[Kibeszélő] 6×13 – The Last Recruit

A kommentekben TILOS a spoilerezés!! Legyetek szívesek ezt figyelembe venni, ha hozzá akartok szólni a témához, ami egyértelműen az adott rész kibeszélése. Aki a durvább spoilereket szeretné kibeszélni az IDE és IDE nézzen be. Az azokhoz tartozó szabályokat nagyon szigorúan be kell tartani – onnan semmi ne szivárogjon át másik bejegyzés kommentjeibe!!

Cím: 6×13 – The Last Recruit
Centrikus-karakter: multi-centrikus
Írta: Paul Zbyszewski & Graham Roland
Rendezte: Steve Semel
Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Henry Ian Cusick -mint- Desmond
  • Andrea Gabriel -mint- Noor “Nadia” Abed Jaseem
  • Sheila Kelley -mint- Zoe
  • Kimberley Joseph -mint- Cindy
  • Dylan Minnette -mint- David
  • Teresa Huang -mint- sebész
  • Skyler Stone -mint- EMT #1
  • Todd Coolidge as EMT #2
  • Yvonne Midkiff -mint- portás
  • Christopher Amitrano -mint- Burditt
  • Kasim Saul -mint- őr
  • Steve Boatright -mint- Mike
  • Mickey Graue -mint- Zack
  • Kiersten Havelock -mint- Emma
~ Szerző: joshjb - 2010/04/20.

87 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×13 – The Last Recruit”

  1. josh lécci frissítsd semmibe se kerül neked.De végüis nyithatok magamnak egy oldalt…
    Mindegy

  2. az én teóriám, hogy meglesz a csónakos üldözős jelenet, Juliet pedig Franket lövi le, Jamest azért nem, mert nála pisztoly van, nem puska, az meg kicsit ironikus lenne ha Juliet kinyírná Kate-et 😀 (ez csak elképzelés, nem tény!)

  3. Wáá..qurva jó rész vt..imádtam *-*

  4. axa vot

  5. végre megvolt a jin-Sun reunion 😀
    Jack egy kicsit bekattant, Widmore átbaszott mindenkit, de Sayid valószínűleg nem lőtte le Desmondot 😀

  6. LETÖLTÉSHEZ:
    http://torrents.thepiratebay.org/5506237/Lost.S06E13.The.Last.Recruit.HDTV.XviD-FQM-NORAR.5506237.TPB.torrent

  7. INNEN IS LETÖLTHETŐ:
    http://www.mammutmail.com/download_do.php?sid=c466aa7b9c1c70b9cfefaf63232e73df&file_name=Lost.S06E13.The.Last.Recruit.HDTV.XviD_FQM.avi

  8. Ez a mammutmail letöltés marha gyors! Köszi!

  9. http://eztv.it ről töltsetek, a piratebayen is eleve az övét szedi mindenki, de az eztv-n legalább össze van gyüjtve minden sorozat =) én egyelőre 100-al töltök le és 900-al fel, amit még mindig nemértek hogy hogy tudom azt feltölteni ami még le se jött 😀

  10. Hát nem tudom ti hogy vagytok vele, de én többet vártam a “nagy” The Candidate című rész bevezetőrészétől… A rész vége nem tetszett, 2hetet kell várni a folytatáshoz. !!!A Flash Sideways egy nagy pozitívum volt!!!, de ez a sziget… Ez a rész a Lighthouse, A what kate does és a Package keveréke. xD
    Életemben nem gondoltam volna, hogy ilyet leirok ide “csalódtam ebben a részben”. 3rész maradt hátra és még nagyon sok megmagyarázni valójuk van Darltonéknak. Az elkövetkező részeknek nagyon kell pörögniük. Bízom az írókban… Ti hogy vagytok vele?

  11. lehetett volna jobb is, nekem Desmonddal kapcsolatban maradtak hiányosságok…de a Locke – Jack, Jack – Sawyer jelenetek kva jók voltak 😀

  12. Én tegnap meg ma sem tudtam elérni az opensubtitles.hu-t az egészbe csak az a rossz, hogy ott szokott először felirat lenni.

  13. nekem is egy kicsit csalódás volt, de azért megnézem még kétszer. Claire sokat javult Justin lemészárlása óta. a következő rész szerintem véres lesz nagyon. de addig még két hét 😦

  14. ha lesz felirat valaki linkeljen lécci, az opensubtitle nem megy…

  15. Most a TVsubtitles-t kell figyelni, ott is Doreus Lost-feliratai vannak, gondolom most ott lesz először.
    http://www.tvsubtitles.net/tvshow-3-6.html

  16. 4-5 körül lesz felirat!

  17. Úgy legyen 🙂

  18. a tvsubtitles.net-en?

  19. Amugy most nincs nagy jelensége a szerelmi háromszögnek és nem is baj egyáltalán.

  20. Addig is, hogy valamivel menjen az idő aki leszeretné tölteni a 6. évadot magyarul (eddig csak 3 rész) szinkronosan az klikkeljen az alábbi linkre én tegnap leszedtem a 3 részt ja és ingyenes szóval: http://sorozatokingyen.org/page.php?105

  21. felirat: http://www.tvsubtitles.net/subtitle-124935.html

  22. Egyébként folyamatosan töltik fel a részeket miután az AXN is leadta.

  23. Egyébként kurvára nincs időm az ilyen hülyeségekkel foglalkozni, úgyhogy tényleg ne lepődjön meg senki ha 100 “mikor lesz már feliraaaaaaaaat???” komment után törlöm őket, vagy a hülyéket banolom. Tessék arról írni, hogy hogy tetszett a rész. Ha meg nincs véleményed, akkor ne kommentelj fölöslegesen! Köszi.

  24. Nekem egyébként tetszett a rész, bár nem mondom, hogy az évad legjobbja vagy valami ilyesmi. De jó felvezető volt, összehozta a legtöbb szereplőt a szigeten és az ALTban is, úgyhogy jó volt. Mostantól meg gondolom kezdődik a káosz..Ja, és nem feledni, hogy jövőhéten szünet!

  25. én bannolva vagyok?

  26. Miért beszélget Sun és Jin angolul?

    • Gondolom azért,mert Jin megtanult angolul,Sunnak meg visszajött a hangja 😀

  27. Nekem tetszik, nem mintha nem tudnék olvasni de akkor is jobb 😀

  28. Csak kiprobáltam hogy kibannoltál-e.:-)Most fogom nézni a részt!

  29. Nagyon jó rész volt,végre kezd nagyon beindulni 😀 Ha jól számolom 3 hét és jön a 6×15 😀 ááá az nagyon ütni fog előre érzem 😀 Most akkor Jack valójában kivel van?Vagy ezt még ő se tudja?Vagy valahogy ő lesz Jacob utóda a köv. részben és nem enged el senkit a szigetről? 😀

  30. köszönöm a feliratot!

  31. azt hittem a végénél,mikor találkozott sun és jin,hogy a kerítést elfelejtették kikapcsolni 😀
    mondták,hogy kikapcsolják,de azért… 😀

  32. Jaj Istenem, ez a Jack annyira fárasztó. Mi a francnak kell neki állandóan vergődni… Nehogymá egyszer tényleg szót fogadjon valakinek…
    na mindegy. Szerintem tűrhető rész volt, jó volt Ilanat sminkben látni, Des nagyon aranyos volt, James és Kate beszélgetáse meg olyan volt az elején, mintha már ezt csinálnák kb vagy 5 éve 😀
    szép votl tényleg Sun és Jin találkozása (bár egy pillanatra énse voltam biztos benne, hogy kikapcsolták a kerítést! 😛 ), és az is nagyon poén volt, amikor az elején a nagy okos hatalmas szent és sérthetetlen ki ha én nem Jack Hugotól kért engedélyt, hogy bezsélhessen Füsttel 😀 😀 😀 és az Úristen humora, hogy most Jack is kiugrott egy járműből…
    DE nekem annyira hiányzott BEN, MILES és még Richard is…
    jó, tudom, túl sokat kívánok egy részbe…

    • szvsz Jack azért csinálja, mert kezdi megérteni, hogy Flocke nem mehet el a szigetről!

      • ez mind szép és jó, de most azzal, ha ottmaradt volna velük, az még nem feltétlenül lett volna egyenlő azzal, hogy Flocke el tud menni a szigetről.
        Simán elmehetett volna velük, és mielőtt lelépnek a tengeralattjáróval, az eredeti terv szerint tönkretehette volna a repülőt, vagy tudom is én…
        én erre értettem, hogy ehelyett miért kellett magánakcióba kezdenie, érted? 🙂

    • Figyeld majd meg, szerintem csak Jack éli túl az egészet! Ő nem veri át a Füstöt,és Widmore-nak sem áll az útjába, ráadásul kezdi megérteni az egészet. (hiszen a világítótornyot is csak ő látta, és sztem Jacob már kiválasztotta utódjának, mert még küldetése van.)

  33. KI HASZNÁLJA A NEVEM? :S ember, nemigaz… :\
    az AXN-es informátor légyszi keressen más felhasználó nevet. kössz.

    amúgy nekem is tetszett a rész, csak a végén hiányoltam, h na most mi lesz :DDD
    aza durva a két hét szünetben, hogy pontosan az utolsó érettségi napra esik a szerda, amikor új rész lesz, szal duplán várom, mert legalább már azon a kegyetlen 3 napon is túl leszek, és a LOST feldobja majd azta hetet. 😉

  34. Hát ez q jó volt. Nekem eddig ez van a 2. helyen.

  35. Jó rész volt, nekem bejött! Sok dolgot nem tudtunk meg, de sztem a sötét lelküek között nagy változás történt! 😉

  36. Ilana lesz a 2.kedvencem Juliet után!Nagyon szép volt az altban!De hülye ez a Jack,eddig se birtam,de ilyen bamba főszereplőt.Elég gyenge egy karakter

    • Érdekes, mert én már az első évad óta gyűlölöm Jack-et, és számomra most kezd végre érdekessé válni.

  37. Ha megnézitek Jack az egyik olyan karakter aki sok jellemfejlődésen esett át. sok évadig nem hit az “okkal vagyunk itt” meg társai dumának, meg épp h Locke ellentéte volt. Most meg úgy beszél mint ő, és folytatja azt amit Locke abbahagyott … szerintem érdekes Jack szála. De tuti nem fog Állocke mellé állni, csak megy a saját feje után. Sawyer nagyonnagy volt ebben a részben, még mindig ő a kedvenc karakterem. 😀 2 hét :/

  38. Hangulatban és mozgalmakban gazdag epizód, “vége fele” sugallatokkal.
    Jack mint a hit újdonsült embere sokkal emberközelibbnek hat, mint eddig valaha. Míg korábban megvetettem a makacs macsó hangoskodásait, most úgy sajnálom, hogy eltökéltsége miatt renszeres tépések áldozata lett… és mi vár még rá…
    Locke nagyon badass, Sawyer továbbra is nagy arc, de Widmore még nála is rafináltabb.

    Amúgy az utolsó jelenet robbanásánál láttátok milyen seb lett Jack nyakán? Ugyan nem egy mély seb, de nekem azon nyomban az LAX első része jutott eszembe, amikor Jack a nyakán felbukkanó sérülés foltot nézegeti. Kísértetiesen hatott rám az egész…

    Sok szereplő megmozdult, Jack-Claire két szálon is végre találkoztak, annak tudatában, hogy testvérek. Jin – Sun reunion meg ideje volt-szép volt kategória.

  39. Aki leszeretné tölteni a 6. évadot magyarul (eddig csak 3 rész) szinkronosan az klikkeljen az alábbi linkre én tegnap leszedtem a 3 részt ja és ingyenes szóval: http://sorozatokingyen.org/page.php?105

  40. én azér remélem hogy az utolsó részekre maninblack visszanyeri a régi alakját(Titus Welliver), bár Terry O’Quinn nagyon jól játssza a füstöt. de ez nekem azér annyira nem jön be, hogy pont lockeot használja fel a füst.

  41. nekem nagyon tetszett ez a rész.
    “John Locke never was a believer. He was a sucker.”
    uhh. nekem ez volt az eddigi legkeményebb mondat a Lostban..

  42. Lehet, hogy már szóba került, de ez mekkora hülyeség már, hogy Christian = Füst Locke?
    Ez a magyarázat nem állja meg a helyét. Ezt nagyon bebukták az írók…

    • És ha hazudik? De ez tényleg érdekes… :S

    • Igen, én is ezzel kapcsolatban másra számítottam, mármint, hogy Christian nem a Füst. És Dave-ről sem gondolnám, hisz ő nem is létezett, csak Hurley képzelte.
      Mellesleg nekem is eszembe jutott, hogy lehet, hogy csak át akarja verni ezzel Jacket (és Claire-t), és igazából lesz még szerepe Christiannak. Bár arról már tudnánk, ha a hátralévő 5 részben forgatott volna, szóval ez a szál valszeg tényleg hülyén lesz elvarrva…:(

    • Nem bukták be, Locke hazudott! Lehetett látni rajta. Meg ha felvette volna az alakját, akkor a koporsóba benne lett volna CS. Szóval ez még rejtély maradt ne aggódj!;)

  43. Andrá:Miért is nem?
    Szerintem egyértelmű.Mint ahogy hurleynél is ő jelent meg mint Dave és mint Ekónákl Yemi.Tiszta lap.Mi itt a probléma?

    • Az hogy a szigetet csak csónakon hagyhatja el, azt vettük le az előző részekből. És ott volt a Widmore hajóján is. Szóval oda hogyan jutott el?

      • Mint húsvérember csak így közlekedhet de mint szellem szerintem látomásként is megjelenhet.És most hogy locke testében ragadt már nem tud csak úgy eltünni meg feltünni.


  44. Itt is van egy videó róla

  45. Ötödik évadban mikor Sun meg Lapidus a lerombolt házaknál voltak este, akkor ott Christian mutatta nekik a Namaste-s képet. Pedig ekkor Füst Locke a másik szigeten volt Bennel ha jól emlékszem. Az meg csak feltűnt volna valakinek, hogy Locke eltutajozik a Hydráról a főszigetre és vissza…
    Javítsatok ki, ha tévedek. (Amúgy remélem nem nekem van igazam, és az íróknak helyén van a magyarázata…)

  46. És Walt alakjában, hogy tűnhetett fel? És én Jack helyébe jól pofánvágtam volna Lockot, hogy eltüntette apja testét valahová. Azt am Jack miért nem akarja látni?

    • De a Füst nem csak a halottak alakját képesek felvenni?
      Meg Michael sem a Füst volt Hurley-nek, henem egy ott maradt lélek.

  47. Nemnem!
    Amint Christian mondta Sunnak hogy akkor maradjanak itt és várjanak Locke-ra erre FLocke feltünt rögtön a másik szigeten.
    Ebből is arra következtetek hogy mint szellem eljuthat akárhova.
    De miután abban a testben ragat sehova sem mehetett.
    Ugye mindent úgy alakított M.I.B. ahogy eltervezte.

  48. Amúgy szerintem is van egy harmadik hatalmasabb ember ebben a “játékban” (:
    Az akit Jacob tényleg elzárt a külilágtól.Szerintem FLocke is csak egy bábu..
    Mert uhgye a kunyhóban volt egy Christian meg egy ismeretlen.
    Nekem amúgy van erről egy teóriám.Megoszthatom veletek?

  49. True… true…
    Rosszul emlékeztem, igazad van…

  50. André:A külvilágban is feltünt Jack-nek.Még Jack mondta is hogy csak a füstjeljő csipogott.Ekkora nagyot nem bakizhatnak.
    Hmmm…De ha a füst akkor mehet el amikor akar akkor miért mondja hogy cspdában van a szigeten.Hmmm…
    A teróriám egyre jobban kezd bejönni.Szeretnétek hallani?

  51. Emlékeztek amikor FLocke mondta Jacobnak hogy fogalmad sincs min mentem keresztül hogy itt legyek?Na ak látt a lost mobisodest az tudja hogy az utolsó részében Vinsentnek megjelent Shephard apja.És ott mondott a kutyának valamit.Mivan ha az volt MIB?
    Végülis hogy tudott volna egy Labrador egy ilyen zuhanást tulélni?
    És be is illeszkedik a képbe merthogy így megtudta figyelni a kiválasztottakat.Lehet hogy így hülyeség de emlékeztek hogy a kunyhóban is két ember volt?Egy christian meg még valaki.(Tuti nem Jacob)Ja és ha MIB tudja hogy ki mikor hol lesz akkor sztem azt is tudja hogy hol lesznek Sawyerék ’77-ben nem véletlenül Vinsentet találták meg először.
    Szóval mivan ha van egy harmdik fő a szigeten?Jacob igazi ellensége.Mivan ha MIB csak egy fogjul ejtett ember akit fekete füstté alakítottak?És ezért akar kitörni.De a Harmadik személy aki Jacob igazi nemezise az meg sztem az a gyerek aki mindig megjeleni Locke-nak.
    Na mit gondoltok?

    • Megnéztem a Christian-Vincent mobisode-ot (http://www.youtube.com/watch?v=iWW9vw_ZmmI), a jelenet még Jack sorozatkezdő ébredése előtt játszódik. A rajta lévő svéd feliratot lefordítottam. Íme:
      Gyere ide!
      Gyere ide … Jó fiú!
      Figyelj rám!
      Azt akarom, hogy keresd meg a fiam.
      Eszméletlenül fekszik az erdőben.
      Gondolom, nem ébredt föl.
      (Vincent elrohan)
      Van egy kis dolgunk.

      Szóval én azt gondolom, hogy a Füst – Sayidhoz hasonlóan – feltámasztotta Christiant (hisz a holtteste nem volt a koporsóban), hogy vele irányítsa Jacket…

  52. Szóval szerintem Vincent volt MIB.

  53. Meg a mindentudást úgy értettem hogy Flocke tudta hol lesz John Locke és mit kell neki mondani.Meg tudodt még előre egypár dolgot.

  54. Nem hiszem hogy a gyerek akit Flocke lát, az Jacob ellensége lenne 🙂

    Amúgy ki a gyerek szerintetek? 😀

  55. De mit szóltok a teória többi részéhez?

  56. Ja és kikerült az ötödik évad soundtrackjának címeji (((((:
    Többség a fináléhoz lsz.
    Én azt várom a legjobban amikor az Ajira gép felszáll.

  57. Nem tudom de jó lenne egy 3. 😀

  58. Sztem lesz harmadik! Van egy olyan érzésem, hogy nem fogunk neki örülni!

  59. Én most néztem a meg részt és sztem jó volt, bár az h két hét szünet van kicsit lehangol. Nah szal végre megvolt a Claire-Jack szál összekötése 😀 Claire pedig kezd újra a régi lenni 😀 A Sun-Jin reunion is megvolt végre, bár bevallom nagyot nevettem volna ha még nincs kikapcsolva a kerítés xD Az alt. síkban is szépen szövődnek a szálak. Bár nemtom Desmond hova tűnt? jh meg Sayid akkor több mint valószínű h nem ölte meg Dest 😀

  60. -Én nagyobb cliffhangerre számítottam szünet előtt.
    -A Zoe-féle “üzlet törölve” meg a rakétázás kemény volt.
    -A Kate-Claire hajósindulós jelenetben sztem Evangeline Lilly az eddigi legjobb formáját hozta, mondjuk a színészi játékok jók, a csajok emg szépek voltak a részben végig.
    -Ez a sok Altlostos összefutás már marha érdekes, csak azt várom h Des még több embernél szakítsa fel a két világ közti köteléket..
    -JinSun reunionnak tényleg ideje volt, a hirtelen angolul beszélés tényleg gagyi volt, és én is azt hittem először h nem kapcsolták ki a kerítést:D
    -Jack vs Locke, aztán Jack lesz a hit embere, aztán lesz ÁlLocke, és Jack az ő embere lesz, pedig álLocke szidta Locke-ot..ááá….
    -Sayid tuti nem ölte meg Dest, egyrészt nem láttuk másrészt látszott h hazudott.
    -A Miles-Richard-Benc serkészcsapatos szál is haladhatna már.
    -Még mindig nem fogtam fel h már csak pár rész van a sorozatból…jah meg igazán lehetne még 1 rész, mert jövő 7en frankón ráérnék, de a 6×14 pont érettségikor lesz…
    -Amúgy szerintem ezután már az összes rész kegyetlen durva lesz..
    Candidate a promó miatt, 6×15 a centrikussága miatt (nem írom le mert spoiler), finálé meg mert finálé…
    -A gyerekre én is kíváncsi vok, na meghogy Sun mért ijedt meg a kórházba menet mikor meglátta Lockeot.
    -Most így kb ennyi, ez a rész kb 7-8/10, de már csak jobb lesz. Yepp. Cső!

  61. Azért ijedt meg Sun, mert ha halálközeli élményben van részed, akkor emlékszel a másik életedből dolgokra. tehát Sun valószínűleg emlékezett h Locke vette el a hangját, vagy ha nem is arra, akkor olyan dologra ami későbbi részekben lesz benne. eddig Charlie, Desmond, Sun, Locke na meg Faraday emlékszik( ő csak azért mert fizikus volt, és ezek a tulajdonságai megmaradtak.:)). most Jack rájött h Claire a féltestvére, szóval majd ez is biztos közrejátszik az emlékezésekben. : )))

  62. Biztos lesz valami azzal hogy Flocke mindig lát egy gyereket az erdőben és más is látja .Lehet hogy csak a kiválasztottak ?
    Szerintem az ‘Across the Sea’ -ben kiderül .Biztos hogy Desmond nem halt meg és nagy szerepe lesz még , mivel nemhiába csinálták vele azt amit és Jin meg tudja hol van az elektromosság a Sziget alatt , szal valahogy így akarják legyőzni Flocke-ot .Szerintem ..
    Ui.: Tudom h nem kimondottan a részről írtam 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
