6×13: 1. Sneak Peek

~ Szerző: joshjb - 2010/04/15.

11 hozzászólás to “6×13: 1. Sneak Peek”

  1. szegény igazi Locke 😦

  2. de kár, hogy nem tudok angolul

  3. Tessék:
    Jack: Úgy nézel ki, mintő.
    MIB: És ez zavar téged?
    Jack: Ami engem zavar az az, hogy nem tudom mi a fene vagy Te.
    MIB: Biztos?
    Jack: Miért John Locke?
    MIB: Mert ő elég ostoba volt ahhoz, hogy elhiggye okkal van a szigeten, és erről meg is volt győződve addig, amíg ki nem nyírták. Te pedig visszahoztad őt egy szép koporsóban.
    Jack: Tehát meg kellett halnia ahhoz, hogy Te most így nézhess ki.
    MIB: Pontosan.

    néhol kicsit pontatlan voltam, de már késő van 😀

  4. KÖSZÖNÖM A FORDÍTÁST!

    Na ezért szeretek erre az oldalra járni. Itt segítenek nekem 🙂

    Köszi rvtul!!!

  5. Hát a második sneak peak nagyot ütöt! VÁÁÁ Ezekszerint mégis azt hiszik, hogy John Locke = John Locke? De miéért vááááááááá Ez nagy lesz nagyon.

  6. tényleg durva a 2. sneak peek, úgy látszik Desmond duplán betalált 😛

  7. Miért talált be duplán?

  8. Locke elütésével előhozza Sun-ból is az emlékeket

  9. nincs mit Fabi 😉

  10. lenne 1 kérdésem: lehet hogy én maradtam le róla, de nekem fogalmam sincs hogy Ben honnan szedte azt h Locke testét is vinni kell ajira járattal….

  11. eloise hawking 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
