6×13: 2. Sneak Peek

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/04/16.

62 hozzászólás to “6×13: 2. Sneak Peek”

  1. Ááááááááááá

  2. A halálközeli élmény a másik univerzumbeli élményeket hozza elő, fura.

  3. arra kíváncsi lennék, h Jacknél, hogy akarja előhozni az emlékeket, Sayidnál nagyon remélem nem úgy, hogy megöli Nadiát

  4. Sayidnál magát öleti meg vele 😀

  5. Vajon mit lát eközben Locke? Mert elég sokat sejtetően bámul a semmibe a hordágyon fekve…

  6. erősödik az az érzésem, hogy mi van, ha mégis Locke a füst legnagyobb ellensége? mivel átvette Locke alakját, itt mindenki azt hiszi, hogy rossz, Desmond is azért ütötte el… ezért ha szembetalálná magát a füsttel, gondolom eléggé haragudna.

  7. Hát nem tudom, de ha engem egy gépkocsi telibe talál, én is a semmibe bámulnék ahelyett, hogy a kórház bejáratát dícsérem a hordágyon fekve 🙂

  8. Locke halott. El van ásva. Alternatív Lockot elütötték. Smokey Locke alakjában van, és megvannak neki Locke emlékei is. De Locke halott. Szerintem. NEm szeretem, hogy halott, úgy érzem nagyon kitoltak vele. Mindig sírt, összezavarodott, mindenki kihasználta, és végül megölték. Halála csak tovább vitte az eseményeket. Nekem tetszene ha visszahoznák, de valószinű hogy nem fogják. Locke Halott 😦

  9. Szerintem tuti, hogy az ALT-ok elmennek a szigetre.

  10. Az rohadt durva lenne .D

  11. Elmennek a szigetre, ami addigra már elsüllyed.

  12. Sürgősen kéne valami új sorozat, Prison Break-nek is vége már rég, és most a másik kedvenc vége is közeleg.. 😦

    A Szökés írói állítólag már írják a “Break Out Kings” forgatókönyvét, ideje lenne már forgatgatni is 😀 Remélem jó lesz.

    Meg tegnap elkezdtem a “Flash Forwardot”, de nem egy nagy szám.

  13. FLOCKE! én a “Doctor Who”-t tudom ajánlani:) hatalmas sorozat:) egyik kedvencem a LOST után… egyszerűen imádom…

    • Nekem is 😀 bár a The Vampire Diaries és a Dexter nagyon kapar utána. Érdekes h 6 éve a Lost a kedvenc sorozatom, de mégis Ian Somerhalder szerepe a TVD-ben jobban bejön, ő igazi rosszfiú 😀

  14. A mentalsita?
    Az is nagyon jó!

  15. Valakinek nincs meg letöltve a magyar szinkronos sakktáblás promó…. nagyon örülnék ha valaki át tudná küldeni… 😀

  16. Nincs, viszont itt a linkje ahonnan megpróbálhatod valahogy letölteni. 🙂 http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1662573015?bctid=76670918001

  17. De ha nem derül ki hogy LOCKENAK miért nem volt haja akkor, nem érte meg nézni a LOSTOT!

  18. nekem ez azért sántit, mert akár Desmondról, akár Sunról van szó, nem emlékezhet egy 2004. októberi napon egy alt sikban 2008ban történt eseményre. még nem élt annyit, hiába “történt már meg” nekünk.

    • egyáltalán nem biztos h ALT-ba 2004-be járunk…elvégre ott teljesen máshogy alakultak a dolgok…

  19. Ez az egész összevan kúszálva, mint a gombolyag, de remélem az évad végére már az összes rejtély meglesz magyarázva!

  20. 1.LOST
    2.Fringe
    3.Flash Forward
    4.SGU
    5.Vampire Diaries
    Most ezekkel elvagyok 😀

  21. OFF
    Én ezeket nézem:
    1. LOST (meglepő ugye?:D)
    2. Dexter (most daráltam le mind a 4. évadot – zseniális)
    3. “V” (a FF-nél jobb, pörög is rendesen, szóval megérhet 1 próbát mindenkinek)
    4. Chuck (nagyon állat sorozat)
    5. The Pacific (látvány és látvány, a történet nem fogott meg különösebben)

    Ezenk kívül néztem még a FlashForward-ot, de a 15. résznél kaszáltam, majd lehet hogy az évadfináléra fölzárkózom. A BBT fasza kis sitcom, bele-bele nézek ha az időm engedi. A Spartacus-t nagyon dícsérik, lehet megér egy próbát…

    ON

    Nem tudom, én nagyon várom a következő részt, annak ellenére hogy nagyon lepontozták, de multi-centrikus, lesz benne robbanás, Jack-ÁlLocke beszélgetés, úgyhogy én bízom benne hogy jó lesz! 🙂

  22. A “Happily Ever After”-t is lepontozták, nekem mégis a top3-ban van az évadban 😀

  23. Wondorog: én is így vagyok vele, bár nekem “csak” az évad top5-be került be. 😀

  24. Dexterről hallottam pár embertől már jó dolgokat, az lesz a következő akkor 😀 Szökést már kezdem unni, mindegyik részt 815-ször láttam már, nagyon nagy kedvencem volt :(. Biztos lesz még ilyen, legalábbis nagyon remélem.

  25. Spartacus Blooad and Sand, most volt vége az első évadnak, vmi elképesztő amit ott művelnek. Az első 4-5rész kicsit döcög, mint történetileg, mind látványilag, de utána.. részről részre javult, csak ajánlani tudom mindenkinek megéri!!

  26. Wondorog:Gondolom azért pontozták le mert magát a részt még nem látták csak a forgatókönyvet olvasták 🙂
    Azért volt gondolom hogy a legelnézőbb kritikus is 7.50 pontot adott
    Huhh a 6×14 mien lehet *.*
    (Suttogásokat a komoly spoilekbe lefordítom a mai nap folyamán)

  27. Am Josh kérhetek tőled vmit?

  28. Martonszokor:Én valahogy nagyon utáltam Locke-ot.

    • Én is utáltam Locke-ot..én sem tudom, h miért..eccerűen nem vt szimpi..

      • Én azért utálom mert:Felrobbantotta a tengeralattjárót ,A lángot ,Kinyirta Naomit ,Elvezette az emberek felét egy helyre ahol a többségük meghal ,otthaggya Charlotte-ot Daniellel semmi normális szövegeléssel.
        És ezeket mind le se sz*rja.Ami megtörtént megtörtént?
        A k*rva annyát neki

  29. nekem az egyik kedvencem volt Locke (mellette Sawyer, Desmond, Daniel)

  30. Kedvenceim:Locke,Juliet,Faraday,Des,Jack,Claire.Kedvenc sorozatom a LOST(de nagyon,nézitek?)és doktor house.Ennyi…nem nézek tvt.:-)

  31. Brugi-Biztos azért mert vén mi?Sawyer mellett elbujhat a dobozos.:-P

  32. bazz!A manusz aki az 1×18-ban Hurley visszaemlékezésébn mondta a számokat a diliházban (Leonard asszem) egyenlő Radzinsky-vel. :OOOO

  33. Most nézem az 1.évadot,de Bundi123-most kiváncsi lettem és odatekerek megnézem hogy tényleg ugyanaz a szereplő-e.:-o

  34. Hogy irjam be az axn-es sakktáblás magyar előzetest a keresőbe?

  35. Bekerestem a Leonars Simmos nevét a google-ba és egyezést mutatott ki Radzinsky-val.
    :O

  36. Nem az!

  37. Josh:Kérdezhetek tőled vmit?

  38. szerintem megkérdezheted, és majd ha itt lesz válaszol:D persze ha csak nem valami olyat kérdezel amit nekünk nem szabad tudni.

  39. Azt szeretném hogy tudná-e a durva spoiler topikot meg a finálé hírek topicot frissíteni hetenként hogy előrejöjjön merhogy lehet hogy akkor többen olvasnák a finálé spoilereket.
    (Ugyanolyanok mint Josh eddigi spoilerei csak finálésak)
    Lécci Josh csináld meg mert az utolsó részig az a topic a süllyesztőbe fog kerülni én meg hetente frissítem új infókkal.Lécci Josh!

    • Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én beraktam magamnak a kedvencek közé, így mindig meg van, nem kell keresni. 😉

      • ez jó ötlet, de aki idetéved és spoilereket keres, az nem valószínű, hogy megtalálja.

  40. Ennek a topiknak én is örülnék!

  41. Sziasztok! Be tudnátok tenni ide azt a linket, amiről szó van?

  42. Téll néha frissíteni kellene..de ez a kedvences dolog jó ötlet ; )

  43. Finálé spoilerek : https://lostspoilershun.wordpress.com/2010/03/17/6×16-forgatasi-hirek-kepek-spoilerek/
    Durva spoilerek:
    https://lostspoilershun.wordpress.com/2010/03/17/a-durvabb-spoilerek/

  44. Én is akartam mondani hogy előrébb kéne rakni…végülis spoiler oldal.:-)

  45. A DURVA SPOILEREK LINKJE! MEGTEKINTÉS CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE!

    https://lostspoilershun.wordpress.com/2010/03/17/a-durvabb-spoilerek/#comments

    A DURVA SPOILEREK LINKJE! MEGTEKINTÉS CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE!

  46. Köszönöm! 🙂 😉

Vélemény, hozzászólás?

 
