6×16 címe

Nem tudni, hogy ez lesz-e a 6×17-18 címe is (valószínűleg nem), de a lényeg, hogy a 6×16 címe ezek közül az egyik.
Szerk.: Vastaggal kiemelve a 6×16 címe:

  • What They Lived For
  • What They Died For
  • What They Hoped For
  • What They Asked For
  • What They Lied For
  • What They Cried For
  • What They Tried For
  • What They Crashed For

Szerintetek melyik?

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/11.

47 hozzászólás to “6×16 címe”

  1. Szerintem a fentiek közül az egyik ;D

  2. Biztos vagyok benne, hogy a 4.lesz az!

  3. majdnem biztos, h az 1. a 2. vagy az utolsó 🙂

  4. Lied, Died meg Lived tetszik.

  5. első.A negyedik inkáb promóciós szöveg

  6. nekem a Lied-on és a Tried-on kívül mindegyik tetszik:D

  7. Szerintem Lived vagy Died lesz.

  8. Szerintem az első három közül valamelyik.

  9. szerintem is lived v died

  10. Szerintem mind a háromnak más lesz a címe.

  11. josh spoileek várhatók a közel jövöben?:D

    • Hát most alig vannak, úgyhogy még várni kell rájuk egy kicsit, de remélhetőleg hamarosan lesznek. 😉

  12. Ab Aeterno legyen már!

  13. szerintem a második, mert van 1 olyan tippem, h itt kezdenek el hullani az ismertebb szereplők. 😉

  14. az eddigi spoilerek alapján Tried

  15. tried mint megmérettettek? lehet, h feldereng, miért is kellettek

  16. A legjobb az lenne, ha What They Asked For lenne, és a “They” a rajongókra vonatkozna:)
    (answers)

  17. Lehet h akkor rosszra gondoltam.Angolom nem túl jó,de én a tried-nél arra gondoltam,h amit próbáltak elérni.

  18. Én is úgy érteném, de én az utolsóra szavznék

  19. most olvastam, hogy a 6×09 Ab Aeterno 9 perccel hosszabb lesz az átlagosnál 😀 úgy látom Richard múltján van mit feltárni 😀

  20. akkor 42 helyett 51 perces lesz? 🙂
    51=Kate 😛

  21. nem lehetne megint írni egy olyan összefoglalót a részcímekről, mint korábban? én már az Ab Aeterno utániakat alig vágom.

    • Most már megvárom, míg megjelenik a finálé címe is.

    • 6×10 The Package
      6×11 Happily Ever After
      6×12 Everybody Loves Hugo Reyes
      6×13 The Last Recruit
      6×14 The Candidate
      6×15 Across The Sea
      😀

  22. What they died for… és mondjuk egy flash-forward lesz (Aaron & Ji Yeon).

  23. Wondorog, a 6×12 címébe nem kell a Reyes, amugy jók. 😉

  24. tényleg, rosszul emlékeztem 😛
    ja és eldőlt:
    6×16 What They Died For 😀

  25. na hogy megmondtam h az lesz. 😉 általában az ilyen tippelgetős dolgokat mindig eltalálom 🙂

  26. remélem a 6×16 sziget centrikus lesz

  27. am a 6×15 az kinek a része lesz?

  28. Szerintem a Finálénak valamilyen epikusan hangzó címet kéne adni. Van 3 jó cím ami szerintem megfelelő lenne.
    1. It only end once
    2. The Place where they lived
    3. Destiny of the Island

    • igazából mindegy is, mert a készítők fogják kitalálni. de már nyilván meg is van.

  29. amugy multkor beszéltetek h elfog hangozni egy 4 betűs szó és az L betű benne lesz és vki rávágta h az a szó a LOST. sztem meg az ELBA

  30. mivel gondolom ez a sziget neve… és Ben is az alter síkban a szigetünkről beszélt

  31. de O betű is van benne. 🙂

  32. és nincs E

  33. akkor LOST 🙂

  34. ige,valszeg.Vagy Gods 😀

  35. és a Gods-ban hol van az L betű? 😀

  36. jó h annak idején direkt ki lett emelve h az Aaron-os előretekintést mindenki a maga felelősségére olvassa el, azóta úton útfélen mindenki megemliti :S

  37. ja tényleeg

  38. Nincs is benne L betű.. vagy legalábbis nem emlékszem arra, hogy lenne. Csak O-ról volt szó.

    Totti, az tavaly volt, és nyilván foiler volt, mivel nem volt a sorozatban.

  39. A szó elvileg CORK lesz, mivel volt is egy kép róla DarkUFO-n (pezsgősüveg + dugó) és hogy ebböl megtudjuk mi a sziget

  40. ja h az a jelenet nem is lesz?
    én meg jóideje arra várok 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
