nem az eredete.)
    4.Mi van a Templomban?
    5.Hogy gyógyították meg Bent?
    6.Mi történt Zekkel Emmával és Cindyvel?
    7.Mi lesz Sayiddal?
    8.Micsoda M.I.B. célja?
    9.Mi van Hurley gitártokjában?
    10.Mi történt a francia csoporttal?
    11.Mi az a bizonyos fertőzés amiről Rosseo?
    12.Mi történt Clairrel?
    13.Miért jöttek Illanáék?
    14.Nem csak M.I.B. vette át az emberek alakját.
    15.A számok jelentősége?
    16.Miért látogatta meg Jacob azt a bizonyos 6 embert?
    17.Miért vannak a túlélők a szigeten?

  40. felére se kaptunk választ
    Walker… no comment

  41. 1.Kettő idősík jött létre.
    2.Meghalt.
    3.Füst=M.I.B(Akinek nem tudjuk az eredetét)
    4.Ezt ugye látni kell.
    5.A gyógyítóvízzel.
    6.A templomban voltak.
    7.Gonosz lesz.
    8.Haza akar menni.
    9.Egy Ankh.
    10.Megfertőzdtek.
    11.Az hogy az emberben sötétség növekedik tőle.
    12.A szigeten volt M.I.B.-vel
    13.Jacob védelmére.
    14.-
    15.Ezekkel jelölte meg Jacob Hurleyéket.
    16.Mert kiválasztott.
    17.Mert Jacob meg érintette őket.

    • Jézusom, ezeknek a javát eddig is tudtuk. Inkább arra adj magyarázatot, hogy miért éppen azok a számok, amik, mert az a kérdés, nem az, hogy számozva vannak, kit érdekel, de miért éppen 23 Jack, 42 Kwon és így tovább…

  42. Sziasztok!
    Nekem a 6. évadból ez a rész a kedvencem, valahogy az a régi lostos érzés itt jött le a legjobban (ahogy Hugo is mondta a filmben), és az utolsó jelenet fenomenális. Csak annyit tudtam mondani, mikor megláttam Lockot, pedig sejtettem, hogy Ő lesz: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ…..

  43. Folyamatosan csak agyalok és agyalok rajta, szinte nincsenek más gondolataim a LOST-on kívül, elolvastam rengeteg elgondolást és egyszerűen nem tudok rájönni, felfoghatatlan. S ez annyira zavar, hogy már mérges is vagyok miatta. Azt hiszem, az egész, kerek történetet nem fogjuk megérteni az utolsó résznél sem. Újra kell nézni legalább egyszer, pár hétvégét rászánni, non-stop, megállás nélkül, orrvérzésig, s akkor talán értelmet nyernek a történések, mert most még nagyon zavaros, hogy ki kivel, hol, miért, hogyan…

  44. Azt hiszem, el is kezdem letölteni az eddigi évadokat, hátha értelmet nyernek legalább azok a nyamvadt számok, ha más nem is, mert ugye az elején még nem gy néztük, hogy az apró részletekre figyelmet fordítottunk volna, na de majd most 😀

    • Én eddig hatszor néztem végig, és rájöttem, hogy az egész sorozat önmagában nem csak remek, hanem rohadtúl összeföggésbe hozható. Akárhányszori újranézés garantált élmény, új dolgok, részletek, easter egg-ek felfedezésére, a karakterek jobb kiismerésére. És ez az ami fontos.

      Mert most ettől független: látom itt mindenki megéli a dilemmáját a kérdések és válaszok miatt. Végülis mindenki maga dolga, hogy hogyan és miért akarja szeretni a LOST-ot, de van egy olyan meggyőződésem, hogy mindennél ésszerűbb lenne, hogy a karakterek mivoltára, motivációikra, végzetükre fektetni a hangsúlyt. És ezt nem légből kaptam. Egy olyan író mondta, aki egy LOST nevű karakterorientált sorozatot ír már 6 éve. 😀 Nem mondom, a válaszok fontosak, de ne higgye senki, hogy minden misztikum matematikailag pontos választ von maga után. Nem: minden válasz több más újabb kérdést szül. Tyúk vagy tojás? Ergó a válaszok kapcsán rálátásra kéne éhezni, amit eddig a 6-os évad hellyel közzel szépen adagolt. Ez az epizód is nem azért nem volt hú de nagy bumm, mert nem válaszoltak szinte semmit, hanem azért volt remek, mert kontrasztba állította Jack szigetbeli és ALT külvilágbeli jellemét. És a végkövetkeztetés pedig akár előjelezheti azt, hogy a karakter hamarosan új szintekre léphet majd, ha Jacob tervei valóban prioritások Jack-el kapcsolatban. Talán ő az elsődleges jelölt? Jack az új Jacob. A legfőbb kérdés az, hogy ezek a karakterek hova haladnak, és mi a végpont? Mi a végzetük? Ami a számokat illeti? Lehet felőlem Valenzetti világvége egyenlet, vagy éppen Jacob spiritiális, okkult számmisztikás jelölése… tök mindegy. Ez egész úgy is csak egy módszer, valami sokkal nagyszerűbb dolog felvonultatásához. A Star Wars az Erő megmagyarázása nélkül is maradandó film.
      Remélem nem untattam halálra ezzel senkit. Sőt remélem, vannak egyetértők. 😀
      Namaste.

      • *Nem mondom, hogy a válaszok NEM fontosak.
        – így szeretne értelmes lenni. Bocsesz. 😛

      • PONTOSAN!!!
        Ezt jól elmontad!!!

  45. Én úgy gondolom, hogy ez az évad az eddigi legjobb. Láttam a korábbiakat is, s nekem most már kezd némi képem lenni arról, hogy kinek pontosan mi a célja/sorsa. Ezért karakterorientált ez a sorozat 🙂 .

    Persze néha nem egyszerű megfejteni, csak némi gondolkodás kell hozzá, no meg elő kell venni a régebbi évadokat.

    T

  46. épp ez az, igen. én is most fogom folytatni a 2. évaddal, mert az elsőt még megnéztem a 6. évad indulása előtt. 🙂 és ugye ha visszagondolunk a 2. évadban volt a legtöbb történés a számok körül.

  47. Mi ha a másik idősikon azért más minden, mert ott Jabob nem terelte a szigetre az embereket? Ezért nem zuhannak le, és a repülés elötti életük is teljesen más. Locke jóban van az apjával, Jacknak gyereke van stb…

  48. Én is lepörgettem már az első három évadot. Jövőhéten jöhet a negyedik és ötödik évad, amik már lényegesebben rövidebbek mint az előző évadok…
    “Mi ha a másik idősikon azért más minden, mert ott Jabob nem terelte a szigetre az embereket? ”
    Valahogy így, de történt még sok más minden is, pl eleve nincs is sziget 🙂 Ben Linus tanár… stb..

    • Valszeg Bent is megérintette vmikor merhogy ott volt Jaco listáján.Csak sztem amikor Sayid lelőtte meghalt és amikor újraélesztették már megszálta az a biza gonosz.
      Am steff, teljesen egyetértek veled tényleg ez a LOST.

  49. Stef – Ez egy szép hozzászólás volt. 🙂 És teljes egészében egyetértek veled. Már most látszik, hogy mennyire megoszlanak a vélemények a sorozattal kapcsolatban. Engem őszintén nem érdekel, mi a számok eredete, mert rengetegszer feltűntek a sorozatban, és szerintem elég információt kaptunk ahhoz, hogy magunknak eldöntsük. És a készítők pont ezt mondogatják folyamatosan, hogy 100%osan egyértelműen nem fogunk mindenre választ kapni, hanem lesznek olyan dolgok, amiket rábíznak az emberek fantáziájára. A sorozat főleg a karakterekről szól, és van mellettük egy nagyon összetetett és érdekes mitológiája is, amiről már most nagyon sokmindent tudunk!

    Igazából most így nem is jut eszembe semmi olyam, amire úgy nagyon érdekelne a válasz. És még 13 epizód hátravan.

    Nyilván mindenki máshogy fogja fel az egészet – én csupán annyit kérnék, hogy addig ne anyázzon senki, amíg nem ment le az egész évad. Tényleg mindjárt vége, és majd akkor mindenki eldönti magának, hogy összeségében mit gondol a sorozatról és hogy elégedettek-e a válaszokkal, stb.. De amíg nem ment le, addig nincs semmi értelme annak, hogy kiakadunk azon, hogy nincs elég válasz.

    Na, ez az én véleményem az egészről. Innentől kezdve mindenki azt gondol, amit akar. Nekem eddig bejön az évad, és inkább optimistán állok hozzá az egészhez, főleg, hogy már csak 13 óra van hátra a sorozatból. Most már úgyis végignézem, még ha szar is.

  50. szerintem a 108-as szám nem arra utal, akit a szám jelöl a kereken, hanem a koordinátára amit a toronynak mutatnia kellett volna, hogy biztonságosan eljusson a szigetre, ugyanaz a koordináta amit Faraday kiszámolt, és mondta Franknek, hogy ott hagyja el a szigetet, sőt az 1. évadban is megemlítették már, amikor Sayid mutatta Jacknek, hogy rosszul működik az iránytű
    szintén egybeesés, hogy ennyi idő volt a Hattyúban megnyomni a gombot, és ez a számok összege is

    egyébként nekem is bejön az évad, én ugyan kíváncsi vagyok a válaszokra, de úgy érzem jó irányban halad a magyarázat felé

  51. szerintem biztos hogy nem azt akarja idehozni aki oda volt írva, mert akkor nem lenne kihúzva a neve gondolom.

  52. Lényegében mik azok a kérdések, amikre választ várunk. Leírom, mik azok, amikre én. Engem érdekelnek a számok azért. Érdekel továbbá, hogy a sziget milyen erővel bír, mikor került oda és hogyan “működik”. Ki Jacob és az ellensége, miért azok vannak a szigeten, akik.Stb,stb…. 😀 😀

  53. engem a régi cselekvések is érdekelnének nagyon. ilyen például Hurley elmegyógyintézetes sztorija a barátjával David-el aki megjelent a szigeten( azt sem tudni h smokey volt-e… ) és tudott szinte mindenről. nade lehet Hurley képzelete is simán, de arra sem kaptunk még kielégítő választ, hogy mért lát csomó fontos személyt, pl Charlie-t is aki mondta neki h vissza kell mennie stb… és ha arra a jelenetre még jól emlékszem akkor mondta neki 1 másik dilis is hogy látja Charliet az autója mellett, sőt ő figyelmeztette Hurleyt. 😉 tehát ez sem lehet véletlen… mint ahogy az sem h Libby ugyanabban diliházban volt mint Hurley. ezekre remélem Hurley centrikus epizódban választ fogunk kapni. és még folytathatnám a sort pár érdekességgel… 🙂

  54. Engem a Dharma érdekel nagyon.Tudom hogy szinte az egész ötödik évad arról szólt de engem ígazából az alapítása a nagy támogatóji meg a kapcsolatai érdekelnek meg hogy mi az a bizonyos “Accident” Ami 5 évvel at “Incident” után jött és a Füst okozta (Cerberus Vent)

  55. Engem is ezek a rejtélyesebb dolgok érdekelnek. látomások, füst, de főleg a suttogások. Azt jó lenne ha megmagyaráznák. Én abszolút megvagyok elégedve amugy a sorozattal. 13 rész van és vége a legjobb sorozatnak a világon. Valljuk be, hogy szerintem még sose volt ennyire összetett egy sorozat, hogy azok a dolgok, kis részletek amik felbukkantak az 1. évadban, most az utolsóban nyernek választ. És amugy már csak 85 nap és vége!! Én momentán örülök hogy vége, ezt így 6 évad után le kell zárni, így legalább lesz 6 kerek évadunk.

  56. A suttogásokat sztem különösebben nem fogják megmagyarázni. A többiek suttognak, és visszafele beszélnek, hogy más ne értse őket.
    Ez a sok véletlen találkozás a szigeten kívül ( Libby-Hurley, Jack-Desmond,Sawyer-Jack apja, több most nem jut eszembe 😀 ) sztem ez se lesz megmagyarázva. Vmelyik évad extra dvd-jén, nem tudom már melyiken, volt egy kis videó, amin erről beszéltek. Hogy a világon ki kivel találkozik, ki kit ismer, ki kinek az ismerősével találkozik. Szal az a lényege h nekünk fel se tűnik h ha sétálsz az utcán, és elmegy melletted egy ember,lehet h 5 év múlva ugyanaz az ember ül melletted a repülőn, amivel lezuhansz. 😄

    • Igen, ez Karinthy elgondolásából ered. Az írók tőle inspirálták, ezt a “mindenki kapcsolatban van mindenkivel” dolgot. És szerintem az írók, ezt természetesnek veszik már. Legfeljebb elképzelhetjük, hogy a sors, a végzet az ami összetereli őket folyton. De ez nagyon érdekes. Amúgy meg az az extra is klassz, azzal a videóval, meg azzal a hálózattal. 😀

  57. Eszembe jutott még valami:) Valamiért nagyon szeretném látni Locke szemszögéből azt amikor először szembenézett a füsttel az 1.évad 4. részében. Mondjuk egy MIB Jacob flashback epizódban egy kis szelet szólhatna erről 🙂 Hogy mondjuk MIB szemszöhéből látunk sok mindent akiket megnézet magának stb… kíváncsi leszek az uccsó 13 részre!!!!

  58. Azt hiszem, van a számokra egy elméletem, elgondolásom, de még nem publikus, több kellene hozzá. 😀

  59. Na azért oszd meg velünk, hátha bejön.

  60. Tehát, az első elméletem az nagyon egyszerű és onnan jött, hogy az első évadban valamelyik részben szó volt róla hogy Jack a 23. széken ült a gépen, az az ő száma ugye. Mivel nem derült ki a többiekről semmi, ezért ez elvetettem, vagy még nem tartok annyira elől, hogy szó legyen ilyesmiről. A következő ötletem pedig az, hogy Jacob nagy valószínűséggel mindenkit, egytől egyig meglátogatott, akik a szigeten vannak, mi van, ha a sorrendet jelöli, hogy ki hányadik volt a sorban, akihez elment?

Vélemény, hozzászólás?

 
