[Kibeszélő] 6×09 – Ab Aeterno

Mielőtt rátérek a témára, csak annyit szeretnék elmondani, hogy holnap reggel elutazom két hétre otthonról, és mivel nincs lap topom, ezért nem leszek túl gyakran gépközelben. Ettől függetlenül megpróbálok néha felnézni és kirakni a fontosabb posztokat, csak mondom, hogy ha nem láttok egy pár napig, akkor az ezért lesz. Na, térjünk rá az évad állítólagos legjobb részére:

A kommentekben TILOS a spoilerezés!! Legyetek szívesek ezt figyelembe venni, ha hozzá akartok szólni a témához, ami egyértelműen az adott rész kibeszélése.

Cím: 6×08 – Recon
Centrikus-karakter: Sawyer
Írta: Melinda Hsu Taylor & Greggory Nations
Rendezte: Tucker Gates
Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Mark Pellegrino -mint- Jacob
  • Titus Welliver -mint- férfi feketében
  • Mirelly Taylor -mint- Isabella
  • Steven Elder -mint- Jonas Whitfield
  • Juan Carlos Cantu -mint- Suarez atya
  • Jose Yenque -mint- orvos
  • Izzy Diaz -mint- Ignacio
  • Davo Coria -mint- szolga
  • Santiago Montone -mint- rab
  • Sonya Masinovsky -mint- orosz ápolónő
~ Szerző: joshjb - 2010/03/24.

117 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×09 – Ab Aeterno”

  1. Nagyon-nagyon várom! Majdnem jobban várom, mint az évadnyitót!

  2. Majd ha meg lesz a rész valaki egy letöltési linket küldjön please

    • Jobbat adok: http://www.channelsurfing.net/ ezen meg kell keresned az ABC-t és rá kell csatlakoznod.Ha fent bírsz maradni,élőben is nézheted a részt. 😉 (Az új verzióju flash player kell hozzá) sőt HD-ben is nézheted csak az megáll.
      Én így nézem a hatodik évadot. 🙂

      U.I.:A tv adók néha összekeveredhetnek ezért az abc-n néha cbs jön be.

      • Ha rendesen tudnék angolul még meg is érni fennmaradni 😦
        De azért lehet h fennmaradok, mér ne 😀 Am thx a linket.

  3. Én meg a 6×15-öt.
    Igazából Richardnak Jacob szinte semmit sem mondott el szóval nagy válaszokat ne várj.De majd a 6×15-ben MINDEN eddígi meg nem válaszolt kérdés meg lesz válaszolva.

  4. BAZMEG!!!!
    Most nézem az 5×15-öt és látom hogy Richardnak jeggyűrűje van!!!!!!

  5. És igazam volt.De amúgy rohadt jó rész volt.Szerintem a végén direkt volt ez a szellemekkel suttogós beütés.És azt is megtudtuk mi a pezsgős kavarás.És azt is hogy omlott le a szobor.Meg azt is hogy tényleg nincs ebben a sorozatban jó és rossz.Bár ahogy látom M.I.B.-nek van igaza.Ahogy Richarddal bántak egész életében…
    De mégis Jacobbl sokkal több emberséget éreztem,mint M.I.B-ből.És lám mégis a feketével értek egyet.Talán ezért ilyen zseniális ez a sorozat.Nincsen rossz és jó.
    Hű még mindig nem térek magamhoz.Szerintem amúgy amikor Mib és Jaco beszélgettek az nem a fekete szikla érkezésénél történt.
    Nem is volt vihar amikor Jacobék beszélgettek az 5×16-ban

  6. Hát ez nem volt semmi! 😀 Egyértelműen 10/10.

    Most viszont megyek aludni.

  7. Azta ROHADT… Fejedelmi epizód volt. Alig jutok szóhoz… Letaglózott. Na így kell írni megnyerő drámát 46 percben – nem mintha ezelőtt nem tették volna meg az írók, de most aztán szépen rálapátoltak önnön nagyszerűségükre… Egyszerre volt megindító, érdekfeszítő, és izgalmas a rész. Carbonell tehetséges színész, Giacchino meg még űberebb zenész… stb stb.
    És EZAZ: rálátás – nyújtottak valami kézzel foghatót arra, hogy egyáltalán mi ez itt a szemünk előtt – leszámítva, hogy egy szuperebbnél szuperebb sorozat. 😛

    Persze, ahogy HAHA is írta, a jó és gonosz pólusaival továbbra sem lehet könnyelműnek lenni, mert talán épp az a lényeg, hogy bele sem kell menni, mert nem létezik a két pólus… Egyszerűen eljárások vannak, tervek, világnézetek és belőlük adódó nézeteltérések, melyek ezt a Jacob – Nemezise konfliktust építik. Az már nézpont kérdése, hogy mikor melyik tett kinek mit jelent…
    Szóval blabla… a rész szuper volt. 😀

  8. 10/10 Ú de várom már Jacob és MIB múltját ezek után, ez a harc lenyűgöző, ismét megjelent a fehér kővel az inside joke, ami külön mosolyt csalt az arcomra. És a végén az üveg borral… 😀 egyelőre ennyit tudok mondani 😀

  9. Én a két holttestnél (Ádám és Éva) most már arra gondolok, hogy mi van, ha az egyik Jacob párti volt, a másik M.I.B. párti, és Jacob a saját üdvöskéjével küldött ajándéknak olyan követ az ellenségének, a másik is ezt tette, és a két üdvöske összekapott, és megölték egymást. Ez csak teória, de nem gondolom, hogy a szüleik lennének vagy ilyesmi, hanem ellenségek.

  10. Nekem csalódás volt ez a rész,sokkal többet vártam tőle.Kb semmi újat nem tudtam meg.

  11. Nekem kicsit furcsa volt az írók részcímválasztása, és megcserélném a 15. rész címével (amit nem írok le mert spoileres :D)

  12. Linkek:

    http://torrents.thepiratebay.org/5458606/Lost.S06E09.REPACK.HDTV.XviD-NoTV-%5Btracker.BTARENA.org%5D.avi.5458606.TPB.torrent

    vagy:

    http://hotfile.com/dl/34275569/0a4a88c/Lost.S06E09.HDTV.XviD-NoTV.part1.rar.html
    http://hotfile.com/dl/34275570/fa337d7/Lost.S06E09.HDTV.XviD-NoTV.part2.rar.html

    vagy:

    http://uploading.com/files/fd2f7c44/Lost.S06E09.HDTV.XviD-NoTV.part1.rar/
    http://uploading.com/files/2788e61f/Lost.S06E09.HDTV.XviD-NoTV.part2.rar/

  13. Megnéztem angolul, felirattal, nagyon jól érthető volt. Nekem nagyon tetszett ez a rész. Tudjuk, Ricardo hogy került a szigetre és azt is, hogy tulajdonképpen MIB ( már hivatalosan is ugye …) és Jacob csak “játszadoznak” egymással, amihez felhasználják az embereket. Jacob célja MIB-et a szigeten tartani, Ricardo pedig felkereste az összes jelöltet. Most már értjük, amikor felkínálta Johnnak azokat a tárgyakat, mi mi volt, mit “mért” vele. Lényegesen tisztább lett a kép.

  14. Nem fogjátok elhinni, de már kész a magyar felirat. Nem tudom, hogy csinálta doreus, biztos időutazással…:D
    http://www.opensubtitles.org/hu/download/sub/3657151

  15. Nagyon keveset beszélnek, nagyon egyszerű nyelvezettel, ha tudnék időzíteni, pikk pakk én is lefordítottam volna.

  16. nemtudom volt-e már szór róla, de az ab aeterno jelentése öröktől fogva

  17. Jó reggelt hogy Öröktöl fogva.Megyek én is nézni!!!!!!

  18. Légysz valaki letöltési linket dobjon please.

    • Ott van 3 is, néhánnyal fölötted… Ugye nem kell még egyszer bemásolni???

  19. Azért ez a dolog a szoborral engem felbőszített 😀 Többet vártam…

  20. Szenzációs rész volt!!! A szobor ledöntéstől én is többet vártam, de tulajdonképpen az volt az egyetlen momentum, ami után hiányérzetem maradt. Most aztán tényleg nem lehet eldönteni, hogy ki a rossz és ki a jó, illetve hogy lehet-e egyáltalán ilyen módon szembe állítani Jacobot és MIB-et. Talán a 6*15-ből kiderül majd…

  21. szerintem az, hogy ki a rossz és ki a jó, csak azoknak a számára nem nyilvánvaló, akik a Jacob – Feketeruhás konfliktusának az eszközévé válnak a filmben… Ha másból nem a beszélgetésükből kiderül, hogy Jacob a jó, aki azért keres utódokat magának, hogy a sátánt, a gonoszt, a fekleteruhást a szigeten tartsa, az ugyanis az egyetlen dolog ami megállíthatja, ha nem jut ki a szigetről. Szerintem a Feketeruhás a végén úgyis elintézne mindenkit, még azok közül is akik segítenek neki…. ha ismerjük a keresztény “sátán elméletet”, a sátán az, aki a rosszra, a jó elleni cselekedetekre csábít, azzal, hogy mindent elkövet a megtévesztés érdekében (röviden)…. ezt szimbolizálja a Lostban az, hogy mindenkinek olyan jófejként mutatja magát, és igérget agyba-főbe…. Isabella alakját is ő testesítette meg, ahogyan az 5. évadban Alex alakját Bennek…. zseniálisan kivan találva!!

    • Pontosan! Mindenkinek azt mutatja, amit a legjobban szeretne látni, amivel a legjobban tud motiválni! Ekonak ez Kemi volt, Ricardonak Isabella, Bennek Alex…

    • egyet értek, csak épp pont fordítva gondolom: Jacob a gonosz, aki manipulálja az embereket, azt állítva, hogy szabad választásuk van, pedig erről szó sincs, hiszen ő eleve eldönti a sorsukat, és MIB az, aki felkínálja nekik valójában a választás lehetőségét: maradni a sátán fogságában, vagy szabadulni ebből.

  22. Megköszönném ha bemásolnád mert nem nagyon látom

  23. Josh lelép-mi lesz itt?

  24. egy idemásolt link

  25. “.És azt is megtudtuk mi a pezsgős kavarás”

    Volt korábban szó pezsgőről ? O_o mikor ?

    Amúgy azt nem értem, hogy az 5. évad záróepizódjában ugye MIB és Jacob dumálnak (nappal) és látják a fekete sziklát. Most meg este, vihar közepette ütközik a fekete szikla. Most mi van ?

    amúgy jó rész volt, bár kicsit többet vártam. 9/10

    • még pár hónapja kaptunk egy képet egy pezsgős üvegről, hogy nagyjából így lehetne leírni a szigetet röviden, vagy valami ilyesmi. ha visszalapozol, még megtalálhatod. a lényeg viszont nem a pezsgő volt, hanem a dugó, ez az a négy betűs szó, amit találgattunk.

    • Az nagy valószínűséggel nem az volt. Mert mondta is Jacob, hogy már sok embert odahozott!

    • lehet,hogy csak úgy ugrott a sziget,(volt rá már példa hogy egyszer napsütés és utána meg a semmiből esik az eső

  26. amúgy valakit ez az egész Lost nem emlékeztet Dante poklára??? most jöttem rá hogy csomó dolog egyezik, már ha olvastad.

    • Pedig azt mondzák, hogy nem jó a purgatórium elmélet!

      • Nem is jó! MiB igaz, hogy azt mondta, de Jacob belerángatta Richardot a vízbe… a többit tudjátok. Mindez azt bizonyítja, hogy aki a szigeten van, nem halt meg!

  27. Egyébként egy hihetetlenül jól felépített rész volt. Az az egyben megy a flashback nagyon hatásos volt. Könnyen magával rántott Richard története. Ha ilyen izgalmas, érdekfeszítő lesz a többi rész, akkor nincs mitől félni. Bár egy kicsit hiányoztak a főszereplők.

  28. Nagyon jó rész volt,de nálam “csak” 8/10.A szobor ledöntésétől többet vártam,remélem a 6×15-ben láthatjuk hogy építették meg,meg kik-bár kétlem hogy ezt megmutatják,de ki tudja?Ezután egyértelmű a jó-rossz téma.Nyílvánvaló h MIB mindenkit ki fog nyírni,azokat is akik vele vannak.Arra kíváncsi leszek hogy Richard mit tehet ellene?Beszerez egy porszívót? 😀 Szerintetek most mi lesz?Szobor nincs,templom nincs,Jacob nincs…van viszont MIB,Richardék,Hurley már jobb mint Miles 😀 és még Widmore is kavarni fogja a sz*rt 😀 Kár hogy lassan vége lesz…

    • Nem értem, mit vártatok a szoborról? Még mi történhetett vele, amiért összedőlt, vagy mi, hogy?

    • Richard talán megcsinálhatja a beavatást, amikor kiderül ki az az egy aki Jacob helyét átveszi

    • Számomra az nyilvánvaló, hogy eddig Jacob saját bevallása szerint mindenki meghalt, akit ő (máskülönben az illető akarata ellenére) a szigetre hozott, hogy bizonyítsa az akarat szabadságát. Senkit nem hozott ugyanakkor akarata ellenére a szigetre MIB, így ezek közül nem is halt meg senki.
      Pillanatnyilag számomra leginkább az a kérdéses, hogy mitől nyilvánvaló bárkinek is, hogy Jacob a jó, és MIB a gonosz?

  29. Mila-ezt én sem fogalmazhattam volna meg jobban.:-)

  30. Mi van ha MIB-et is Jacob hozta a szigetre?
    MIB is kérhetett tőlle valamit.
    Ő egyenjogúságot kért, cserébe nem mehet el SOHA a szigetről.
    Csak ő is besokalhatott mint Richardo és Jacob ellen fordúlt…

    • Ezt én nem hinném. Szerintem ők tényleg a kezdetektől ott lehetnek, az egyik a megtestesült jó, a másik pedig a gonosz, akit ott kell tartani. Csak még arra nem jöttem rá, hogy MIB mint a sziget védelmezője is funkcionál, csakhogy kitől, mitől kell megvédeni és Ben hogy tudta egy részben Keamyékre ereszteni…

  31. Csak egy kérdés:még nem néztem meg me tölti-A Black Rock nekiment a szobornak?

  32. jó rész volt, de ha ezt gondolják a legjobbnak az előző pontozás alapján, akkor remélem csúnyán elnéztek valamit..

  33. ez a Jacob-ördög rész kifejezetten tetszett, főleg azért, mert aki nézi, tudja, hogy a suparnaturelben Mark Pellegrino játssza Lucifert 😀 kíváncsi vagyok ez szándékos volt-e a készítőktől 😀

  34. Lenyűgöző rész volt, szerintem Jacob sem olyan “jó”. Nemezis sem. Csak a saját dolgukkal törődnek, mindent és mindenkit befolyásolnak. Tönkreteszik a körülöttük lévőket. Ricardo története nagyon tetszett, a hajó érkezése és a szobor is. Ilyen részek kellenének nem pedig what kate does-ok. 🙂 10/10

  35. azt feltűnt még valakinek, hogy Richardot először nem Jacob hanem MIB érintette meg? elég hosszan fogta a vállát, mint ahogy Jacob csinálja…szerintem még ennek is lehet jelentősége.

  36. Most néztem meg és csak annyit tudok mondani, h huhh..qurva jó vt : DD A vége tetszett a legjobban..h jelképesen eltörte az üveget, meg az egész beszélgetés 🙂

  37. A zene gyönyörű volt az epizódban. A színjátszás már annál kevésbé…
    Amikor Jacob megkérdezte: “Akarsz egy munkát?” azt hittem lefordulok a székről. Lehet, hogy csak nekem vannak magas elvárásaim, de ez nagyon erőltetett volt…én egészen másképpen képzeltem el, ahogy Richard rábólint életének sorsfordító állásajánlatára.
    A Black Rock ütközése is szerintem kicsit zaccos volt. Nem értettem, hogy tudott a hajó nyílegyenesen a szobor fejének repülni, ami szerintem simán megvan 30 méter kb.? Mindez persze úgy, hogy a part később csontszáraz.
    Ettől a kis szőrszálhasogatástól eltekintve viszont az évad eddigi legjobb része számomra az Ab Aeterno 🙂 Egyszerűen remek volt Richard-ot, ezt a rejtélyes figurát egy teljesen új, hétköznapi közegben látni 🙂 10/10

    • A hullám mérete engem is meglep, de ami még ráadásnak érdekes, hogy egy vitorlás hajó, ami mellesleg fa szerkezetű, lever egy 30 m magas kőszobrot, a szobor szétcsobban, a hajó meg jobbára sértetlenül kiköt a jungli közepén. 😛

      Mátol faTrabantba rallyzok. 😀 A kőfalnak esélye sincs ellenem… This is my destiny. 😛

      • Lehet, hogy a black smoke repítettte nekia hajót a sobornak…

  38. Valaki adjon már legyen szives egy másik feliratot a részhez.Kösz.muszály mert ki kell irnom dvdre és azon az elsö feliratot nem mutatja.Légyszives valaki.

  39. Ja,csak egy koppanás volt-ez a szobor csakis porcelánból lehetett.

  40. Igen legjobb rész volt 10/10.Kedvenceim-3×03-5×14-6×09

  41. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Black_Rock

  42. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Statue_of_Taweret

  43. Csak nekem tűnik úgy, mintha Ricardo ( nekem már csak az marad ) szeme ki lenne mindig húzva feketével?? 😀

  44. Sztem is festi.Valaki másik feliratot,legyenszives.

  45. És egészen addig míg találkozott a kis Bennel hosszú sérója volt,utána ment stylisthez

  46. Másik feliratot please

  47. 100.komment után is lefogom irni.:-)

  48. felirat: http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/3657151/lost-hu
    http://www.hosszupuskasub.com/index.php

  49. http://www.hosszupuskasub.com/index.php
    http://www.opensubtitles.org/en/subtitles/3657151/lost-hu

  50. Ahogy Gondoltam a legjobb rész az évadban 😀 Ennél már csak a 6×15 lessz jobb 😀 Az eleje kicsit elvolt húzva amikor megölte a dokit. A szigeten történtek viszont nagyon jól meg voltak csinálva. A szobor leburítása is jól kijött ezzel, a fekete szikla történelme is… Már csak az a kérdés hogy mivel, és hogyan tud kijutni a ” feketeruhás ” a szigetről. Jacob meghalt. Elvileg akkor megkell ölnie a 6 utódot is. Eddig csak toborzott. Még nem ölt le senkit a 6 jelöltből. Kicsit hiánoltam a részből a jelent. De mindent összefoglalva 10/10 es volt nekem. 😀

    • Tényleg, valami még kell neki, hiszen akkor már rég kijuthatott volna, ha elég John teste. De nem elég, ezek szerint. Mi kellhet még?

  51. John Locke testéhez fűrdőruci:-)

  52. Ahogy látom mindannyian a 6×15-től várjuk a nagy durranást,de azért remélem a finálé se lesz piskóta..hiszen sorozatfinálé is 😦 Remélem nagy lesz és mindenre választ kapunk 😀

  53. Mi lesz abbban a 15. részben??? hogy ennyire várjuk???

  54. Én nem várom-mert akkor vége lesz-és mi lesz utána?áhhh…

  55. Abban igaza van maninblacknek, hogy a legtöbb embernek a vérében van a megvesztegethetőség, a korrupcióra és az árulásra való hajlam. Jacobnek tényleg sokáig kell keresgélni, mire talál valakit(sztem jack lesz az, nem nézek spoilert csak tipp!!!!), aki mindennek ellen tud állni. Jah és sztem a szigeten tényleg mindenki halott, csak innen még van esély a visszatérésre.

    • hát ha már választani kéne, akkor inkább Hurley az egyetlen, aki nem korrupt közülük, Jack túl befolyásolható (lásd Faraday változó elmélete, azonnal felrobbantotta a bombát) bár én is azt hiszem, hogy Jack lesz az igazi Candidate

  56. Szerintem meg már nincs is jó vagy rossz. A másik szemszögéből nézve mind2 rossz és a saját szemszögükből nézve mindetten jók.

  57. Mi lesz ennek a vége?:)

  58. Nagyon adta a rész! 🙂 Azért nem 10/10, az nálam az 5×17 szintje, de 9/10 simán.
    Annyira jó volt h végre vmi tisztázódott ebből a szigetes-jórosszas-jacobos-MiB-s mizériából. Na meg hogy Richard hogy kapta a no-ageing cheatet… meg h hogy érkezett aszigetre, hogy dőlt le a szobor, mi Ilana/Jacob/MiB-FLocke célja, stb…
    Frankók voltak a régi misztikus dumák újramondásai is (“Jó látni a láncaid nélkül”, “A szemébe néztem és amit láttam az … volt”, “ne engedd, hogy beszéljen, szúrd bele a kést”, stb.)
    szal tényleg kicsit kavarog a jó és rossz, mert pl láthattuk h MiB ugyanazzal a dumával küldte Richardot Jacobhoz, mint Dogen (Jacobpárti) Sayidot FLocke-hoz (MiB)…és ugyanaz történt.
    Hurley halottlátása is jó volt+örültem h még ebben a részben kiderült h kivel beszélt spanyolul.
    Na meg a “cork”-ot is jó volt hallani, a végén az “alternatív megoldás” ütött, na meg ezek a kedves de közben gyilkolászós beszélgetések a két nagy közt…epic…
    A füst eredetéről meg Jacob és MiB múltjáról lehetne még több dolog, mert ez még mindig nem sok, de legalább Richard majdnem kipipálva…
    Kíváncsi vok h MiB hogy akar kijutni és Richard megállítja-e
    azok után, h előtte csatlakozni akart hozzá.
    Na mert ugye ahogy vesszük az Isabellás jelenetet:
    Richard tényleg megtudja h I. halott és ezentúl nemérdekli MiB ajánlata. Vagy: úgy veszi, h MiB teljesítette a dolgát, mert újra “találkoztak” Isabellával, és akkor meg dilemmázik h megállítsa-e.
    Szóval jó lesz…Na meg MiB ígérete h megöli a jelölteket…vmi azt súgja, ne lesz ennek jó vége, bár nem olvastam spoilereket nagyon.
    (Nestor Carbonell tényleg nem festi a szemét, feliratért meg lost.hu üzifala, vagy hosszupuska, vagy még előbb feliratok.org…mért nem tanuljátok már meg…)
    Szoborlerombolásos érdekességeken meg ne akadjunk fenn, van ilyen, legalább láttukl az a lényeg. Mondjuk az jogos h nem tudjuk h kik építették, az még kéne, akár egyben Jacob&MiB ideérkezésével.
    Ja amúgy nem lehet, h akiket megérintett kiskorukban vagy legalábbis sziget előtt Jacob, azok is halhatatlanok lettek?
    Mert akkor ezzel be vannak védve, mert asszem a megérintettek kb egyeznek a candidate-ekkel. (Jó, Kate nem)
    Szal sztem nagyrésze igaz annak amit itt találgatunk/-tok, és egyáltalán nem tuti h Jacob a jó és MiB a rossz, akármennyire si még a ruha is erre utal.
    Jó lesz ez az évad, úgy érzem…és ha ennyi választ kapnánk minden epizódba (ami nem így lesz), akkor nagyon élvezné mindenki és 1 szavunk se lehetne.
    Nekem viszont volt sok szavam most, úgyh be is fejezem (ez jelzi h jó rész volt, q*va sokat írtam), jó elmélkedést!

    • Sztem pont azért Kate lesz az utód, mert ő nincs a jelöltek közt mégis meglátogatta…lehet ebben vmi?? : D

  59. Szerintem is ez egy nagyon jó rész volt, de én egy kicsit máshogy képzeltem amikor Richard megkapja a tulajdonsgát!Bár ezek a nagy pillanatok amikről eddig hallottunk, amikor látjuk őket mindig olyan mások pl:amikor Ben elrabolja Alexet Rosseautól azt egy kicsit komolyabbnak képzeltem..:)

  60. “Ja amúgy nem lehet, h akiket megérintett kiskorukban vagy legalábbis sziget előtt Jacob, azok is halhatatlanok lettek?”

    Nem hiszem, hiszen Locke is az volt, meg is érintette a zuhanása után, mégis megölték.

    • Nem nagyon veszitek észre azt ugye, hogy csak maguk nem vethetnek véget életüknek, más megölheti őket. Ahogyan Richard is mondta Jacknek, hogy csak Ő ölheti meg, mert ha maga próbálkozik nem fog sikerülni. Más kérdés, hogy mivel Jack is jelölt volt, és Ő gyújtotta meg a kanócot így nem halhattak meg. Szerintem 🙂

  61. de Locke sztem egy külön történet…: D hiszen átvitt értelemben él, vagy mi..értitek, h mire gondolok sztem…tehát okés, h meghalt, de vmilyen módon még él..

  62. jó rész volt, örülök, h 1-2 dolog kivilágosodni látszik, és kezdek megelégedni ezzel a “mélységes gonoszságot benntartó sziget” elmélettel. még mindig nem értem, hogy tudtak ennyi pici történet mag köré egy ilyen szerteágazó sztorit kerekíteni, de vhogy sikerült.
    Engem mindig ezek az apróságok tudnak lehengerelni, mint pl. most, mikor Richard halott feleségéről van szó, természetesen Hurley beszél vele, és természetesen ő is spanyol. Hogy a jóistenbe gondoltak erre már akkor, mikor Richard megjelent h legyen ő is spanyol? Megőrülök.
    És végig ez a párhuzam a bérgyilkos felbérelésnél Sayid és Richard között, h lássák a halott feleségüket, és ne hagyják a másikat megszólalni, nagyon preciz volt 😀
    Kicsit bánom, h a szobor lerombolása éjszaka és csak egy reccsel lett elintézve, részletesebben akartam látni, de elnézem nekik, mert a pillanat ledöbbentett azzal h tudtam egy gigahullám hozta a Fekete Sziklát és vágta be a dzsungel közepébe.
    Erről jut eszembe h egy régi elmélet szerint a mágnesesség húzta be a hajót a 305ös irány felől, ezért alakult ki az útvonal, de ez nem valószínű, szal még mindig érdekel, miért az az irány a jó, milyen burok veszi körül a szigetet.
    Örülök h Richardot nem engedték Locke-hoz jutni, az a könnyebb út. És jó látni az igazi sztorit h itt két ellentétes nézet viaskodik, és az egyik próbálja az emberből kilátni a jót, hogy ne lehessen megvezetni. Igaz, ez nem igazán sikerült eddig Jacobnak, hisz minden Candidate halott.

  63. Egész jó kis rész lett, ez a Nestor Carbonell tehetséges egy színész, végre megtudtuk hogy méirt dőlt össze a szobor, bár én is többet szerettem volna látni ebből!Egyvalamit még nem értek, amikor a Fekete Szikla a sziget közelében volt, az 5×16 – ban pedig amikor Jacobék beszélgettek, és már lehetett látni a hajót verőfényes napsütés volt, nem volt semmiféle vihar!A végén ez a szellemekkel suttogós rész is nagyon tetszett!

  64. De komolyan 😀 Emberek… Amikor az oceanic lezuhant.. Akkor miért nem jelent meg nekik a MIB normál kinézetben mint richardnak? És kért meg valakit hogy ölje meg Jacobot??? Felvenni feltudott ember alakot Locke halála előtt is. ( Isabella, Alex, Yemi ) Az is remélem kiderül, mert igy nagyon gázos…

  65. azért mert az első pár részbe még nemtalálták ki az egész történetet…

  66. De ha Jacob ott élt a szoborban, hogy-hogy nem botlottak bele egyszer sem a túlélők! Ben mindig arra panaszkodott h sose látta, pedig ha nagyon akarta volna fel is kereshette volna!

  67. Én azt nem értem, mi akadálya van annak, hogy Füsti elhagyja a szigetet?
    1. Nem tud a tenger felett repülni? Igaz, h a másik, kis szigeten sose volt.
    2. Nem igazán tudom elképzelni, ahogy Füsti felszáll az Ajirára, hátradől és bekapcsolja a biztonsági övet.
    3. Jack előretekintésében megszólalt a füstjelző, és Christian ott ült a váróban. Akkor nem volt kint?

    • nem volt még a másik szigeten???? szerinted hova a f.szomba zuhant le az Ajria? és honnan hajózott el Bennel a nagyobb szigetre? jééé csak nem a másik szigetről?? :OOOO istenem…

  68. Lehet, hogy az egésznek semmi értelme 😀
    (csak vicceltem)

  69. És egyébként, a füst Michaelnek is megjelent a negyedik évad végén a hajón
    “Most már mehetsz! Michael”
    Szóval -ha az tényleg ő volt- akkor mégis tud a tenger felett repülni. Arról meg nem is beszélve, hogy a gép is a másik szigeten zuhant le, onnan ment át az ő szigetükre, valahogyan. Szóval ez lényegtelen.
    Javítsatok ki ha tévednék.

  70. kb. 10 perc alatt szedtem össze a gondolataimat, mielőtt elrohantam itthonról, nem gondoltam végig 5 évadot, csak le akartam irni

  71. dögöljön meg aki lopja a nevem ___gazad volt a füst tényleg nem járt a másik szigeten mekkora egy barom vagyok bocs!___ ezt NEM én írtam…. remélem jó szórakozik az a névlopó k.rva k.csög

  72. nemártana ha regisztrálással lehetne cska ide írni akkor nemlennének ilyen névlopó patkányok

  73. 100.

  74. alter zmeg igaza van annak aki a nevedben mit sértődsz meg azon hogy nem ért valaki valamit?

  75. Mondjuk jó hogy betartották a “nem lesz visszatekintés az utolsó évadban” igéretet 😀

  76. Dogen és Lennon~Pierre Chang és Radzinsky

    • Dogen japán chang meg kínai.És dogent egy naagyon híres színész játsza,Radzinsky meg fejbe lőtte magát és el lett temetve 😀

  77. Alter így nem beszélünk közösségi oldalakon hogy “dögölön meg az..” mert evvel csak az IQ számodat mutatod meg! Arra meg senki sem kiváncsi 🙂

  78. elnézést tényleg többet nemfog ilyen előfordulni

  79. Jó rész volt.Stop.Várom a következöt.stop.Tényleg kéne ez a regisztrálos dolog.stop.

  80. stop?? : D

  81. 111-Király!!!

  82. Ennyi lett a félévi átlagom 😀

  83. HAHA-Bundy-Jó neked.:-)

  84. Eza rész Emmy díjat vagy valami óriási díjat érdemel.. eszméletlen volt… hihetetlen na.. Richard eddigis szimpatikus volt nekem de így már a kedvencem Locke előtt ami nagy szó :))) 10/10 ezt nehéz lesz überelni.. szinte lehetetlen.. de remélem nincs igazam :))

  85. Save All Paperwork: Whatever paperwork arrives with your parts or which is provided from the seller should be maintained.
    ) and installation used are correct for your situation and the location of your wine cellar.
    You wont get a true imitation of your signature with this Android app, unless you
    can cleverly manipulate the mechanics behind its operation, but
    that is highly unlikely.

  86. However, there are several online interfaces available where
    one needs to click on different types of options to send HTML code in email or to generate HTML
    code. It’s easy to use a fake IP address on i – Phone and i – Pad, but you need to know what you need the fake IP for. Therefore it’s better to always do the intelligent point and take these tips.

  87. Those that cannot apply for this kind of card or that
    would prefer a different solution could consider a prepaid card
    that comes with a credit building element as an alternative.
    It’s easy to use a fake IP address on i – Phone and i – Pad, but you need to know what you need the fake IP for. You wont get a true imitation of your signature with this Android app, unless you can cleverly manipulate the mechanics behind its operation, but that is highly unlikely.

  88. Those that cannot apply for this kind of card or that would
    prefer a different solution could consider a prepaid card that comes with a credit building element as an alternative.
    It’s easy to use a fake IP address on i – Phone and i – Pad, but you need to know what you need the fake IP for. Decide now because if you are a weight lifter, you will not build the chest that you are looking for.

Vélemény, hozzászólás?

 
