Még egy visszatérő!!

Michelle Rodriguez, azaz Ana-Lucia Cortez legalább egy rész erejéig visszatér az évad végén, valószínűleg a 16. részben, azaz már csak a finálé első részében.

Tessék, lehet örülni! 🙂 Most már csak Mr. Eko és Walt hiányzik (Nikkit és Paulot most nem számolom bele) – remélem őket is sikerül visszahozniuk.

~ Szerző: joshjb - 2010/03/04.

19 hozzászólás to “Még egy visszatérő!!”

  1. Mr. Eko és Walt is meglesz tuti 😉

  2. Halljátok, én azt is bírnám, ha a másik idősíkban ő lenne a rejtélyes anyuka 😀

    • ki tudja, meglehet:D végül is David-nek elég sötét haja és szeme van, kétlem, hogy szőke lenne az anyja. jó tipp 😉

      • Igen, én is ezért gondoltam rá, de most jut eszembe: ha a 6.14 lesz Jack-centrikus, akkor abban már elvileg megtudnánk, ki az anya… így tehát nem valószínű, hogy a 16. részben visszatérő Analulu lesz az.
        Kár, pedig poén lenne x) (szerintem)

    • hát nem tudom. a készítők hamarabb tudatták azt, hogy ki lesz David anyja, mint azt, hogy visszajön Ana Lucia. Szóval elég valószínű, hogy már a jeleneteket is leforgatták a rejtélyes anyával és Jack-kel.

  3. Davidnek nem kék szeme volt? Én úgy emlékszem!

  4. Nagyszerű hír! 🙂

  5. Juliet miért nem lehet? Valahogy vissza kell hozni a sorozatba, és uncsi lenne, ha szellemként jelenne meg mondjuk Hurley-nek. És senki más nem jöhet szóba igazából, akinek még kék szeme is van.. esetleg Penny? Áh… Juliet.

  6. hát nemtudom… igazából Kate illik Jackhez mint gyerekének anyja úgyis… de mivel elváltak a sideways jelenben ezáltal lehet h nem ő az…

  7. kizárt, hogy Kate legyen. Hát a gépen találkoztak először, amikor kijött a wcből. Nem is ismerte. Mondom, akkor marad Juliet. Ha meg Charlotte lenne, akkor meg kéne vmi vörös beütés a Davidnek, vagy szeplők. Az se valószínű. Na de majd megtudjuk úgyis 🙂
    Visszatérve Analulura: sztem is király, hogy visszajön! Én tökre bírtam azt a tipikus fejet amit mindig vágott 😀

  8. Naaa tudom Anát kb. mindenki utálta de én nem, szal örülök:)

  9. Szerintem is Lapidus a gyerek anyja!

  10. Viccen kívül én is gyanakszom Lapidusra!!!!

  11. A gyerek anyja szerintem Gabrielle lesz, vagy hogy az istenbe hívják az olasz nőt.

  12. vagy Sarah az exfelesége.

  13. A Lapidus nem rossz ötlet!

Vélemény, hozzászólás?

 
