6×16 – What They Died For: 1. Promo

Reklámok

~ Szerző: joshjb - 2010/05/12.

20 hozzászólás to “6×16 – What They Died For: 1. Promo”

  1. van már seak peek is:
    hxxp://www.youtube.com/watch?v=vcElsT1oL14

  2. no még 1X:

    • Ezt sose értettem, hogy miért kell berakni a Sneak peek-eket a Promohoz, mikor Josh mindig csinál külön bejegyzést neki..

  3. spoilermentes reklám valószínűleg nem véletlenül (=

  4. debirom mikor Hugo így megied xD

  5. http://www.roflcentral.com/jorge-garcia-hurley-on-jimmy-kimmel-2010/

    Jorge Garcia interjú, mutatnak benne egy fényképet a magyarhangjáról és jól kinevetik hogy úgy néz ki mint Ben Linus 😀

  6. wáá.. Kate jól van..úgy tűnik..most kicsit megnyugodtam : D (LLL)

  7. most nézegettem képeket és láttam Benről egy képet, és elgondolkoztam, h ő most hol is van?? : DD teljesen elfejeltettem..: )

  8. elfelejtettem* xD

  9. Ben, Miles és Richard elmentek a Fekete Sziklához dinamitért. A következő részben már szerepelni fognak. 😉

  10. Nem dinamitért-gránátért!Visszatértem!

  11. És nem a Black Rockhoz-hanem a barrakokba.A BR felrobbant!:-)

  12. Ja tényleg. 😀 A lényeg, hogy elmentek valahova valamiért és a következő részben benne lesznek. 😛

  13. ohh, köszii..téll fogalmam nem volt, h ők hol vannak..de látom Nektek sem volt tiszta : D szal akk összerakom: Ben, Miles, Richard elmentem gránátért(sztem is dinamitért..: S) a barakkokhoz…minek is? nem a tengeralattjárót felrobbantani?!..hát ha igen azt már nem kell : DD és ők mikor mentek el? és a többiek miért nem mentek velük? bocs, h ilyen hülye vagyok xD

    • A repcsit akarták először felrobbantani nem? 😀
      Na mind1, mert azt se szükséges hiszen MIB nem azzal fog elszállni az is biztos… viszont amiben meg kellene akadályozniuk, hogy elhagyja a szigetet, nem biztos hogy megtudják.

      • olyan durva, h mikor még kezdődött ez a Jacob cucc..mikor még először láttuk őket annak idején MIB-et meg Jacobot a parton..akk teljesen biztos voltam abban, h Jacob a jó a fehér ruha miatt és MIB a rossz a fekete ruha miatt..csak úgy : DD..de most már a Lost annyira elmosta a jó és rossz közti határt, h fogalmam sincs, h melyikük a jó és melyikük a rossz….persze ez a rész utána már tudjuk, h egyikük sem rossz..de akk miért olyan fontos, h MIB ne jusson ki a szigetről? biztos van vmi oka azoknak akik így gondolják..de én már nem tudom, h mi, melyikük a jó és mi a rossz..: D azért fura, h egy sorozat így megtudja kavarni az embert, mert úgy az életben eltudjuk dönteni általában, de mindennek két oldala van és itt látszik, h milyen igaz..:)

  14. egyébként csak szerintem voltak helyesek fiatalon?! : DD Jacob is meg MIB is nagyon helyes volt..nekem MIB jobban bejött fiatalon mint Jacob..de öregebben mindenképpen Jacob helyesebb xD : D

  15. Pedofil vagy?:D

Vélemény, hozzászólás?

 
