6×13 – The Last Recruit: 1. Promo

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/04/14.

51 hozzászólás to “6×13 – The Last Recruit: 1. Promo”

  1. nemár,lelövi Sayid Desmondot? :O

  2. Remélem nem :S miért NINCS SNEAK PEEK? ilyenkor már rég fent szokott lenni darkon :S

  3. Bakker nemá…. Megal desmond… Nagyon úgy néz ki… :S

  4. sztem nem öli meg Sayid Desmondot. Csak tipikus beetetés, hogy megnézze az ember. legalábbis remélem. Meg nem hiszem h az ABC annyira hülye, h egy ilyen spoileres dolgot belerakjon a promóba.

    • sztem is pont ez van 😀
      már sokszor megjátszották, hogy promoban összevágnak vmi megtévesztő dolgot, aztán nem si az lett belőle..

  5. sztem meg nem fog meghalni Sayid le lővi de igy sem fog meghalni

  6. biztos nem lovi le.A lockeos jelenet regi vagy uj?

  7. amikor csak a feje latszik

  8. Emlékezzetek, ezt a trükköt már korábbi promóknál is elsütötték
    1) mikor Gault kapitány mondta, hogy “Torch the Island”. Parancsnak hangzott, pedig csak hitetlenkedés.
    2) “We’re all gonna die” Hurleytől. Komolynak hangzik, pedig csak rizikózott…
    Ezek után én már szerintem ez ebben a promóban látott dolgokat sem kell készpénznek venni 🙂

  9. elnézést a nyakatekert megfogalmazásért 😀 a lényeget azért remélem ki lehet belőle hámozni 😀

  10. pedig most meghal…

  11. ki?

  12. ez az eddigi legjobb promó…. nagyon jóóó

  13. ja,nekem is tetszik.Eddig nalam a 6×05 vitte a palmat!

  14. ha Desmond meghal…igazságtalanság…

  15. nem hiszem, hogy a kútba lökés után, amit a promó szerint sikeresen túlélt, a következő részben egyszerűen lelövik, lesz itt még csavar 🙂

  16. ja,biztos lesz!

  17. a fotok se rosszak.

  18. Már csak 6 rész 😦 Istenem mit nem adnék egy hetedik évadért.. Remélem nem sietik el a dolgokat és rendesen le lesz minden zárva

  19. Mi robbant ott Flocke mögött?

  20. Április 27-én nem a 6×14-et fogják leadni, hanem a 6×09 Ab Aeterno-t még egyszer! 😦 És minden tolódik egy héttel.

  21. Szerintem hülyeség lenne ha Desmond meghalna , hiszen akkor mi értelme lett volna az egésznek amit vele csináltak meg miért lett volna olyan magabiztos ?

  22. uhh.erre a jelenetre vartam a legjobban az evadban-sneak peak!ez nagyon de nagyon jo lesz!ajanlom hogy nezzetek meg!

  23. Ettől a promótól a szőr feláll a hátamon…a Locke/Claire arcát mutató másodpercek felvitték a pulzusom, nem tudom mi lesz, de biztos tetszeni fog! 🙂

  24. Soktat várok ettől a résztől, mert nem hiába raknak be csak “úgy” egy multi centrikus részt. Végre van sneak peek darkon YAY! 😀

  25. Azért hiába érzelemmentes Sayid visszaemlékezhetne a Constantos jelenetre miután Sayid megbütykölte a telefont és fel hívta Pennyyt, hogy Desmond milyen hálás volt neki, és ezután csak úgy lelőné? Bár mondjuk Robert is lelőtte volna Rousseout miután megfertőződött, pedig a gyerekét várta 😦

  26. Pendulum – Through The Loop a zenei aláfestés! Állati jó választás volt! 😛

    There’s no earthly way of knowing,
    Which direction we are going,
    There’s no knowing where we’re rowing,
    Or which way the river’s flowing,
    Is it raining? Is it snowing? Is a hurricane a-blowing?

  27. alapból nem vagyok oda az ijen zenékért de ez most kurva jó!

  28. en se,de a promo zenek nekem mindig bejonnekB-)

  29. http://www.sorozatjunkie.hu/2010/04/15/jaws-az-evtized-legjobb-sorozata/#more-34569

  30. g*c*jóóó promo 😀
    na arra kíváncsi volnék kinek és miért írja Sun (gondolom) a lapjára h ‘youu did this to me’…
    sztem Locke-ot Jack megműti az alt-ban
    meg sztem Sayid nem öli meg Des-t, ha így lenne tuti nem raknák be 1ből az első promóba…sztem éppen h Sayid segít majd neki kijönni a kútból

    • szerintem Lockenak írja, hiszen azóta nem tud beszélni amióta vele találkozott

  31. vajon Desmond azért ütötte el Lockeot, mert emlékezett hogy a szigeten belökte a kútba? (mert a kérdésre hogy “tudod-e ki vagyok” azt felelte hogy persze “john locke”, szal azt hiszi h locke volt) másik, az LA X-ben Juliet valószínűleg érzékelte az alternativ idősíkot ezért “mondta” hogy sikerült..

  32. ja meg még annyi h úgy tűnik a térképen a kikötőre mutogat valaki

  33. ?szted ez a lost legnagyobb rejtelye?

  34. A Junkie-n az évtized sorozata a Lost lett 🙂

  35. Sztem jó kis rész lesz és biztos ütős vége lesz, hogy aztán 2 hétig rágjuk a körmünket:D. Amugy pont most gondolkoztam azon hogy minek örülnék jobban: ha a lost utolsó jelenete
    -valamilyen ütős cliffhangeres párbeszéd lenne
    vagy – egy szép zenei aláfestéssel valamilyen jó kis jelenetet látnánk. Hát nem tudom szeritetek????

    • nemtom nekem a PB-s tetszett, csak ott ugye elqrták, mert csináltak még egy dupla részt amiben még egy börtönből kellett kiszöktetni Sarát

  36. XD

  37. Am a suttogásokkal kapcsolatban:
    Itt le van fordítva az 1-4.szezonig az összes.
    És nagyon kisértetiesek.Shannon halálánál boone mondja hogy szia hugi meg még egy csomó durva dolog.

  38. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Whisper_transcripts
    (Lehet hogy lefordítom de nagyon félelmetesek)

  39. Én írom a 44. kommentet mert 44-es a lábam xD

  40. Amúgy ti azt észrevettétek hogy hogyan lehet Hurley életében ott Pierre Chang? Hisz a 70-években is se volt egy fiatalság, de még hogy a 2000-es években ugyanúgy nézzen ki, lehet hogy ez is egy alternatíva de szerintem akkor kicsit tulzás 🙂

  41. Eddig a Lostnál ez a legkirályabb promó amit valaha is láttam, szinte csak új jeleleneteket tartalmazott, biztos nagyon izgalmas lesz, mert ebben a Hurly -is rész sem volt uncsi, ugylátszik kezdenek beindulni az események, és a szereplők is elkezdtek hullani, remélem hogy Sayid nem lövi le Desmondot hanem valaki mást, ő az egyik kedvenc szereplőm, megmég arra is kiváncsi lennék hogy mi robbanhatott fel Flock háta mögött!

  42. az a lövés vagy egy elég bénán sikerült effekt vagy csak a promoba lett belerakva painttel 😀

  43. én aggódom Alpert miatt, igaz, hogy elvileg halhatatlan, de mivan ha Jacob halálával ez megszűnt?

  44. Rég láttam már ilyen jó promót…
    -Locke-ot viszik a kórházba, vajon miért lesz benne a részben?
    -A Flocke-Claire kétarcozás az nagyon ott volt
    -Zene is jó
    -Sayid sztem se lövi le Dest, bár kinézném a készítőkből h tudják h eddig is mindig csak beetettek promóban, és ezt megszokta mindenki, ezért most tényleg úgy lesz…
    -A Flocke áll-mögötte felrobban dolog pedig erősen emlékeztet a 3x13as sub robbanásra…:D

Vélemény, hozzászólás?

 
