6×14: 2. Promo (nem semmi!)

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/05/03.

32 hozzászólás to “6×14: 2. Promo (nem semmi!)”

  1. Nagyon durva rész lesz… alig várom!!

  2. Ez nagyon állat!! Eddig az Across the Sea-t vártam nagyon, de ez most felcsigázta az érdeklődésemet a The Candidate iránt is…:)

  3. ez nagyon kemény lesz… kiráz a hideg a hangoktól, mindenki kiabál… A végén ki kiábálja h Wait!wait!… (úgy hallom h Claire az, de nem vagyok biztos benne)

  4. Sayid vajon kire mondja, hogy kitört a nyaka?

  5. szerintem engedik rájuk a vizet a vízalatti állomáson. mintha csobogást hallanék. basszus!!! megőrülök még két napig

  6. Most néztem újra a Lighthouse epizódot, most abban bízom, hogy Widmore tényleg a jó oldalt képviseli, hisz Jacob akarta, hogy a szigetre jöjjön.

    • Mondjuk én azt birom Widmore-ba hogy tök tönkre ment amiatt hogy zsoldosokat küldött a szgetre.(Azért voltak rémálmai)

  7. És Jacob mióta jó?Én személyszerint ki nem állhatom őt 🙂
    Amúgy meg nagyon faxa rész leeeeeeeesz!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Jah csak én hülye elolvastam a spoilereket,és így már nem lesz izgi :S

  9. május 1 után ezt is megéljük végre! Már kezdem elhinni, h mégiscsak lesz rész a héten! Tuti kis epizód lesz ez!

  10. lajoska, egy kicsit már idegesít ez a május 1-ezésedxdxd.. Semmi köze nem volt május 1-nek ahoz hogy szünetelt a Lost. Bocsi, nem szoktam senkinek beszólni, és most se szólok be neked ne hogy félre értsd de már annyiszor megemlítetted Május 1.-jét hohy már egy kicsit idegesítetxdxd. Amugy meg szerintem biztos az évad legjobb része lesz eddig, és szerintem innen már csak egyre jonn részeket látunk majd.amugy meg nagyon sok rejtélyel kapcsolatos dolog kiderült, de büszke vagyok mert nem olvastam el:)

  11. jó akkor: amit csinálok feliratot a kibeszélő ELŐTTI cikkbe rakom bele, tehát ha ez lesz az akkor IDE! NE KERESSÉTEK A KIBESZÉLŐNÉL! mert belefuttok spoilerekbe =)

  12. Hát, tudod, a LOST hiány, meg a várakozás… Nem könnyű, na! 😀

  13. Oksa , előre is köszi a feliratot…20 nap múlva vége a Lostnak. Sajnálni fogom, mert ilyen sztem még1-szer nem lesz, de én személy szerint örülök hogy vége, végre láthatjuk hogy is végződik ez az egész. Lesz 6 kerek évadunk, és sok év múlva is emlékezni fogunk rá hogy egy repülőgépszerencsétlenségtől hogy jutottunk el a végére…

  14. Ma lefexem este 7kor és akkor hamar reggel lesz és letölthetem. Végre eljött ez a nap is! 🙂

  15. Jöhetne a rész már!

  16. Hú de várom már a holnapot >.>

  17. Aki még jobban akarja várni az olvassa a durvább spoilereket!

  18. Húha, álmodtam a Lost következő részéről, mármint a mai(-holnapi-)ról, de igennagy baromságok voltak benne…
    arra emléxem, hogy vki beledobta Claire-t és Aaront a tengerbe, Faraday kimászott egy ketrecből, és Sayidot felrobbantották…
    többre sajnos nem emléxem, de lehet jobb is…miket fogok a finálé környékén álmodni?

    • Én is a Losttal álmodtam, a Happily Ever After előtt óta kb. minden héten. Túl sok Michael Giacchino-t hallgatok, biztos az idézi elő. 🙂

    • Én is LOST-tal álmodtam, az volt benne, hogy elkapták Flocke-ot aki ott szemem láttára alakult füstszörnnyé és mindenki menekült és lőtt rá, Dharma kocsiba ültünk, Ceasar és még pár fickó volt benne ha jól emlékszem, aztán Kelvin, Desmond és Eloise Hawking magyarázták nekem hogy hogyan menekülhetek meg, és a vége az volt, hogy egy vízesésbe ugortam le, a füst pedig elsuhant a fejem felett.
      Azt hiszem életem egyik legszebb álma volt XD

  19. Ne feledjétek, ide fogom rakni a felirat-linket! kb. dél körül lesz fent! AKI MÉG NEM LÁTTA A RÉSZT, NE MENJEN A KIBESZÉLŐHÖZ FELIRATÉRT!!!

  20. A RÉSZ LETÖLTÉSI LINKJE:

    http://mammutmail.com/download_do.php?sid=3cb69a83e70d14cd3b11099fbe27af1a&file_name=lost.s06e14.hdtv.xvid_fqm.avi

  21. KÉSZ A FELIRAT!!!
    http://www.opensubtitles.org/hu/download/sub/3672635

  22. Kössz a gyorsaságot 😉

  23. Nem tudom miért de nekem nem teszi be a feliratot a filmhez!! Csak én vagyok béna? Másik film simán megy, név is ugyanaz nemértem! valakinek ötlet?

  24. ugyanaz legyen a felirat és a filmfájl neve!!
    VLC Media Playerrel játszd le!

  25. Subtitle Workshop is hibát ir ki rá

  26. Persze, ugyanaz a neve! De VLC viszi! Köszi szépen!

  27. Szívesen!

Vélemény, hozzászólás?

 
