Mennyire lesz jó az évad második fele?

DarkUFO forrásai még az évad elején pontozták az epizódokat a 6×09-ig azok alapján, amiket tudtak a részekről. (forgatókönyv vagy látták őket stb..) Most már a 6×16-ig is megvannak az összesített pontok (10-es skálán), úgyhogy ki is írom őket:

  • 6×01/02 – LAX: 9.00
  • 6×03 – What Kate Does: 6.70
  • 6×04 – The Substitute: 9.10
  • 6×05 – Lighthouse: 8.75
  • 6×06 – Sundown: 8.40
  • 6×07 – Dr. Linus: 9.25
  • 6×08 – Recon: 7.10
  • 6×09 – Ab Aeterno: 9.60
  • 6×10 – The Package: 8.70
  • 6×11 – Happily Ever After: 7.20
  • 6×12 – Everybody Loves Hugo: 9.10
  • 6×13 – The Last Recruit: 6.50
  • 6×14 – The Candidate: 9.30
  • 6×15 – Across The Sea: 8.80
  • 6×16 – What They Died For: 7.80

Amint látjátok, a következő rész (6×09 – Ab Aeterno) DarkUFO forrásai szerint az évad legjobbja. (a finálét leszámítva, ami még meg sincs teljesen írva, tehát nem pontozták) Egyébként nehogy ezek alapján azt higgyétek, hogy rossz lesz az évad második fele, mert sokan csupán a forgatókönyv alapján pontoznak, és lássuk be, hogy a színészi alakítás és Michael Giacchino zenéje nagyon sokat hozzáad a részekhez. Na, majd meglátjuk, mi lesz belőle.

Források: DarkUFO 1. és 2.

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/21.

85 hozzászólás to “Mennyire lesz jó az évad második fele?”

  1. azért nem véletlen h az ab aeterno a legjobb szerintük….már alig bírom:S

  2. Azért a DR linus talán nem volt annyira jó

  3. a 16. rész az vajon kinek a centrikussága lesz? A 14. részre ugye azt írták h megint jackes lesz -.-. Ja és valahol olvastam hogy a 13. Iliana-s lesz, a címe is arra utalhat. Na majd meglátjuk:D

  4. ja és felállítottam egy sorrendet hogy eddig melyik rész hanyadik az én ranglistámon:

    1. Sundown
    2. Substitute
    3. LAX 1-2
    4. Dr. Linus
    5. Recon
    6. Lighthouse
    7. What Kate Does

  5. Az én sorrendem:
    1. Sundown
    2. LAX
    3. The Substitute
    4. Lighthouse
    5. Dr. Linus
    6. Recon
    7. What Kate Does

  6. nem bírom, adják már le a következő részt mert megőrülök:D
    végre megtudjuk, hogy mi az a szó amit nem tudunk, meg Richard centrikus lesz, szóval megtudjuk mi történt a szoborral, a fekete sziklával, meg csomó érdekes dolog. meghalok szerdáig. 😀

  7. A 13. Kate, a 14. szerintem Jack flashback lesz.

    Amúgy hiába nem számít az hogy ki milyen véleménnyel van egy részről, én azért hatalmasat csalódtam ezzel az évadban. Eddig nem éppen a kedvencem az évad, amiről azt hittem hogy legalább már a második felére összeszedi magát. Úgy látszik nem..

  8. Azt hiszem multi-centrikus lesz a 6×13.. és úgy néz ki, nem lesz valami jó. A 14. rész tényleg Jack-centrikus lesz.

  9. Figyeljetek csak egy kicsit, valamit nem értek, beszéljük meg. Negyedik évad, Kwon centrikus rész. Sun szül, Jin rohan plüssért, azt hisszük, Sunnak viszi, ám kiderül, hogy mégsem. A kitekintésekben azt látjuk, mi történik a szabadulás után, de Jin ki sem szabadul onnan, szóval akkor hogy az istenbe kell értelmezni ezt a részt?

    • ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ hihetetlen…Sunnak ott flash-forwardje volt, Jinnek pedig flashbackje..jézus atya úr isten

  10. Abban a részben Sunnak előrtekintését láthatjuk, Jinek pedig az egy flashback.

  11. Vannak még ilyen részek, ahol múlt és a jövő kombinálódik? Azaz volt még egy fura, gondolom akkor Jacknél is ugyanez, amikor üvöltve közli, hogy kérdezzék meg az apját… aki már rég meghalt, de ezek szerint Jacknek is voltak alkoholproblémái…

  12. Mit is tudunk meg, milyen szó?Ezt fejtse ki valaki, légyszeves!

    Én is megzeberedek szerdáig..

  13. az sztem baki volt amikor jack azt mondta hogy kérdezzék meg az apját. az előretekintés volt, de lehet hogy csak nagyon be volt állva a mi Jackunk. amugy szerintem is a következő rész nagyot fog ütni. 15. is szerintem meg hát a finálé.

  14. jaaa hát igen ez lehetséges.:D amugy most néztem egy filmbemutatót amiben a mi Claire-ünk is benne van. Nem vagyok ezeknek a filmeknek a szerelmese de ezt ő miatta megnézem.

    • én soha nem néztem meg egyetlen filmet se mert jaj ez meg az játszik benne..

    • Jesszusom 😐 Hát szerintem nem kellett volna Emilie-t egy filmbe szerepeltetni egy ilyen bohóccal, mint pettinzon…dehát ízlések és pofonok.

  15. OFF: ezt a filmet (remember me) már napok óta próbálom letölteni – tudom h nemrég volt a mozikban-, de ti találtatok már hozzá linket? :S mert claire, meg edward miatt is nagyon érdekelne,meg amúgy is szeretem az ilyesfajta filmeket 🙂
    ha vki tudna segiteni azt nagyon megköszönném 🙂

  16. a Last Recruit ez alapján rosszabb lesz a What Kate Does-nál? ne legyen igazuk.

    Amúgy ma Lost-osat álmodtam. Ben-nel jöttünk el a Szigetről a szamárkerék segítségével, és tudtam, h ő már többször is jött el így. Nem Tunéziában lyukadtunk ki, hanem vhol egy raktárépületben, ahol Ben szokásához híven rutinszerűen pakolta ki a neki odakészített papírokat, dobozokat, meg egyéb cuccokat. Mondtam neki, h most azonnal adjon rá magyarázatot, honnan tudja, hova fog érkezni, és ki készíti neki oda a cuccokat. Erre rámnéz azzal az értetlen nézésével, h neki aztán nincs semmi magyarázni valója. Ekkor a falon megnyomott egy kapcsolót és gyorsan beviharzott egy szobába, engem meg otthagyott kizárva a raktár folyosóján. Ekkor mint a Hattyúban, elkezdett az a fura zúgás szerű hang lenni és egy elektromágneses erő mindent elkezdett a folyosó másik végébe szívni. De nem csak a tárgyakat, hanem a falakat, meg a tartó oszlopokat is. Nekem rohannom kellett, nehogy összenyomjon a fal, és nagy nehezen a folyosó végén kijutottam egy ajtón. De akkor még mindig nem volt minden oké, mert a hátizsákom teli volt vmivel, ami húzott neki a falnak és majdnem megfulladtam. Gyorsan lehántottam magamról a hátizsákot, és akkor megszűnt az erő. Ben megjelent a folyosón, és nyújtotta a kezét, h álljak fel. Vmi azt súgta, h átmentem vmi vizsgán. Ekkor megjelent egy nagy tömeg, és bulit tartottak. Kiderült, h az előző Candidate-ek évfordulós buliján vagyok. A számaik: 1,5,20,21,51,66 volt.

  17. OFF: http://sorozatwiki.hu/news.php?readmore=4141

    nagyon jó kis video, Lost főcím Baywatch-osan.

    ON: Totti nagyon durva ez az álom xD 😀

  18. OFF: A Remember Me engem is nagyon érdekel Emilie miatt egyértelműen. 😛 Május 6-án lesz itthon a mozikban és linket nem találtam még. Egyébként ha valaki megnézi vagy utánaolvas, akkor legyen oly szíves és NE lője le a végét. Állítólag nagyon nagy csavar van a végén, és rohadtul nem akarom előre tudni. Köszi.

  19. Nembrok szerdáig :S Richard centrikus 😀 Odab*sz majd rendesen 😀 A “Package” Című rész szerintem arról fog szólni hogy mi van a tengeralattjáróban a lezért szobában. Tökre kiváncsi vagyok arra is 😀

  20. és ott végre valószínűleg fognak találkozni Sun és Jin. :))))

  21. Most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy Ben nem Jacob oldalán áll és állt.

  22. Sőt, az sem lepne meg, ha kiderülne, hogy tulajdonképpen Jacob a rossz és MIB, ÁlLocke a jó. 😀

  23. Én se… Sőtt én jobban bírom FLocke-t mint Jacobot.

  24. Végre lesz egy Desmondos rész, és ennyire leértékelik? Szörnyű…

  25. Hát azért Flocke kinyírt jó pár embert aminek nem is volt sok értelme, mert volt olyan is aki nem Jacob “oldalán” állt, szal most nem a templomosokról beszélek, hanem például Mr. Eko-ról… felveszi az öccse alakját és kinyírja Eko-t… ennek így semmi értelme nem volt, szal erre is kéne valami magyarázat.

    • nekem van elméletem 🙂

    • erre az a magyarázat hogy AAA nem akart tovább Hawaiion élni ezért ki kellett írni a sorozatból..sorozatbéli magyarázat pedig nyilván “meggyőnta” Bennek hogy megölt kettőt az emberei közül, Ben pedig előhívta, ahogy a 4x9ben is..

  26. Richardos rész után még várhatunk 5 epizódot, mire eljön még 1 nagyon jó rész… (Y) amúgy szerintem a Desmondos meg a Hurleys is jó lesz. 🙂

  27. Én is jobban birom flockot,de ebben talán az is közrejátszik hogy Terry o Quinn alakítja.

  28. 6×14: The Canditate…nincs többes szám, ezek szerint: Sawyer, Jack, Sayid, Jin (v. Sun), Hurley, (és elvileg Kate) közül csak egy marad életben mire ehhez az epizódhoz érünk? 😐

  29. Sztem is elég gyenge az évad,na nem a többihez viszonyitva,hanem ahhoz képest hogy ez az utolso.Remélem azért ettöl a résztöl kezdve belehuznak.LOST FOREVER!:-)

  30. Ekot sztem azért ölte meg mert jó ember volt

    • Szerintem meg nála is bepróblálkozott mint johhnál(2X IS) vagy mint hurleynél.Emlékezzünk hogy kiskapuKAT keres.Szerintem Dave is ő volt,meg ekót is azért akarta meggyóntatni hogy kiskapu lehessen.
      Szerintem mib-nak meg kell győznie valakit vmiről a halála elött.Szerintem azt kell gondolnia hogy: “I dont understand”

    • Gondoljuk végig.Ő küldte el Bent és Locke-ot is a kerékkel.Végül Locknak sikerült meghalnia az I Don’t understad gondolattal.Ja és szerintem az is lényeg hogy Candidaték legyenek.

    • Na szerintettek?

  31. Bocs HAHA-nem értem,mi van?:-)

  32. M.Giacchino-t töltök.És az egyik parodiát néztem.”ez a francia tyúk csak jegesmedvének öltözve” ”miért nem vérzel ribanc” ”vége a visszaemlékezésnek”.A survivor-öset néztem,gondolom már láttátok.?

  33. Csak egy picit off, de a most menő Gyilkos Számok rész elején a számoknál az esküdtszám 481-5162342 volt (nem kicsit szúrtam ki:D)

    amúgy itt van egy rakat hasonló easter egg:
    http://lostpedia.wikia.com/wiki/Outside_references_to_Lost

  34. Annyit tudunk hogy M.I.B.-nek kell egy “gazdatest”.Szerintem ez csak kiválasztott ember lehet.Ugye a kiválasztottakat nem lehet megölni.Örökéletüek.Mivan ha az egy módja a megölésüknek az,hogy arra kell a haláluk pillanatában gondolni ,hogy “Nem értem”.
    Ezt Két okbol gondolom:

    1, FLocke az LA X-ben különlegesen kihangsúlyozta ennek a mondatnak a fontosságát.(01:10:40 – 01:13:24.perc)

    2, Eddig ezeket az embereket pályázta meg:

    a, Jack (Amikor az apja képében jelent meg neki,végül Jack majdnem lesett a sziklákon az 1×05-ben)

    b, Locke (Mikoris A Füst képében leakarta húzni egy lyukba az 1×25-ben)

    c, Eko (Megpróbálta az öccse képében meggyóntatni de végül Eko nem gyónt meg a 3×05-ben)

    d, Ben (Kiskorában az annya megjelent neki.Ben a szonár kerítésig követte annyát.Ahol suttogások voltak hallhatók.Ezeket valaki rögzítette és így hangzanak:
    “M.I.B.:”Az enyém vagy Benjamin”
    (Démoni kacaj)
    Az anyja(Valszeg Jacob):”Nem kell félned itt vagyok.”
    Ben:”Félek anya”
    Anya:”Nincs semmi baj.” vége”
    Szerintem M.I.B. át akarta vezetettni Bent a szonárkerítésen de Jacob nem hagyta a 3×22-ben)

    Szóval mi a közös ezekben a furcsa felbukkanásokban?Mindegyik majdnem egy szereplő halálával végződött úgy hogy az arra gondoljon:”Nem értem”

    A Siker:M.I.B. eltervelt mindent:Elhiteti Johnnal hogy a szigetet el kell tolni.Ezzel az kijut a szigetről és ha úgy alakulnak a dolgok ahogy M.I.B. eltervezte ,John megöli magát.Csakhogy Ben forgatta el kereket és John nem jutott ki.(Ezért mondta M.I.B Christian alakjában Locke-nak hogy mindenképp neki kell elmozgatnia a szigetet.)Végül Locke kijut a szigetről és Ben megfojtja.Locke utolsó gondalata ez.”Nem értem”.Mikor a teste visszakerül a szigetre M.I.B. már könnyen felveheti John alakját.

    Szóval szerintem ez van.
    Nagyon zavaros volt?
    Szoljatok ha nem értetek valamit.

    • 1, FLocke az LA X-ben különlegesen kihangsúlyozta ennek a mondatnak a fontosságát.(01:10:40 – 01:13:24.perc) itt a végén mond még valami érdekesest, hogy egyedül Locke-ban tudatosult, hogy eddig semmit sem ért az élete! Míg ide a szigetre nem került!

  35. SPOILER
    gondoltam kiírom, nem akarom senkinek a szórakozását lelőni:)
    facebookon az egyik rajongói oldalra kitettek két képet a Richardos részből:
    1. MIB egy sötét háttér előtt, sztem a Black Rock az.
    2. Jacob a tengerparton, sztem azzal a tőrrel a kezében, amit Sayid kapott Dogentől.
    SPOILER.

  36. Érdekes elmélet, HAHA, s talán meg is állja a helyét, hacsak Darltonék másként nem magyarázzák.

  37. Hiába Jacob és Mr Black csatázik,szerintem a titkos favorit ORBÁN VIKTOR!!

  38. mondjuk én Eko halálát máshogy magyaráznám: ki kellett iktatni, hogy Locke-kal azok történjenek, amik, mert csak így juthatott ki, halhatott meg, lehetett gazdatest. mert ugye Ekonak Locke-megmentő tervei voltak…

  39. Szerintem nagy hülyeség az hogy arra kell gondolni hogy “nem értem” és csak akkor halhat meg… MIB csak elmondta Bennek hogy ez volt az utolsó gondolat Locke-nak mielőtt meghalt…
    És csak azért gondolta ezt Locke, mert nem értette hogy Ben lebeszélte arról, hogy megölje magát utána meg megfújtja (ezt nem értette Locke)
    És ők nem örökéletűek csak nem tudják megölni magukat… Richard is meghalhat ha megölik csak magát nem tudja megölni…

  40. Ja,szerintem is csak lusta voltam ilyen hosszú véleményt irni.

  41. Sztem a többiek már az elsö 2 évadban is Jacob utasitására raboltak el embereket.Ana-Luciának mesélte Goodwin,hogy az egyik férfit azért nem vitték el,mert nem jó ember…

  42. Tényleg,minek rabolták a jókat el?Cindy meg a gyerekek-Jacob vagy Ben utasítására-Habár Ben csak a kunyhóhoz ment ott pedig a füst volt.és akkor ö miért nem ölette meg öket.Mert Ben szerintem a füst parancsát követte,de ott van Richard is aki beszélt Jacobbal.Majd holnap többet tudunk.

  43. Én szerintem meg ezt az egészt (MIBet, Jacobo-t) irányítja valaki.Mégpedig az én megérzésem hogy a Fidesz-Dharma állomásról, Orbán Viktor!

  44. Fidesz-kezdeményezés.

  45. Flashback:1995:A sziget vezetöje számüzetésbe kerül majd a kerék segitségével elhagyja a szigetet.Magyarország:Ismeretlen időpont:Egy öltönyös férfi megigazítja nyakkendőét majd a fűggönyt széthuzva egy pódiumra megy ahol kamerák és ujságírok,és hatalmas tömeg várja.A férfi épp kampányt tart,és egy fidesz felirat elött láthatjuk hogy ez az ember Orbán Viktor.Flashback:1995Sziget-Orbán megkötözve áll fegyveres emberek a két oldalán majd a bokorból egy szemüveges férfi lép ki.Gyurcsány Ferenc….LOST:-)

  46. Bajnai Gordon meg a lelkiismeretesen dolgozó Dharma munkás aki az ugynevezett elitkör tagja! És a hattyú állomáson dolgozik:)

  47. Gyurcsány:A sziget engem akar vezetőnek nem pedig téged.Csináljuk meg!!Nem müködik,csináljuk meg!

  48. 6×18:Gyurcsány megérkezik a szigetre katonákkal majd elkezdik lemészárolni az embereket.Hurleynek megjelenik Torgyán és elmondja hogy valaki jött a szigetre,egy nagyon rossz ember,és el kell menekülniük.A füst Megyesi alakjában találkozik a szoborban lévő Orbánnal majd megöleti Bennel.Dávid Ibolya és Jack tovább kufircolnak a dzsungelben,miközben Gyurcsány szonárkeritést állit fel egy dharma parlament köré majd kikiáltja hogy egy fényes jövő elé fogunk nézni

  49. szánalmas vagy… ha ezt te poénosnak érzed grat az IQ-dhoz

  50. mellesleg még nem néztem meg a Recon-t.Viszont holnap számomra duplarész lesz.

  51. Szerintem egész humoros:) főleg azok a párosítások Dávid Ibolya-Jack:) Meggyesy alakjában a füst xD

  52. Ez csak vicc volt.Próbállak titeket jó kedvre deríteni,erre ez a hála.Nem kell ezt komolyan venni.Nem értelek jaja.

  53. Én szerintem is humoros:) most mért ne lehetne poénkodni jobb mint ha azon kéne aggódni hogy ki spoilerezik és ki nem! Úgy se történik semmi komoly most még a következő rész is csak holnap lesz,nem tudom mér baj ha viccelődünk……..

  54. Jaja te igen komoly ember lehetsz aki nem érti a poént.Nem értem mi a bajod ezzel…

  55. Egyetértek

  56. Vagy pedig politikus.Na jó,ezt is csak viccnek szántam

  57. Én is ezt akartam mondani 🙂

  58. csak annyi h egy ilyen jó sorozatba nem kéne belekeverni ilyen senkiházikat 🙂

  59. Mint mondtam ez csak vicc,tényleg nem kell komolyan venni.Megprobálok ezután olyan kommenteket irni amire senki se reagál majd,sőt ne is mosolyogjon rajta.

  60. engem nemérdekel semmilyen pontozás..imádom aLOSTot és nemérdekel ki mennyire szereti, nekem mindegyik rész ugyanolyan jó..ELSŐRE de az ilyen what kate does-féle részek azok amiket még énis csak egyszer tudok megnézni ::::d

  61. Azt én is csak kétszer néztem meg.

  62. én 3x

  63. szerintem meg a Recon volt eddig a legjobb rész, 5x megnéztem. 🙂 mondjuk oké h Sawyer a kedvencem, de attól még sokkal jobban tetszett ez mint a Sundown vagy a Dr. Linus…

  64. Én meg már megvettem az 5.évadot DVD-én ahogy megjelent,és az extrák között van egy olyan hogy az univerzum titkai.Elég érdekes ez egy műsör amit a 1980-as években adott le az abc. Lényegében a Dharmáról szól akik állást ajánlottak embereknek akik utána relyéjes módon eltűntek,de az az érdekes hogy ilyen nevük volt hogy:Phil,Oldham,Olivia……de ebben a rövid kisfilmben szerepelt a Eloise Hawking neve is..és elvileg ez egy igaz történet volt.Láttátok?

    • a film végén volt egy kis megjegyzés, hogy az egész a kitaláció műve:-)

  65. Az kitalált kis ízelítő. 🙂
    Az elején kiirták hogy lost rajongóknak érdekes anyag.
    Ezt maguk az írók találták ki mint a negyedik évad extráiban azt az oceanic 6-os dokumentum filmet.Van egy olyan érzésem hogy a 6.évad extráiban is lesz ilyen.

  66. ez a pontozás baromság, a Desmondost hogy lepontozták, holott az egyik legjobb rész volt az évadban, a darkufón is az élmezőnyben végzett.

Vélemény, hozzászólás?

 
