6×09: 2. Promo

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/17.

13 hozzászólás to “6×09: 2. Promo”

  1. Első!!Hát igen,már láttam,meg spoilereztem is,de hála az égnek még nem vagyok bannolva.Még.

  2. Ha ügyelsz a szabályokra, akkor miért lennél bannolva?

  3. Mert én spoilereztem az én kommentemet törölted,nem tudom hogy nem figyeltem oda,majd nézd meg a 18. kommentet.És mégegyszer bocs.

  4. találkozzon már Jin és Sun ez engem már úgy idegesít h kb 2 órára vannak egymástol meg h pont elkerülik egymást 😀

  5. Majd a kövi részben talán vagy azután…nyugi:D találkozni fognak 🙂

  6. 2.promo…
    ugyanaz, mint az első, csak még kisebb méretben 😀

  7. ajajajj… promo képek nagyon nagyok :O SPOILER !!! Jacob és MIB is rajta van. SPOILER !!! bár nem hiszem h ez nagy Spoiler lenne, főleg h az egyik Sneak Peekben Jacob van, és ezt még az is tudja aki nem nézte meg, mivel a videó képkockáján Jacob van… 😀 (csak mielőtt ebből is baj lenne…)

  8. Bocs h ide írom de ez a legfrissebb. Ezzel a Sawyer-zsaru résszel csináltak egy két bakit.
    Az első részben látszott h nem rendőr. Észrevette h Kate menekül, és mégis elengedte. Meg a beszólásai. Hurley-nek mikor hallotta h nyert a lottón, a biztonsági őröknek a reptéren stb.

    • Ha elfogja Kate-et a reptéren, jegyzőkönyvet kell felvenni, és kiderül, hogy nem Palm Springs-ben járt, hanem Sydney-ben. Meg egyébként is, el tudom képzelni, hogy egy civil rendőr még akár segíthet is egy bűnözőnek. Nem baki ez, Sawyer ilyen. Ez a rész azt mutatta meg, hogy rabló és pandúr közt néha nem sok különbség van.

  9. Háát nem todum. Mikor Hurley mondta h nyert a lotton ak ugy pillantott rá, mint egy csaló. Nekem ebből ez jött le. Meg mikor a Biztonságiakat szivatta.
    De lehet h igazad van. 😀

  10. Én hiszek mangusztának..ez nem baki vt 😀 meg lehet kedves is..és Kate jól nézett ki..sztem majd segíteni fog neki, h felmentsék vagy mi:D nem értek az ilyenekhez:)

  11. Brugi én is kinézem belőle, h majd segíteni fog Katenek… Meglepődnek ha nem segítene… de majd meglátjuk…

  12. Én is meglepődnék..nem olyan ő..fölég, h tudjuk, h mi vt köztük igaz ezt ők ott nem tudják, de az írók igen 😉 😀

Vélemény, hozzászólás?

 
