6×14 – The Candidate: 1. Sneak Peek

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/04/28.

55 hozzászólás to “6×14 – The Candidate: 1. Sneak Peek”

  1. Lefordítaná valaki?Van amit nem értek… 😛

  2. Jack: Miért hozott ide engem?
    Locke: Mert a barátaidat elkapták. És most meg kell őket mentenünk
    Jack: Megmenteni? Mitől?
    L: Widmore ketrecekben tartja őket kb. fél mérföldnyire.
    J: Mégis miért…
    L: Tudod megkérdezném tőle, de nem hinném, hogy őszintén válaszolna. Nem hiszem, hogy jók a szándékai. Ha most rögtön indulunk, kiszabadítjuk az társaidat, elfutunk a repülőhöz, és elhagyjuk a Szigetet, mire Widmore egyáltalán felkapja a fejét.
    J: Ők nem az én társaim. És én nem hagyom itt a Szigetet!
    L: Nos Jack, reménykedem, hogy meggondolod magad ezzel kapcsolatban!

  3. Láttátok a 2. promót? Josh rakd ki ha van egy kis időd! Nagyon jóóóféleee 😛

  4. miért pont erre a hétre esik május 1? Lostot akarok! 😦

    • Nem május 1. miatt nincs Lost! Sehol sincs most Lost még az USA-ban sem! ez azért van, hogy a finálé hetében legyen rendesen szerdán vagy kedden lost epizód és ne kelljen vasárnapig várni!

    • hát bazze, az usában pont leszarják, melyik szombati nemzeti ünnepünkre esik a Lost, amit egyébként is kedden szoktak adni.

  5. igazából nem értem ezt a Május 1-et. Nem amiatt maradt ki a rész szerintem. hisz április 27-én lett volna a 6-14, köze sincs Május 1-hez. A következő Május 4-én lesz. A promo végén hallható sikítások kicsit aggodalomra adnakm okotxdxd

  6. Nem tudom hogy láttátok e de ez nagyon nagy….xddd

  7. Köszi norbikess , mosolyra fakadtam 🙂

  8. 2. promo:

  9. Kate kiabál sztetek vagy Widmore jobbkeze? az a nő..már nem emléxem hogy hívják, mert nem szeretem xD

  10. Zoe.Nagyon várom már a részt,most néztem meg az 1. és 4.évadot,és töltöm lefele szinkronosan az 5.évadot meg a 6at.

  11. Zoét én nagyon bírom

  12. Én most ismét Claire-ért vagyok oda.

  13. Josh-Ha vége a lostnak az oldal megmarad?És fogol tevékenykedni még?Remélem nem csinálsz belőle barátok közt-jóban rosszban spoiler oldalt.:-P

  14. Hát nem tudom ti hogy vok vele, de nekem sem szimpi ez a Zoé, berakhattak volna helyette egy jobb nőt is!Meg a promó végén engem is aggasztanak ezek a sikítások!Mi lesz itt, mészárlás?

  15. Kate meghal szerintem, nem kell Widmorenak se és Lockenak se (nem néztem semmien spoilert, csak a személyes véleményem hogy Kate meghal)

  16. Sztem aki az alterban van az a fináléig meghal,és úgy kerül át abba a síkba.Nem olvastam spoilert csak egy gondolat.

  17. BAZDMEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ :@ :@ :@ EZ NAGYON NEM VOLT SZÉP!! :@

    (nagyon jól tudja az illető, hogy hozzá beszélek.. a posztját már töröltem, nagyon durva spoilerek voltak benne, amikre NEM VOLTAM KÍVÁNCSI :@ 😦 )

    • Josh, én nem bánnám, ha zárolnád az oldalt kommentelés szempontjából. Hogy legalább MI (akikért az oldal létrejött) ne fussunk bele durva spoilerekbe.

      Én mondom, kontrollálhatatlan már, hogy milyen spoilerek jönnek. Azzal teszel a legtöbbet értünk (SAJNOS), hogy nem engeded a kommentelést. Sajnos, tőlünk, magyaroktól ennyi telik ki.

      • És ha nem engedné a kommentelést, akkor mi értelme lenne az oldalnak???

      • Elolvasod/megnézed, és kész. Szerintem is simán túl lehetne élni kommentelés nélkül…

  18. jajj, ez vicces volt! 😉

  19. fentebb olvastam,hogy valaki durva spoilereket közölt csak azt nem értem,hogy miért nem a durvák közé rakta be. engem érdekelt volna. esetleg ha valaki olvasta volna nem írná be a durva spoilerek közé. nagyon megköszönném!

  20. WWWWTTTTTTFFFFFF!!!!

  21. Érdekes. Szinte olyan mintha Jack Jacob szerepét venné át. Vagy nemtudom. Miért mondaná Lockenak hogy Candidate?

    • kb. ugyanazért, amiért az évad elején megkapta a substitute (helyettes) jelzőt az alternatív idősíkban is. ez csak egy szófordulat, nyilván Jack azért használja a candidate (kiválasztott) szót, mert Locke-nak esélye van arra, hogy felépül. Nem hinném, hogy Jack Jacob szerepét venné át, most sokkal inkább Desmond az, aki úgy irányítja az embereket, ahogy régen Jacob.

    • Így van, az angolban gyakori a “candidate for surgery” kifejezés, ami annyit tesz, hogy elküldhető műtétre.

  22. Nyilván a műtétre értette Jack a candidate szót, de azért nem rossz húzás az íróktól 😀

  23. Ideges a tata!

  24. Azért Jack se a fodrász híve mostanság:)

  25. Josh:Az a mocsadék halálhíreket írt be? 😦
    Mert asszem az az én saram.Nem gondoltam vola hogy ilyen köcsögök is feljönnek erre az oldalra.Nem akartam senkit bántani ,bocs.
    Bannolhatsz nyugodtan.

  26. Hmm teljesen igaz amit mondtatok, csak lenne már szerda hajnal 5 xD

  27. Most akkor hogyisvanez? A mostani LOST nem a május 1. miatt maradt el, de a jövőhéten már lesz? Hirtelen nem is tudom melyik szerda van közelebb a most szombathoz. Tehát akkor a jövő heti ugye nem marad el az ünnep miatt?

    • akkor ne olvassátok, szedjetek onnan feliratot ahonnan mindig is szoktatok, vagy nézzétek anélkül..

  28. nem marad el..most szerda hajnalban lesz LOST : D 3-kor kezdődik kb, nem?

  29. Úgy értette hogy a szerdai hajnalon esz kedd után.Szóval az amcsiknak az ked ,csak nekünk hajnali 3

  30. Szerintem senki nem tudja mivan… Tuti csak szerdán fog kiderülni.

  31. Mit nem értetek srácok? Ugyan úgy lesz jövőhét szerdán új rész!
    Can’t wait for it.

  32. Remélem amikor majd keresem itt a feliratot nem lesz, nem még csak minimális spoilerek se.Pl: szegény mitudom én ki meg ilyenek…….

  33. Igen ezzel teljesen egyetértek én is amikor olvasgattam a kibeszélőt a 6×12-nél olvastam hogy szegény Ilana, meg Desmond és már egyből gondoltam miről van szó:)

  34. bocs amit oda középre irtam ide akartam a végére :DDD
    nade lost.hun felmerült hogy saját feliratot csinálnak egyesek ugy h felkelnek hajnalban én viszont vállalnám hogy kedd éjjel le se fekszek, hanem megvárom a részt, megnézem és az angol feliratot leforditom, ahol nem egyértelmü ott bele tudok nézni a részbe—azért merem magamra bízni mert évek óta felirat nélkül nézem nem csak a lostot hanem a hősöket is, anno a szökést is, idén a flashforwardöt is (pedig az azért elég bonyolult) szóval irjatok ha megfelel nektek =)

  35. ja és ha beválik és meg lesztek elégedve akkor megcsinálom a hátralévő részeket is igy..és egyezzünk meg most abban, hogy nem az uj rész kibeszélőjébe rakom be a linket, hanem ide ehhez a cikkhez okés? de akkor ide ne irjatok olyanokat amiket a kibeszélőbe kéne 😛

  36. én benne vagyok, és nagyon megköszönném (:..olyan későn fordítják le mindig ..: )

  37. hát ha nagyon jól tudsz angolul, szóval legalább középfokon + a helyesírásod is jó,( sok felirat azért szar mert a fordító nem tud 1 mondatot leírni helyesen..) akkor én is megköszönném. : ))

  38. 15 évesen tettem le az emelt angol érettségit 5ösre szal a nyelvtudással nincs gond 😀

  39. oké, akkor remélem a magyar helyesírásoddal sincs gond 😀

    • abból is ötös vagyok 😀 ki az az idiot aki nem tud helyesen írni? 😀

  40. új ctv promo nagyon durva 😐 van benne pár jelenet, és aztán fekete kép és csomó hang ahogy kiabálnak meg ordítják hogy Hurley, Claire !!! Várjanak !!! 😐

  41. meg sun mondja hogy menny el nélkülem
    És az am egy 2. abc promó 🙂

    • 2. abc promo már volt, ez 2. CTV promo, benne is van a videó nevében ha megnézed. 😉

  42. link? :$

Vélemény, hozzászólás?

 
