Lost kiállítás Budapesten!

UPDATE: Az SFPortal.hu megírta a legfontosabb infokat, amik itt vannak összeszedve:

  • Mi ez? Egy kiállítás a Lost-ban látott eredeti kellékekről.
  • Hol lesz? Budapesten a VAM Design Centerben (VI. kerület, Király utca 26.)
  • Mikor? A privát megnyitó április 22-én lesz, de maga a kiállítás április 23-a és 25-e között lesz megtekinthető.
  • Mennyiért? A belépés ingyenes!

Én tuti, hogy ott leszek valamelyik nap. 😉
——————————————————————–
A cím szinte mindent magába foglal. Azon kívül, hogy április 22-én a VAM Design Centerben lesz a megnyitója, nincs róla túl sok infó. A lényeg, hogy a sorozatban látott legtöbb tárgyat fogják kiállítani. Ezeket a tárgyakat egyébként nyár elején el is fogják árverezni – természetesen nem kis áron. A képen látható pár példa:

~ Szerző: joshjb - 2010/04/11.

32 hozzászólás to “Lost kiállítás Budapesten!”

  1. Elárverezik?? :O kell Kate repülője!! : D Meg vmi Sawyertől (Dzsótól) : D

  2. Nekem a fotó kell! Kirakom az asztalomra 🙂

  3. Charlie gitárja, Desmond bunkeres kulcsa és Sawyer levele kell!!! 😀 amúgy tuti megyek. 😉

  4. basszus nekem Des&Penny közös képe kell,meg Sawyer levele *.*
    bár el se tudok menni, de azért ha megesik rajtam vkinek a szíve elfogadnám..:D

  5. NEM ISSS inkább Charlie DS-es gyűrűje 😛 (ha azt is lehet:D)

  6. Én már gyüjtöm a pénzem Mikhail szemkötőjére:)

  7. Nekem a ruha kell,meg a kulcs!Motorkulcsnak fogom használni!Meg Daniel naplója.Juliet tangája,DS gyűrü,meg a hidrogénbomba!

  8. Hát én is tudnék mondani pár dolgot amit elfogadnék, de sajna sztem olyan árak lesznek hogy inkább lemondok róla..xd Amugy meg a kiállításra remélem lehet fényképezőt vinni….

  9. Sawyer levele kell :@:@:D

  10. Hát ha még vasárnap is tartana akkor lehet fel tudnék menni…
    nagyon reménykedek benne

    • Gondolom nem egy napos lesz a kiállítás. Sztem pár hónapig biztos elérhető lesz.

  11. fú basszus tuti megyek 😀

  12. Egy sztárvendég se ártana 🙂

  13. Én ha vehetnék valamit tuti Áron szupermenes pizsijét venném meg XD

  14. De leaglább Jack levágatta a haját végre 🙂

  15. Halacskakeksz nem lessz vèletlenűl? 🙂

  16. Ja,ha lehet vinni fényképezőgépet,kapjatok le légyszi minden cuccot,ok?

  17. Én beérném a Jughead-del is! 😀

  18. én 1. nap ott lezsek az 100%, Kevin Johnson személyit lehet venni?XDD

  19. És Ben 3.5 millió dollárja *,*

  20. Ha valaki tud árat mondani majd irjon pls 😀 Bár tuti ottleszek 😀

  21. Ingyenes a kiállítás!!!!!!!!!!!!!!!! Április 22-én lesz a zártkörű megnyitó, majd 23-25-ig lehet látogatni.

    http://www.sfportal.hu/lost-kiallitas-budapesten-5870.scifi

  22. Bazmeg nézem AXN-en a saktáblás promót szinkronnal :O
    Kibaszott hátborzongató.Nagyon jól csinálja locke-ot játszó szinkronos.
    Ez az évad jobb szinkronú lesz mint a többi érzem.
    Sokkal jobb lesz főleg ha Flocke-nak ilyen jó lesz!

  23. tuti ott leszek thx norbikess az infért :DDDDDDDDD

  24. De lehet is érezni hogy Flocke-ot kicsit máshogyan szinkronizálja Balázsi Gyula mint Johnt de szerintem elég jól!

  25. Nem értelek titeket. Kate repülője és Charlie gyűrűje az akciófigurák mellé csomagolva bárki számára elérhető. Penny és Desmond fotója pedig kb. 50 forintért kinyomtatható.

    • Az akciófigurákban a repülő meg a gyűrű is műanyag, szar minőség (a repülőm széttört) a képet meg nem könnyű megtalálni olyan minőségben.

      Nem beszélve arról, hogy itt az EREDETI tárgyak lesznek, amiket a forgatáson használtak a színészek. 😉

  26. hát igen ancsie18 😀 ezek eredetiek 🙂
    amúgy valaki nemtud infót arról, h 25-én meddig lesz nyitva a kiállítás, mármint pontosan hány óráig lehet megnézni? Mert egyik bartánőmet kértem meg, h fotózzon nekem, ha lehet, mert én sajnos az ország másik végén lakom, ő viszont odajár suliba, de csak vasárnap lesz Bp-n :S
    aki tud infót erről, légyszi írjon! előre is köszi.

  27. a kiállítás napjain, kivéve a nyitáson minden nap 10-18ig lehet megtekinteni.Tudom, mert felhívtam a szervezőket.:D

  28. Azt azért remélem sejtitek, hogy az amerikai/japán/német/stb rajongóknak mennyivel több pénze van relikviákat venni… Teljesen esélytelen egy magyar ember számára… Én olyan 100.000.- forint körülre tippelném az alsó határt. Mindenesetre mi is felmegyünk megnézni, ha már Hawaii-ra nem jutottunk el. 😛

  29. […] Lost: A kiállítás (by Gelmir) Elért Magyarországra a Lost kiállítás, amiről már korábban írtunk. Maga a kiállítás mától (péntek) ingyen látogatható a VAM Design Centerben, Budapesten […]

Vélemény, hozzászólás?

 
