6×07: 1.-2. Sneak Peek

~ Szerző: joshjb - 2010/03/03.

14 hozzászólás to “6×07: 1.-2. Sneak Peek”

  1. az 1.t már láttam 2 nappal a rész előtt, és sajnos lelőttem a poént Dogen haláláról, a 2.-ban tetszik, olyan mintha Ben a szigetről beszélne először (ugyanez volt azt hiszem az 5×03-ban amikor Desmond mesélt a fiának, Charlienak) még a Lost szó is elhangzik 😀

  2. azért jó h ben még az ilyen szituációkban is megtartja a humorát 😄 😄

  3. hello valaki légyszives tudna feliratot adni a 6.részhez mert felirat.orgrol nem ismer fel vki segicsen pls thx

  4. Meglepő, hogy Ben nem hazudik… :O

  5. Már láttam tegnap,és már a gyűjteményemben van!:-)

  6. am tök aranyosan énekelt Claire a likban

  7. Azért Ben arca keménby volt mikor meglátta Sayidot meg a hullákat 😀 Zseniális 😛

  8. ja és persze a végén mikor Sayid Claire és Kate kimentek és a háttérben Claire éneklése az EPIC!

  9. James és Hego ezeket miért ide írjátok és miért nem a hivatalos kibeszélőbe?

  10. LEGYEN olyan kedves valaki és adjon már egy linket ahonnan normális feliratot lehet le szedni mert ez a feliratok.org ez egy nagy szar az egész!!!!!!!!!Itt gecizek már mióta hogy találjak eggy jót de egyszerűen nem olvassa be.

  11. hosszupuskasub.com
    mi is innen szedjük, ha meg nincs akkor várunk. itt van kész először minőségi felirat. De most Doreus-é is jó lett, nem tudom mi a bajod vele, most néztem végig azzal is, meg előtte láttam már felirat nélkül, és nincsenek benne félrefordítársok, max 1-2 helyen kevésbé magyaros

  12. A 6×04-et én is felirat nélkül néztem meg,de a 5-6 részhez nagyon jó volt a felirat,le a kalappal!

  13. én a negyedik évad óta felirat nélkül nézem..
    az előző finálébeli epic Sawyer vs Jack harchoz hasonló epic Sawyer vs Sayid harcot várok valamikor, hiszen ők is bunyóztak eleget a ‘recon’ cím jelentheti azt is hogy valamiért elégtétel, de ha szétszedjük, akkor re-con vagyis lényegében átverik a szélhámost..hmm

  14. @Gaabor10
    Mi az, hogy nincs félrefordítás? Az evil (gonosz) végig sátánnak (devil) van benne fordítva. Direkt figyeltem a feliratra, amikor először észrevettem, és az összes többi alkalommal így fordította, amikor előfordult ez a szó.

Vélemény, hozzászólás?

 
