[Kibeszélő] 6×11 – Happily Ever After

A kommentekben TILOS a spoilerezés!! Legyetek szívesek ezt figyelembe venni, ha hozzá akartok szólni a témához, ami egyértelműen az adott rész kibeszélése.

Cím: 6×11 – Happily Ever After
Centrikus-karakter: Desmond
Írta: Carlton Cuse & Damon Lindelof
Rendezte: Jack Bender
Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Henry Ian Cusick -mint- Desmond
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Dominic Monaghan -mint- Charlie
  • Jeremy Davies -mint- Daniel Faraday
  • Alan Dale -mint- Charles Widmore
  • Fionnula Flanagan -mint- Eloise Hawking
  • Sonya Walger -mint- Penelope “Penny” Widmore
  • Fisher Stevens -mint- George Minkowski
  • Sheila Kelley -mint- Zoe
  • Fred Koehler -mint- Seamus
  • Chad Donella -mint- pultos
  • Kayren Butler -mint- orvos
  • Ben Cain -mint- MRI-technikus
  • Grisel Toledo -mint- Tyra nővér
  • Sundra Oakley -mint- ügyvéd
  • Haley Williams -mint- asszisztens
  • Jonathan Arthur -mint- Simmons
  • Gerard Elmore -mint- clipboard-os srác
  • Hannah Bell -mint- nővér
  • Christopher McGahan -mint- technikus #1
  • Steve Boatright as bandita #1
Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/04/06.

72 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×11 – Happily Ever After”

  1. Szerintem én fent maradok 😀 már várom. főleg charlie miatt !!!

  2. Helyi idő szerint mikor kezdődik a rész?

  3. Már a szereplőlista is jó!!

  4. TE JÓ ISTEN! Ezzel a résszel a készítők igen összemosták a szart mindenkiben. Mondták, hogy jelentősége lesz az ALT-nak, mondták, hogy nem időhúzás, de hogy elküldik oda Desmond agyát, aki ráadásul utána emlékszik is a dolgokra.
    Darlton brothers ezt megcsináltátok rendesen (Y)

  5. Köszönöm szépen 10/10. NAgyon tetszett! Mostmár érzem mi lesz a LOST Vége. És zseniális!

  6. Letöltéshez:

    http://www.filestube.com/94fb1d58e36b085503e9/go.html

    vagy

    http://rapidshare.com/files/372899838/Lost.S06E11.HDTV.XviD-NoTV.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/372899744/Lost.S06E11.HDTV.XviD-NoTV.part2.rar

    vagy

    http://torrents.thepiratebay.org/5484188/Lost.S06E11.HDTV.XviD-NoTV.5484188.TPB.torrent

  7. gyönyörű volt ez a rész. talán kevesebb volt benne a WTF, mint a Constantban, de nem is kellett annyi bele. nem volt az a célja.

    elgondolkodtató….. nem az előbb látottak mondatják velem, de épp a Lost megnézése előtt, és közvetlenül ébredés előtt olyannal álmodtam, akibe nagyon sokáig szerelmes voltam (1 évig) -nevezzük 1-eskének. amikor anno 2008 nyarán megláttam, rögtön tudtam, hogy csak ő kell, és senki más. sajnos nem jött össze, plátói maradt a dolog, mert ő valaki mást szeretett. volt 1 kemény évem, mire ki tudtam verni a fejemből. újra szerelmes lettem valaki másba, annak viszont pár hónap után szomorú vége lett, nem részletezem, nem voltunk egymás végzete. de sajnos mindmáig szeretem. közben 1-eskével mindvégig tartottam a kapcsolatot, sőt, gyakorlatilag az elmúlt pár hónapban vele vigasztalódtam. a sors furcsa fintora, hogy most ő közeledik, de én szeretek mást.

    nos, egészen ma reggelig volt bennem egy olyan érzés, hogy ez már nem változhat, talán így maradok örökre… aztán ma reggel berobbant az álmomba 1-eske, megfogta a kezem(!), és közölte, hogy neki “így most jó”. Az volt a fura, olyan érzés volt, mint amikor Juliet az utolsó másodperceiben azzal törődött, hogy elmondja Sawyernek, hogy “sikerült”/”it worked”. Abban a pillanatban, ahogy éreztem, hogy megfogja a kezem, felébredtem. ülök a géphez, letöltöm a Desmond-részt… nézem… és erre az egész mintha rólam szólna. a legijesztőbb, amikor Des és Penny kezet fognak, erre Des felébred.

    nem tudom, hogy ezt csak én érzem? vagy mindenkihez ugyanúgy szól ez a kis epizód? bennem valami megváltozott az elmúlt két és fél órában. és ez nem az első Lost-közeli élményem, azt pedig most pláne nem lehet mondani, hogy fanatikus lennék… fanatikus akkor voltam, amikor ment a második évad első része szinkronosan, és kb. 10-12 résszel előrébb járt a Lost Amerikában. akkor nem bírtam magammal, egy este és egy éjszaka alatt “felzárkóztam”.

    Szóval most nekem élmények sokaságát nyújtotta a Lost, és ez a rész talán az életemre is kihatással lesz. 1-eskével ugyanis szombaton lesz közös programunk, tegnap beszéltük meg…

  8. Nagyon tetszett, talán még jobban, mint az Ab Aeterno! Nem tudom miért, de nagyon jó rész! 🙂

  9. Magyar felirat:
    http://www.opensubtitles.org/hu/download/sub/3662355

  10. köszi a feliratot!

  11. Tényleg nagyon jó rész volt, vetekszik az Ab Aeternóval… Valóban kezdjük sejteni, hogy hova tart ez az egész. Ha jól értem, Desmond most mindkét idősíkban tudja, hogy létezik egy másik valóság, egy lehetséges másik élet, az ALT-ban ezért akarja összegyűjteni a 815 utasait, hogy nekik is megmutassa, de hogy a Szigeten mire készül, arra nincs ötletem. Nagyon rejtélyes volt, amikor egy pillanat alatt átállt Said oldalára. “Lead the way.” – a hideg is kirázott…

  12. Manguszta: uhhh nagyon kemény :)))

  13. amúgy tényleg igenjó rész volt…megkell még azért értenem teljesen ezt most, de kurvajó volt 😉 yeeaaaa

  14. Valaki majd egy letöltési linket tudna dobni please?

    • Föntről a 6. kommentben van pár link!!!
      Egyébként ha a google-ba beírod, hogy “Lost S06E11 Happily.Ever.After.HDTV.XviD-NoTV” akkor pillanatok alatt találsz használhatót…

  15. Daniel mondta hogy valószínüleg felrobbantott egy bombát. Ez most a Jughead lenne? Mert az a sziget síkjában nem robbant fel, tehát akkor az ALT idősíkban felrobbantják? De akkor hogyan kapcsolják majd össze a szálakat, mert így egyszerre felrobbant, meg nem robbant fel…

    • épphogy az Alt idősíkban robbant fel a bomba, azért süllyedt el a sziget

      • Oké, szóval felrobban ott a bomba biztosra, de mikor? Vagy hogy akarják összekapcsolni a két szálat? Mert ha ott felrobbant akkor elméletileg most se kellene szigetnek lenni, mert ha van sziget nem robbant fel. Na ezt már nagyon nem értem :D.
        Vagy a robbanás előtt ugrott a sziget? Mondjuk azt nem hinném 😀

  16. “Mert ha ott felrobbant akkor elméletileg most se kellene szigetnek lenni, mert ha van sziget nem robbant fel. Na ezt már nagyon nem értem .” Sterintem a sziget, nem olyan sziget amilyeneket mi ismerünk és gondolom emiatt nem pusztult el, vagy talán mégis?! De nem szpojlerezek! Inkább olvasd el azt a halálesetes hírt és gondolkodj el rajta! Van variállási lehetőség bőven…;D

  17. szerintem ez a rész volt az, ami tudatta velünk, hogy fogadjuk el a halálokat, még ha kedvencünk is, mert az ALT síkban mindenki élete a végén “Happily Ever After” lesz, egy tökéletes lezárása, egy tökéletes sorozatnak

    ui: manguszta együtt érzek veled, én is jártam hasonló cipőben, sőt talán még járok is

  18. Gyakorlatilag, ez a rész mindent bekavart.
    Hatalmas rész volt.:D:D:D
    Mikor kezdenek már meghalni az emberek?

  19. Daniel Widmore xD felkiáltottam amikor meghallottam. Fülháborútó! xD és akkor mi Penelope Faraday?:D:D

  20. Eredetileg Eloise nem volt a felesége Widmore-nak, ezért volt Faraday a neve

    • Eloise-nak Hawking a vezetékneve, nem pedig Faraday. tehát valószínűleg Daniel ezt a nevet csak úgy felvette, vagy kitalálta magának vagy nem tudom. 😀 mivel az apja meg Widmore, ezért ez eléggé egyértelmű.

  21. Nem fogok csodálkozni hogy jó a rész-Valjuk be a Desmond-centrikus epizódok mindig is jók voltak!

  22. Charlie karakterében most érezhető volt Simon Campos karaktere is, bár lehet hogy szándékosan..amit nem értek, hogy ha Desmond most segíteni akar Widmorenak akkor miért ment Sayiddal? vajon amit a kocsiban mondott hogy akar nekik mutatni valamit, azt meg tudja mutatni nekik az eredeti világban is?

  23. van egy elmélet a dark ufo oldalán az alternatív időröl. a durva spoilerek közé beírtam,mert tényleg súlyos.

  24. Az,hogy elment Sayiddal,a terv része.Ez szinte 100%

  25. Nagyon durva hatással volt rám ez a rész.. 10/10 egyértelműen!! Nem is tudom, mit mondjak róla. Ezt asszem meg kell néznem mégegyszer.

  26. tényleg nagyon jó rész, csak azt nem értem, hogy desmond miért a gázt nyomja amikor charlie elrántja a kormányt, miért nem a féket?:)

  27. azt nem értem, hogy a sajtósok is vagy kik, akik már látták a részeket, vagy ismerik a forgatókönyvet, ezt a részt 7.20-ra értékelték.
    hihetetlen, nálam 10/10 volt, évad legjobb része szerintem, pilot volt még nagyon állat de ez még azt is körözte, már kezdtem félni, hogy nem fogom szeretni ezt az évadot, de most számomra is beindult, ez az igazi Lost-Fan életérzés 😛

  28. Épp most nézem a Constans-t és láttam, hogy pont ugyan azt írta (rajzolta) le Daniel az ALT -ban mint amit nézett a Constans-ban mikor Desmondnak mondta hogy mire állítsa be a gépet…

  29. abszolút rendben volt a rész. nálam is 10/10. Charlie tényleg simonos volt, de tök szép volt, ahogy Claire-ről beszélt. Daniel meg eleve mindig nagyon jó, és most énrám is rámhozta, hogy megnézzem a régebbi részeket. Végig olyan deja vu érzés kerülgetett a rész alatt… szerintem is Ab Aeterno szintű 🙂
    Ja, és mekkore poén volt már a Tour de Stad-jelenet… A kis Penny most milyen büszke lehet magára, hogy egy csáva csak jön a semmiből, és mikor kezet ráz vele, elájul tőle 😀 😀 😀
    És annak is örülök, hogy elkezdődött a megvilágosodás az ALT-tal kapcsolatban. (ideje volt. :D)

  30. Ez nagyon jó volt 😀 10/10 végre volt Charlie-ból egy nagy adag, és ahogyan Claire-ről beszélt, mert egyértelmű h róla beszált, nagyon szép volt, (uez amikor Dan beszélt Charlotte-ról). A rész tele van rejtélyekkel, amelyek megválaszolására nagyon kevés idő van. De furcsa volt amikor Des elment Sayiddal, Sayid pedig életben hagyta Zoe-t. legyen már jövőhét 😀

  31. Én most a 6×15-öt várom nagyon de úgy látszik ebbe bele fog szólni az érettségi!!!:'( nem tudom ki fogom e bírni h ne nézzem meg
    egyébként tényleg jó rész volt!!! De már nagyon közel a vég!!!!:'(

  32. én azt nem értem h faraday azt mondta h penny a féltestvére, de elvileg a penny a fiatalabb de mégis az elois a felesége a widmornak
    de nagyon nagy rész volt én azt kivánom h bárcsak már jövő kedd lenne 😀

  33. “én azt nem értem h faraday azt mondta h penny a féltestvére, de elvileg a penny a fiatalabb de mégis az elois a felesége a widmornak”

    Ezt én nagyon nem értem hogy mit akarsz ezzel…

    • Gondolom arra kiváncsi, hogy ki lehet Penny anyja (vagy apja?) az ALT-ban (is?).

  34. Hát engem nem nagyon rázott fel ez a rész… 10/6 kb. A szigeten nem trötént semmi extra.. Desmond tudtuk hogy ” más ” és azt is hogy valahogy összehozzák a két szálat.. De akkoris lapos volt nekem egy kicsit ez a rész :S 😦

  35. (Szerintem) Ez a rész az Ab Aeterno szintjén volt; ez a 2 rész eddig a legjobb, ezek igazi “lostos” részek voltak. Ezzel szerintem mindent elmondtam.

  36. Jah és Desmond nagyon jót alakított; alakul az alternatív idősík jelentősége is.

  37. Ez a rész jobban tetszett mint az Ab Aeterno. valahogy jobban bírom Desmondot mint Richardot. 😛 Charlie!!!! az egyik kedvenc karakterem visszatért csomó jelenetre. ennek nagyon örültem, mint ahogy Danielnek is. 😉 az biztos h 10/10es rész, és megfogom még párszor nézni. 🙂

  38. 9,5/10, de csak mert alig voltunk a szigeten, de hát minden nem lehet egyszerre egy epizódban…

  39. Mért gondoltam azt, hogy ebben a részben lesz egy eskövő??? :D:D

    Na mind1:) ez az a rész, amit megnéztem, annyira nem tetszett, aztán nézegettem az oldalt, meg más oldalakat is, és rájöttem h milyen fontos….pedig először csak néztem h “de szar befejezés…”
    HIC meg a többiek is nagyot játszottak, érdemes megfigyelni Des arcát az elején mikor Widmore-ral beszélget, és hogy remeg az arca a dühtől…az állványos-agyonvágós jelenet is adta:)
    sziget kicsit kevés volt, de ez volt az eddigi talán legjobb/legfontosabb AltLost…
    A bombás dologhoz meg annyit (lehet h spanyolviasz), de vhogy (félre)sikerült a kísérlet, és ugye 1977-ben voltak mikor felrobbant, lett 2 idősik->egyik az AltLost, ami a szigeten kívüli 77-től változtatta meg a dolgokat, elsüllyedt a sziget, mindenki tök más lett, stb…mert ugye nem csak a gépen változtaak emg az emberek, hanem már előtte is tök más életük volt, des is a gépen volét, stb…de véletlenül fennmaradt a másik idősík is, ami viszont 2007be repítette Jackéket, de közben a kinti sík is már 2007ben tart, csak megváltozva.
    Remélem értelmes lett:)

    • az alternatív idősík nem egy létező idősík, egy elmélet szerint ez a MIB utolsó megkísértése. vagyis amiket a szigeten kívűl látunk az csak állocke ajánlata a szereplőknek. valakik elfogadják/said/ valakik pedig nem /BEN,SUN/. de ez csak egy elmélet/nem az enyém/ de én szerintem kb. ez lehet, nem hiszem az elmúlt 5 évad alapján, hogy csináltak volna egy olyan idősíkot, hogy mi lett volna ha…, ami történt megtörtént,nem lesz happy end…

      • te nem láttad az előző részt? vagy nembírtad felfogni? 😀 az ALT is létező hát Desmond a rész végén a szigeten emlékezett mindenre ami azt ALT-ba történt vele…

      • Én még mindig tartom magam h az “alternatív idősík” a Jacob nélküli életük.

        Mert az 5. évad utolsó részeibe, Jacob a főszereplőket meglátogatta, és meg is érintette mindegyiket (Richard mondta h ha valakit J. megérint az kap valami “jutalmat”), ergó ő “mozgatta” őket.

        Ez a sík szerintem meg azt mutatja, milyen az életük a Jacob “beavatkozása” nélkül.

  40. jó ötlet lenne, h 1977-től változott meg minden, csak pl ott a bibi, h Ben-t akkor már elvitték a Templomba és nem is jöttek el a szigetről a robbanás előtt.

    a rész amúgy nagyon jó volt. amikor már a 3. jelenet volt egymás után Altos, kezdtem rájönni, h nem fogunk visszatérni a szigetre. Érdekes, h Desmond simán el tud vinni már 2.szor egy nem-szigetes részt (a másik a Flashes Before Eyes volt).

    Henry nagyon jó szinész, ez is alátesz a részeinek, de a sztorik is baromi jól köré vannak írva.

    Csak ámulok, mikor ilyen apróságok klappolnak, h ha Desmond, akkor Widmore, ha Widmore, akkor Eloise, aki találkozott Desmonddal a Flashes Before Eyes-ban is, vagyis nem kis közös múltjuk van, ha Eloise, akkor Daniel, és Danielnek se kis kapcsolata volt Desmonddal, az egész 4.-5. évad szólt erről. Charlie-t kicsit már erőszakkal hozták a sztoriba, de a “flash”-ére szükségünk volt, h kezdjük érteni az Altot.

    Az érdekelne, h Desmond vajon ezt a síkot látta mikor megsütötték? Nagyon megváltozott még Widmore felé is. Jó lenne látni, mit tud.
    Mire kell vajon h túléljen egy erős elektromágnesességet?

    • Talán a füst elektromágneses???

      • Elképzelhető.
        Azt mondták…. na itt abba hagyom :D, durva spoilerekben benne van 😀
        Szerintem ezért is kattog a feszültésggel teli füst, és Desmond legyőzhetné.

  41. Hááát, nyugis rész volt, engem nagyon a Constant-ra emlékeztetett, de nekem az sem tetszett annyira 😐 10/7 kb. Sayid orvtámadása viszont ütött, kíváncsi vagyok, vajon miért marakodik annyira Locke és Widmore Desmondért 🙂

  42. AKI NEM AKAR ELMÉLETET ELOLVASNI AZ MOST EZT NE OLVASSA TOVÁBB….
    Szerintem a füstöt elektromágnessel lehet csak legyőzni, és Desmondot akarja Widmore csalinak használni, hisz ő túl tudja azt élni…

    • ööö szerintem ezt mindenki tudja. sok újat ezzel nem mondtál 😀 mivel kiderült hogy Widmore azért jött vissza a szigetre hogy Állocke-t megölje, mivel ha nem teszi meg és kijut a szigetről elpusztítaná az egész világot( ezzel utalnak arra, hogy például Penny és fia is megfog halni, meg mindenki ha nem segít Desmond…). és mivel Widmore arra fektette a hangsúlyt hogy Desmond 1 kulcsfigura az ő tervében, ezáltal valami ilyesmi kell hogy legyen a végkifejlet.

  43. Elég ütős rész volt. A rész másodszori megnézés után is néztem ki a fejemből, hogy huh mi lesz itt még 😀

    Nekem is ez a rész tetszett idáig a legjobban.
    Bár azt nem értem, miért jó ha Desmond utazgat az időben (vagyis itt már a két jelen között ugrál).Talán Feredaynek is lesz még szerepe, nem is kicsi 🙂

  44. Dav és még egy páran – A következő részek centrikusságai is spoilernek számítanak, úgyhogy töröltem illetve szerkesztettem az olyan kommenteket. 😉

  45. szia Josh, örülök h megint vagy 🙂

  46. jacob!!!
    olvastam a hozzászólásod,amelyben kifejted,hogy az alt idősík az a jacob nélküli életük lett volna csak szerintem ebbe az nem stímmel, hogy akkor locke halott lenne hiszen jacob élesztette fel. legalábbis azt hiszem.

  47. Akarok még Faradayt! 1ébként sztem az lenne a legjobb ha Flocke-ot bezárnák abba a dobozba ahova Desmondot zárták be és kiengednék az elektromágnest. Akkor szerintem legyőznék. Bár lehet hogy Desmond is elég hozzá. hmmm

  48. Sziasztok!
    akkor most Desmondnak is van egy “ajándékba kapott képessége”???
    Jacob őt megérintette egyáltalán??
    nem tom…
    Szerintetek?

  49. “jacob!!!
    olvastam a hozzászólásod,amelyben kifejted,hogy az alt idősík az a jacob nélküli életük lett volna csak szerintem ebbe az nem stímmel, hogy akkor locke halott lenne hiszen jacob élesztette fel. legalábbis azt hiszem. ”

    de az altban Locke jóban van az apjával…az alt élet teljesen más

  50. igen, ez így van. tehát jacob elmélete eddig a legésszerűbb, hogy az ALT azt az életüket mutatja be ahol Jacob nem érintette meg őket. és most Desmond valószínűleg megfogja őket keresni egyenként és elmondja nekik h mi hogyan van, mi változott az “eredeti” életükhöz képest… és zserintem ezt úgy fogja csinálni hogy a 2004-es és a 2007/8-as Desmond egy és ugyanaz, és ugyanúgy utazik az időben mint régen az “Állandó” című epizódban. Most néztem meg ismét azt a részt, és ott is ugyanezeket kérdezi h mennyi ideig volt eszméletlen meg ilyesmi. tehát ez tuti így van. 🙂 most biztos megnézi Sayidot h mit csinál vagy ilyesmi, és amikor tudatalattija utazik vissza akkor felkeresi azt a Sayidot és elmondja h mit csinál a szigeten stb.

  51. És mi van akkor, ha Locke teljesen másképpen vesztette el a járását? Az apja amúgysem lökhette ki az ablakon, mert láhtattuk Locke fotóiból, hogy most puszipajtások.

    • ez is majd biztosan kifog derülni mikor Jack megműti, ha egyáltalán lesz ilyen, de valószínűleg lesz.

  52. Igen, pont ez a lényeg, mivel látható hogy akik a szigetre kerültek azok az alt. síkban is összefutnak valamilyen módon/összefónódik az életük.

    Ergó, mivel Katet és Sawyert már gyerekkorába meglátogatta Jacob, onnantól minden változik…

    Ezért lehet h Locke jóban van az apjával, és máshogy kerül tolószékbe.De ebből sejteni lehet azt is hogy Sawyer anyját már nem Locke apja veri át.Ha csak Locke-nak nem mostohaapja van.

    Erről a 2 lost mozifilmről tud valami valamit? 🙂

  53. 10/10The Best!

  54. OFF:
    A durvább spoilerekbe bemásoltam a linket ahol azokat a bizonyos dolgokat olvastam és a forgatási hírekbe meg írtam a negyedik posztot a fináléban történtekről

Vélemény, hozzászólás?

 
