6×08: 3. Sneak Peek

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/13.

78 hozzászólás to “6×08: 3. Sneak Peek”

  1. 3 neak peekből egybe va benne a centrikus ^o)

  2. Megelöztèl,de màr làttam.Mindenesetre belerakom a sneak peek-gyüjtemènyembe.

  3. Valaki lefordítaná?köszönöm

  4. végre lassan már mindenki tud a Candidate-ekről 😀

    Jack: Jelöltek. Jelöltek, mire?
    Sun: Jacob helyére. Azt mondta egy vagyok közülük, ahogy te, és ahogy Hurley is.
    Frank: Ez remek. És mit fogunk most csinálni?
    Ilana: Nem tudom.
    Jack: Akkor ki tudja?

  5. hát Widmore tudja. na de hol van Ben?

  6. én Miles-t se látom a tábortűznél

  7. Se Kate, se Sawyer….A lényeg..Sawyer..hiszen az ő centrikus része..

  8. Nem tudom hogy hogy hogy nem látjátok a tűznél őket. Ott van Jack, Hurley, sun, Ben, Miles, Lapidus és Ilana is. Nagyítsátok ki és akkor talán jobban látátok.

    • igazad van, heten ülnek ott, de csak az első képen látszódnak, nem kerülnek a kamerák kereszttüzébe. fura, mert több szögből veszik a jelenetet.
      Widmore mégiscsak vár a vízben..

  9. amikor felülnézetből mutatja őket a kamera látszik h ott van mindenki aki a múlt rész végén a parton volt.

  10. tényleg én is benéztem 😀

  11. Nekem már háttérnek is ők vannak kint 😀

    • ez a kép nekem is kéne!!! betudnád ide linkelni vagy valahogyan, de úgy h a te asztalod dolgai ne legyenek rajta… 😀 előre is köszi.

      • Már itt is van:

        😀 Nem tudtam jobb minőségben megszerezni 😦

  12. Sawyer uncsiiiiiiiiiiiiiiiiii :S

  13. én Kate szerepére vagyok már nagyon kíváncsi, mert úgy tűnik, semmi jelentősége nincs, csak kavarászik mindig. az ő neve mellett nem a számok egyike van, ráadásul most nézem újra az egész Lost-ot, és a 2/19ben Jack és Kate arról beszélgetnek, hogy Kate nem kellett a többieknek, csak úgy visszaadták.
    szerintem a halál szele legyinti már az arcát:D

    • Vagy épp ellenkezőleg, ahogy Darlton is nyilatkozott valamit: Azért nincs a barlang falán Kate neve, mert Jacob elakarta titkolni MIB elől az egyik jelöltjét, aki talán különlegesebb mint a többi emiatt.

  14. fent van a barlang falán Kate, szóval ez hülyeség. ő az 51-es asszem.

    • Ne oltsuk már egymást. Ha megtalálod Kate nevét a barlang falán akkor kezet csókolok neked.

      • ha jobban megfigyeled fent van a falon, és neten is megtalálod ha utána keresel, most képet nem tudok berakni, de nézz utána ha érdekel. és nem oltok senkit sem, csak mondom h szerintem ennek sok értelme így nincs, de ez a Lost itt bármi megtörténhet. 🙂

    • nem azt mondtam, hogy Kate nincs ott, hanem hogy jelentéktelen, mert a száma nem része a számsornak, ő az egyetlen, aki kilóg. 4,8,15,16,23,42- ezek a számok, Kate pedig 51-es.

  15. Dav3883:
    Nincs-nincs-nincs. Illetve Darlton szerint ott volt a neve kihúzva, csak nem mutatta a kamera. De a lényeg ugyanaz, hogy ezzel akarta Jacob megtéveszteni MIB-et.

  16. Az nem szokott zavarni, ha spoilereztek a kommentekben, de ezek már durvák, úgyhogy töröltem őket… írok is egy posztot ezzel kapcsolatban, mert őszintén ezeket már én sem fogom elolvasni.

  17. Hű baszki én elolvastam.Egy pasi ott volt a forgatáson mint egy mellékszereplő és kiszivárgotatott egy csomó mindent a 14-es résszel kapcsolatban.Nagyon durvák.A 6×14 lesz a legdurvább.

    • Nincs kedved, majd vhová írni egy linket ahol ezeket el lehet olvasni? :DD

    • jaja azt én is olvastam, elégé megdöbbentő 😐 és már egyből a 14. részben, közbe még van 4 rész addig… ez még durvábbá teszi az egészet 😐

  18. Téll Jacob direkt védi Kate-et..lehet mégsem hal majd meg??? de jó lenne..én nagyon szeretem őt 😀

  19. Amugy vki nem tudja, h melyik szám az, ki énekli ami a 6.rész végén megy?? nagyon megköszönném ha megírná. 😀

  20. a 6. rész végén a “Catch a falling star” című szám megy

  21. a 6 rész végén a “Catch a falling star” című szám megy.

  22. Bocs 2-szer küldte el nem tom miért. amugy télleg durva spoilerek vannak, ezeket már nem fogom elolvasni én sem.

  23. Dav,Brugi:itt van

    http://spoilerslost.blogspot.com/2010/03/episode-614-candidate-big-spoilers.html

    Tényleg nagyon durva.Csak saját felelőségre!

  24. Nem tudtok olvasni, vagy mivan? Direkt kértem, hogy a kommentek között ne beszélgessetek a durvább spoilerekről.. most nem fogok megint 10 kommentet törölni, mert szerencsére konkrét dolgot nem említettetek meg, de legyetek szívesek abbahagyni. Lesz majd egy poszt ahol meg lehet beszélni a durvább spoilereket, jó lenne ha kivárnátok. Köszi.

    Miután kirakom azt a posztot, nem lesz kegyelem. Aki később kommentek között megemlíti a durvább spoilereket, az ne csodálkozzon ha banolva lesz.

    Legyetek szívesek ezt komolyan venni. Lehet, hogy sokan nem értetek egyet ezzel, de örülnék ha ettől függetlenül betartanátok.

    • ezt most nem azért mondom h bannolj, de akit “bannolsz” az sokat nem veszít, max annyit h nem tud ide feljönni és írogatni. 😀 attól még ugyanúgy tud bárhol spoilereket olvasni. mondjuk ha nemtudsz angolul akkor baj, de csak ennyi. szóval nem kell úgy beszélned erről az egész dologról mintha nemtudom milyen oldal lenne… a másik meg hogy semmi olyan spoilert nem írt le senki h más azt mondaná h “hűhaaa lelőtted a poént, kösz szépen…”. általában vagy linkelünk, vagy csak utalunk a dologra nem írjuk le teljes egészében… és hamár valaki ezt a sneak peeket megnézi, ami csakugyan spoiler mert a következő részbeli tartalom van benne, akkor az az illető általában a többi spoilert is elolvassa… és mivel te fordítod a spoilereket, ezáltal neked se valami nagy titok ez, mivel rá 2-3 napra (vagy nemtudom mennyire míg lefordítod) ugyanúgy elolvasod őket… aki meg nem akarja megtudni az alapból nem lép bele ennek a topicnak a kibeszélőjébe, és nem olvassal el… persze van olyan kategória is aki csak ezt nézi meg a távolabbi dolgokat nem akarja magának lelőni, az pedig mondom sok dolgot nem tud meg csak utalásokat, mint ahogy HAHA is írta h a 14. rész milyen durva lesz meg stb,stb, hát ebből nagyon sok dolgot tud meg az illető. na csak ennyi, remélem érthető voltam. és mondom nem azért írtam ezt h bannolj, csak leírtam a véleményemet ezzel az egész dologgal kapcsolatban…

      • És ha tud bárhol spoilert olvasni? Az nekem tök mindegy, csak ne lője le a kommentekben a többieknek a DURVA spoilereket.

        Látszik, hogy egyáltalán nem érted az egésznek a lényegét, de majd holnap leírom normálisan egy külön posztban, hogy mindenki megértse.. röviden arról van szó, hogy ha valaki csak a sneak peekeket akarja megnézni, akkor nem akar a kommentekben összefutni más spoilerrel. Holnap kifejtem, és lesz külön poszt meg minden, legyetek szívesek kivárni.. téma holnapig lezárva!

    • Én hiszem, h írtam vmit is..de ha mégis úgy gondolod, én bocsánatot kérek..és nem lesz több ien..

    • Egyébként ezt én sem bírom..vmit nem értesz, azért vannak ezek az oldalak, h megkérdezzük a tőlünk többet tudóktól, ez most, h is van? és erre leosztanak, h ‘jajjdehülyevagy,heztsemtudod’. Akk inkább élek tovább tudatlanul :DD

    • Ha írtam vmi spoilert amit nem szabadott vna..szeretnék bocsánatot kérni, én megértelek 🙂

  25. Ha valaki csak sneak peaket akar nézni, az nem olvassa el a kommenteket. 😀 Másrészt az oldal címében is benne van a SPOILER szócska, ha nem lehet írni akkor miről beszélünk? Örömködjünk azon, hogy “jujj de jó rész volt”, ennek aztán nagyon kell oldal. Dav-nek igaza van, nem tudom miért vagy ennyire oda…

    • Az lehet, hogy ez egy spoiler oldal, de azok a spoilerek, amikről ti beszélgettek, azok egyértelműen a durva spoilerek közé tartoznak, amiket mikor ki szoktam tenni az oldalra, külön meg szoktalak kérni titeket, hogy máshol ne beszélgessetek róluk, csak annak a posztnak a kommentjeiben. Mindig be szoktátok tartani.. most miért nem lehet egyszerűen kivárni a posztot???

      És ha valaki csak Sneak Peeket akar, miért ne olvasná el a kommenteket? Ha nagyon szigorú lennék, minden olyan kommentet törölnék, amiben nem a sneak peekről beszélgettek, ahogy a sorozatjunkie-n is minden off-ot törölnek. Direkt az a lényege a kommenteknek, hogy kibeszéljétek az ADOTT BEJEGYZÉS TARTALMÁT. Mégsem szoktam törölni. Úgyhogy mikor megkérlek titeket egy ilyen apró dologra, hogy ne beszéljétek meg a durvább spoilereket pl a sneak peek kommentjeiben, akkor azt egyszerűen tartsátok be. Nem értem, mi olyan nehéz ebben.

    • haggyad Monelle, ezt soha sem fogjuk megérteni… 😀 josh ha már így hangoztatod a durva szót, elárulom h semmi durva spoiler-ről nem beszéltünk, csak UTALTUNK rá… senki nem írta le nyíltan h pl ” úristen Ben meg fog halni a 13. részben” vagy hasonlók… és ha már spoiler oldal mint Monelle is említette, akkor az olyan embernek aki csak az adott részről akar beszélni, a többi topicot ne nézze meg illetve ne olvassa el…

      • Azért nem fogod megérteni, mert nem is akarod. Nem vagy képes felfogni azt, amit írok. Meg sem említettem az adott részt, hanem sneak peekről beszéltem. Tudom, hogy ez egy spoiler oldal, és a sneak peek spoilernek számít, mégis van aki csak azt akarja megnézni, és a kommentek között arról akar beszélni, nem más spoilerekről.

        Nem értem ezt hogy nem lehet felfogni, de teljesen mindegy. Téma lezárva!

  26. Nem értem, miért kellene szétoffolni a sneak peek posztot spoilerekkel, legyen az MAJOR v. MINOR spoiler, ahogy szokták mondani. Josh, szerintem nyiss két állandó posztot, ami mindig szem előtt van. Egyet azoknak, akik csak kisebb spoilereket, forgatási híreket akarnak olvasni, egyet meg azoknak, akik nem bírják kivárni a sorozat végét, és komplett forgatókönyveket akarnak végignyálazni. Ja és ezzel a pirossal a főoldalra írd ki a használati utasítást. Utána bannolj. Lehet, hogy nem folyamatosan olvassák a blogod, ezért bárhányszor elmondhatod a posztokban, hogy ne spoilerezzenek.

  27. észrevettem valamit a lostban, lehet, hogy csak régen láttam már az előző évadokat, de nekem ez akkor sem tiszta, ha tudjátok, magyarázzátok már meg 🙂
    Szóval: vannak a szigeten a Dharmások, akiket később kiírt Richard csapata és átveszik Ben-ék a helyüket, meg vannak ezek a templomos szerzetesek vagy nem tudom, minek hívjam őket.
    Szóval Cindy és a gyerekek a szerzeteseknél vannak, de nem úgy volt, hogy az első évadban (vagy a második elején) Ben-ék rabolták el őket? nem vágom ezt 😀
    úgy tudom Benéknek semmi közük sincs a templom népéhez…
    valaki meg tudja ezt magyarázni?

    • ezt még nem lehet tudni hogyan is van, de igen úgy volt h Ben-ék elrabolták 2. évad elején őket, de aztán meg Dogen-nél voltak, tehát valószínűleg egymással volt régen is a 2 tábor, csak szétváltak. ugyebár Ben tudta ki az a Dogen még mielőtt mi tudhattuk volna, mert a 6. részben látta h halott és mondta is Ilana-nak h meghalt, ezáltal ő tudta h ki ő.

      • +Ben és Richard beszélgetnek a harmadik évad fináléjában, hogy nem jó ötlet hogy Ben egyedül megy el, és ő azt mondja Richardnak hogy ő addig elvezeti a többieket a templomhoz, a negyedik évad fináléjában pedig a tükör-jelzéssel kér segítséget tőlük

  28. te nagyon nem figyelted a sorozatot… Magnotia…
    Cindyék a többieknél voltak akik mikor jött Widmore csapata a negyedik évadban azon a bizonyos hajón ahol katonák és Mike voltak a templomba menekültek, pont azért, mert pusztításra számítottak ami ugye teljesült is (házak robbantak fel stb.)
    Ben mondta nekik hogy: “a templomban biztonságosabb, menjetek oda” ráadásul a templombeliek is valamilyen szinten “többiek” úgyhogy nem értem mit nem értesz…. ?!

  29. kedves armin990, említettem, hogy régen láttam az előző évadokat, most nézem őket újra.
    egyébként csak annyit kérdeztem, hogy valaki meg tudja e magyarázni nekem ezt, mert nem értem, nem azt, hogy leharapnátok e esetleg a fejemet önnön tudatlanságomért.
    ne haragudj, ha felzaklattalak ezzel.

    • Ezt én sem bírom..vmit megkérdezel, mert nem érted. és ezért képesek leosztani, mert mertél kérdezi..ezek az oldalak részben sztem ezért vannak..ha ilyen választ tudtok csak adni akk inkább élek tovább tudatlanul 😀 legalábbis én ezt gondolom..:)

  30. ez a durva spoiler amit belinkeltetek sztem foiler…
    valahogy túl klisé nekem

  31. Össze-vissza vannak a hozzászólások : S

  32. Ha el akarjuk kerülni az ilyen vitákat, talán definiálni kéne a durva és nem durva spoilerek közti határt! Mi – elnézést, én például nem tudom, mi a határ, de addig ne is engem terheljen felelősség…

  33. Te nem érted josh! én arról beszélek h ha valaki beleolvass pl ebbe a topicba semmi durva spoilert nem lő le magának, mert NEM ÍRTUNK SEMMI OLYAT, ezt fogd már fel… link van berakva úgy h figyelmeztetve is van h durva csak az nézze meg aki akarja, ebben neked mi a spoiler??? áruld már el… ha megvan olyan aki nem akarja magának lelőni és mégis rámegy a linkre az nagyon hülye lehet, már bocsánat. senki sem említett semmilyen spoilert nyíltan, semmi titkot nem árult el senki, szóval ez az egész veszekedés jelentéktelen baromság. ha majd le lesz valami spoiler írva nyíltan h például ” mindeki meghal az utolsó részben”, nah akkor írhatod ezeket. de ez így jogtalan.

    • Nem, ****meg, nem jogtalan, mert az olyan posztokat MÁR TÖRÖLTEM, azért nem látod. Ettől függetlenül igenis voltak, és azok után írtam, hogy ne beszéljétek meg a durvább spoilereket, mégis folytattátok. Lehet, hogy utána már nem említettetek semmi konkrétat, de ettől függetlenül megkértelek titeket valamire, amit nem tartottatok be. Nem értem, mi a f*sznak kell itt okoskodni. Az oldal EGYETLEN szerkesztőjeként megkértelek titeket valamire, elsősorban azokra az olvasókra gondolva, akik nem akarnak belefutni semmilyen durvább spoilerbe. Nade ez ennyi. Mondom, hogy jön majd egy poszt.. remélhetőleg még ma, csak ki kell várni.

  34. én általában este szoktam feljönni, és akkor sokszor látom, h Josh írja, h kommenteket törölt és olyankor mindig örülök h nem jöttem fel korábban, és nem láttam a spoilert, amit beírtatok. Azért is üres vita ez már, mert itt tényleg nem írtatok semmit, de nem telik el hét úgy, h ne kelljen törölni, legalábbis már ezt olvasom.
    Én pl azért nézem meg ezt a topicot, mert mivel ez nem egy fórum, ahol több állandó topic lenne, így sokszor, pl most is vki megkérdez egy olyan dolgot a sorozattal kapcsolatban, ami engem is érdekel, és talán van, aki tud rá választ adni. Semmi másért nem olvasom el a kommenteket, csak azért h lássam, kinek van vmi épkézláb ötlete egy kérdésre. Nem akarok spoilert olvasni, vagyis durvát nem.
    És Josh, bocs, h már én is szana-offolom a topicot, de leírnám, nekem mi a DURVA spoiler. Az, amit úgy kell megtapasztalni, h látod a jelenet felvezetését, majd a kibontakozását, és az esemény úgy éri el az érzelmi hatást. Minden más, Sneek Peak-ek, Casting hírek, csak felcsigázásra vannak. Érdekességek, amik miatt érdemes olvasni ezt a blogot. De az, h vki előre el akarja olvasni, mi történik 5 rész múlva, az szavakkal le nem írható együgyüség.

  35. a sneek-re reagálva pedig engem is érdekelne, h egészen véletlenül miért majdnem az Oceanic 6 a 6 Candidate, és ha összefüggés van ezek között, miért pont ez a 6 ember hagyta el a szigetet, és kellett visszatérnie?
    És még egy dolog, ami régóta foglalkoztat. Vajon mi lett volna, ha Ben nem avatkozik be, és tényleg Locke fordítja el a kereket? Talán Füsti intézett mindent úgy, h ez a 6 ember (akkor Locke is benne lett volna) elhőzzon a szigetről, és Jacob megszívja?

  36. Szerinetem ezek a kommentelések amúgy kockáztatós dolgok mert kitudja hogy egy barom gondol egyet és beírja azt amit a Spoilerekben olvasott mivel azok tényleg durva dolgok!De hát ezellen nem lehet mit tenni!

  37. jól szól a szád 🙂

  38. kéne valami regisztrációs rendzser

  39. Csak azt ne!!
    Sok oldal fóruma abba bukott bele.
    És hol van MatheuS?

  40. Ma reggelre a LOST-al álmodtam 😀 Jack-el,Hurley-vel és Richard-al mentünk a dzsungelben és találkoztunk FLocke-al,de nem tudott bántani minket mert “Candidate”-ek voltunk 😀 Hejreállítottuk a szobrot és én lettem az új Jacob 😀

    ez már nagyon függősség 😀 mi lesz velem ha vége lesz az évadnak? 😀

  41. Most villant be ebben a másodpercben, hogy Jin a candidate, mert nagyon érthetetlen módon élte túl a Kahana-robbanást, míg a többi oceanic-túlélő mentőmellényekkel ugrott a vízbe, Jin még a robbanás előtt ott integetett a helikopternek…

  42. Viszont ha Sun a candidate, akkor ő lett volna hosszú idő óta az első nő, aki túléli a szülést a szigeten (nem számítva Claire-t, aki már az utolsó trimeszterben volt, mikor a szigetre érkezett). mondjuk érdekes kérdés, hogy a 70es évekbe való ugrás vajon megakadályozta-e volna, hogy Sun meghaljon. Hiszen Amy-nek sikerült világra hozni Ethant. Az is érdekes kérdés, hogy miért kellett 6-ból legalább 4 candidate-nek elhagyni a szigetet és visszajönni.

  43. ”Konfliktus alakult ki a szigetlakok”akarom mondani-a kommentelök között.:-)Hát örülök HAHA hogy én kimaradtam ebböl.Josh lesz tonight promo?Csak kérdem mert itt már sok komment van.

  44. Ez nem spoiler, ismétlem, nem spoiler:D csak egy ötlet általam: szóval, eddig nem hittem volna, hogy Hurley lenne Jacob utódja, de visszanézve az előző évadokat több dolog is szembetűnt, pl. hogy az az óriás madár dolog a nevén szólította, meg a második évad legvégén a többiek őt engedik el, meg ilyen dolgok, amikre akkor még nem figyeltem volna fel. lehet, hogy tévedek, de most egyelőre még ez a véleményem a dologról 🙂

    • A madár lényegtelen, csak Hurley hallotta bele a saját nevét, még a rajongók sem igazán. sima “madárzaj”.
      Hurley csak azért kellett a többieknek, hogy beparáztassa a többi túlélőt. Jack kellett egyedül, ő is csak Ben műtétjéhez, és tudták, hogy csak akkor vállalja el a műtétet, ha Kate nem őt választja, hanem Sawyert. És mivel Sawyert ki akarták nyírni, Kate sajnálatból lefeküdt vele. Jack pedig mindezt végignézte a “véletlenül” nyitva felejtett kameraszobában. Összetört a szíve, és újra előtört benne, hogy kijusson a szigetről, és segítséget hozzon a többi túlélőnek, ehhez alkut kellett kötnie Bennel. Jack eltávolította a tumort, de az alku Jack-re eső részének betartását Locke megakadályozta a tengeralattjáró felrobbantásával.

  45. Annak a madárnak nincs jelentősége, mondták régebben a készítők.
    Persze lehet hogy nem voltak őszinték 😀

  46. Josh mikor lesz új spoiler poszt? MErt már sok minden összegyült külföldi oldalakon olvasgattam csak az a baj hogy csak kb a 80 %át értem van amit nem és hátha te kirakod csak már kiváncsi vagyok azért kérdezem 😀

  47. Ben azért tudta megölni Locke-ot,mert Jacob nem érintette meg Bent.Ben nem volt Candidate,így ő lényegében bárkit meg tud ölni,bármelyik candidatet.

    • Az az érdekes, hogy ott volt a barlang falán a Linus név. A lostpedián felsorolták az összes kivehető nevet és számot. Azt tudjuk, hogy mindannyian candidate-ek voltak, azt nem, hogy Linus melyik Linus. Apa és fia is lehetett. Ha Jacob megérintette Bent, akkor gyerekkorában tehette, mert Ben felismerte volna, amikor végre találkozott vele.
      Szóval a(z ex-)candidate is megölheti a candidate-et, ha a Linus név Bent jelöli. Richard szerint azok nem tudnak öngyilkosságot elkövetni, akiket Jacob megérintett (tehát Richard kb. párszor megpróbálhatta megölni magát, mióta Jacob meghalt és céltalanná vált ezáltal az ő élete is – ezért akarta, hogy Jack gyújtsa meg a kanócot). Richard és Jack sem tudta megölni magát a Fekete Sziklában, ahogy Locke sem tudta volna felkötni magát, Michael is túlélte az autóbalesetet és a pisztolya is besült, Jack is le akarta vetni magát a hídról, de karambolozott mögötte két autó. Satöbbi, satöbbi. Jacob olyanokat is megérintett, akikről nem is tudunk.
      Elég csak végignézni a barlang falán, vagy a világítótoronyban lévő listát.

      • amúgy szerintem Jacob valami perverz, hogy mindenkit fogdos… hány név volt azon a falon, úr isten xD

  48. Ja én is ezen gondolkodtam, h mint ahogy Richard azt kérte Jacktől, h mint kívülálló, ölje meg, így Ben is mint kívülálló ölhette meg John-t. John-nak nem sikerült volna,a hogy Richard sem öregedett, és nem vethetett véget az életének. És lehet h John öngyilkosságának a lehetetlensége pont az volt, h belépett Ben,. bár kicsit nyakatekert.

Vélemény, hozzászólás?

 
