[Kibeszélő] 6×16 – What They Died For

A kommentekben TILOS a spoilerezés!! Legyetek szívesek ezt figyelembe venni, ha hozzá akartok szólni a témához, ami egyértelműen az adott rész kibeszélése. Aki a durvább spoilereket szeretné kibeszélni az IDE nézzen be. Az azokhoz tartozó szabályokat nagyon szigorúan be kell tartani – onnan semmi ne szivárogjon át másik bejegyzés kommentjeibe!!

Cím: 6×16 – What They Died For
Centrikus-karakter: multi-centrikus
Írta: Edward Kitsis & Adam Horowitz & Elizabeth Sarnoff
Rendezte: Paul Edwards
Főszereplők:

  • Naveen Andrews -mint- Sayid
  • Nestor Carbonell -mint- Richard Alpert
  • Emilie de Ravin -mint- Claire
  • Michael Emerson -mint- Ben
  • Jeff Fahey -mint- Frank Lapidus
  • Matthew Fox -mint- Jack
  • Jorge Garcia -mint- Hurley
  • Josh Holloway -mint- Sawyer
  • Daniel Dae Kim -mint- Jin
  • Yunjin Kim -mint- Sun
  • Ken Leung -mint- Miles
  • Evangeline Lilly -mint- Kate
  • Terry O’Quinn -mint- Locke
  • Zuleikha Robinson -mint- Ilana

Vendégszereplők:

  • Henry Ian Cusick -mint- Desmond
  • Michelle Rodriguez -mint- Ana Lucia
  • Mira Furlan -mint- Danielle Rousseau
  • Alan Dale -mint- Charles Widmore
  • Tania Raymonde -mint- Alex Rousseau
  • Mark Pellegrino -mint- Jacob
  • Dylan Minette -mint- David
  • Sheila Kelley -mint- Zoe
  • Kenton Duty -mint- tinédzser fiú
  • Wendy Pearson -mint- Kondracki nővér
  • Ashlee Kyker -mint- diák
  • Ernesto Lopez -mint- LAPD zsaru
~ Szerző: joshjb - 2010/05/18.

106 hozzászólás to “[Kibeszélő] 6×16 – What They Died For”

  1. Josh, ha lezárod a hozzászólásokat, légyszí a durva spoilereket hagyd meg. Oda úgy is az megy aki spoilert akar olvasni. 🙂
    Egyébként nagyon várom a részt. 🙂

  2. Az utolsó hétközi rész. Hétfőn ilyenkor meg már tudni fogjuk a végkimenetelt.Gyorsan eltelt ez a 6 év, és nem hiszem, hogy lesz sorozat, ami ezt überelni fogja. Alig várom hogy suliból hazajövet nekiállhassak tölteni a részt, szerintem nagyon jó lesz, főleg a sneak peekek alapján.

    • miért nem indítod el reggel a letöltést mikor elmész suliba? mire hazaérsz már pont kész lenne..

  3. Szomorú tényleg… Utolsó hétközi rész… 😦

  4. Josh ha kérhetlek.. Haa lessz sneak peek a fináléból netedd ki az oldalra pls. mert szerintem sokan nem szeretnének belenézni, és ha kinnvan elég nagy a kísértés 🙂 Linkek ugyis lesznek, aki akarja megnézheti. Köszike ha nem teszed ki igen ha meg nem akkorsebaj 😉 csak jobblenne 🙂

  5. FÚ ez a rész aztán ütött, nem gondoltam volna, hogy ez lesz! Várom a finálét!!!

  6. ez hülyeség… még nem mehetett le

  7. de ha igen akkor grat;)

  8. valaki dobna egy linket, h hol nézhetem élőben?

  9. na ez már faszásabb finálé-felvezetés volt mint az előző rész!!
    ‘happening for a reason’ -Locke újra a régi! :D…legalábbis az alt-ban
    Jacob meg nagyon megmondja a frankót!
    Richard miatt van szar érzésem egy kicsit…
    Desmond egyszerűen király, ahogy mozgatja a szálakat! kár h ő nem candidate
    remélem jól összerakták a finálét…van mit lezárni 😀

  10. hát ez komoly volt, látszik, hogy itt nincs menekvés senkinek, akivel a sziget végzett, azt gondol nélkül meghal
    richard miatt én is aggódok, meg Miles is jól eltűnt, remélem elkerülte Smokey bácsit
    nagyon kíváncsi vagyok, Desmond mire készül az Altban, remélem rendesen szakítanak időt minden szálra
    az utolsó mondat pedig ütött, mint a szonárkerítés, tökéletes felvezetéssel, szinte már deja vu-m volt a Cabin Fever-rel
    – We move the island / I’m gonna destroy the island!

  11. A mammutos linket örülnék ha most is belinkelné valaki, megköszönném

  12. Ez nem mammutos link hanem Megauploados de ugyanolyan gyorsan lejön én most töltöttem le. 6×16 :http://www.megaupload.com/?d=38PUIVW3

  13. LETÖLTÉSI LINK:
    http://mammutmail.com/download_do.php?sid=af367b71508c64a40fc6a668d75480c7&file_name=Lost.S06E16.HDTV.XviD_NoTV.avi

  14. A finálé hivatalos promója:

    Természetesen nincs benne új jelenet, úgyhogy mindenki nyugodtan megnézheti….

  15. És felirat mikorra várható?

  16. F E L I R A T:
    http://www.opensubtitles.org/hu/download/sub/3679269

  17. beszarok már van felirat ez királyság !

  18. Isten áldja a fordítót remélem a fináléhoz is hamar lesz felirat mondjuk ott hosszabb szöveget kell lefordítani.

  19. Először is köszönjük a mammutos linket, nagyon gyorsan lejött. (pár perc)

    Annyira jó ez a sorozat, pont ezt vártam ettől a résztől! Nagyon tetszett!!!

    Azért nagyjából körvonalazódik a vég kifejlett, és hétfőre sajnos vége lesz!!! 😦

    Mindörökké LOST!!!!

  20. Finálé sneak peek #1:
    hxxp://www.youtube.com/watch?v=LkcIAw6HY6w

    • nem akarom megnézni..nemfogommegnézninemfogommegnézni..de ugyis megnézeem..neeem fogom megnézi..wáá de nehéz..: S

  21. köszönöm

  22. Hát ez durva volt… Gondoltam hogy Jck lessz, várható volt… De akkor mostantól a többiek nem is jelöltek? K…rva nagy volt ez most… Finálé odab…sz majd rendesen 😀

  23. desmond olyan vagány. imádom:D
    meg ben is mikor mondta widmore-nak: ” because i asked” áááh nagyonnagy:D

  24. áááááááá mekkora rész volt 😀 😀
    Desmond elvisz mindenkit a koncertre, mekkora felismerés lesz ott :O
    MIB elakarja pusztítani a szigetet…sikerülni fog (elsüllyedés,alt)?

    Jacob pedig végre beszélt normálisan egyszerre mindenkivel. amúgy Sayid ugye a tengeralattjárón a robbanás előtt mondta Jacknak, hogy “Te leszel az.”, honnan tudta? :O Desmondtól? 😀

    áá alt-ban annyira jól alakul minden…:D úgy örülök…múlthéten csalódott voltam de most abszolút ki vagyok elégítve xD csak lenne már hétfő!!!!!!!!!!
    kééééééééééééééééész vagyok :D:D:D:D:D:D

  25. sztem nem mindekit visz el a koncertre des, mert mondta h sayid hurley-vel megy, és csak kate megy vele és ők mennek a koncertre..( ami sztem egyértelmű h a driveshaft koncert lesz…legalábbis nagyon remélem:D), szóval hurley-ék sztem nem odamennek…még…:D de ááh tényleg nagyon jó rész volt.
    viszont bent most nem értem. :S ő most flocke-kal van?:\

  26. az lehet h csak Kate megy :D…de elég sokan ott lesznek…Jack tutira,lehet hogy viszi Claire-t,Jack volt felesége, Miles is a koncertről beszélt, ő magával viszi Sawyert. és reméljük Charlie is ott lesz 😀

    Ben-nel nem tudom mi van :S ezt nem vártam el a 6. évadbeli karakterétől :S akkor inkább lett volna Sayid a gyilokgép…ő meg lett fertőzve. de valaki gondolom kellett helyette, és beírták Bent. :S azért tőle mindig várható egy pálfordulás 😛
    viszont az ALT-ban ha összejön Rousseau-val lehet hányni fogok :D.

  27. Nagyon jó rész,ezek hiányozni fognak!Szerintem mindenki arra számít hogy elsüllyed/elpusztul a sziget,de remélem hogy nem így lesz.Akkor Flocke már most nem tudja Jacket megölni 🙂 Kár hogy vége lesz,kíváncsi lennék hogy Jack milyen Jacob lenne,és hogy miket csinálna 😀

  28. mért? sztem meg olyan stzép pár lennének..:D igy legalább jóvátehetné az altban amit a szigeten tett velük..:) sztem tuti az lesz;)
    wáá de hogyha a koncerten charlie és claire összefutnak akkor végre charlie meglátja őt, és akkor együtt lehetnek:D jújj de jó lenne ha mindenki összejönne, akik a szigeten már nem tudnak együtt lenni:)
    am jack volt feleségét még minidg nemláttuk…az is biztos nagy WTF?! lesz..;) én vagy charlotte-ra gyanakszom( a fiú szép kék szemei miatt) vagy juliett-re mert őt az alt-ban még seholsem láthattuk..:)

    ajajj. várom is a hétfőt, meg nem is.. 😦 🙂

  29. Charlotte szerintem ahhoz túl fiatal, de remélem nagy WTF lesz 🙂

  30. Charlotte Sawyerrel kavart az altban…

    • tudom h vele kavart, de jack fiának is olyan kék szeme van mint charlotte-nak és azért gondolkoztam rajta, de inkább juliett..:D

  31. Kössz a feliratot akárki is csinálta!

  32. AZ BIZTOS, HOGY EZ A KONCERT, AMIRE DES SZERVEZI A CSAPATOT NEM MINDENNAPI ESEMÉNY LESZ……..

  33. Jack gyerekének a koncertje lessz!! Csak eg hogy ki az anya…

    • Szerintem egyértelmű, hogy Juliet az anya. 🙂 Davidnek kék a szeme, arca csupa derű.

  34. richard alpertel mi történt? am ez kissé baromság volt mivel locke azt mondta hogy segitsen ben h ben marad a szigeten a végén meg h el fogja pusztitani (taps) rem richard él me igy meghalni ….

  35. – TALÁN A SZIGETEN IS LESZ EGY KONCERT?

    – TÉR , IDŐ , TALÁLKOZÓJA A PÁRHUZAMOSOK VÉGÉN…..

    – MEGFIGYELTÉTEK MILYEN SOKAT SZEREPEL EGY EGY EPIZODBAN A TÜKÖR ÉS A SZEM, MOST IS.

    – VAJON MIÉRT NEM FÉNYLETT MOST EZ A VÍZ?

    – ÉS MIÉRT NEM BORT IVOTT JACK A BEAVATÁSAKOR?

  36. JACK GYEREKE IS FOG JÁTSZANI, DE NEM EGYEDÜL / SZERINTEM/ EZ A W.-CSALÁDI PARTY-JÁN LESZ.

  37. RICHARDNAK ÖRÖKÉLETE VAN….A FÜST CSAK ELDOBTA, DE NEM ÖLTE MEG. EGYSZER MÁR NYAKON VÁGTA M.I.B. AKKOR SEM HALT MEG.

  38. Daniel Faraday mondta, hogy olyan koncertet akar, ahol a komolyzene és a könnyűzene is képviselteti magát, tehát valószínű David is az egyik fellépő lesz a DS mellett. Így végül mindenki a koncerten lesz együtt, igaz Hurleynek meg Sayidnak még lesz egy külön útja nem tudom hol.

  39. KÉNE EGY PÁROSÍTÁST IRNI:
    …KI-KIVEL LESZ….

  40. MILES ÉS AZ APJA IS OTT LESZNEK, FORDOT MILES CSALJA EL. HUGÓ A BARÁTNŐJÉT, SAYID PEDIG A SÓGORNŐJÉT VISZI. LOCKE HOGY FOG ODAKERÜLNI?

  41. 125.000 DOLLÁRT KÉRT A RENDŐR CSAJ…

  42. ÉRDEKELNE, HOGY SZEINTETEK A “FÜST” HOGY AKAR ELMENNI A SZIGETRŐL. VAGY CSAK KAMUZIK ÉS CSAK MINDENKIT KI AKAR IRTANI?
    BENT MEGINT LÉPRECSALTA…

  43. HUGÓNAK MEKKORA HAMMER-JE VOLT!

  44. NAGYON SOKSZOR SZEREPEL A “NYÚL” MINT SZIMBÓLUM. MIT JELKÉPEZHET? KI TUDJA?
    KÖSZÖNÖM !

  45. TETSZIK EZ A KÉP 🙂
    MINDENKI RAJTA VAN.

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:iFURTi4At8wJ:comment.blog.

  46. MEGSZOKÁSBÓL.EGYÉBKÉNT NEM KIABÁLOK, DE HA GONDOLOD VÁLTOK.
    hello! 🙂

  47. http://comment.blog.hu/2009/09/25/egy_uj_lost_kep
    Bocsi…

  48. limo.co.hu/a-hummer-limuzin/

  49. Tök jó lenne ha egy hsz-be írnál le mindent…

  50. Engem is rohadtul idegesít már az a rohadt nagybetű.
    Lécci, többet ne..
    Mellesleg azt sem szeretném, ha Richard így halna meg..

  51. Szerintem nem halt meg , csak leterítették 😦

  52. most néztem meg 🙂
    Számomra nem derült ki,hogy miért haltak meg 🙂
    De nagyon jó rész volt!

  53. Tök jó hogy Anna Lucia is vissza tért…:D

  54. de jó már csak 5 nap és jön a 2 és fél órás finálé

  55. Imádtam, amikor Locke végre kinyírta Zoe-t 😀

  56. Nekem meg az,mikor MIB mondta Bennek,hogy ha elmegy a Szigetről,akkor ővé lesz.Erre végén el akarja pusztítani 😀

  57. Ben-t mindig, mindenki átveri! Tiszta gebasz!

  58. Nekem is az volt a kedvenc részem mikor Flocke megölte Zoe-t..de nem azért, mert utáltam..nem vt fontos szereplő..de az vt a lényeg ahogy megölte..imádom a vért..és elvágta a torkát és telibe mutatták…wáá imádtam!! : DD Olyan jó lenne, ha SKate lenne a vége..(LL) *.*..de 1 biztos..Kate qurva jól fog kinézni abban a cuccban 😉 : D

  59. Én Sawyert tippeltem volna h, a sziget őrzője lesz, még mindig van egy sejtésem h helyetcserél Jack-kel (talán ezért nem volt tiszta a víz, mert nem Jack az akinek ott kell lennie) Meg én inkább Jack+Kate fan vagyok mint Kate+Sawyer

  60. Nagyon kíváncsi vagyok arra a koncertre az biztos…. Én is arra tippelek, hogy a Widmore-villa lesz a helyszín, ahol fellép a Driveshaft és Jack fia is.
    Eloise reakciójára leszek nagyon kíváncsi, mert ahhoz képest, hogy azt mondta, Desmond még nem áll készen, odaviszi kb. a fél világot a koncertre:D

    • jaja:D
      de amúgy des vajon mért mondhattam h ana-lucia még nem áll készen…? :\ két rész már nem lezs elég ahhoz sztem h készen álljon, ha eddig nem állt:D:S

      • Valószínűleg Ana-Luciának már nem lesz semmi szerepe a Fináléban, bár egyébként se valószínű, hogy meg tudná őt győzni Desmond…

  61. sztem ha beletették az utolsó előtti részbe, akkor biztos, h lesz még szerepe..lehet összejön michael-lel:O:D az lenne még durva…xd

  62. Na, ez jó volt! 🙂 9/10

    @ IMRUS185! LÉGYSZÍVES KAPCSOLD KI A CAPS LOCKOT MIKOR LEGKÖZELEBB ÍRSZ KOMMENTET ÉS LÉGYSZÍVES NE ÍRJ MINDEN MONDATOT KÜLÖN KOMMENTBE, MERT LASSAN TÖRÖLNI FOGOK. Látod, milyen idegesítŐ? 🙂

  63. Nagyon jó rész volt… bár nekem a múlt heti 10/10 … ez csak 9/10. (De ezzel valszeg egyedül vagyok… nem csak itt, hanem a világmindenségben is)

  64. Béla nekem is 10/10 volt az előző 😉

  65. Ez jobb volt mint a múltkori sztem és egész jó volt a válaszadás is, főleg a Jacobos-tábortüzes jelenet, az igen adta:)
    Az volt a durva, hogy most egyszer sem néztem emg hogy mennyi van hátra, csak meglepdőtem a végén:)
    Flocke és Des is jól kavarja a dolgokat.
    Tetszett az hogy a candidate-ek válasz6tak.
    Koncertügyben Noelnek hiszek (DS&DS-DriveShaft & David Shephard :D)
    Jack feleségét iletően passz.
    Jó volt látni a régebbre utaló jeleket…
    Jack összevarrja Kate-et a parton vs pilot, ahol fordítva volt…(Kate-et meglőhették volna kicsit lejjebb, eyecandy szempontból)
    Ben nagyot alakított mind2 síkon, Zoe már idegesített, Widmore meg jó hogy elmondta a titkot Flockenak.
    Miles megint nagy volt (“30 éve történt, ami igazából a múlt héten volt”:D)
    Richarddal nemtom mi lett, de azon meglepődtem..Ben meg fogja magát és leül a székre, bazzz….
    Na hát így kb ennyi. Én is alig bírom elhinni, hogy vége, a főcímnél már kezdett könnyes lenni a szemem, hogy még 2x látom ezt…

    @Josh:
    Ismét felvetném, hogy a finálé után legyen egy poszt, ahova bekerülnek a legjobb búcsúzós szövegek, ja meg minden rajongó írjon vmi kis vagy inkább hosszú búcsúszöveget. Én bitzos fogok, ennyit megérdemel a Lost.

    //már csak 4 nap…nem tudom még felfogni pillanatnyilag…
    Na ennyit mára. Csáó!
    Enzo

  66. Hát ahogy Richardnak nekiment a Füst, és repült vagy 30 métert, szerintem egyértelmű hogy kinyiffant, ő nem idősödött, de nem volt halhatlan!A részről meg csak annyit hogy nagyon király volt, az Altban is szépen kuszálodnak a szálak!

  67. Bela: nem vagy egyedul a vilagmindensegben. En legalabbis 16 ezer kilomerrel odebb egyetertek Veled. Az elozo reszhez irt hozzaszolasaid is jok voltak (csak ne sertodj meg a masok velemenyen). De szerintem is az elozo 10/10, ez pedig 9/10 volt. Irj csak tovabb, szerintem nagyon hasonloan iteljuk meg a Lost-ot. Udv: Hayim

  68. Helló!
    Nekem is 10/10 volt az előző rész! 🙂 Nem tudom, akkor valaki reagált-e erre:
    – a fényben van minden, belőlünk is van belőle, mindannyiónkban
    Ez azért elég misztikus. Itt már nem lehet tagadni, hogy kicsit természetfeletti magyarázatok lesznek.
    Meg hát nem hétköznapi dolog hamuból feltámadni, nem öregedni, stb.
    Nekem még mindig kicsit Jákob és Ézsau története is benne van.

  69. Vajon FLocke-nak lesz normális neve? 😀

  70. Ütött, az biztos. Sajna mindjárt vége, de élvezzük ki amíg még van.
    Köszönet még1szer drága barátunknak aki lelőtte a poént hogy Ben megöli Widmore-t így ez nem ért meglepetéskét:S
    Azt viszont nem gondoltam volna, hogy Bennek komolyabb szerepe lesz még, és erre nagyon úgy néz ki hogy vele akarja megöletni a maradékot. Bár akkor nemtom mi lesz ha rájön hogy már választottak. Vagy már tudja és épp ezért most már csak a sziget elpusztításával juthat ki? apropó kijutás…van egy sejtésem hogy az úgy sikerülne neki hogy a tudata átmegy az altban lévő John Locke testébe…az milyen lenne már.

  71. Szerintem az ALT az Jack műve lesz…

  72. Szerintem az ALT Flocke műve, sikeresen elsüllyeszti a Szigetet, így négy dolgot old meg egy csapásra:

    1., Elszabadul a Szigetről
    2., Kiszabadítja a Lostiekat, és így indul el az ALT szál
    3., Megvédi a fényt, és bebizonyosodik, hogy a Füst (Flocke) a fény/Sziget örzőjet
    4., Bebizonyítja, hogy nem ő a bad guy, hanem Jacob és az anyja.

    Egyébként annyi lezáratlan szál, félbehagyott vagy ki sem fejtett történet marad hátra a finálé után, hogy abból simán lehetne csinálni 1-2 új, és nem kis nézettségre számító (mini-)sorozatot, pl. a Dharma története (LOST – The Dharma’s), a Többiek története (LOST – The Others), stb., ezekhez nem javarészt nem is kellene a főszereplők bevonása (max special guest), sőt a priori szerzőpáros sem (max. tanácsadó), csak az ABC üzleti érzéke.

    Mármint szvsz.

    • igen, vagy éppen jacobék ‘anyjának’ az előélete, a sziget múltja kicsit konkrétabban kifejtve, mivel h ezekre sztem nem igazán lesz idő a fináléban hogy igazán képben legyünk

      egyébként amit a 3. pontban leírtál nagyon elgondolkodtatott, hiszen tényleg a fényből jött ki a füst, és lehet hogy ő lenne a védelmező???

  73. Az az én elméletem hogy FLocke úgy akarja elpusztítani a szigetet hogy Desmondot belöki a fénybe.Desmond “üzembiztos” ahogy Jacob mondta,de ki tudja hogy mi történne ha ő kerülne be a fénybe?És mi van akkor ha maga FLocke megy be a fénybe?

  74. Lehet Desmond kicsapná a biztosítékot akkor:)
    hát nem tudom, érdekes az biztos. Nem tudom Flocke-al mi lenne, de nem hiszem hogy meghalna, hisz ahhoz kell Desmond segítsége is ha jól emlékszem. Sztem fel kell majd áldoznia magát ahhoz hogy meg tudják ölni, és sztem a végén csak Jack marad meg a szigeten, és ki tudja lehet ő hozza létre ezek után az altot hogy a többiek legalább így élhessenek.

  75. Nem vágom hogy miért hiszitek sokan hogy Jacob a rossz… Szerintem tök eggyértelmű a füst. Jacob nemölt meg senkit… Füst meg már az első évadban pusztította az embereket… Across the sea: A fényt védik. A fény tartotta lenn a füstöt. Test került a víízbe igy feltudta venni az alakját, és kitudott jönni. Addig azért nemjött ki, mert nemvolt alakja. ( szerintem s sokak mások szerint is ) Ebben az évadban is a füst ölt csak saját érdekében hogy kijuthsson. ( szerintem elég önző és durva hogy azért ölök hogy nekem jobblegyen Egy ” jó ” nem tenne ilyet )) Szerintem Jacob a jó, tény hogy van egy két rossz oldala neki is, de akkoris.

    • Ezt már fejtegettük korábban, és nyilvánvalóan nincs megegyezés, de azért az tény, hogy – legalábbis a sorozatban megismert – halottak többsége (eddigi ismereteink szerint) inkább Jacob számlájára írható (pl. a Oceanic katasztrófa túlélőinek többsége, a dharmasok, és így tovább). Az, hogy technikailag a MIB javarészt saját “kezével” öl meg embereket (kivéve amikor mást bír rá erre), míg (a) Jacob(isták) javarészt mást bír(nak) rá erre (kivéve, mikor nem), az nem biztos, hogy Jacob oldalára billenti a mérleget.

      De valójában nem hiszem, hogy bármelyikük rossz vagy jó, inkább a motivációik, karaktereik (és a színészek) alapján illetem őket számomra szimpatikus (jó), és számomra negatív (rossz) jelzővel. MIB szabad szeretne lenni, (a) Jacob(isták) pedig fogságban próbálja(k) tartani (újabban a fény védelmére hivatkozva, régebben minden ok nélkül).

      (A Jacobisták kifejezést Jacobra és mostohaanyjára, illetve Jacob embereire, jelöltjeire és utódira értem 😉 ).

  76. Újbóli megnézés után ment rá a 10-es! Pontosabban egymás után lenyomta az előző részt és ezt is és így már számomra is 10-es volt.

    Wondorog, Rena és Hayim, örülök, hogy nem vagyok egyedül!! 🙂

    Számomra most már 100%-ban biztos, hogy MIB nem elszabadított egy füstszörnyet a Fénybe kerülésekor, hanem Ő maga lett azzá.

    Ebben a részben két bizonyíték is volt erre:

    Jacob mondja a Jackéknek a tűznél:

    – Azért hoztalak ide titeket, mert elkövettem egy hibát.
    Egy hiba miatt, amit nagyon régen követtem el, és most emiatt
    nagy esély van arra, hogy ti… és mindenki, akit valaha
    szerettetek, meg fog halni.

    – Milyen hibát?

    Ti szörnynek hívjátok. De az én hibám az, ami vele történt.

    Flocke és Ben sétálnak a dzsungelben:

    Ben: Mondd csak! Ha bármikor füstté tudsz válni, miért
    fárasztod magad a gyaloglással?

    Flocke, alias MIB, Jacob ikertestvére: Szeretem a talajt a lábam alatt.
    Ez emlékeztet arra, hogy egyszer ember voltam.

  77. Basszus elírás:

    “egymás után lenyomta” -> egymás után lenyomtaM !!!! NEM MINDEGY! 😀

  78. Kérdés: Most akkor mindenki aki lezuhant az első géppel és túlélte az jelölt volt?
    És miért mondja Jacob Kate-nek hogy az nem számít semmit hogy le van húzva a neve…hisz így sebezhető Flocke által vagy nem?

  79. nah ez a rész odab*szós volt. hihetetlen h mindjárt vége van az egésznek 😦 annyi dolog van amire még válaszolni kell.
    egyébként az érdekes volt h Jack-ék nem beszéltek Frank haláláról, csak a Sunék halálát, vagyis szerintem Frank nem halt meg, hanem a másik szigetre sodródik, ahol ott van Claire, és megpróbálják beindítani a repülőt…
    az alt fantasztikus volt 😀

  80. na nem akartam már irni, de végül mégis
    tényleg kezd körvonalazódni, h a Füst tényleg Dark Brother volt, és a lelke lett Füst.
    (technikai kérdés:
    1. ha bárki más becsusszanna a fénybe, abból is Füst lenne? Füst v2.0
    2. ha a kis patakban úszkáló halacskák beúsztak véletlenül a fénybe, akkor sok kis Füst-hal lett belőlük?)
    meg mondjuk hogy tüntette el Jacob a fényt? Jack szerint nincs semmi a bambuszon túl.

    Ez a koncert nagyon igéretesen hangzik. Miles, David, Charlie, Daniel már tuti ott lesz, Jack, Eloise, Kate, Desmond, Penny, Sawyer is, talán Claire is, “David-anyja” is, Charlotte is.
    A kérdés az, h oké, h most odamegyünk, ahol sok van még belőlünk, de magától a zenétől hogy lesz deja vu?
    Lehet, h Daniel belekomponált egy kis dimenzión túli hangzást?
    Jacknek mitől véres amúgy a nyaka? Mikor lett ott sebe a szigeten?
    Benben nagyot csalódtam. Annyira köré volt építve a centrikus része, h mikor Ilana megmondta neki, h ők is szívesen látják, megkönnyebbültem, h nem megy Locke-hoz, erre tessék.
    Otherville-ben nem történt semmi újdonság. Locke jött, h megtalálja Widmore-t. Megkérdezte Bent, hol van, az meg elmondta. Ott álltak és Widmore már nem menekülhetett. Nem is menekült. Kicsit sótlannak éreztem azt a jelenetet.
    Vajon Ben-ék elmennek a koncertre? Ben talán Alex-szel, de Locke?
    Benről még annyit, h nagyon remélem, most ő használja ki a Füstöt (“Azt mondták, innen irányíthatom a szörnyet, de ő irányított engem.” – ideje visszavágni), mert ha nem, akkor teljesen értelmetlen amit művel. Most komolyan: azt mondja neki Locke, h az egész Sziget az övé lehet? De mi? Lerombolt Otherville, kipusztított Templom, lemészárolt emberek hullája, kongó üresség. Ben lételeme a hatalom, ha nincs kit irányítani, akkor mi értelme? Ezt ő se gondolhatta komolyan. És a végén? Locke elmondja neki h elpusztítja a szigetet, és még mindig nem esik le Bennek, h akkor “Izé, őőőő, de hát megígérted, Locke bácsi” Na neeee.

  81. az amúgy senkinek sem furcsa, hogy Jack miért éppen a Fény közelében ébredt anno tök messze a repülőtől?

  82. Ott még senki sem értett semmit sem, de most már értjük hogy azért, mert Jack volt a legalkalmasabb az ‘Új Jacobnak’. :)) ha belegondoltok, mindenkinek segített mindenben ahogyan lezuhantak, és nem csak azért mert orvos, hanem azért is mert ilyen karakter. mindenki őt nézte főnöknek, hallgattak rá akármit is mondott. mindenki vezérként tekintett rá. nagy karakter fejlődésen esett keresztül, mert nem hitt az ” okkal kerültünk ide, minden okkal történik” -nek, lenézte Locke-ot, és meg is akarta ölni még a 4. évadban. de aztán a hit embere lett és sok minden megváltozott a jellemén. pár következtetésből rájött arra hogy MIB nem tudja őket megölni, mert kiválasztottak, csak egymást tudják, és még csomó minden. :))

  83. 100. 😀

  84. Na ez a belemagyarázás például. 😀 Nem azért ébredt ott, mert a 6. évadban majd kiválasztott meg utód lesz… Már az első évadban ki akarták írni a sorozaból, csak a nézők megkedvelték.

  85. persze h az, rengeteg szálat, körülményt létrehoztak, ezért van mihez nyúlni.
    pl mikor Desmond ütlegelte Bent az ALT-ban, nem értettem, mi villan fel Ben-nek, aztán rájöttem, h a kikötői jelenet, mikor meg akarta ölni Penny-t.
    Mikor Desmond bement önként a rendőrségre, azt hittem, Sawyer és Kate emlékszik majd, ahogy a Hidrán mindketten ketrecben voltak, de végülis nem ez lett. Viszont mindenkivel annyi minden történt, h Desmondnak szinte csak 2-t kell lépnie, és olyan körülmény történik, ami már volt. Nála sem a halálközeli élmény miatt ugrott be a Tükör állomás, hanem mert víz alatt volt.

  86. “…tényleg kezd körvonalazódni, h a Füst tényleg Dark Brother volt, és a lelke lett Füst. (technikai kérdés:
    1. ha bárki más becsusszanna a fénybe, abból is Füst lenne? Füst v2.0…”

    MiB szerintem nem a fénytől lett ilyen, hanem ami a fény “alatt” van. Amit gátolt a fény és az egész sziget alatt azért van az energia megmondták, mert azalatt pedig ez a valami van. Legyen sötétség, a gonosz vagy akármi. Ezért is nevezték “dugónak”. MiB szemmel láthatólag lefolyt valami lyukon lefelé. Szóval minden bizonnyal odalent ruházta fel őt valami hatalommal.

  87. Már csak másfél nap

  88. Ana Lucia – Sawyer
    Kate- Sawyer
    Juliet – Sawyer

Vélemény, hozzászólás?

 
