6×10 – The Package: 1. Promo

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/03/24.

8 hozzászólás to “6×10 – The Package: 1. Promo”

  1. végre úgy látom számíthatunk a jin-sun reunion-ra 😀

  2. Nem tudok semmit letölteni a youtube-rol már kb. 3napja.Azt irja hogy a lap hibás válasszak másik hivatkozást.:@ Pedig én gyüjtöm ezeket a promokat.Idegesítő

    • Én most kezdtem el ezt a letöltögetősdit. Semmilyen programmal nem ment, aztán eszembe jutott, hogy a Real Player-nek volt egy idegesítő állandóan felbukkanó kis funkciója régebben a videók fölött, azt valahogy sikerült akkor letiltanom, most újra felraktam, és azzal le lehet tölteni a videókat.

    • Ha Firefoxot használsz, telepítsd hozzá a Video DownloadHelper-t innen: https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/3006 , és ezzel biztosan menni fog!

  3. Jó az első sneak peek is, remélem feltevődik.

  4. Nem tűnik jó résznek

  5. Egy olyan progit töltsetek le h DVD VideoSoft Free Studio. Azzal mindenféle youtube videot le tudsz szedni avi-ba mp3-ba.

  6. Boccs 😀 De ha már vágásról van szó… Nemtud valaki olyan progit amivel lehet MKV-t vágni?? ( HD filmek ) Amugy szerintem sem lesz valami komoly rész sajna… A 9 után márcsak a finálé lessz jobb szerintem, meg a Jacob/MIB centrikus rész.

Vélemény, hozzászólás?

 
