[Kibeszélő] 6×08 – Recon

A kommentekben TILOS a spoilerezés!!

Cím: 6×08 – Recon
Centrikus-karakter: Sawyer
Írta: Elizabeth Sarnoff & Jim Galasso
Rendezte: Jack Bender
Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Alan Dale -mint- Charles Widmore
  • Rebecca Mader -mint- Charlotte Lewis
  • Kimberley Joseph -mint- Cindy
  • Neil Hopkins -mint- Liam Pace
  • Sheila Kelley -mint- Zoe
  • Jodi Lyn O’Keefe -mint- Ava
  • Fred Koehler -mint- Seamus
  • Allen Cole -mint- őrmester
  • Mickey Graue -mint- Zack
  • Kiersten Havelock -mint- Emma
  • Christopher Johnson -mint- rendőr
  • Michael Green -mint- ügyvéd
Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/17.

48 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×08 – Recon”

  1. Most nézem.De baszki mi az hogy Jackék csak azért hogy megnyugtathassák a lelkiismeretüket feláldoznak egy repülőnyi embert.FÚÚÚÚJ!!!Az egész O6-ot egyenként kéne lelőni.És semmi értelme nem volt mert Juliet is meghalt.Te jó isten.Egy csómó ember.De lealább nem így tértek volna vissza…Am j rész

  2. Rohadt jó rész volt.Bár picinykét kevéske.De jó.(Csak az a biza egy dolog zavart.)
    És HŰŰŰŰŰŰ de kibaszott jó lett a kövi rész reklámja.Wow.
    Ez íg most 10/8-volt.Viszont a következő rész tuti ütni fog.

  3. Várok délutánig,a durva spoilereket pedig megpróbálom nem elolvasni.Linkeljetek ha lesz felirat.kösz!

  4. jó kis rész volt a side-wayek efyre érdeesebbek, és a szálak is kezdenek az alternatívában összefutni 😀
    kezd egyre jobban az az érzésem lenni, hogy Ádám és Éva, Jacob és Flocke szülei, azért voltak mellettük a színes kövek, mint a mérlegen is
    vicc, hogy megint elcseszték és az egyik sneak peek a következő részből lett betéve

  5. “Sayid, are you ok?” “No.”
    Widmore nem bízott semmit a véletlenre, már eleve hozott magával szónikus kerítést. 😀

  6. Már van sneak peek a következő részhez!Valaki leforditaná?

  7. Nagyon érdekes rész volt. A sideways timeline is nagyon tetszett. Már alig várom a következő részt.

  8. Widmore jól felszerelt, a garázsában szonikus kerítést tárol, vagy nem tudom honnan szerezhette 😀 és mekkora WTF volt már, hogy Sawyer zsaru 😀

  9. Van felirat:http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/3654530/lost-hu

  10. valaki pls direct letöltést tudna linkelni? :$

  11. Nem volt rossz az első Kate-Claire összecsapás sem! Flocke elég jól elrendezte…:)

  12. Én félek attól, hogy mivel Miles is elég fasza kis szerepet kapott, így már neki nem lesz centrikusa.
    De mondjuk ha Sawyer meghal, és már kezdik hiányolni akkor meg pl. 16. részbe visszahozhatják, mint Miles társát (ha a 16. Miles centrikus lesz)

  13. Nagyon jó rész volt, teccett..Vajon mi van a tengeralattjáróban?

  14. letöltési linket vki tudna dobni?

  15. HIHETETLEN.

    Komolyan nem tudok már mit csinálni veletek.. nem akarlak bannolni titeket, de lassan egyszerűen nem lesz más választásom!! Legalább hárman megemlítettétek a következő rész címét, ami még nem is olyan gáz, de páran még le is írtátok részletesen a következő rész sneak peekjeinek tartalmát.

    Az adott rész kibeszélőjében TILOS A SPOILEREZÉS! És ez még csak nem is új szabály, hanem már az 5. évad eleje óta úgy van, hogy a kibeszélőknél nem szabad spoilerezni. Miéért olyan nehéz megérteni és betartani?? 😦

  16. Egyébként, hogy én is hozzászóljak a témához, tetszett a részt, megérdemel egy 8-ast szerintem. A Claire/Kate jelenetek tetszettek, úgy érzem Emilie de Ravin sokat fejlődött, mint színésznő. Egyébként remélem Aaronnak nem lesz örökké őrült anyja. Valahogy biztos meg lehet még menteni.

    A Flash-Sideways is nagyon tetszett, Charlotte-ot jó volt újra látni.

  17. Úhh…Josh ne haragudj ezt elbasztam…Többet nem fordul elő…ezt most benéztem..tényleg bocs,ne haragudj.:-(

  18. ja és mondtam hogy Sawyer nem conman :)))

  19. sziasztok nem tud adni valaki egy normális linket ahonnan letölthetem ezt a részt?
    köszi

  20. linket valaki pls…………

  21. Hát én azt hittem ez nem lesz valami jó rész, hisz sokan azt mondták az évad egyik leggyengébbike lesz. És szerencsére kellemesen csalódtam. Jó kis rész volt, a sideways az eddigi legjobb volt. Sawyeren mostmár végképp látszik az, hogy nagyon haza akar jutni. Nagyon várom már a következő részt, talán az egyik legjobb lesz. Csak kár hogy kell várni 1 hetet…xd vagy is hát a várakozást is ki kell élvezni, hisz 67 nap múlva vége a Lostnak….

  22. linket küldjön már valaki

  23. Gyerekek, én közben kitaláltam valamit, amit még nem osztottam meg veletek. Mi van akkor, ha Ben tulajdonképpen nem is jófiú és amikor John elviszi a kunyhóhoz, akkor a MIB-hez viszi, és azért van körbeszórva hamuval, hogy ne tudjon onnan kijönni? Hiszen ez fordítva is működhet, hogy a hamuval körülzárják a kunyhót, hogy bennmaradjon a rossz. Mert egyszer sem Jacobot láttuk, hanem Jack apját, aztán pedig Claire-t, akiről tudjuk, hogy ÁlLocke haverja. Nos, mit szóltok?

    • Bocsika, nem John viszi a kunyhóhoz, hanem Johnt.

    • ez is meg lett már válaszolva..az 5×15-ben Locke megkérdezi Bent hogy mi történt mikor a kunyhóhoz vitte (persze már akkor sem ő volt Locke) és Ben bevallotta hogy csak tettette

  24. Csak akkor nem tudom, hogy hogyan tud mégis szabadon mozogni ott, na mindegy, ez így nem jó, mert nem stimmel, de az a kunyhó, ami Ben szerint Jacobé, szerintem tutira nem és Ben valamiben nagyon sáros.

  25. :D:D

  26. repülőt nehéz vezetni azt nem lehet csak úgy még szerencse h tengeralattjárót meg minden hülye tud…..


  27. lol!
    OFFice 2007 használ Sawyer 2004-ben 😀

    Sorozatjunkiról van.

  28. ezaz..mondtam, h SKate is back!..vagy azt nem ide irtam?..mind1 akk is vhol mondtam 😀 és igazam lett…rem már marad mellette….hülye lenne nem vele maradni, hiszen Sawyer/Josh olyan helyes *.* ( L ) Egyébként jó rész vt..tetszett..az nem igazán, h Claire megpróbálta megölni Kate-et..de remélem nem lesz több ilyen..szerintetek, megöli vagy kibékülnek?? 😀

  29. K*rva jó rész volt!!! szerintem az eddigi legjobb. mondjuk lehet azért mert Sawyer a kedvenc karakterem 😀 de nagyonjó volt mind2 szál, csak megint olyan mintha ez a 40 perces rész 10-15 perc lett volna :/ 🙂

  30. Na ez jó rész volt. Kate-Claire összeütközés sztem jó volt, de amikor Flocke megütötte Claire-t akkor olyan volt mintha hirtelen újra régi lenne. Lehet most ez nem tűnik vmi nagy dolognak, de sztem ez az eset fel fog értékelődni a Widmore elleni csatában, és majd újra a régi lesz. (ez lehet h roohadt értelmetlen xD)
    A Sawyeres részek nagyon jók lettek. A Charlotte-tal közös jelenetei is nagyon bejöttek.

  31. légyszi valaki megauploados linket pls!

  32. -Jó rész volt, a cold open tényleg bejött:)
    -Sawyer mint zsaru:)először én is aszittem blöfföl ott Gretchennel…
    -Legjobb dumák:
    “Jó reggelt, napsugár!”
    FLocke: “I am the smoke-thing” <-ez igennagy volt:D
    -Charlotte-ot annnnnnnnyira jó volt újralátni! Pláne ilyen szépként meg kevésruhás jelenetben;) ez most jól esett.
    -Claire is szép, de viszont sztem qrva idegesítő. Elmegy az éjszaka közepén CS-vel, aztán meg csodálkozik h nincs nála Aaron…Kate-et meg majdnem leöli, utána meg bocsánatot kér…pff..
    -A felderítős-Widmore-os rész is jó volt:) tetszett h Sawyer elárulta az alkut Widmore-nak:) na meg a prtable sonic fence:D
    -Az AltLost vége is ottvolt, a kocsis ütköozés eléggé váratlanul ért, bár hogy Kate a csaj, azt sejteni lehetett.
    -A másik szigetes-hullás jelenetnél vmit nagyon benéztem, mert amikor bentről mutatták a hullahegyet, akkor Jack és Lapidus arcát is felfedeztem, kicsit sokkolt, aztán visszanéztem és NEM:D
    -Vége viszont nagyon gyenge volt, sokkal durvábbra számítottam, ez abszolút nem volt cliffhanger…:(
    viszont kövi rész…húúha….

  33. mostanság leszoktak a cliffhanger-ökről utoljára igazi sztem csak a 4dik évadban volt.

  34. Hát szerintem hosszú idő óta ez az első rész, aminek nem volt cliffhangere. Csak egy pár példa: Widmore jön a tengeralattjáróval.,FLocke és sawyer beszélgetése a barlangban, 5. évadban pl.sayid lelövi a kis Bent…és stb. Persze ha valaki rendszeresen olvas spoilert annak persze hogy nem nagy dolgok ezek. De azért jók szoktak a végére kisülni mindig.

  35. Én is szívesen megnézném de nem kaptam linekt 😦

  36. Megnéztem, nekem nem tetszett :-(, szerintem az ezelőtti három rész sokkal jobb volt. Pedig nem spoilerezek.

  37. Ma újra megnéztem a részt, és eszmbe jutott valami. Flocke megszeretne mindenkit győzni h az ő oldalára álljon… Mah eszerint Kate-et is meg kell nyernie magának. szal szerintem Flocke kérte meg Claire-t h támadjon Kate-re, így volt indok h miért beszéljen vele. Meg egyébként sem hallottuk azt h az incidens után Claire és Flocke miről beszél. Meg a megbocsájtós rész is túl gyors volt, mert ha meg is őrül valaki nem hiszem h ennyi idő alatt változna a véleménye.

    • egy anya aki elveszíti a gyerekét és három évig ott van egyedül a dzsungelben egy fekete füsttel? hm

    • Sztem igazad lehet…bár az is igaz, h Claire elég kiszámíthatatlan….

  38. Helló! Valaki felvezetné nekem Miles önéletrajzát idősíkban? Most valamit nem értek. Megszületik a szigeten, elmennek a tengeralattjáróval gyerekként, boszorkányost játszik, aztán rendőr, a társa elrepül Sydneybe, alternatív időben visszajön. “Igazából” lezuhan a gépe a szigeten, Miles is odakerül. Akkor hogy nem ismerik egymást a szigeten kezdetektől???

    Egyébként még nyáron írtam ide a fórumra utoljára, akkor azzal, hogy a bibliát el kéne olvasni. Olvasta valaki rajtam kívül? Jacob és Ézsau történetét?

    • Miles odáig ugyanaz, h a szigeten megtörténik az incidens. Ahogy Ben és az apja is járt a szigeten, így egy ideig még Miles is volt ott. De aztán vmi miatt, amiért Ben és Roger is eljött, Miles és az apja is eljött a szigetről. Vagy, még nem tudjuk, h Chang hogy került oda, így lehet, h Miles AltSíkban nem is ott született. Sőt, valszeg nem ott. Hisz, ha a szigeten születik, boszorkányoskodik, most meg híre hamva nem volt ennek. Tehát nem valószínű, h AltSíkban a szigeten született. Így nincs is képessége. Sawyerrel azért találkoznak, mert Altban Sawyert nem látogatja meg Jacob, kifogy a tolla, biztos egy jelként éli meg, és nem lesz bűnöző, inkább rendőr. De eredetileg egyik sem rendőr, így nem találkoznak, csak a szigeten.
      Elég lineáris volt? 😀

  39. Totti, szerintem szigeten született Miles, mert ami az incidens előtt történt, az nem változott meg az alternatív idősíkban, nem? és a szigeten már láttuk törpemilest.

Vélemény, hozzászólás?

 
