6×10: 1. Sneak Peek

~ Szerző: joshjb - 2010/03/24.

45 hozzászólás to “6×10: 1. Sneak Peek”

  1. Szegény Szajid. Remélem van gyógymód a szívében lakozó sötétség ellen.

  2. 2 szem prozac, és minden a régi :DD

  3. Vegyen be egy aspirint,az mindenre jó.

  4. a végbélkúpot se felejtsétek ki

  5. Nagyon beteg :S

  6. xD xD xD sztem meg ne vegyen be semmit, csak ölje meg magát : D Miután nem segített Kate-nek..nem szeretem…

  7. Valaki tud adni egy más feliratot sürgösen az Ab Aeternohoz.Nem megy ha kiirom dvdre.Sürgös légyszi.

  8. Hát végülis Sayid lényegében egy járkáló hulla…mit érezzen? Ha már itt tartok: más is egyből párhuzamot vél felfedezni Sayid érzéketlensége, és Stephen King Állattemetője között…?

    • Igen feltűnt a párhuzam.De nagyon sok párhuzam van SK könyvekkel.PL.:Végítélet

  9. Ma elvileg közzé fogják tenni a finálé címét. Izgi… 😀

  10. Kösz HAHA!

  11. Azért a jó öreg Terryn látsztik a kor:)

  12. De az ágyban biztos füsté változva nagyot alakítxD

  13. Ez jó volt xD

  14. Én inkább Jacken és Sawyeren látom hogy öregebbek lettek.Kivannak dagadva(ivástol)és ráncos a nyakuk.

  15. Igen ezzel egyetértek, és szerintem Locke még nem is néz ki annyinak amennyi! De szerintem aki a legjoban nem felel meg a korának az BEN.Egyáltalán nem néz ki 55-nek!

  16. dehát 6 év az 6 év mindenki öregszik 🙂

  17. Jack hány éves?

  18. Ja.

  19. Örülök hogy nem vagyok egyedül,mert unatkozom.Nem tudom h. Jack milyen idös de Claire-ről olvastam hogy 28.Hát én 22néztem ki belőle,max 25-öt!

  20. És!!!Desmondot kiírják minden résznél pedig csak az LAX-ben volt jelenete!Borzasztó!!

  21. Nem hiszem, hogy nagy durranás lesz. De remélem hogy kiderül mi van a tengeralattjáróban.. 🙂
    Ha van időd légyszí katt rá: http://plaszkonoel.mondozoo.com

  22. jack 35 lehet
    Claire 22 volt amikor a lostot kezdte 🙂
    Juliet 40 :O

  23. De ő a legjobb nő ígyis

  24. De ő a legjobb nő úgyis

  25. Hát…bocs ehhez ma tényleg nincs kedvem,meg nem is szeretem az ilyeneket.Azért kösz:-)

  26. Én nem nézem ki 40nek.Bombanő-de meg…locsolnám husvétkor.;-)

  27. Jaj de jó volt a 4.évadban Juliet.

  28. végre! tökjó h át kellett állítani az órát, mert így megint ugyanaz mint az itteni óra és ezáltal már nem zavar. :]

    • TÉGED!Engem rohadtul.Eddig csak 5 óra volt az eltérés amerika meg magyar ország között most meg 6 :/
      Így egy órával többet kell várni az élőben nézésre :/
      Juliet a legjobb nő.Főleg az 5×1-ben jó nagyon.Meg az 5×09-ben volt meseszép.A 3.évadban meg szerelmes voltam belé 😀
      Kate a második claire a harmadik

  29. Vissza térve a korokhoz Jack 44 éves!

  30. Sawyer 40, Sayid 41, Hurley, 37, Locke 58, (persze ezek a színészek)
    nagyából ennyi:)

  31. ami engem a legjobban meglepett az a Jacobot alakító színész kora 45!

  32. Jézus!!Nyugdijasok egy szigeten!!Juliet-1Claire-2Kate-3Charlotte-4 Claire a negyedikben a legszebb,Juliet is meg az 5. elején,Charlotte pedig az ostororral a Reconban.

  33. Én egyszerűen utálom Juliet-et..egy ronda..nem is mondom..wáá..pfujj..Kate a legszebb 😀 (L) Igaz, h öregedtek a pasik is, de nem lettek azért csúnyák..kivéve Jack-et..ő mindig ronda vt xD Egyéni vélemény, ne utáljon az aki nem igy gondolja, nem azért irtam 😀

  34. Izlések és pofonok.-JULIETJULIETJULIETJULIETJULIET.:-P

  35. azért Shannon is megér egy patront 🙂

  36. Most nagyon jót nevettem.

  37. Bruginak-Juliet:-P

  38. Mellesleg-Ti régebb óta vagytok itt,én csak szeptembertöl.Mint Lostosok itt egymást bejelőlgettétek a myvipen?

  39. Szerintem meg Kate a legjobb, de azért Juliet se egy bányarém, megérne egy ajtócsapkodást, az biztos, ő számomra a 2.-ik legjobb nő, utána jön Claire, Shannon, és Naomi,na meg persze Charlotte!

  40. Sneak peak 2:

  41. Én még a promot sem néztem meg.

Vélemény, hozzászólás?

 
