A durvább spoilerek

A durvább spoilerek alatt többek között részletes jelenetleírásokat és halálhíreket értek. Például ez a két spoiler is az (amelyek közül egyiket sem olvastam el):

Az első, a 6×14 – The Candidate c. részhez tartozik. Néhány főbb, de erősen spoileres dolgot ír le a résszel kapcsolatban. Ezeket ITT tudjátok elolvasni.

A második egy halálhír. DarkUFO forrásai szerint a listázott 14 karakter közül 8-an (!!!) meg fognak halni az évad vége felé. A neveket ITT tudjátok elolvasni, és a kommentekben találgathattok, hogy vajon kik lesznek azok.

Szerintem mindenki egyetértek abban, hogy ezek tényleg durva spoilerek. Megkérlek titeket arra, hogy tényleg ne említsétek ezeket máshol. Azért van ez a bejegyzés, hogy ki tudjátok beszélni őket a kommentekben. Ide tényleg csak az nézzen be, aki gyakorlatilag mindent tudni akar. Ezzel remélhetőleg rendeződött minden.. a kommentek közé én sem nagyon szeretnék benézni, úgyhogy ha probléma van, akkor egy másik posztnak a kommentjei között jelezzetek.

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/17.

136 hozzászólás to “A durvább spoilerek”

  1. Na bezzeg mikor lehet nem szólunk hozzá 😀

  2. Hát ezaz…

  3. Megmondja nekem valaki, hogy mit olvashatunk a linkeken?? A munkahely blokkol én meg megbolondulok, hogy négy órája itt ülök és nem tudom meg, majd csak este

  4. hát nagyon remélem, hogy a 14. rész utolsó spoilere nem igaz, mert az nagyon durva lenne 😦

  5. Áhhhh neeeee
    Sayid meghal és Sun is!!!!! :-(((((((((
    Widmore egy kis hülye volt.Megérdemli.
    Illanáért kár mert jól volt kinézve
    Szerintem am szójer is ott lesz a tengeralattjárósok között.
    A Spoilerek szerint vagy Jack vagy Sawyer az.Attól függ kinek mondja Kate hogy szereti.A spoilerek szerint az hal meg kinek mondja,és mivel Jack ott lesz a tengeralatt járó felrobbantásánál egyre biztosabb hogy Sawyer lesz az… 😥
    Bent se említik nagyon.
    Viszont lapidus meg Miles még él 😀

    • ez nagyon nagy szemétség..már bocs..de az hal meg akinek megmondja, h szereti..:@ most nagyon mérges vagyok a készítőkre..hááát basszus..

  6. de az gagyi lenne ha robbanásba halnának meg

  7. Abban fognak 8-an.Sun valszeg a mai részben,Sayid meg gondolom Locke által majd

  8. a kritikusok többsége szerint az lesz a legsokkolóbb lost jelenet.

  9. de remélem hogy Sawyer vagy Jack nem a robbanásba fog legalább ők!Amúgy ki is ez a nyolc név szerint?

  10. Azt nem tudom.Van egy ilyen szavazás is ha tudsz várni belinkelem azt ahol sun meghal meg ahol annak ezk

  11. Ok azt meg köszönném

  12. Áhh
    Az abc már kitörölte.
    Annyi volt benne hogy 8 kritikus látta a 10-16.részt és a legjobb/legmegdöbbentőbb/legszomorúbb/legválaszadósabb jeleneteket kiemelte.

    Azt mondja a többség hogy Ádám és Éva válasza lesz a legdurvább aztán jön a füst teremtése a 6×15-ben ,Az időkerék megépítése a 6×15-ben ,aztán a suttogások válasza 6×12-ben.
    Azt mondják hogy a 6×15 majdnem minden eddigi kérdést megválaszol.

    A legelképesztőbb halálra hárman a tengeralattjárós 8-akat szavazták ,1 Sunra szavazott ,1 Sayidra ,1 Illanára ,1 meg Widmorra.

    Szóval Widmore,Illana,Sun és Sayid nem a tengeralattjáron fog meghalni.
    És itt a lista azok közül akik lehetnek a tengeralattjárón:
    -Ben
    -Claire
    -Desmond
    -Jin
    -Richard
    -Sawyer
    -Zoe
    -Frank
    -Miles
    Mint látod ez 9 ember a 8 közül szóval ezek közül csak egy nem halhat meg 😦

  13. Hát nagyon köszönöm 🙂 Azért reménykedem hogy Sawyer nem a tengeralattjáron hal meg vagy meg se hal 🙂

  14. Unatkoztam,The Package-posztnál nem volt senki-hát idejöttem és nem birtam ki h ne olvassam el.:-)Boldog is vagyok,és szomorú is.De muszály volt,nem birtam ki.Végülis ha az ember egy spoiler oldalon van.:-)Nembaj.Nyugis éjszakáim lesznek.

  15. Hát én is így vagyok vele:) Most már ezek szerint tudom hogy mi fog történni de úgy vagyok vele akkor “hiszem” ha látom! Mindenesetre nem hittem volna h kiderülnek a suttogások meg hogy mi az a füst!

  16. illetve a teremtése nem hogy mi az mert azt már tudjuk:)

  17. Spoiler vagy az eddigi részek alapján?Mert ha spoiler akkor ozd meg velem!

  18. hát az eddigiek alapján 🙂 én is csak innen tájékozódtam:)

  19. Okés

  20. Itt a 14-es lista:

    -Ben:Őróla semmit nem hallani a spoilerekből a szigetetn csak az alternatívaban :/
    -Claire:Az egyik forgatási hírben azt írták FLocke belerángatja Clairet egy csónakba.Nem tudni hogy ez a tengeralattjáró robbanása elött vagy után történt.
    -Desmond:Őróla igazából semmit sem hallani a 6×14 után :/
    -Frank:Róla se írnak semmit :/
    -Hurley:Egy filmforgatási riport szerint Hurley,Jack és Kate kívülről nézik ahogy a tengeralattjáró felrobban.
    -Illana:Róla azt írják váratlanul fog meghalni.Lehet hogy az a bizonyos kritikus a tengeralattjárói 8-asról őt sajnálta legjobban.
    -Jin:Róla sincsen semmi hír a 6×14 után :/
    -Miles:Elvileg van egy forgatási kép ahol Richarddal sétálnak a szigeten a 6×14 után
    -Richard:Ugyanaz mint Miles
    -Sawyer:Elvileg rajta lesz a tengeralattjárón de annak mondja Kate hogy szereti aki a halálába megy.Ez ugye Jack is lehet a tengeralattjáró robbantása után.Lehet hogy Sawyer nem lesz rajta.Az relytéj.
    -Sayid:Ő is meg fog halni.De a kritikus kiemelte hogy Sayid a kedvence volt.Szóval lehet hogy Sayid a tengeralattjáron volt a halálánál bár ez nem biztos
    -Sun:Meghal de nem hiszem hogy a tengeralattjárón mert azt írták hogy nem volt emlékezetes halála de lehet hogy pont azért mondta mert a tengeralattjárón vot
    -Widmore:Őt külön kiemelte szóval szvsz nem hiszem hogy a tengeralattjárón halna meg
    -Zoe:Őróla sincs semmi hír szóval szerintem rajta lesz a tengeralattjárón

    Ez volt az a 14 ember.A lényeg az hogy Hurley,Richard és Miles biztonságban vannak és szerintem Widmore-t és Illanat is levehetjük.
    Azaz maradt Ben,Claire,Desmond,Frank,Jin,Sawyer,Sayid,Sun,Zoe
    Ez még mindig 9.Na szavazzatok szerintetek ki az az egy kieső a 8-asok közül?
    Szerintem Sawyer .Hősibb halált érdemelne vagy tragikusabbat mert sosem voltam oda a hősi halálokért.
    Szerintetek?Írjatok.

    Ja és mindegyik azt mondta hogy nagyon jó rész volt mindegyik.Első három legjobb epizód:
    1.Ab Aeterno (Richard)
    2.Across The Sea (Jacob/MIB)
    3.The Candidate (Jack – Ez a tengeralattjáró robbantós)

    U.I.:Halálról jut eszembe hogy az egyik kritikus azt mondta hogy Jacob annyának halála volt a legmegdöbbentőbb.

    És még valami!A bombát ami felrobbantja a tengeralattjárót Jack (!) csempészi be.Azt nem tudni hogy direkt vagy tudta nélkül.

    Olyan vagyok mint Columbo ,nem? 😀

  21. Mindenesetre én nagyon köszönöm a fáradozásodat:) Szerintem ez lesz a 8-as:Ben,Claire,Desmond,Frank,Jin,Sayid,Sun,Zoe. Sawyer szerintem van olyan karakter aki külön érdemel tragikusabb halált!Bár Sayidnak se kéne felrobbannia na mindegy majd kiderül……

  22. Faraday,és Juliet jelenetek nem voltak?

  23. Azt mondják van egy olyan emklékezetes jelenet a fináléban hogy Sawyer és Juliet egymás karjába mennek és csókolóznak.Ez amúgy az alternatívban van.
    Frankről az égvilágon semmi :/

  24. Ja és kiderült ki David anyja 🙂

  25. Ne felejtsétek bundi vagyok nem HAHA csak véletlen volt most megint az a nevem.

  26. Juliet az. 😀

  27. Juliet hmm gondoltam 🙂

  28. Hurrá!

  29. Ez mind szép és jó..de mi van Kate-el..róla nem irtok semmit?? 😦 ez most jó vagy kezdjek elkeseredni?? :O..ésésésés Jeah..Juliet az anyja..ergo nem Kate az anyja xD

  30. Kate él és virul.Nincs ott a tengeralattjárón.

  31. De bezzeg Sawyer……..

  32. de azzal mennek el, nem?? ott kéne lennie..én nem nagyon olvastam spoilereket..szal nem igazán tudom, h mi van..de Sawyer azt mondta neki, h együtt elmennek, nem??

  33. A tengeralattjáró felrobban mert elvileg Jack rárak egy bombát és 8-an halnak meg! Sawyer is rajta lesz de remélem hogy nem…….Szóval úgy látszik Kate túléli.

  34. a dark ufo oldalon van egy elmélet, mely szerint az alternatív idösík valójában MIB ajánlata a lost szereplőinek,vagyis egyfajta utolsó megkísértés. végülis igaz lehet hiszen desmonddal is egy perc alatt történt meg a dologa 6X11-ben. ez mondjuk azt is jelenti,hogy a vége nem lesz happy end. lesznek akik elfogadják az ajánlatot mások nem.

    • A Desmondos rész után hasonlóra gondoltam én is! Gyanus volt a címe is a résznek! Meg Eloise kedvessége és titkolózása! Csak a furcsa az, hogy Des tuti azt akarná, hogy Pennyvel boldoglegyen és közben meg mégsem voltak együtt!

    • Hali! Az alternatívról azt írták még valamikor régen, hogy igazából nem történik meg. Amolyan “mi lenne ha” csak nem ismerjük a féltételeket. Ez úgy is maradt, nem?

  35. olvasom itt a spoilereket a 6X14-ben bekövetkező halálokról az én tippen az,hogy jack,kate és hurley élik túl az epizodot. de valahol azt is olvastam,hogy 5db 815-ös éli túl a robbanást. attól félek,hogy a másik kettő rose és bernard lesz valahogy róluk mindig hajlamosak vagyunk megfeledkezni. de ha claire,sawyer,jin és sun meghal az nekem kicsit erős lesz. ja és said is.

  36. akkor azok, akik felszállnak a repülőre vagy tengeralattjáróra vagy ilyesmi, azok fognak meghalni, mert beleestek Flocke csapdájába? Kate, Jack, Hurley, Rose és Bernard pedig maradnak, ezért ők élik túl? de ennek nem látom értelmét, ha Flocke is ki akar jutni. vagy csak meghalni akar? teljesen összezavarodtam 😀

  37. Egyébként nagyon durva ez a robbantós spoiler. Bár szerintem durva lesz ha ennyien meghalnak a 815-ösök közül emiatt… Mondjuk az a spoiler h Claire-t Flocke belerángatja egy csónakba nekem inkább a robbantás utáni eseményekhez kapcsolódik. Sztem Flocke Claire-t magával akarja vinni, mert más nem marad, de lehet h közben Claire próbál segíteni a többieken, és Flocke leállítja, vagy túszként magával viszi. lehet h baromság amit írok, de egyszerűn nem tom elképzelni h Claire meghaljon.
    Egyébként lehet csak én képzelem az egészet, de Claire kezd változni, nem olyan vigyori mint amilyen az évad elején volt. azóta látom rajata a változást amióta Flocke megütötte, és a Sun-os részben is furcsán viselkedett. Valószínűeg SZERINTEM magpróbálja majd megállítani Flockot amikor ki akar jutnbi a szigetről, és így hal meg. de ez csak az én véleményem 😀

  38. nem hinném hogy Claire megváltozna, ő már Flocke-é. Benne is szétterjedt az a gonoszság vagy mi.

  39. http://spoilerslost.blogspot.com/search/label/Finale%20Spoiler

    Na megszereztem nektek amik leírják ezeket a dolgogokat hogy kit sajnálnak a legjobban meg ilyenek
    Olvassátok el ,elég durva

  40. Hmm…
    Szinte mindenki szerint Kate Sawyert választja 🙂

  41. Lefordítsam az egészet vagy el tudjátok olvasni?

    • én nagyon szépen megköszönném ha lefordítanád!!!!!!!!!!!!!!
      please!!!!!!!!!

  42. Valkai tudna fordítani please?

  43. Lefordítom nektek : (Lesz egy kis idő ,40 perc kb)

  44. Az mind1 köszy a fáradozást

  45. Annyi hogy 10 kérdést feltesznek hét ember aki látta a 10-16.részt.

    1,Melyik volt a legemlékezetesebb jelenet a 10-16.részben?

    -Első ember:Az egész M.I.B./Jacob epizód.

    -Második ember:A tengeralattjáros jelenet.Olyan sok halál.

    -Harmadik ember:Michael és Hurley beszélgetése.Egy nagyon
    izgalmas válasz a suttogosákra egy nagyon emlékezetes jelenetben

    -Negyedik ember:A tengeralattjáró jelenet.Ez a legelrettentőb
    jelenet az egész sorozatban.

    -Ötödik ember:Volt egy pár amit nagyon élveztem.Talán Jacob és az
    “annya” története volt nagyon emlékezetes.

    -Hatodik ember:B*ssza meg ,nem is tudom annyi jó jelenet volt.
    Talán a tengeralattjáros volt a legbrutálisabb és szomorúbb.

    -Hetedik ember:Ne kérdezd miért ,de imádtam Libby Kámeáját.

    2,Szerintetek kit fog választani Kate az alternatívban és a szigeten?

    -Első ember:Nem tudom ,nem érdekel.

    -Második ember:Sawyert a szigeten senkit az altban

    -Harmadik ember:Az altban Jacket remélem.A szigeten Sawyert
    választja

    -Negyedik ember:Az altban fogalmam sincs ,senkit?A szigeten
    Sawyert ha életben marad addig.

    -Ötödik ember:Az altban szerintem senki sem jön össze.A szigeten
    inkább Sawyert ,acknek sokkal fontosabb dolga van.

    -Hatodik ember:Passz

    -Hetedik ember:A szigeten valószinüleg Sawyert az altban Sawyer
    szerintem Juliettel jön össze

    3,Melyik halál volt a legsokkolóbb?

    -Első ember:Az összes tengeralattjárós

    -Második ember:Illana

    -Harmadik ember:Sun mert nem csinált semmi fontosat az évadban.
    Olyan módon írták ki mint Charlie-t.Többet vártam
    egy első évados karaktertől

    -Negyedik ember:Illana.Nagyon váratlan volt.

    -Ötödik ember:Mindegyik szíven ütött.Talán Sayid.Ő volt a
    kedvencem

    -Hatodik ember:Jacob annya

    -Hetedik ember:Widmore

    4,Láttál valamit ezekben az epizódokban amit annyira nem szerettél?

    -Első ember:Ádám és Éva titka nem volt annyira nagy dobás mint
    gondoltam volna.

    -Második ember:Igen.Az alternatív nem tetszett Kate-tel bezárólag

    -Harmadik ember:Nem igazán.Kivéve azt hogy ki lehet számítani
    hogy a vége az lesz a szigeten hogy ki az utolsó aki állva marad
    (Szerk.:Ezt nem igazán tudtam értelmezni)Tetszik nekem ez is de
    másra számítottam ezekhez a karakterekhez.

    -Negyedik ember:Igen.Voltak dolgok amiket nem szerettem.

    -Ötödik ember:Nem ,én nagyon élveztem a lost utolsó részeit

    -Hatodik ember:Nem kell semmi miatt aggódni.

    -Hetedik ember:Egy pár válasz picit olcsó lesz

    5,Több mindent megtudunk a füstiről és MIB-ről?Mit gondoltok róla?

    -Első ember:Igen.Nagyon király lesz.

    -Második ember:Igen bár picit összezavaró lesz.

    -Harmadik ember:Igen sokat tudunk meg.Jól kezelik.A legjobban a
    fagyott kerék létrejöttét élveztem.Az egész rész
    erre koncentrált.Még remélem adnak nevet MIB-nak
    Miután ebben a részben em adtak nem hiszem hogy
    valaha fognak.

    -Negyedik ember:Igen többet tudunk meg.Nem akarok semmit elsütni.
    Szerintem ha az első évadban a füst lehúzta volna
    Locke-ot mostmár lenne egy második füst szörny?
    Sok választ kaptok de még több kérdést.

    -Ötödik ember:(Ezt sajna nem tudtam egyáltalán értelmezni)

    -Hatodik ember:Sokat tudunk meg és nagyon állat lesz de nem
    biztos hogy mindegyik fan élvezni fogja.

    -Hetedik ember:Hát persze 🙂

    6,A legizgatóbb kérdés amire választ kaptál?

    -Első ember:Ádám és Éva ,meg a Fekete Szikla

    -Második ember:Ádám és Éva

    -Harmadik ember:Hogy csinálták a szörnyet,miért létezik a fagyott
    kerék,hogy jött Jacob és MIB a szigetre,hogyan
    hozták létre a szabájokat,ki Ádám és Éva,hogy
    lehet valaki a sziget védelmezője,mind kiderül
    a 6×15 “A tengeren át”-ba

    -Negyedik ember:Majdnem minden részben egy nagy választ kapsz.
    Nekem Ádám és Éva a 6.15-ből

    -Ötödik ember:Számomra a suttogások

    -Hatodik ember:Az egész fekete szikla/richardos anyag nagyon
    rendben volt

    -Hetedik ember:Számomra Ádám és Éva

    Most egy kis szünetet tartok majd még ma lefordítom a maradék három kérdést de most kifáradtam nagyon.Eddig érjétek be ennyivel (Csak mást is csináltam ez idő alatt meg sok dolgom is van szóval bocsika hogy ilyen sokáig tartott.)

  46. Egy óra kb. és neki látok a maradék négynek de azok már nem annyira izgalmasok.Gyorsabban is meglesznek.
    Szerintem hatra max negyed hétre már meglesznek.

  47. A mai sneek peak-ből nagyon úgy tűnik hogy Illana robbani fog 😦

  48. Na folytatom

  49. 7,Szerintetek mi a terv az alternatívval?

    1.ember:Szerintem ez fog történni a finálé után
    2.ember:Bárcsak tudnám
    3.ember:Szerintem végül mind találkozni fognak és tudni fogják
    hogy a szigeten is ismerték egymást
    4.ember:Happy End?
    5.ember:Nincs ötletem mi lesz a késöbbi epizódokban a karakterek-
    kel az altban mindenkinek lassacskán lesz déjá-vu pilla-
    nata.
    6.ember:A zsigereim azt érzik hogy valami a szigeten fog történni
    7.ember:Nincsen egy kib@szott ötletem se

    8,Mire tudjátok buzdítani a fanokat az elkövetkező részekre?

    1.ember:Remek lesz akcióval ,halállal ,robbanással ,szörnnyel ,
    válaszokkal és megindító jelenetekkel.
    2.ember:Sok minden kiderül – nem fogtok csalódni
    3.ember:A válaszok jönnek
    4.ember:Nagyon pörgős,izgalmas és válaszokkal teli lesz.
    5.ember:Csak üljetek le és készüljetek fel a részekre.Egy pár
    hónap és vége a sorozatnak.Élvezzétek minden pillanatát
    6.ember:Biztatom a fanokat!Ha idáig eljöttek nem fognak csalódni
    7.ember:Lesz benne 5-6 remek jelenet.Készüljetek fel rá!

    9,Még mindig fanok vagytok annak ellenére hogy tudtok rengeteg választ?

    1.ember:Igen!Nagyon is
    2.ember:Aha
    3.ember:Természetesen
    4.ember:(Ezt nem tudom)
    5.ember:LOL!Hell yes!
    6.ember:Még ha maradtak is kérdések ,jól élvezhető
    7.ember:Igen ,de még sok kérdés maradt hátra 🙂

    10,Tudjuk hogy még nem olvastátok a finálét ,szerintetek miért volt miért volt víz alatt a sziget?

    1.ember:Szerintem ez lesz az utolsó jelenet.Hogy süllyed el.
    2.ember:Reménykedem hogy ez a jelenet emlékezetes lesz
    3.ember:Szerintem úgy lesz mint sok válasz a sorozatban
    4.ember:Remélem Jack vagy Desmond tesz valamit.
    5.ember:Remélem meg válaszolják mert amúgy nagyon zavaros lenne
    6.ember:Természetesen
    7.ember:Valószinüleg … Ki tudja?

    Na ennyi volt bocsi ha hiba volt a fordításban.Igyekeztem. 🙂
    Remélem élveztétek. 🙂

  50. Nagyon köszy:)

  51. Jack végre levágatta a haját 🙂

  52. Jol van? 😀

  53. uhh…kosz,le a kalappal elotted!

  54. Hmm…
    Ahogy it nézelődök azt látom hogy különböző létfontosságú jelenetekben is vannak suttogások ccak nem halljuk őket.
    pl.:Amikor az első éjszakán hallani a füstöt vagy amikor eko farkasszemet néz a füsttel vagy amikor a számláló lenullázódik.
    Érdekes lesz!
    3 óra lesz a fordítás kisebb szünetekkel de 4 is lehet.
    Ha nagyon elhúzódik elmentem a szöveget de holnap úgyis itthon leszek szóval meglesz.

    • Ezek a suttogások tök jók lehetnek :D, és még egy ok amiért megutáltam/ megutálom a szinkronos változatot. Abban valószínüleg nem fordították le a suttogásokat és ezért nem is gondoltam soha hogy valami értelmes dolog lesz belőle.

  55. Na megvagyok az első felével holnap egybe meglesz az egész 😀
    Amúgy mint látni minden bekövetkezett amit írtam ( Ilana halála és a suttogások válasza (: )
    Ja és Illanát levihetjük a tengeralattjárós listából
    Magnolia:Emilie DeRavin úgy níilatkozta hogy az évad arrl fog szólni claire részérl hogy még maradt benne jóság (:

  56. Ráadásul a magyar szinkronosnál kevésbé is lehet hallani ezeket a suttogásokat…

    • Kiváncsi vagyok még mikről maradtunk le… :S
      például volt egy olyan feltevés /amit már tudjuk hogy nem igaz/, hogy Sawyer saját magának az apja. És volt egy olyan rész mikor Sawyer apját halljuk dumálni de nem lájuk. Akkor a szinkronizálok honnan a fenéből tudták volna hogy oda Sawyer hangja kell és így mis se jöhettünk volna rá erre. Bár ez nem igaz, de hasonlóak történhettek/történhetnek még sajnos :S 😦

  57. én a 4. évadig szinkronnal néztem, és voltak olyan suttogások amiket lefordítottak, például Carl, Rousseau stb. de van olyan amit nem… de szerintem a Lost az egyik olyan sorozat, aminek a szinkronhangjai kifejezetten jók. sok sorozaté pocsék.

  58. Nekem is tetszik a szinkron de az Ezért még megfizetsz suttogásot nagyon rosszul csinálták meg :///
    Míg angolban suttogás hangon volt magyarban mély hangon

  59. Mondjatok már lécci egy részt ahol lehet magyar suttogást hallani!! pl azt a Rousseau, Carl vagy akármelyiket. Így figyelmesen még nem fedeztem fel különbséget.

  60. 1×04.A 9percnél Locke pötyög valamit a gépbe és a szörny hangját hallani.:-oErre felfigyelt valaki?

  61. Persze nekem szinkronos részek vannak…

  62. No akkor hol is lehet megtekinteni a forditasokat?

  63. Amúgy szerintetek még kik fognak meghalni a fináléba? a tengeralattjárós robanás után

  64. Remélem nem Flocke

  65. szerintem ádám és éva a de groots-ék lesznek.

  66. Szerintem MIB és az annya erről is van egy szavazás

  67. Mi az az “annya”?
    Többen írtatok Jacob és az “annya” összefüggésben, de nekem nem ugrik be, hogy mi az az “annya”?

  68. GYEREKEEEEEKEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!
    NEM ( HANEM CSAK ! EMBER FOG MEGHALNI A TENGERALATTJÁRÓRÓL!!
    MERTHOGY 8-AN LESZNEK RAJTA DE 4-5 TÚLÉLI!

  69. 4 EMBER

  70. Ja és sztem mostmár egyértelmű hogy kik lesznek azok… 😦
    JJin,Sun,Sayid,Frank (Lapidusért nagy kár de más nem lehet 😦 )

  71. Tehát akkor ki várható az a 4 ember aki meghal?

  72. akiket leírtam

  73. JJin,Sun,Sayid,Frank ezek itt? És Sawyer?

  74. A fiatal Jacob az a srác, aki megjelent kétszer is Flocke-nak…

  75. oké kösz

  76. és hogy kerül oda fiatalként Jacob?
    egyébként honnan tudjátok, h az ő, és hogy ki Jacob anyja? Jacob és a M.I.B. testvérek lennének? előre is köszi a válaszokat

    lehetségem hogy a barlang tetemek a feketeruhásnak és Jacob anyjának(?) a testei?

  77. olvasgatom néha a hozzászólásokat félszemmel, és már eddig is volt légből kapott elméletem,h a sziget volt az édenkert Flock meg maga a gonosz( a kígyó, a sátán…) De most, h az jutott eszembe, h Jacob-Ábel, füst-Káin. Aki mindig megöli az öccsét…

    • Nem rosz elmélet főleg az édenkert! Csak ugyebár Jacob nem lehet isten mivel ő száműzte Ádámot és Évát az édenből! Viszont Jacob lehet egy anfyal és Flocke-nak a gonosznak bebizonyítja, hogy az emberek jók! Csak ugye ez meg ott bukik meg, hogy ezt miért nem istennek bizonygatná? 😀

  78. Én ezt olvastam..és nekem tetszett (: : Egy Alan Speinwall nevű kritikus érdekes teóriát vetett fel az utolsó jelenetet illetően: szerinte azzal lesz vége a sorozatnak, hogy Jack és Sayid ott ül majd a parton, Jack fehérben, Sayid feketében, és az iraki így szól majd a dokihoz: “Tudod, hogy egyszer majd megtalálom a módját, hogy megöljelek.” innen másoltam: http://comment.blog.hu/2010/04/21/lost_6x13_john_locke_egy_balek_volt

    • Hát nekem ez egy kicsit sántít! Inkább Sawyer és Jack, de sztem nem lesz ilyen jelenet!

      • Igazából már tudjuk mi lesz a sorozat zárójelenete…
        már 1 éve volt róla hír, hogy Ji Yeon és Aaron 20 évvel később a Szigeten fognak lenni!

  79. Hát igen, ez egy nagy baromság 🙂

  80. nee csak Sawyer ne maradjon a szigeten..nekem azért tetszett, mert, h az a verzió, h ő nincs benne : D

  81. Na akkor most mi lesz Sawyerrel? Ő ugye akkor nem a tengeralattjárós robbanásba hal meg?

  82. nem. Sawyer majdnem meghal a 6×14-ben, de Jack megmenti. Jin, Sun, Sayid és Widmore fog meghalni… ja meg valószínűleg Zoe is, a sok Widmore meg Locke táboros emberekkel együtt. :)) Lapidus nembiztos.

    • én mintha régebben egy interjúban a színésznővel úgy olvastam volna, hogy Zoe ott lesz az utolsó jelenetig (bár lehet valamit félrenéztem vagy csak az ALTról van szó)
      azért durva h ilyen hosszú idő után összehozták Jint és Sunt a következő részben pedig meghalnak :/ az írók néha nagyon rohadékok tudnak lenni… de ki tudja mi sül ki ebből, bízok benne, hogy mindezeknek megvan az oka

  83. hxxp://www.sorozatjunkie.hu/2010/05/02/megint-a-lost-finale/#more-35797

  84. […] az adott rész kibeszélése. Aki a durvább spoilereket szeretné kibeszélni az IDE és IDE nézzen be. Az azokhoz tartozó szabályokat nagyon szigorúan be kell tartani – onnan semmi […]

  85. XD nem merek beleolvasni 😀

  86. Na megmondtam!
    Minden úgy alakult ahogy megírtam! 😀
    Névszerint azok haltak meg 😀
    És ezért jutalmul enyém lesz a 100. komment joga XDXDXD

  87. 100.

  88. XDDD

  89. A készítők megerősítették, hogy Frank életben van és újra fogjuk látni a szigeten 😀

  90. Ezaz!:D reméltem is.

  91. huh
    a kedvencem volt/van 😀

  92. Kiszivárgott a Lost befejezése,itt a cikk(nyugi spoiler-mentes):
    http://www.sg.hu/cikkek/74276/kiszivargott_a_lost_befejezese

  93. Tényleg az lessz a vége hogy egy gépbe vannak zárva és csak álmodták az egészet?

  94. Ezt http://www.sg.hu/cikkek/74276/kiszivargott_a_lost_befejezese-ezen a linken olvastam, de szerintem ez sok embernek nem fog tetszeni!

  95. Nagyon remélem, hogy nincs igazad. Ennél azért nagyobb durranásra várnak az emberek, szerintem 😦

  96. Szerintem ez egy nagyon nagy átverés. Annyiea védtek mindent, hogy nehogy kiderüljön, hogy nehiszem hogy a sorozat vége csak agy kiszivárogjon. Lehet hogy ez egy olyasmi átverés hogy akik nem tudnak várni,azoknak írtak egy hülyeséget hogy megelégedjenek aztán jön a nagy csattanó hogy egy teljesen mást látnak. Ha ez lenne akkor egy kicsi csalódás lenne hisz nagyon sokan már régen mondták hogy biztos csak álmondják.Amugy ezzel a verzióval is lehet valamit kezdeni de ahoz valahogy nagyon jól kell feltálalni.

  97. Szerintem nyugi van! Ez egy átverés! Mi a francért mndaná az ABC, hogy eredetiek azok a papírok?? Azért, hgy átverje a sok fan fejét! 😀

  98. […] az adott rész kibeszélése. Aki a durvább spoilereket szeretné kibeszélni az IDE és IDE nézzen be. Az azokhoz tartozó szabályokat nagyon szigorúan be kell tartani – onnan semmi […]

  99. jaja ez egyértelmű.Szerintetek mért bólogatna rá premier előtt az abc,hogy tényleg ez a finálé forgatókönyve…azért ennyire ők se hülyék 😀

  100. a 6×16 azaz a jövő heti rész tartalmából:

    ALT-Flash Sideways:

    – Ben és Desmond verekednek és mind2nek beugranak jelenetek a “régi” életükből.

    – Kate kijut a börtönből Ana Lucia és Hurley segítségével.

    – Locke megkéri Jacket hogy műtse meg.

    Sziget:

    – Jacob elmagyarázza a 3 megmaradt Candidate-nek h miért jelöltek, és azt is elmondja hogy Kate mért nem az. : ))))

    – Ben megkérdezi Widmore-tól hogy miért ölte meg a lányát, mire Widmore azt feleli hogy felesleges volt az élete, erre Ben megöli Widmoret. Állocke pedig elvágja Zoe torkát. ( ÉLJEN!!!:D)

    – Állocke elmondja a szándékánt: Elakarja pusztítani a szigetet!

  101. Húh ez jónak ígérkezik hogyan öli meg Widoret?

  102. ez télleg igen! azt hiszem, hogy a sziget elsüllyedésével valószínűsíthető az altban, hogy a MIB elérte a célját… azzal h Jack azthitte így jól fog elsülni minden, mégnagyobb árat kellett fizetni, mert a füst terve hamarabb sikerült, mint az eredeti időben 2007-ben. Már csak az a kérdés, hogy normál esetben sikerül-e a terve? ezek csak az én feltételezéseim….

  103. Jajj, erre vártam már mióta, hogy végre valaki elvágja ennek a Zoe-nak a torkát! 😀

  104. Ha jól olvastam bundi 123-te már olvastad a forgató könyvet megtudnál osztani velem egy-két infót ha nem gond 🙂 ?

  105. adad

  106. Bundi le tudnál irni pár fontos infót a forgató könyv alapján?

  107. Igazából már tudjuk mi lesz a sorozat zárójelenete…
    már 1 éve volt róla hír, hogy Ji Yeon és Aaron 20 évvel később a Szigeten fognak lenni!
    ‘Gondoltam a végére is beillesztem, mert itt csak többen látják!’ 😉

  108. Tényleg komolyan? lol és a többiekkel mi lesz Sawyer meg ilyenek

  109. 6×17
    Utolsó jelenet:

    Flocke azt mondja Desmondnak hogy megöli Rose-t és Bernardot ha Desmond nem tart vele megsemmisíteni a szigetet.Rose és Bernard hajlandóak meghalni de Desmond belegyezik hogy elmegy Locke-al.Így Flocke elengedi Rose-t és Bernardot míg Desmond vele tart megsemmisíteni a szigetet.

  110. Amúgy aki látta a már a finálét az 100%-osan biztosra mondta hogy igaz

  111. Ez nem hangzik rosszul Sawyer még él?

  112. Ahamm.
    Pont rla szólt a másik jelenet ,ami annyiból áll hogy Sawyer elmeséli Locke-nak hogy már nem kiválasztottak.Meg még volt egy pár dolog benne.
    Meg még voltak olyanok amiben nem vok biztos hogy jól fordítottam 😀 :Ben belelép egy kutyagumiba és az is hogy Ben elfut Flocke elől.De ezekben nem vok biztos.

  113. 🙂 elég kiváncsi vagyok hogy ha még csak az első rész végére tartunk ott hogy Locke megfenyegeti Des-t hogy lesz ez? de jó nak ígérkezik akár mien lesz nekem tetszein fog 🙂

  114. Kétlem hogy az lenne a zárójelenete a sorozatnak h Ji Yeon és Aaron a szigeten van:D

    A sorozat írói is azt nyilatkozták hogy minden szálat elvarrnak hogy ne lehessen folytatni a sorozatot…

  115. Nekem van egy ötletem azzal kapcsolatban, hogy fog meghalni flocke. Mégpedig úgy, hogy saját magát öli meg azzal, hogy a szigetet elpusztítja. Mert a sziget adta az erejét vagy valami hasonlóra gondolok és így megszűnik ez a “táplálás”.

  116. akkor én elég nagyot csalódnék mert picit csavarosabra számítok.
    De amúgy tényleg lehet.

  117. De ha azt nézed ez az egyetlen olyan megvalósítható. Tudjuk, hogy Des átfog állni hozzá, mert megzsarolja őt. Ugye a sziget elpusztítása miatt. S nem igen látok olyan potenciált Jackben, hogy hé heló bazmeg most megöllek. A szigetet szerintem úgy tudná elpusztítani, hogy Desmonddal tekertetné el a kereket.

  118. Már csak kb 12 óra és jön a vég.

  119. Megzsarolja Desmondot, hogy megöli Rose-t és Bernard-ot? Bakker, ha a sziget megsemmisül ugyanúgy meghalnak, nem?

  120. ezt már ne nekem mond, hanem az alkotóknak. 🙂 Amúgy meg, nem feltétlen kell tudnia Desmondnak mit tesz. Csak annyit, hogy segítsen neki vagy koniec nekik.

  121. laza 6 óra és jön a vég

Vélemény, hozzászólás?

 
